Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 313 831
  • 66 796

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Paleface saa Yleisradion siipien suojassa esittää älykköä. Suutaan soittavat tai persettään kuvaavat keskinkertaisuudet pystyvät ylipäänsä hamuamaan pienessä maassa suhteettoman, sanoisin jopa älyttömän suuren medianäkyvyyden ja -kuuluvuuden.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Sain juuri viestin S-mobiiliin, että S-marketista, joka on 12 kilometrin päässä, saisi ilmaisen Fazerin sininen suklaalevyn. Pitää varmaan huomenna käydä hakemassa taksilla, jos töiden jälkeen ei jaksa pyöräillä.Kyllä kahden euron arvoisen suklaalevyn takia kannattaa nähdä vähän vaivaa kun kerrankin ilmaiseksi saa
 

Ralph

Jäsen
Nälkä iski ja tuli sellainen fiilis, että nyt on pakko ostaa Kotipizzasta syömistä. Lähempää saisi parempaa kebab-mestojen pizzaa, mutta nyt oli saatava Kotipizzaa. Siellä tilasin jälleen pepperonipizzan. Tuota kun olen aina Kotipizzassa syönyt junnusta lähtien, vaikka viime vuosina pizzat on ollut tapana ostaa kebab-paikoista. Ja tämän pizzan takia piti nyt ajaa vähän pidempikin matka, kun lähimmät Kotipizzat sulkivat jo yhdeksältä. No, tällaista välilllä.

Kassalla neiti kysäisi "huomasitko, että siihen tulee tonnikalaa". Erikoinen kysymys. Yleensä pizza ostaessa asiakas tiedostaa, mitä täytteitä pizzansa kuuluu. Vai oliko hän joku antitonnikalaihminen ja yritti tuolla kysymyksellä saada minut ostamaan jotain muuta? Jos näin oli, epäonnistui.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jere Karalahti -uran jälkeinen aika -ketjuun olen kirjoittanut toiseksi eniten viestejä (10 kpl). Huomio järkyttää pientä ja herkkyyteen taipuvaista mieltäni. Tehkää nyt joku WC-pönttö-ketju niin varmaan sielläkin olen aktiivisena. Tai Näin kaivan persettäni ja syön sitten tulokset sormistani -ketju. Tai muuta vastaavaa yhtä miellyttävää.
 
Vuoden 1992 jälkeen Toni Niemisen uralla tuli enää muutamia onnistumisia (oliko joku Kuopion maailmancup-kisan voitto, ja tietysti kuuluisa 203 metrin hyppy). Silloin kun ei voittanut niin enimmäkseen töksäytti kumpuun ja oli kisan viimeisiä.

Eli tulkitsen, että muut eivät menneet ohi opittuaan v-tyylin salat, koska Nieminen pystyi vieläkin onnistuessaan olemaan ykköshyppääjä. Niitä onnistumisia vain tuli tosi harvoin enää, kun taas kaudella 1991-92 niitä tuli yhtenään.

Nuorena tulleen menestyksen käsittely mentaalipuolella ei onnistunut ja tekniikka sekosi, siinä kai se tarina.

Wikipedian mukaan Nieminen oli kaudella 1994-95 maailmancupissa yhdestoista ja mäkiviikolla kahdeksas. Tuskinpa sillä kauden 1991-1992 suoritustasolla olisi kaudella 1994-1995 enää sijoituttu kokonaispisteissä mitenkään merkittävästi tuon korkeammalle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En ole minäkään hirveässä kännissä ollut, enkä krapulassakaan. Normiviikon kaljamäärät ovat 0+0+0+0+0+0+0=0.

Kolatölkkien määrää en ole laskenut. Niitä vien kauppaan kun eivät enää mahdu järkevästi muovipussiin. Ennätys yhteen muovipussiin on 43 tölkkiä, millä päihittää kevyesti jonkun Jatkis-kollegan aikoinaan kehuskeleman 37 tölkin määrän per muovipussi. Saako joku vielä enemmän mahtumaan yhteen tavalliseen kaupan muovipussiin enemmän tölkkejä? Omalla kohdallani tölkit ovat olleet joko 0,33l tölkkejä tai jenkki-Pepperin 350 ml erikoistölkkejä.

Vien kauppaan myös ne tölkit joista ei saa Suomessa panttia eli lähinnä Virosta tilatut RC-kolatölkit. Menevätpähän kumminkin alumiinit kierrätykseen, enkä todellakaan lähde Tallinnaan asti hakemaan panttirahoja sikäläisistä tölkeistä. Viekö joku muuten Tallinnaan mennessään tyhjiä tölkkejä takaisin tai onko koskaan vienyt? Rahaa kai sekin olisi, ja jos tölkkejä olisi isompi määrä niin sillä kohta kattaisi jo halpislaivamatkan ainakin toiseen suuntaan.
n. 50 menee liiterin pussiin, kun täyttää pohjalta alkaen ja laittaa ne nätisti pystyyn, 3 kerrosta tulee.
 

Masentaja

Jäsen
Viekö joku muuten Tallinnaan mennessään tyhjiä tölkkejä takaisin tai onko koskaan vienyt? Rahaa kai sekin olisi, ja jos tölkkejä olisi isompi määrä niin sillä kohta kattaisi jo halpislaivamatkan ainakin toiseen suuntaan.

Tallinkin PreOrderista kun tilas juotavaa ja haki sieltä satamasta niin joutu allekirjoittaa lapun että en tuo tölkkejä takaisin. Eli olivat viron pantillisia tölkkejä jotka ne myi ilman panttia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tallinkin PreOrderista kun tilas juotavaa ja haki sieltä satamasta niin joutu allekirjoittaa lapun että en tuo tölkkejä takaisin. Eli olivat viron pantillisia tölkkejä jotka ne myi ilman panttia.

Olen kerran elämässäni asioinut Tallinnan SuperAlkossa, olin siellä kutakuinkin ainoa asiakas joka ei ostanut alkoholia tai tupakkaa vaan kaksi keissiä RC-colaa. Noihin tuli kassakuitin perusteella sikäläinen panttihinta mukaan.

Ilmeisesti sitten tuo laivayhtiön oma PreOrder toimii hieman eri tavalla kuin juomien hakeminen maista itsenäisesti. Hyvä tietää tämäkin, säästöä se on pienikin säästö sellaisissa kolajuomissa joita ei Suomen kamaralta saa. Nykyisin ei enää Verkkokauppakaan tarjoa RC:tä valikoimissaan mikä on sääli.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viekö joku muuten Tallinnaan mennessään tyhjiä tölkkejä takaisin tai onko koskaan vienyt? Rahaa kai sekin olisi, ja jos tölkkejä olisi isompi määrä niin sillä kohta kattaisi jo halpislaivamatkan ainakin toiseen suuntaan.

Niitähän voi palauttaa Suomessakin jossain tai ainakin sellainen palvelu aloitti. Tiedä sitten onko mennyt samantien nurin, en ainakaan ole kuullut koko hommasta enää mitään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on jo todella kova meriitti, että olet tähän ketjuun kirjoittanut selvästi eniten, joten ei tarvitse uusia turhaan tehdä.
Mä oon keskittynyt vahvuuteeni.

Prkl tuli tänään Kaldes vettä kun esterin perseestä. Kävin myös lähikaupunginosassa, nopeasti, sitten palasin tänne kuplaan elämään hyviksen elämää. Panin nimeni alle viiteen vetoomukseen, tykkäsin feses niinku sataa hyvispäivitystä ja linkkasin seinälleni Trump-vitsin. Lopuksi hakkasin tattia kaiken kiihkon lopuksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mä oon keskittynyt vahvuuteeni.

Prkl tuli tänään Kaldes vettä kun esterin perseestä. Kävin myös lähikaupunginosassa, nopeasti, sitten palasin tänne kuplaan elämään hyviksen elämää. Panin nimeni alle viiteen vetoomukseen, tykkäsin feses niinku sataa hyvispäivitystä ja linkkasin seinälleni Trump-vitsin. Lopuksi hakkasin tattia kaiken kiihkon lopuksi.
Moni ei kykene lyhentämään noin selkeästi arkeaan. Eikä siihen tarvita kun muutama lause. Arvostan. Mutta mutta...se kun vaatiikin avoimutta, jota sulla selkeästi on.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Moni ei kykene lyhentämään noin selkeästi arkeaan. Eikä siihen tarvita kun muutama lause. Arvostan. Mutta mutta...se kun vaatiikin avoimutta, jota sulla selkeästi on.


Me suvaitsevaiset olemme avoimia ihmisiä, kohtelemme ihmisiä tasa-arvoisesti ja olemme muutenkin hyviä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Me suvaitsevaiset olemme avoimia ihmisiä, kohtelemme ihmisiä tasa-arvoisesti ja olemme muutenkin hyviä.
Kuten tuossa ketjussa, joka käsittelee Jere Karalahtea. Lähes puolet tämän aikuisajan koulukiusaajia.

Edit. En vaan vittu voi ymmärtää ns aikusten kirjoituksia tuolta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuten tuossa ketjussa, joka käsittelee Jere Karalahtea. Lähes puolet tämän aikuisajan koulukiusaajia.

Edit. En vaan vittu voi ymmärtää ns aikusten kirjoituksia tuolta.

Ei siellä mun mielestä aikuisajan koulukiusausta ole, vaan äijän kaksinaamaisen toiminnan arvostelua, toki vittuilevin sanankääntein. Äijän toiminta kun on ollut luokatonta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kuten tuossa ketjussa, joka käsittelee Jere Karalahtea. Lähes puolet tämän aikuisajan koulukiusaajia.

Edit. En vaan vittu voi ymmärtää ns aikusten kirjoituksia tuolta.

Tekeekö se kenestäkään aikuisajan koulukiusaajaa jos arvostelee ns. miestä (eli Äijää) joka hylkää lapsensa, ei maksa edes elatusmaksuja kun "ei kiinnosta" ja joka jättää miehekkäästi perheensä häipymällä kotoaan ns. Vermon raveihin? Sama tosiäijä on myös pettänyt useasti työ- eli pelikaverinsa ja palkanmaksajansa tekemällä hommansa kännissä, krapulassa tai jättämällä kokonaan tekemättä eli suomeksi pettänyt lupauksensa ja sanansa. Sitten kun julkaistaan kirja jossa näitä sankaritekoja tuodaan julkisuuteen ja joku sitten ihmettelee netissä tätä selkärangatonta toimintaa, niin sekö on sitten tämän Tapulin suuren pojan kiusaamista?

Geenit voivat altistaa addiktiotaipumuksille jonkin verran, mutta ei addiktio pakota hylkäämään lapsiaan ja jättämään elatusmaksuja maksamatta erityisesti sen jälkeen kun huume/alkoholiaddiktio on kurissa eivätkä päihteet kuulu enää arkeen. Ainakaan mikään nykyinen kuntoiluinnostus ei pakota jättämään aiempien lapsien elatusta elatusta retuperälle vaikka kuinka on tehty mukula uuden naisen kanssa.
 

Masentaja

Jäsen
Niitähän voi palauttaa Suomessakin jossain tai ainakin sellainen palvelu aloitti. Tiedä sitten onko mennyt samantien nurin, en ainakaan ole kuullut koko hommasta enää mitään.

En tiedä onko toiminnassa, en usko. Siinä taisi olla joku homma että kyseinen toiminta laskettiin jätteen maahantuonniksi Viroon jolloin yli 4kg määrästä pitää olla kansainvälinen kuljetuslupa ja vastaanottavassa maassa tavara pitää toimittaa jätteenkäsittelyalueelle. Käytännössä siis kaatui turhaan byrokratiaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä onko toiminnassa, en usko. Siinä taisi olla joku homma että kyseinen toiminta laskettiin jätteen maahantuonniksi Viroon jolloin yli 4kg määrästä pitää olla kansainvälinen kuljetuslupa ja vastaanottavassa maassa tavara pitää toimittaa jätteenkäsittelyalueelle. Käytännössä siis kaatui turhaan byrokratiaan.

Joo, nyt muistankin. Virolaiset eivät suostuneet ottaa toisten roskia vastaan. Sinänsä kyllä kummallista, että yritys ei sitten ennen toiminnan aloittamista selvitellyt tuollaisia. Yhtä lailla kummallista kuinka ei saa kierrättää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vuonna 2000, kun erosin sen aikaisesta tyttöystävästäni, soitteli tuon tyttöystäväni äiti työpaikalleni ja kertoili minusta sinne kaikenlaista. Oli kuulemma ollut myös sitä mieltä etten ole kovin luotettava ihminen ja minua ei kannattaisi pitää töissä. Onneksi työpaikallani oltiin silloin melkoisen fiksuja ja olin tuon jälkeen vielä 12 vuotta kyseisessä työpaikassa. Mustasi tuo ex-anoppini minua muillekin läheisilleni. Osa kai uskoi sen höpinöitä ja osa ei. Teki se musta rikosilmotuksenkin vai tutkintapyyntökö se oli, mutta eihän se mihinkään johtanut, kun oli keksitty tarina.

Tuli vaan jostain mieleen tää työpaikkaan yhteydessä oleminen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vuonna 2000, kun erosin sen aikaisesta tyttöystävästäni, soitteli tuon tyttöystäväni äiti työpaikalleni ja kertoili minusta sinne kaikenlaista. Oli kuulemma ollut myös sitä mieltä etten ole kovin luotettava ihminen ja minua ei kannattaisi pitää töissä. Onneksi työpaikallani oltiin silloin melkoisen fiksuja ja olin tuon jälkeen vielä 12 vuotta kyseisessä työpaikassa. Mustasi tuo ex-anoppini minua muillekin läheisilleni. Osa kai uskoi sen höpinöitä ja osa ei. Teki se musta rikosilmotuksenkin vai tutkintapyyntökö se oli, mutta eihän se mihinkään johtanut, kun oli keksitty tarina.

Tuli vaan jostain mieleen tää työpaikkaan yhteydessä oleminen.
No lopetitko sen ex-tyttöystävän (vai anopin) häiriköinnin kuitenkin?

Tuli vaan jostain mieleen tää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tajua mitään, mitä Yle-ketjussa puhutaan. Joku Hannula ja Ukkola on ainakin saatanasta seuraava. Inkkarihattu on myös paha. Blackhawks-faneille varmaan jotain vittuilua, luulen ma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös