Ketjusommitelmat kaudelle 2006-07

  • 15 001
  • 78

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Köpi kirjoitti:
Ykkösprioriteetti on se, että Filppula ja Hannus muodostavat hyvän tutkaparin. Tähän on saatava sentteri, koska Piispanen ei yksinkertaisesti siihen ketjuun riitä (kun ei riitä edes kokoonpanoon, niin miksi pitäisi olla ns.ykkösketjun sentteri!)

Eikös Filppula-Hannus muodostanut aikoinaan Kiekko-Vantaassa tehokkaan duon? Kukahan mahtoi silloin pelata kaksikon kolmantena lenkkinä? Tilastojen valossa kun katsoo niin oliko kyseessä kenties Hannu Väisänen, Pete Suonpää, Teemu Kuusisto vai joku muu? Siinäpä autokauppiaalle vähän funtsittavaa, josko ois aihetta rakentaa loppukaudeksi tai ensi kauden alkuun tehketju Filppula-Suonpää-Hannus tai Väisänen-Fippula-Hannus tai Kuusisto-Filppula-Hannus. Juu, ja Väisäsen ja Suonpään sopparit on katkolla kauden päätteessä. Kuusistosta ei muuta tietoa kuin että mättää maaleja juuri siellä mistä nykyään sm-liigaan hankitaan kovimmat pistenikkarit. Kasassa 31 ottelua ja 18+25.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piiroinen-Niemi-Sipiläinen
Filppula-Tenkanen/Lahti-Hannus
Jääskeläinen-Hytönen-Grünn
Vänttinen-Tenkanen/Lahti-Rahikainen/Louhivaara

Tossa on mun ehdotus ketjuiksi sillon kun kaikki on terveenä. Männikkö, Alanen ja Piispanen pakkailisi sitten jos loukkaantumisia tulee.

Pakkiparit voisi olla vaikka

Marttinen-Källarson
Salmu-Niskavaara
Kangasniemi-Huczkovski
Forsberg

Koivun voi laittaa vaikka Ranskaan, ei mitään käyttöö Jypissä.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hukkaviiva kirjoitti:
Tossa on mun ehdotus ketjuiksi sillon kun kaikki on terveenä. Männikkö, Alanen ja Piispanen pakkailisi sitten jos loukkaantumisia tulee.

Jaa että joukkueen pisteykkösen paikan jakava Männikkö katsomoon? Ei kai nyt sentään. Piispasen kohdalla olen samaa mieltä, mutta kyllähän joukkueessa aina yksi urheilija pitää olla.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hele kirjoitti:
Jaa että joukkueen pisteykkösen paikan jakava Männikkö katsomoon? Ei kai nyt sentään.

Tän hetkisillä esityksillä kyllä, ei ole saanut viimeiseen n.10 peliin käytännössä mitään aikaan(viim. 10 peliä 0+4 10min YV:llä 0+3, viim. 17 peliä 0+6 12min YV:llä 0+4). Ja kun on kiekottomana melko turha, ja tasakentällisin kiekollisenakin, niin ei mun mielestä ansaitse tällä hetkellä paikkaa pelaavasta kokoonpanosta. Tekee suht paljon virheitä joista aiheutuu vähintäänkin vaaratilanne omaan päähän, jos ei jopa maali, tai sitten niiden virheiden seurauksena joutuu joko Männikkö itse tai joku muu ottamaan jäähyn. Ja kyllä sillä yv-ajalla mitä Männikkö saa, niin tehojen pitäis olla kovemmat, ja ennen kaikkea maaleja pitäisi pystyä tekemään(tehnyt maalin viimeksi lokakuussa), koska Männikkö on kuitenkin siinä yv-kentässä se jolle pelataan sitä vetopaikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös