Kiitos Éric Perrin!

  • 64 552
  • 263

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tunteikas pronssi.. Erkin jäähyväisistä jää oikeasti hieman paska fiilis, kun ei saanut päättää uraansa JYPin paidassa. En ikinä tule ymmärtämään, että miksi sen eteen ei tehty kaikkea mahdollista. Tuntuu niin väärältä.

Mutta kaikesta huolimatta, KIITOS ERIC! Äärettömän hieno mies ja hieno pelaaja. Respect.
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Etsin Éricin tänään väkisinkin käsiini Jyväskylän yöstä ja kiitän henkilökohtaisesti tuota huikeaa JYP soturia kaikista näistä vuosista ja teoista JYPin eteen. Hienoa, että ura JYPissä loppui voittoon ja mitaliin, roska meni perkele silmään lopussa.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Merci, Eric. That'll do, that'll do.
Mietin pitkin peliä, että onko mitään järkeä pelata näistä pronsseista jos ei pelaajiakaan kiinnosta. Jos ei olisi pelattu, olisi aika hieno loppunäytelmä jäänyt näkemättä. Ja alkoi se pelin edetessä vähän kiinnostaa pelaajiakin. Erkki ja Ville, hienoja miehiä molemmat ja komea lopetus JYPin kaudelle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On se kova seppä. Ei ole kuin muutama pelaaja jotka kiekon kanssa hyökkäyspäässä pyöriessään saavat pieniä pelkotiloja aikaan meikäläisessä, ja Eric Perrin on kyllä aina ollut yksi niistä. Toivottavasti ei mene TPS:ään, vaan jatkaa uraansa ulkomailla.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siellä se vaan Ericin nimi on 1.paikalla JYPin sisäisessä pistepörssissä myös pudotuspeleissä. Kovasti tuli joiltain JYP-faneilta haukkuja osalta heikon tekemisen vuoksi, mutta en minä ainakaan voi tuota enempää vaatia. 12 ottelua ja niihin tehot 3+8. Se on selvä, että iän karttuessa jalka painaa helpommin ja luistelu kärsii. Mutta Perrinin pelikäsitys ei katoa ikinä minnekään ja sillä hän on valtaosansa pisteistänsä tehnyt. JYPillä on aikamoinen työ löytää edes jossain määrin Perrinin saappaita täyttävä yksilö. Löfman, Lahti tai kukaan muukaan nykyisistä senttereistä siihen ei kykene.

Pahoin pelkään, että myös Pihlman vajoaa pykälää tai kahta alemmas Perrinin poislähdön myötä. Suhteellisen monta maalia Pile tällä kaudella teki nimenomaan Ekin esityöstä. Tälle parivaljakolle kuvastavaa oli juuri tämänpäiväinen 1-1-maali. Perrin hoitaa suuremman osuuden ja Pihlman hyvin sijoittuessaan voi latoa kiekkoa tyhjään rysään.

Jälleen kerran, kiitos Eric. Jos ja kun siirto TPS:ään varmistuu, niin toivon vielä kahta kauheammin sen laivan sukellusta ensi kaudella. Syynä tähän ainoastaan se, että pieni fanipoika haluaa tälle tarinalle vielä uuden lopun. Joulukuussa pamahtaa uutinen ilmoille, että valtaisuimensa luovuttanut Perrin ottaa paikkansa JYP-pukukopissa takaisin.

Nojoo, ehkä lähden jatkamaan näitä haaveiluja unten maille..
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eihän noita "loppuhulinoita" voinut raavas mies ilman kyyneltä silmäkulmassa katsoa. Käsittämättömän upea kapteeni, ja edelleenkin on vaikea täysin ymmärtää sitä miksi mies päästettiin menemään. Saas nähdä saammeko siihen koskaan todellista syytä ja totuutta. #11 nevör forget.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vaikka Perrinin puolustustyöskentely on heikennyt koko ajan, hyökkäyssuuntaan Perrin on edelleen ehtaa erinomainan ja hänen merkityksensä JYP-yhteisölle on ollut ehtaa timanttia. Hänen merkityksensä on vain korostunut mitä pidemmälle hän on Jyväskylässä vaikuttanut. Nyt tuo pieni suuri mies lähtee pois ja tulee vain käymään Jyväskylässä toisen seuran väreissä. En voi kieltää etteikö se tuntuisi pahalta sillä se tuntuu. Aivan helvetin pahalta. Heikkilä kirjoittele Keskarin kolumnissaan että Seppänen teki sen viimeisen päätöksen asiassa oli kuulemma vielä myöntänyt että se saattaa olla suuri moka. Vaikeaa sitä on tulevaisuutta ennustaa. Se on kuitenkin fakta ettei kukaan voi Perriin saappaita täyttää. On vain yksi Éric Perrin.

Vaikka tämä on ketju on tarkoitettu Perrinille, haluan kiittää myös toista JYPin kulmakiveä Mikko Viitasta. Veikko on ollut paljon loukkaantuneena mutta on näiden vuosien aikana ollut helvetin tärkeä pelaaja JYPille. Minä olen tykännyt oman maalin edustan isännästä aivan helvetisti ja ne muutamat tärkeät maalit pleijareissa... JYP menettää uskomattoman paljon johtajuutta yhteisöstään kun Veikko ja Eki lähtevät. Molempien ura jatkuu muualla eikä tarinoihin saatu niiden ansaitsevia lopetuksia. Elämä on joskus raadollista eikä kaikki tapahdu kuin elokuvissa. Seuraava kausi on nyt suuri tuntematon. En tiedä mitä ajatella kun siihen joudutaan lähtemään ilman näitä kahta mahtavaa persoonaa, hienoja miehiä ja suoraan sanottuja, kahta JYP-legendaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kiitos ja anteeksi Eric. Thänk juu änt forkiv mii.

Olen osana tätä kusirullaa joka ei seuraikonia kunnioittanut ja kannan sitä häpeää hyvin pitkään. Vihaan huonoa pukeutumista ja vihaan sen vuoksi myös tyylitajuttomuutta. Ai äm a pärt ov tis rolling piss wits ditint äprisieit tö tiim aikhön änt ai vil käri tis sheim veri long. Ai heit bääd ressing änt täts vai ai heit piipol vit nou stail(ditint rimember tö eksäkt wöörd).

Lämmöllä muistellen, rimembör vit hiit
ZayWest
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kyllähän se teki pahaa katsoa eilistä loppuseremoniaa. Eric on nyt poissa.

Kyllä se tunne, jota itse nyt tunnen, on pienimuotoinen viha seuraa kohtaan. Miten Ericin tasoinen pelaaja päästetään ulos? Tai päästää on väärä sanamuoto, sen pitäisi ennemmin olla "savustetaan ulos". Yksikään pelaaja ei ole seuraa suurempi, mutta Eric Perrin on Marko Virtasta suurempi.

Myönnän että olen itsekin joskus tarttunut Ericin esityksiin ja puhunut niistä negatiiviseen sävyyn. En kiellä silloisia mielipiteitäni, runkis 59o 12+43=55 ja poffit 12o 3+8=11 kertovat myrskyisää jälkeään. Puhumattakaan siitä, miten Eric on saanut vierellään piiskattua Tuomas Pihlmanin taas elämänsä pelikuntoon. Toivon hartaasti että Pile ei palaa takaisin edelliskausiensa tasolle, kun Eric ei ole sylkemässä syöttöjään enää kuten ennen.

Jossain vaihessa kerkesin jo hieman rauhoittumaan Ericin lähdöstä, mutta tämä viikko taas nosti tunteet pintaan. Pieni Jesse-poika Perthesin sairautensa kanssa, sekä Eric Perrin. Oli helvetin hienoa nähdä miten Perrin halusi auttaa Jesseä, päästi pojan peräti kahdesti pelin jälkeen pukukoppiin haistelemaan meininkiä. Eikä tämä vielä riittänyt, kun Jesseä kiusattiin koulussa niin Eric meni kouluun puhumaan kiusaamisenvastaisesta toiminnasta. Kiusaaminen loppui heti. Eikä tässäkään vielä kaikki. Perthes-liitto päätti vielä palkita patsaalla Ericin tekemän työn Jessen ja koko sairauden hyväksi. Ja palkinto oli nimenomaan Perrinille, eikä seuralle. Onko ikinä JYP-historiassa nähty vastaavaa? Tai ylipäätään koko Liigan tasollakin tällaisia tilanteita ei varmasti ainakaan liikaa ole. Mielestäni todellakin aivan parasta markkinointia ja JYP-imagoa. Vielä mestaruuttakin parempaa.Todiste siitä että JYP-perhe on tosiaan olemassa ja se ylettyy myös faneihin asti. Minä näkisin että JYPin arvomaailmaa parhaimmillaan. Tyni ei kai nähnyt samaa. Noh, kai se JYP-kitara enemmän on sitä arvomaailmaa.

Muutenkin mitä olen päässyt pelaajia tapaamaan viime vuosien aikana kaukalon ulkopuolella, niin Eric on aina se, joka jaksaa kirjoittaa ne viimeisetkin nimikirjoitukset ja jutella kaikkien fanien kanssa. Siinä missä valtaosa muusta joukkueesta on tyypillisiä suomalaisia jurottajia, yhtään ylimääräistä ei puhuta ja muutenkin tilaisuuksissa havaitsee vähän sellaista "oon täällä vain koska Tyni pakottaa"-asennetta. Eric taas tuntuu olevan aina hyvällä päällä ja tällä on aikaa faneille. Oli alla sitten voittoisa tai hävitty peli. Kyllä minä näen ainakin Ericin selvänä fanien suosikkina. Jyväskylän "teemuselänne".

Onhan tuo Ericin ja JYPin yhteinen tarina aivan kuin jostain elokuvasta. Joku äijä tulee ilman sen suurempia odotuksia Jyväskylään 2002, lyö itsensä läpi ja fanien sydämeen. Muistan vieläkin miten paljon vitutti ala-asteikäistä minua kun luin lehdestä että Eric lähtee Tampaan. Lupasihan se palata, mutta se nyt on sitä samaa paskaa lätinää mitä aina sanotaan. Niin luulin. Syksy 2010 ja täällä alkoi liikkua huhua Ericin kiinnostuksesta tulla JYPiin. Tulihan sille naurahdettua että muistaakohan Eric edes koko kaupunkia enää. Muisti näköjään. Tuntui aivan käsittämättömältä että yksi ainoa kausi ja mies muistaa sen lähes 10v myöhemmin ja haluaa palata. Ihan vain siksi että viimeksi, silloin ikuisuus sitten sen yhden kauden ajan oli kivaa. Nämä viisi "lisävuotta" JYPissä toivat sitten sen mestaruudenkin, ja tietenkin ratkaisumaalin jatkoajalla tempaisi Eric Perrin. Siihen päälle kaksi vuotta kapteenina, ja Eric tuntui oikeasti olevan KAPTEENI!

Harmi kun Eric ei saanut päättää uraansa siellä missä olisi halunnut. Ei jäänyt kyllä rahasta lopulta kiinni tämä. Ei voi ymmärtää.

Huomasiko muut Ericin tuuletukset Pilen maalissa eilen? Siinä missä muut pelaajat tuntuivat tuulettavan laimeasti normaaliin pronssiottelun tyyliin, eli melko laimeasti, niin Ericin tuuletuksesta näki heti että miestä oikeasti kiinnostaa myös pronssimitali. Samoin Kärppiä vastaan viimeisessä pelissä näki miten Eric todellakin halusi antaa kaikkensa vaikka tappiotilanteessa oltiinkin.

Hieno mies. Aivan varmasti suurin ulkomaalainen JYP-pelaaja ikinä. Kapteeni. Kuningas. Paitaa kattoon minun puolestani kun sen aika on. Salaa myös toivon että JYPin ja Ericin tiet vielä kohtaavat, vaikka se melko epätodennäköiseltä näyttääkin.

Merci Eric. Tuntuu pahalta.

ps, jos @Jiri H lukee palstaa niin olisiko joku Perrin-aiheinen kansikuva JYPin fb-sivulle mitään?
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ps, jos @Jiri H lukee palstaa niin olisiko joku Perrin-aiheinen kansikuva JYPin fb-sivulle mitään?

JYP oli ainakin yhdellä osa-alueella hereillä jo aiemmin tämän osalta. Käväisepä JYPin kotisivuilla. Ainakin minulla tulee varsin positiivinen pop-up-ikkuna ensimmäisenä vastaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
JYP oli ainakin yhdellä osa-alueella hereillä jo aiemmin tämän osalta. Käväisepä JYPin kotisivuilla. Ainakin minulla tulee varsin positiivinen pop-up-ikkuna ensimmäisenä vastaan.
Kiitos vinkistä, minulla ei auennut koska adblock, mutta ansiostasi kytkin sen pois ja huomasin nyt että hereillä on oltu.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos Eric! Tulet aina olemaan yksi suurista JYP-pelaajista minulle. Toivottavasti näemme vielä joskus sinut JYP-perheessä jossakin roolissa.

-david-
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotenkin Ericistä muistuu mieleen ensimmäisellä viisittlä tehty maali Tapparaa vastaan, perseellään liukuu kohti kulmaa ja vielä onnistuu siitä tekemään maalin (vai oliko syöttö) ja maali. Legendoja ei kohdella näin. Muutaman vuoden päästä kun rahapulassa jää osa luokkakokous porukasta palaamasta ja sen jälkeinen aika... Itketään toimistolla itketään kun ei imua ole, miksiköhän.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Jotenkin Ericistä muistuu mieleen ensimmäisellä viisittlä tehty maali Tapparaa vastaan, perseellään liukuu kohti kulmaa ja vielä onnistuu siitä tekemään maalin (vai oliko syöttö) ja maali. Legendoja ei kohdella näin. Muutaman vuoden päästä kun rahapulassa jää osa luokkakokous porukasta palaamasta ja sen jälkeinen aika... Itketään toimistolla itketään kun ei imua ole, miksiköhän.

Koko "luokkakokous"-porukkaan ei oikein millään voi olla samaan aikaan rahaa. Vaikea silti kuvitella, että Immosen tai Hytösen sopparit JYPiin jäisivät siitä kiinni, ettei Eki aikanaan saanut jatkoa. Rahasta toki voivat nekin jäädä syntymättä, mutta sitä silmällä pitäen kai Seppänen tämän kyseenalaisen muuvin teki. Imusta noin yleensä: näkisin, ettei koko tapahtumaa parin vuoden päästä muistella missään muualla kuin Jyväskylässä.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koko "luokkakokous"-porukkaan ei oikein millään voi olla samaan aikaan rahaa. Vaikea silti kuvitella, että Immosen tai Hytösen sopparit JYPiin jäisivät siitä kiinni, ettei Eki aikanaan saanut jatkoa. Rahasta toki voivat nekin jäädä syntymättä, mutta sitä silmällä pitäen kai Seppänen tämän kyseenalaisen muuvin teki. Imusta noin yleensä: näkisin, ettei koko tapahtumaa parin vuoden päästä muistella missään muualla kuin Jyväskylässä.

Joo, piti sanomani että suurinosa. Tuohan oli/on kauhuskenaario että kohta kynnetään jossain pohjamudissa ja sitten ei tarvii enää miettiä edes että haluaako tommoinen Perrinin tasoinen kaveri jäädä, kun sopparit on tehty muualle jo ensimmäisen 3 hyvän pelin jälkeen. Luokkakokous porukasta nyt Louhivaara(totta hitossa on kun sopparikin on olemassa) ja Hytönen/Immonen on varmaankin budjetoitu. Ja varmaan tällä Perrin-liikkeellä haetaan juuri nappulaa tuota varten. Varmaan budjettia pienennetään enemmän kuin on tarve ja jätetään pelivaraa muutaman vuoden päähän. Toki nämäkin rahat löytävät äkkiä tällä taloustilanteella kodin jostain ihan muualta.

edit. Niin ja tarkoitan tolla kauhuskenaariolla nyt ulkopuolelta tulevia pelaajia, en omia kasvatteja ja muita ikoni-statuksen omaavia pelaajia.

Ja Hytösen ja Immosen tilanteen tekee vaikeaksi heidän samanikäisyys. Sponsseilta ei löydy taatusti rahaa/kiinnostusta molempiin. Ja ei tarvitse hirveästi veikkailla kumpi jää "yli" jos tilanne on joskus se että molemmat on palaamassa. Että olisiko latailu jopa sitä varten että Hytönen tulisi kokonaan seuran omasta pussista.

edit vol 638

Perrin puhuu paskaa TPS tiedotteessa. Kertoo, että "kun tilanne Jyväskylässä selvisi, niin priorisoin TPS:n ykkösvaihtoehdoksi." JYPillä oli rahat Perriniin jo Marraskuussa ja Perrinin leiristä venytettiin vastausta jatkosopimukseen. Vuoden alussa JYP pani kovan kovaa vasten ja vaati päätöksen, niin Perrin ilmoitti, että on tehnyt sopimuksen muualle.

Huvittavaa oli seurata, kun iso mies porasi, kun "joutuu" lähtemään. Varmasti koville otti, en sitä kiellä. Oli faneille ja joukkueellekin hyvä esimerkki ja esikuva, mutta valmennukseen ja seurajohtoon asiat oli monesti täysin toisin. Onneksi ei sentään kaikkia kokeneita pelureita saanut Virtasen ulos savustukseen mukaan.

Jos näin on niin olen ollut väärässä. Tietolähteeni lienevät sitten kauempana ydintä kuin sinun. Paska maku jää joka tapauksessa. Kuka sitten ikinä sen paskan lapioikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Myrvold

Jäsen
Perrin puhuu paskaa TPS tiedotteessa. Kertoo, että "kun tilanne Jyväskylässä selvisi, niin priorisoin TPS:n ykkösvaihtoehdoksi." JYPillä oli rahat Perriniin jo Marraskuussa ja Perrinin leiristä venytettiin vastausta jatkosopimukseen. Vuoden alussa JYP pani kovan kovaa vasten ja vaati päätöksen, niin Perrin ilmoitti, että on tehnyt sopimuksen muualle.

Huvittavaa oli seurata, kun iso mies porasi, kun "joutuu" lähtemään. Varmasti koville otti, en sitä kiellä. Oli faneille ja joukkueellekin hyvä esimerkki ja esikuva, mutta valmennukseen ja seurajohtoon asiat oli monesti täysin toisin. Onneksi ei sentään kaikkia kokeneita pelureita saanut Virtasen ulos savustukseen mukaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jos näin on niin olen ollut väärässä. Tietolähteeni lienevät sitten kauempana ydintä kuin sinun. Paska maku jää joka tapauksessa. Kuka sitten ikinä sen paskan lapioikaan.
Minun tietolähteeni kertoo muuta. Sen mukaan JYP oli kaavaillut jo uutta pelaajaa koska Perrinin piti lopettaa. Kun sitten selvisi että Perrin halusikin jatkaa, päätöksiä oli jo tehty (mm. pelaajabudjetin pienentäminen sekä uusia pelaajia joiden kanssa sopimukset olivat jo valmiina). Siinä vielä jonkin aikaa miettivät mutta tulivat siihen päätökseen että pelaajabudjetin pienennys pitää eikä Perrinille lopulta tarjottu edes sopimusta. TPS voitti lopulta tarjouskilvan koska Ruotsista ei luvattu samanlaista summaa ja roolia joukkueesta.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun tietolähteeni kertoo muuta. Sen mukaan JYP oli kaavaillut jo uutta pelaajaa koska Perrinin piti lopettaa. Kun sitten selvisi että Perrin halusikin jatkaa, päätöksiä oli jo tehty (mm. pelaajabudjetin pienentäminen sekä uusia pelaajia joiden kanssa sopimukset olivat jo valmiina). Siinä vielä jonkin aikaa miettivät mutta tulivat siihen päätökseen että pelaajabudjetin pienennys pitää eikä Perrinille lopulta tarjottu edes sopimusta. TPS voitti lopulta tarjouskilvan koska Ruotsista ei luvattu samanlaista summaa ja roolia joukkueesta.

Tiedän kyllä tuon että Perrinin piti lopettaa (siis tämähän oli "tiedossa" sopimusta tehdessä). Toistaiseksi ei vain näytä siltä että varsinaista korvaajaa olisi tullut. Tai sitten budjettia on päätetty leikata joka tapauksessa ennen kautta. Nättinen nyt ei millään tapaa ole Perrinin korvaaja, muuta kuin pelipaikkansa osalta. Tai sitten toimistolla on todella vahva usko Nättisen läpimurtoon.

Hieman ristiriitaista tietoa kyllä tulee nyt vähän sieltä sun täältä. Toinen sanoo että rahat oli, sopimusta tarjottiin ja Eki viivytteli. Toinen sanoo että ei edes tarjottu. Ja minun puutaheinää-lähteeni nyt varmasti ovat kasa sitä itseään.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tiedän kyllä tuon että Perrinin piti lopettaa (siis tämähän oli "tiedossa" sopimusta tehdessä). Toistaiseksi ei vain näytä siltä että varsinaista korvaajaa olisi tullut. Tai sitten budjettia on päätetty leikata joka tapauksessa ennen kautta. Nättinen nyt ei millään tapaa ole Perrinin korvaaja, muuta kuin pelipaikkansa osalta. Tai sitten toimistolla on todella vahva usko Nättisen läpimurtoon.
Tai sitten siellä on vielä joku soppari jota ei ole julkistettu. Kuitenkin ehkä olennaisinta tässä on kaksi asiaa. 1) Pelaajabudjetti pienenee jonkin verran. 2) Nättinen tulee olemaan JYPissä kärkiketjun pelaaja ainakin oletusarvoisesti.

Itse joka tapauksessa luotan kuulemiini tietoihin ennen kuin joku sen faktisesti pystyy esittämään vääräksi.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai sitten siellä on vielä joku soppari jota ei ole julkistettu. Kuitenkin ehkä olennaisinta tässä on kaksi asiaa. 1) Pelaajabudjetti pienenee jonkin verran. 2) Nättinen tulee olemaan JYPissä kärkiketjun pelaaja ainakin oletusarvoisesti.

Itse joka tapauksessa luotan kuulemiini tietoihin ennen kuin joku sen faktisesti pystyy esittämään vääräksi.

Voipi olla joo. Nyt kun ajattelee niin turha sitä nyt olisi julkaista vaikka pelaajan kausikin olisi jo paketissa. Finaalit päällä ja MM-kisatkin lähestyy. Mediassa menisi pienenä lainauksena pikku uutisena. Nättinen tulee todellakin kärkiketjuihin. Korvaajaa Perrinille ei kyllä tule. Hyökkäys suht hyvin jo nyt kasassa. Toivottavasti loput rahat on puolustuksessa. Aika kokemattomalle näyttää nykyinen nippu, vaikka usko onkin Pulliin ja muuhunkin bändiin.
 

Myrvold

Jäsen
Itse joka tapauksessa luotan kuulemiini tietoihin ennen kuin joku sen faktisesti pystyy esittämään vääräksi.

Eihän täällä kukaan pysty faktoja esittelemään. Se on sana sanaa vastaan.

Itselläni ei mitään siteitä JYPiin muutakuin sitä kautta, että seuraan ja tunnen kiekkoväkeä ympäri Suomen. Sanotaan näin, että minä tiedän itse, että lähteeni on 110% luotettava ja hänen tietonsa tuli, niin keskeltä tätä casea, kun voi tulla, että uskon hänen sanaansa. Se riittää minulle. Lopulta on aivan sama kuka uskoo minun sanaani ja kuka ei. Ymmärrän täysin niitäkin ketkä ei usko. Ei internetin ihmemaailmassa voi sinisilmäisesti luottaa keneenkään.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Kiitoksia Perrinille hienosta kaudesta yli kymmenen vuotta sitten. Kiitoksia myös paluusta, ja sen jälkeisistä tehoista ja johtajuudesta. Sekä tietysti kiitokset ikimuistoisesta mestaruusmaalista.

Sen sijaan kiitoksia ei tule tästä päivästä ja sen jälkeisestä ajasta, vaan lampaanperseitä ihan kaikille tämän homman kusemiseen osallistuneille. Onhan tämä nyt tavallisen perseestä. Ja vielä Tepsiin piti mennä, miksi helvetissä? Miksei Ruotsiin tai Sveitsiin tai KHLään. Liigajengeistäkin yksi vastenmielisimmästä. Kai se pitää toivoa Perrinin floppaamista Turussa, ja myyntiä ulkomaille ennen joulua. Samalla tilauksessa vielä Tepsin jumbosija ja mehevät turskat.
 

Spiff

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tuukka Rask
Kiitos Eki näistä vuosista, monet ylävitoset ja tuopinkolistelut olet tarjonnut! Pistepörssin voiton herralle kyllä vielä soisi.

Mutta kyllä vaan näytti pahalta tuo Tepsin paita Perrinin päällä urheiluruudussa...

Mistä oli miehen nenänvarteen tullut tikattava vekki? Pudotuspeleissä vai jälkilöylyissä?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
[QUOTE="Spiff, post: 5862968, member: 111994"

Mistä oli miehen nenänvarteen tullut tikattava vekki? Pudotuspeleissä vai jälkilöylyissä?[/QUOTE]
Pronssipeliä edeltäviltä aamujäiltä kiekko naamaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja vielä Tepsiin piti mennä, miksi helvetissä? Miksei Ruotsiin tai Sveitsiin tai KHLään.

Omien sanojensa mukaan Perrin tuli Turkuun Tepsin pitkän ja hienon historian takia. Suomeen hän halusi jäädä, koska täällä jääkiekko on tuttua ja ympäristö miellyttävä ja turvallinen. Ratkaisevassa asemassa päätöksessä oli perheen mielipide.

Jokainen voi sitten itse päätellä paljonko tuosta on totta ja paljonko medialle heitettävää peruspositiivista höpinää. Joka tapauksessa jutun lukemalla vahvistuu ainakin mulle se kuva, että Perrin olisi mielellään jatkanut uraansa Jyväskylässä, mutta jatkamispäätöksen aikaan JYP oli jo ehtinyt "paikkaamaan" Perrinin paikan ensi kauden joukkueessa.

Kai se pitää toivoa Perrinin floppaamista Turussa, ja myyntiä ulkomaille ennen joulua.

Tuskin mies Suomesta mihinkään lähtee, jos siis nuo jutussa kertomansa asiat pitävät paikkansa. Perhe on halunnut jäädä Suomeen ja ilmeisesti Perrin ei halua olla komennustyyppisesti perheestään erossa, niin eiköhän tuo täällä ainakin yhden kokonaisen kauden pelaa.

Perrin valitsi TPS:n menneisyyden vuoksi - lopettaminen ei käynyt mielessä | Yle Urheilu | yle.fi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös