Ketjuviritykset ja fantasiakokoonpanot

  • 1 573 463
  • 5 832

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
joten on kohtuuton vaatimus että kaikkia omia poikiaan saisi Jokerit pidettyä.
Ei varmasti kaikkia, eikä ole tarkoituskaan, mutta lähteehän tältä "50% omia junnuja"-lupaukselta pohja pois jos kausi toisensa perään ne parhaat menee muualle. Ainakin niin, että jos Suomessa pelaavat niin seura on Jokerit. Viimeistään Liigassa tämä täytyy saada loppumaan.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis ihan kirjaimellisesti nimenomaan ei sanota mitään samasta roolista. Minä ainakin ymmärrän hyvin pohdinnan siitä, kehittääkö pelaajaa paremmin 12min peliaika liigassa vai 17 Mestiksessä. Riippuu yksilöstä. NHL:stä on paljon esimerkkejä pelaajista, joiden kehitystä on jarrutettu nostamalla heidät liian nuorena ylös. Ei tähän ole mitään yhtä yleispätevää ohjetta.
Olet oikeassa. En tietenkään kuvittele, että 17 minuuttia saipasportin ykkösessä kehittäisi saman verran kuin 17 minuuttia Jokereiden/Ketterän ykkösessä. Luulin tämän (että roolilla, peliajalla jne. on vaikutusta) olevan itsestään selvää, mutta unohdin että ollaan Jatkoajassa. Ensi kerralla tiedän paremmin.

Olisiko Noiva vähemmän valmis pelaamaan Liigassa ensi kaudella, jos olisi pelannut koko kauden Mestistä Jokereissa 2-3 ketjussa tasaisilla minuuteilla? Tuskin ero niin suuri olisi kuin jotkut ajattelevat. Tai jos nyt Jokerit ja Ässät kohtaisi karsinnoissa, niin olisiko Noiva valmiimpi ratkaisemaan sarjaa kuin Kuusla? Tuskin.
 
Viimeksi muokattu:

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huhujen perusteella Hartikaisen nimen voi vetää yli, ja maalivahtitandemi on selvinnyt, niin huhujen ja mutuilujen perusteella voisi alkaa näyttämään tältä:

Sulku - Loimaranta - Kangasniemi
Salonen
- Forslund - Lemberg
Kuusla - Henritius - Kalajanniska
Karvinen - Liuksiala - Lind
Saastamoinen - Wulff - Keinänen

Jeskanen - Jalonen (R)
Haakana - Forsblom
Tuomola - Salmela
Viirret - Nissinen (R)

Risikko
Heikkeri

***

Paha sanoa, joudutaanko esim. Salosen ja Loimarannan osalta odottamaan pitkällekin kesään sopimuksen vahvistumista, jos kärkkyvät mahdollista Liiga-diiliä.


Edit: Keskitalo jatkaa Kespoossa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jyp, Leon Draisaitl
Huhujen perusteella Hartikaisen nimen voi vetää yli, ja maalivahtitandemi on selvinnyt, niin huhujen ja mutuilujen perusteella voisi alkaa näyttämään tältä:

Sulku - Loimaranta - Kangasniemi
Salonen
- Forslund - Lemberg
Kuusla - Henritius - Kalajanniska
Karvinen - Liuksiala - Lind
Saastamoinen - Wulff - Keinänen

Jeskanen - Keskitalo
Haakana - Forsblom
Tuomola - Salmela
Viirret - Jalonen (R)
Nissinen (R)

Risikko
Heikkeri

***

Paha sanoa, joudutaanko esim. Salosen ja Loimarannan osalta odottamaan pitkällekin kesään sopimuksen vahvistumista, jos kärkkyvät mahdollista Liiga-diiliä.
Onko tuosta Kangasniemestä ollut muuta huhua kuun yksi ns.mutuilu-viesti tuolla mestiksen yleisessä huhuketjussa? Ihan siis vain mielenkiinnolla, että kuinka todennäköistä hänet on meillä ensikaudella nähdä, olisiko jollain tarkempaa tietoa?

Ja myös Luka Nymania joku huhuilu muistaakseni iigeen perusteella. Onko tuosta tarkempaa tietoa/mutua?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko tuosta Kangasniemestä ollut muuta huhua kuun yksi ns.mutuilu-viesti tuolla mestiksen yleisessä huhuketjussa? Ihan siis vain mielenkiinnolla, että kuinka todennäköistä hänet on meillä ensikaudella nähdä, olisiko jollain tarkempaa tietoa?

Jos ja kun minun huhuiluuni viitataan, niin talvella tosiaan kuulin, että joku Kiekko-Vantaan hyökkääjä siirtyisi Jokereihin. Nimestä ei kuitenkaan tietoa. Nordgrenia ajattelin itse, mutta hän jatkaa Vantaalla. Jos siis ei ole Hartikainenkaan, niin silloin ei oikein muita jää jäljelle kuin Kangasniemi. Ellei sitten joku yllättävämpi nimi alaketjuihin?

Mutta ihan mahdollista, että huhu ei ole pitänyt paikkaansa, tai se että tilanne on muuttunut. Eli eipä tässä huhussa ainakaan minun puolelta ole sen enempää lihaa luiden ympärillä.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ja kun minun huhuiluuni viitataan, niin talvella tosiaan kuulin, että joku Kiekko-Vantaan hyökkääjä siirtyisi Jokereihin. Nimestä ei kuitenkaan tietoa. Nordgrenia ajattelin itse, mutta hän jatkaa Vantaalla. Jos siis ei ole Hartikainenkaan, niin silloin ei oikein muita jää jäljelle kuin Kangasniemi. Ellei sitten joku yllättävämpi nimi alaketjuihin?

Mutta ihan mahdollista, että huhu ei ole pitänyt paikkaansa, tai se että tilanne on muuttunut. Eli eipä tässä huhussa ainakaan minun puolelta ole sen enempää lihaa luiden ympärillä.
Nordgren on varpaista päälakeen asti HIFK-miehiä, joten en usko Jokeri siirron tapahtuvan missään vaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jyp, Leon Draisaitl
Jos ja kun minun huhuiluuni viitataan, niin talvella tosiaan kuulin, että joku Kiekko-Vantaan hyökkääjä siirtyisi Jokereihin. Nimestä ei kuitenkaan tietoa. Nordgrenia ajattelin itse, mutta hän jatkaa Vantaalla. Jos siis ei ole Hartikainenkaan, niin silloin ei oikein muita jää jäljelle kuin Kangasniemi. Ellei sitten joku yllättävämpi nimi alaketjuihin?

Mutta ihan mahdollista, että huhu ei ole pitänyt paikkaansa, tai se että tilanne on muuttunut. Eli eipä tässä huhussa ainakaan minun puolelta ole sen enempää lihaa luiden ympärillä.
Kiitos tarkennuksesta, juuri sinun viestisi kyseessä. Olisiko mahdollista, että kyseisellä pelaajalla tarkoitettiin Vantaan Hartikaista, joka jo tyyliin tammikuusta asti pyöri meille huhuissa mutta teki ilmeisesti sittenkin naapuriin sopimuksen? Vai ovatko nämä kaksi eri huhua?
Muistaakseni mainitsit Santeri Sulun nimen viestissäsi, joten sama kysymys hänestä: onko todennäköinen vai pelkästään oma mutu, pystytkö sanoa?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos tarkennuksesta, juuri sinun viestisi kyseessä. Olisiko mahdollista, että kyseisellä pelaajalla tarkoitettiin Vantaan Hartikaista, joka jo tyyliin tammikuusta asti pyöri meille huhuissa mutta teki ilmeisesti sittenkin naapuriin sopimuksen? Vai ovatko nämä kaksi eri huhua?
Muistaakseni mainitsit Santeri Sulun nimen viestissäsi, joten sama kysymys hänestä: onko todennäköinen vai pelkästään oma mutu, pystytkö sanoa?

Vantaa-huhu on palstan ulkopuolelta. Puhe oli Kiekko-Vantaasta ja siitä, että haasteena Mestis-joukkueella on pitää onnistujia riveissään pidempään kuin yhden kauden ajan. Sivulauseessa mainittiin sitten se, että Jokereiden tulo sarjaan lisää näitä haasteita ja Emil Oksasen olisi ainakin Kiekko-Vantaa mielellään pitänyt itselläänkin. Jäin tuosta siihen käsitykseen, että joku vastaava pelaajasiirto olisi tulossa nytkin, mutta kuten sanottua, tilanteet ovat hyvinkin voineet muuttua.

Sulku oli tuossa koosteessani mukana ihan vain siksi, että monet ovat täällä palstalla ja jossain muuallakin somessa toivoneet/huhuilleet häntä Jokereihin. Minulla ei siis ole asiasta mitään omaa tietoa. Lisäksi kyseessä on pelaaja, jonka hankintaa seurojen varmasti pitää miettiä monelta kantilta. Voi siis hyvinkin olla, että Jokerit ei edes ole halukas tekemään sopimusta Sululle. Liigaorganisaatioistahan ei hänelle menneeksi kaudeksi ottajaa löytynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös