KHL kaudella 2015–2016

  • 98 329
  • 380

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun muistellaan sitä kuinka alhaalla Barys oli ennen valmentajapotkuja ja sitä missä se on nyt Nazarovin kanssa, niin ei tuo nyt itse asiassa kovin huonosti ole Nazarovilla mennyt.
Noh, tuolla rosterilla pitäisi saada joukkue pelaamaan yhteen, ei yksilöinä.
Oletko katsonut pelejä(?) Dawesin kenttä ainoastaan pelaa hyvin yhteen. Sama oli SKAssa, ei saanut pelaajia pelaamaan joukkueena.
 

faro

Jäsen
Noh, tuolla rosterilla pitäisi saada joukkue pelaamaan yhteen, ei yksilöinä.
Oletko katsonut pelejä(?) Dawesin kenttä ainoastaan pelaa hyvin yhteen. Sama oli SKAssa, ei saanut pelaajia pelaamaan joukkueena.
Joitain olen katsellut. Ihan totta puhut, mutta ei todellakaan ole helpot lähtökohdat tulla kesken kauden sisään jengiin, joka pelaa päin helvettiä. Selvä parannus Nazarov on kuitenkin ollut ja melkein jopa sai vietyä Barysin pudotuspeleihin. Ihan kohtuullinen suoritus siis.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valmentajan haasto tulossa jo pudotuspeleihin mukaan?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse aloitin KHL kiekon seuraamisen vasta kun Jokerit siirtyi maailman toiseksi kovimpaan kiekkoliigaan. Kuten olen useasti todennut niin pelin viihdearvo on suorastaan hyvä!

Jos mennään KHL historiassa vähän taaksepäin ennen Jokereiden mukaantuloa niin onko KHL:n yleinen taso noussut, laskenut... tähän päivään tultaessa? Pelitapa jotenkin muuttunut?

Itseni on yllättänyt se, että siellä on joukkueet täynnä helvetin fyysisiä kavereita. Siis en nyt tarkoita mitään pommikoneita mutta taitavia, nopeita luistelukoneita jäätävällä tasapainolla varustettuina.
 
Katsoin tänään tuon Bratislavan ja TsSKA:n välisen kolmannen pudotuspeliottelun. Kotijoukkue johti 1-0 aivan viime minuuteille asti, mutta niin vaan TsSKA otti lopulta voiton tekemällä 1-2 maalin 45 sekuntia ennen loppua. Nyt Slovan on käytännössä mahdottoman tehtävän edessä kun sen pitäisi voittaa runkosarjan ykkönen neljä kertaa peräkkäin päästäkseen otteluparista jatkoon. Harmi, että sinällään mielenkiintoisen seuran taival päättyy tältä keväältä tähän.

Jotain epämääräisiä huhuja muuten luin täältä että seuran tulevaisuus ei olisi varma. Nämä huhut tosin ovat varmaan KHL:n nykytilanteessa seurojen kuten Slovan ja Riikan Dynamo kohdalla arkipäivää.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Katsoin tänään tuon Bratislavan ja TsSKA:n välisen kolmannen pudotuspeliottelun. Kotijoukkue johti 1-0 aivan viime minuuteille asti, mutta niin vaan TsSKA otti lopulta voiton tekemällä 1-2 maalin 45 sekuntia ennen loppua. Nyt Slovan on käytännössä mahdottoman tehtävän edessä kun sen pitäisi voittaa runkosarjan ykkönen neljä kertaa peräkkäin päästäkseen otteluparista jatkoon. Harmi, että sinällään mielenkiintoisen seuran taival päättyy tältä keväältä tähän.

Tasaisia ovat olleet Slovanin ja TsSKA:n ottelut, mutta niin vain TsSKA on onnistunut kaikki ottelut voittamaan. Ei Slovan ole missään nimessä huonosti pelannut, mutta vastus on vain yksinkertaisesti liian kova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös