Kiekko.tk

  • 166 641
  • 1 188

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Elikäs osoitteessa hoki

Historian kaikuja
varjo kirjoitti 23.7.2004
Elikäs populaa mukaan niin katsotaan onko tuosta mihinkään.
EDIT: No ei ollut mihinkään, ihan paska peli :)

Joukkueen tiedot:
Jatkoaika

General Manager
_varjo_ (aka. varjo)

Assistant managers
rapster & kivelä (aka. sopuli)

PR & Lehdistö & imagonluonti-osasto
Noose & rapster

Tilastot ja tilastojärjestelmät
Cipruss (aka. Tpip) & Nokkis & _varjo_

Liigavastaava
masu

Roster:
53 pelaajaa

Viralliset Pelit:
Pelattu: 289, Voittoja: 72, Tasapelejä: 22, Tappioita: 195

Tässä on sitten tämänhetkinen virallinen Jatkoajan virallisten pelien pistepörssi. Tarkkuus on pisteitten ja maalien osalta varsin tarkka, otteluitten osalta +-2 ottelua. Joistain otteluista kun ei näkynyt kuin maalintekijä, ei mitään muuta infoa.
Tätä pörssiä tullaan päivittämään tulevaisuudessa jatkuvasti, kokonaispisteitään jokainen saa tarkastella itsekseen.
Tämän tilaston avulla voi kuitenkin vähän katsoa minkälainen osuus pisteistä on tullut harkoissa ja miten paljon peleissä.
Tilastossa ei myöskään eritellä otteluita, oliko vastus superkova vaiko heppoinen. Plusmiinustilastoja tarkastelemalla kyllä näkee hieman ketkä ovat pelanneet kaikissa otteluissa, myös niissä jotka ovat päättyneet 26-0 tms. ja ketkä ovat pelanneet vain vähämaalisissa.

Siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi:

Jatkoajan virallinen pistepörssi

Tilastosivu
 
Viimeksi muokattu:

Boomhauer

Jäsen
Hieno pelihän tuo on. Muutama kuukausi on ehtinyt vierähtää siitä, kun ensimmäisen kerran tuota pelasin, ja tuolloin peli oli aivan erinäköinen kuin nykyään.

Noihin joukkueisiin ei itse voi liittyä, vaan muut pelaajat täytyy kutsua omaan joukkueeseensa. Itse en ole tulossa Jatkoaika-jengiin, koska olen jo löytänyt itselleni hyvän joukkueen.

Jos minun lisäkseni joku muu jää koukkuun niin mainostettakoon vielä sitä, että kiekko.tk:hon on myös perustettu useita itse pelin tekijöistä riippumattomia enemmän ja vähemmän hyvin järjestettyjä liigoja ja cupeja. Niistä löytyy tietoa mm. kiekko.tk:n foorumilta ja tietoja-osiosta.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Noihin joukkueisiin ei itse voi liittyä, vaan muut pelaajat täytyy kutsua omaan joukkueeseensa. Itse en ole tulossa Jatkoaika-jengiin, koska olen jo löytänyt itselleni hyvän joukkueen"

Katsos prkl, noh pitänee tehdä asialle jotain jos kiinnostuneita ilmestyy.
 

testoman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Loistava peli tosiaan. Taisi tulla itse mainittua tämä kuukausi pari sitten "pieni ja loistava peli" -ketjussa, mutta eipä taineet ihmiset sitä sieltä löytää...

Rekisteröin kuitenki nimimerkin testoman ja odottelen kutsua Jatkoajan joukkueeseen.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Nimimerkki smasa tahtoo myös Jatkoajan joukkueeseen, sopimusehdoilla ei niinkään väliä. En tarvi pisteboonuksia/työsuhdeautoa/mitään muutakaan, vaikka 1+1 -mallinen sopimus? =D
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Itsekin pelaan kyseistä peliä, sen verran on jo ehtinyt pelata, että 100 pisteen raja on mennyt rikki, nimimerkki on Costi
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tuleva superstara ilmottautuu. Puuta käsistä löytyy vaikka muille jakaa ja pelisilmäkin on aika takapuolivoittoinen. Makuupaikkoja jaan lähinnä itselleni oman maalin edestä. Nimimerkkinä xxxxxx ja joukkuetta vailla vielä tämä superlupaus. Sainaako Jatkoaika?

EDIT: editoitu vaihtunut nimimerkki pois.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Pistelin invitea tässä ketjussa sitä pyytäneille, ilmeisesti teidän täytyy hyväksyä se päästäksenne kunniaakkaaseen joukkueeseemme.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Jep, tarjouksen hyväksyin. Onnistuu, kun loggautuu sisään ja klikkaa joukkueet -kohtaa yläreunasta. Pelailin tuossa äsken ja muodostin huiman klipklap-duon Noose -nimisen pelaajan kanssa, kumpikaan ei vain osannut viimeistellä huikeita kuvioita. Olikohan kyseessä jatkoajan nimimerkki Noose? Jos oli, nii liityhän joukkueeseen, voimme muodostaa pelin tehottomimman hyökkäyskaksikon ;).
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Tpip
Pelailin tuossa äsken ja muodostin huiman klipklap-duon Noose -nimisen pelaajan kanssa, kumpikaan ei vain osannut viimeistellä huikeita kuvioita. Olikohan kyseessä jatkoajan nimimerkki Noose? Jos oli, nii liityhän joukkueeseen, voimme muodostaa pelin tehottomimman hyökkäyskaksikon ;).

Minähän se. Oli kieltämättä aika maagista menoa. Klap-klap toimi, mutta kun kumpikaan ei osannut laukoa maalia kohti...

Noose myös mukaan joukkueeseen, lystiä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Jooh nyt on taas rypäs inviteja pistetty, elikäs menkääs sinne joukkue-osioon ja hyväksykää itsenne...

Omien pelitaitojen takia taidan keskittyä managerointiin :)
Muut halukkaat voivat pistellä joko tänne ketjuun toiveita kutsusta tai sitten käyttää tuota kiekko.tk:n pikaviestimahdollisuutta "send note".
Voin antaa muillekin (kaikille?) adminit jottei homma ole minusta riippuvainen.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ongelma.

Meikeläisellä on sisään kirjautumisessa ongelmia. Kun laitan tunnuksen ja salasanan kirjautumisessa, tulee sen jälkeen login ok. Mutta kun painan sitten vaikka omat tiedot, tai pelaa keikkoa tjsp. niin ohjelma väittää etten ole kirjautunut.

Mistäköhän kiikastaa?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Onkohan sinulle cookiet sallittu (no pitäisi olla, kun kerta jatkiksessakin voit kirjoitella).

Kysäise asiasta siellä sivuston foorumilla niin mahdollisesti jopa ylläpitäjä osaa vastata asiaan.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti varjo
Onkohan sinulle cookiet sallittu (no pitäisi olla, kun kerta jatkiksessakin voit kirjoitella).

Kysäise asiasta siellä sivuston foorumilla niin mahdollisesti jopa ylläpitäjä osaa vastata asiaan.

Kyllä mä kerran jo pääsin pelaamaan omalla tunnuksella, mutta nyt ei taas pääse millään. Olisin kysynytkin asiasta siellä sivuston foorumilla, mutta sekin vaatii sen tunnuksen.

edit. siinä sivun laidassa näkyvään listaan jossa on viimeisimmät sisään kirjautuneet näkyy, olen kirjautunut sisään, mutta en pääse silti pelaamaan omalla tunnuksellani. Väittää aina että et ole kirjautunut sisään, jos vaikka painan omat tiedot painiketta.
 
Viimeksi muokattu:

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Jos varjo viitit heittää ne adminit mulle (siis Costille)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Välitin Shejbalin viestin ja pistin Costille Adminit.
Ja kutsun BeniL:lle...onko noissa joku kokorajoituskin?
Mä voin kyllä luopua omasta paikastani jos ahdasta tulee ja innokkaita jatkoajan mainetta tärvääviä pelaajia tulee ylimäärin.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tuli rekisteröityä oma nick eli Teacup olen sielläkin. Ei vain ole hajuakaan minkälainen peli on kyseessä ja miten sitä pelataan. Jos joukkueeseen ei ole rajoituksia niin voinen liittyä. Pitää vain koittaa jossain vaiheessa päästä kärryille tuosta hommasta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
vili pyytää sopimusta..
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Viestin lähetti varjo
onko noissa joku kokorajoituskin?
Ei ainakaan minun tietääkseni...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
vilpertti ja teacup kutsuttu.

Shejbalin ongelma näköjään ratkesi:tällaista myös neuvottiin
"Nämä ilmaiset .tk-domainit voivat olla vähän eri asia, koska kiekko.tk-palvelin on jossain kaukana ja se sivu sisältää vain framen, joka ohjaa selaimen tälle oikealle kiekkopelin sivulle, joka on Suomessa (netforce.nf/~kiekko). Joissain selaimissa voi jollain asetuksella saada rajoituksia cookieille, jotka tulevat frameista eri domainilta kuin mikä otsikkopalkissa näkyy. Tästä voisi olla kysymys. Kyseinen henkilö voisi myös kokeilla suoraa URLia, http://netforce.nf/~kiekko jos ei jaksa säätää asetusten kanssa"

Yritettiin tehdä tossa pieni jatkoaikatreeni, mutta porukkaa oli kadoksissa. Nyt katoan hetkeksi ja saattaa olla, että kill bill 2:sen imutus vie pingin=kiinnostuksen loppuillalta...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vaikeeta... Ei tule mitään. Maali tuli tehtyä toisessa pelissä, mutta aika tahmeata on. Muut vielä vittuilevat nyypälle jatkuvasti.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Jatkoajan porukka on pelannut ensimmäisen ottelunsa, pelaajina toimivat tiikeri, Noose ja Costi, tulos oli vähemmän mairitteleva 14-1, mutta maali ainakin tuli tehtyä...
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
lukittuja pelejä ei pääse pelaamaan, sun pitää mennä sinne matsiin katsojat (spectator) ja pyydät niitä avaamaan sen huoneen että pääset sisään, lukitseminen avaus tapashtuvat komennoilla /lock ja /unlock
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös