Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 734
  • 66 747

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eikös kaupat oo huomenna auki? Alkossa voisi kyllä käydä hakemassa viinaa.
Kyllähän ne kai ainakin jossain on. En oo viitsinyt ottaa asiasta selvää, mutta ihmettelisin mikäli Alko olisi huomenna auki.

Kuten vanha sananlasku sanoo: "Kiinni on kuin Alko jouluna".
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
RoKi:n maalivahdilla Rasmus Reijolalla on tällä kaudella yhtä paljon maaleja (1), kuin yli puolet enemmän pelanneella HPK:n hurjavireisellä ykköspyssyllä Robert Leinolla.

Torilla tavataan.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
RoKi:n maalivahdilla Rasmus Reijolalla on tällä kaudella yhtä paljon maaleja (1), kuin yli puolet enemmän pelanneella HPK:n hurjavireisellä ykköspyssyllä Robert Leinolla.

Torilla tavataan.
Ja yksi enemmän kuin Tapparan tehohyökkääjä Jarno Kärjellä. Pisteitä sentään on yhtä paljon, olettaen tietysti ettei Reijolalla ole maalin lisäksi vielä syöttöjäkin tilillä. En löytänyt niitä nopealla selailulla Mestiksen suht sekavilta tilastosivuilta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nigel Dawes, Barys Astanan perinteinen maaliruisku, on tehnyt tällä KHL-kaudella jo 28 maalia.

Tuo 28 maalia näin loka-marraskuun taitteessa on aika saatanan levoton määrä, kaverilla vielä n. 30 peliä aikaa kaunistella lukemia. Tulisiko yli 50 maalin kausi, sellaiseen en usko ikinä törmänneeni missään muualla kuin Pohjois-Amerikan kaukaloissa isompine pelimäärineen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo 28 maalia näin loka-marraskuun taitteessa on aika saatanan levoton määrä, kaverilla vielä n. 30 peliä aikaa kaunistella lukemia. Tulisiko yli 50 maalin kausi, sellaiseen en usko ikinä törmänneeni missään muualla kuin Pohjois-Amerikan kaukaloissa isompine pelimäärineen.
Kieltämättä nyt voisi olla potentiaalia tuohon KHL:n 50 maalin kauteen, viime kaudella Mozyakin teki ujot 48 maalia tuohon 60 peliin. Olisi kyllä jäätävän kovaa valuuttaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Lainattu kalsarikänniketjusta (koska sinne ei ole selvinpäin kirjoittamista):
...
Miten vittu voi maistua näin paljon simalle?
...
Jos siellä on hiiva? Hunajan lähdettä en tässä rupea tosin arvailemaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hevimies taitaa olla valtaa pitävien erikoistarkkailussa kun vaihteeksi kilahti herralle penaltti. Sitten meillä on TOJ, vasta-argumentti ja hitlerkortti about kaikkeen. Mutta on se aika toimiva kortti. Mullahan on teoria hevimiehen penaltin syystä. En avaa sitä tarkemmin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hevimies taitaa olla valtaa pitävien erikoistarkkailussa kun vaihteeksi kilahti herralle penaltti. Sitten meillä on TOJ, vasta-argumentti ja hitlerkortti about kaikkeen. Mutta on se aika toimiva kortti. Mullahan on teoria hevimiehen penaltin syystä. En avaa sitä tarkemmin.
Mustamakkarasta penaltille. Tuossa on jotain koomista ja runollista. Mä en muuten tiennyt, että täällä on ketju mustasta makkarasta. Annan kyseiselle tuotteelle youtube-termein arvosanaksi 2/5. Vaikeaa arvioida, vähän kuin se The Beatles.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tänään (eilen) oli Vainajien Muistopäivä ja mun olis pitäny vissiin viedä kynttilä äidin haudalle. Enhän minä tommosia asioita tietänyt, kun eka lähiomainen (eli äiti) kuoli vasta keväällä. Muutenkin oon ihan liian harvoin käyny siellä haudalla, kun se muistuttaa liikaa siitä uurnan laskemisesta ja niistä hautajaisista.

Toivottavasti kukaan ei käy mun haudalla, kun aika minusta jättää.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mustamakkarasta penaltille. Tuossa on jotain koomista ja runollista. Mä en muuten tiennyt, että täällä on ketju mustasta makkarasta. Annan kyseiselle tuotteelle youtube-termein arvosanaksi 2/5. Vaikeaa arvioida, vähän kuin se The Beatles.

No en tiiä. Kyllä mustamakkara mun mielestä on sen verran tärkeä asia, että ei sinne tommosta kusipaskaa vääntöä toissijaisista asioista tarvita kun muutkin ketjut on sitä jo täynnä. Paha mieli tuli. Kovin paha. Pelikielto vähän auttoi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavasti kukaan ei käy mun haudalla, kun aika minusta jättää.
Laulaisin haudallasi eläkööt kyyneleet, nostaisin hatun ilmaan ja poistuisin paikalta. Olisi loka-marraskuun tienoo, ulkona muutama aste pakkasta, pieni lumipeite, kuiva ilma. Kaunis syyssää, ei tietoakaan loskasta. Se olisi kaunis hetki.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Jetsin peliä kattelen ja erätauko menossa. Näyttää aika monella kalja olevan kädessä. Miksi se Suomessa olisi olevinaan ongelma jos ihmisillä olisi kalja mukana katsomossa? Ratkaisevat promillet räyhäämiseen tulee nimenomaan siitä katsomossa juotavasta kaljasta? Häh?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kun on lukenut parin viimeisen päivän aikana jotain poliittisia ketjuja tulee mieleen vain kysymys: Mitä outoa näissä on?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kiintoisa keskustelu Alexander Ovechkinista meneillään tuolla toisaalla. Ei vittu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onneksi ei juttu rönsyile vaan tästä oivasta kiekkoilijasta juttua piisaa, Ovechkin on keskustelun keskiössä.
Jaa se jatkuu vieläkin? On muuten aidosti paska ketju tuo.
Joo siellä kiintoisa keskustelu on käynnissä. Kyllä minä rehellisesti sanottuna ihmettelen jos ja kun eräs nimimerkki selviää tästä taas jollain muulla kuin ikuisella pelikiellolla. Ei toki sillä etteikö siellä muutkin off-topicia suoltaisi, mutta jos miettii millä perusteilla esim. Klose sai ikuisen vapautuksen niin ihmetellä täytyy jos jotain muuta tästä seuraa...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Joo siellä kiintoisa keskustelu on käynnissä. Kyllä minä rehellisesti sanottuna ihmettelen jos ja kun eräs nimimerkki selviää tästä taas jollain muulla kuin ikuisella pelikiellolla. Ei toki sillä etteikö siellä muutkin off-topicia suoltaisi, mutta jos miettii millä perusteilla esim. Klose sai ikuisen vapautuksen niin ihmetellä täytyy jos jotain muuta tästä seuraa...
Älä vaan henkeä pidättele sitä odotellessa, voi ruveta naama sinertämään. Onhan se nähty vuosien saatossa, että kuuden kuukauden istunto on moderaattoreilta tuttu valinta.

E: Herralle ylistys! Moderaattorit tuli heristämään sormea kyseiseen ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös