Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 658 702
  • 2 981

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Keltainen vieraspaita olisi jotain ennennäkemätöntä. Kai siihen tottuisi, ajatuksena nyt outo, kun vuosikymmenet ollut valkoinen vieraspaita. Muistuttaa liikaa Lukkoa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
1990-luvun Kiekko-Espoolla muistan divariaikoina nähneeni keltaisen kakkospaidan. Mutta liigapeleissä kakkospaita oli aina valkoinen
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tarkoitatko nyt ihan Espoo-lehteä? Vai jotain ei-nykyhetken julkaisua?
Tarkoitan menneisyydessä jaettua lehteä, luulen että se on sama kuin Espoo-lehti, 20 vuotta sitten oli vaan eri nimi. Ei tahdo Google löytää noin vanhoja juttuja enkä löytänyt myöskään Espoo-lehden historiasta asiaa.

katso liitettä 33825
Tiedotustilaisuudessa mainittiin ensi kauden uudistettu peliasu jonka voi tilata kausarin yhteydessä. Voisiko olla mahdollista että tässä kuvassa on uudet pelipaita tyylit? Koti tummasinisenä, vieras keltainen ja 3 vaalean sininen kaikki varustettuna ysärikuviolla.

7-kausikorttikategoriaa, tarvitaan 7 erilaista sinikeltaista kuosia kortille, jotta järjestyksenvalvojat voivat vaivattomasti tarkistaa, ettei kukaan mene kalliimpaan katsomonosaan kun mistä on maksanut. Tarvitaan kahdenlaista keltaista ja kahdenlaista sinistä, että saadaan 7 erilaista sinikeltaista yhdistelmää ja yksi jää vielä varalle.

Luulen että värit sävyineen ovat oikein, ja luulen että pelipaidassa se sininen tulee nimenomaan olemaan tuo tummempi sininen. Vieraspaidan väri voi silti olla valkoinen.

Itse kyllä tukkään tuosta tummansinisestä. Ainoa huono puoli että kovin tumma paita muistuttaa aika paljon tuomarien paitaa. Katsojalle se ei ole ongelma, mutta turhan usein Metro areenallakin olen nähnyt harhasyöttöjä hyökkäyspään siniselle, jossa on tuomari vaan ei yhtään omaa kotijoukkueen pelaajaa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En nyt vahvasti ota kantaa, mutta junnut on nyt sitoutettu "laivastonsiniseen" (navy blue) pääväriin, joten olisi erikoista, jos edarin pääväri siitä merkittävästi sävynä eroaisi.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Saarelainen mainitsee somessa tänään työskennelleen jonkun Lexukseen liittyvän ''siistin videoprojektin kanssa'' Kaivokselan myymälässä. Olisiko siis? Lexus kuitenkin tämänhetkinen seuran autoalan sponsori.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jotenkin kelta-sininen vieraspaita ei houkuttais ainakaan näin ennakkoon. Tulee mieleen rauman kettupaidat.
Joo Lukko ja Jukurit pelaa ainakin myös sinikeltaisissa vieraspaidoissa. Bluesin kokovalkoiset vieraspaidat olivat aikanaan tyylikkäät, ja niin myös nykyiset valkoiset vieraspaidat. En lähtisi tähän tekemään muutoksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös