Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 315
  • 66 755

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaikki tv-kanavat, radiokanavat ynnä muut vastaavat on ihan perseestä. koska niiden sisältöä ei ole ajateltu täyttämään pelkästään mun mieltymyksiä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ylen ykkösellä länsinaapurin amatöörit iloittelevat laulellen. Nyt ei tarvitse olla kateellinen, koska tuo on säälittävää puuhastelua verrattuna Alatalon Mikon dominointiin Tammerkosken sillalla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilmeisesti uusien naapureiden wlanin-nimi on "serlavaja". Satunnainen naurupyrähdys tekee aina hyvää, nyt on mahtava meininki.

Joo, en yrittänyt hakkeroida.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajattelin myös ostaa loma-arki-illan tissutteluiksi n. sixpackin, mutta sikäläisessä K-Supermarketissa oli Saku 24-pack vain 19,95. Liekö oma spesiaali, mutta hetkeen ei ole irronnut Suomen kamaralta alle 20 euron salkkua. Muistaakseni.
Tossa Malmin Prismassa Karjala 0.83 eli alle 20e. Itiksessä sentin halvempi. Itiksen Cittarissa kanssa toi Keravalla tehty 4.4 % Saku 0.83, kuten Lidleissäkin se Olvin tekemä Kotimainen. Sitä vaan ei aina ole tarjolla. Nyt oon IFK-miehenä vaihtanut en saatana kehtaa kertoa mihin merkkiin. Herttoniemessä asuessa mä ostin tätä vaan Alepasta kaksi että uskallan krapulassa hieman isompaan Lidliin ja aina tölkkiä avatessa hoin mielessäni että Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä kaikki synnit anteeksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Herttoniemessä asuessa mä ostin tätä vaan Alepasta kaksi että uskallan krapulassa hieman isompaan Lidliin ja aina tölkkiä avatessa hoin mielessäni että Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä kaikki synnit anteeksi.

Mä muistan, mä muistan, mä muistan ton fiiliksen. Sitten kun siitä pääsi eteenpäin niin huoleton oli mieli. Tosin en juuri käynyt ilmaistapahtumissa.

Edit. Helkatti niin, pitäskö tehdä Ilmaistapahtumat-ketju? Siihen voisi listata hyviä ilmaistapahtumia ihan missä ja koska vaan. Nehän on kivoja juttuja, ilmaistapahtumat. Mähän en voi ketjuja tehdä koska kateelliset @Moderaattorit vei multa ketjunväsäämisoikeudet, kun niiden ketjut on ihan epäsuosittuja ja mun ketjut ihan parhaita.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@pettter täältä snadi pyyntö, eli teetkö ko ketjun? Aina joutuu ihmettelemään mistä sä noi kaikki löydät, ei mulla aika ja halu aina riitä, vaikka tarvetta toisinaan olisikin. Vinkit ois kivoja. @Turha Kaukalo

Ps tarjoan bissen jossain ilmaistapahtumassa
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivällä olin neljän krapulakaljan ajan pusikossa, missä loppuvaiheessa huomasin olevan paljon jotain pikku ötököitä, ja nyt sitten on kutittanut joka puolelta. Todennäköisemmin varmaan vaan krapulasta johtuu. Joo vettä vähän tihkutti, mutta olis saanut sataa enemmänkin. Onko teillä koskaan niin että krapulassa pitääkin vähän karaistua kun ei äijä muuten opi. Talvisin mä usein seison kesäkengillä lumihangessa kun krapulakaljoja vetelen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko teillä koskaan niin että krapulassa pitääkin vähän karaistua kun ei äijä muuten opi. Talvisin mä usein seison kesäkengillä lumihangessa kun krapulakaljoja vetelen.

Nuorena parantelin jännetupintulehdusta avojaloin lumihangessa. Krapulakaraisut on niitä karaisevimpia karaisuja.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomalaiset uutiskynnyksen ylittäneet F1-kohokohdat 1982-2017:

1982: Keke Rosbergin maailmanmestaruus
1998 ja 1999: Mika Häkkisen maailmanmestaruudet
2007: Kimi Räikkösen maailmanmestaruus
2017: Kuva Prisman kassasta, jolla nelinkertainen maailmanmestari Sebastian Vettel teki ostokset
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onhan tuo jännittävää eikä kukaan kerro mitä se osti. Paljon oli tavaraa.
 

sinikettu

Jäsen
Ajattelin viettää viikonlopun kotona kalsarisilleen ja tietokoneen ääressä istuen. Jos paistaa aurinko, saatan käydä vähän aikaa ulkona. Ei pitäs vissiin paistaa ennen sunnuntaita. TV-sarjoja on katselematta ainakin sellaisen 50 tunnin verran, ens viikonloppu mennee samoissa merkeissä, jos sää on yhtä perseestä kuin nyt.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ajattelin viettää viikonlopun kotona kalsarisilleen ja tietokoneen ääressä istuen. Jos paistaa aurinko, saatan käydä vähän aikaa ulkona. Ei pitäs vissiin paistaa ennen sunnuntaita. TV-sarjoja on katselematta ainakin sellaisen 50 tunnin verran, ens viikonloppu mennee samoissa merkeissä, jos sää on yhtä perseestä kuin nyt.

Ainakin tänne ihmisasutukseen tarkoitetussa osassa kotomaatamme on luvattu vallan normaaleja kesäkelejä eli parikymmentä lämpöä.

Harmittavasti viikonloppu menee länsisuomalaisessa kalastajakylässä ja vielä alkuviikko vanhassa pääkaupungissa mutta kai se on pakko kerran vuodessa viettää aikaa tuolla Kokemäenjoen huonommalla puolella.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Farkut otin pesusta aah puristaa parhaasta paikasta. Joo kohta treffit.

Oot kaunein kaikista ** Oot kaunein kaikista **
Ihme nynnyilyä taas. Nyt vähän skarppia, mihinkään ei voi enää luottaa, jos herralla on treffiseuraa ja vain paria bisseä juodaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tupladekkimankka. Oli se hieno keksintö. Pystyi piratisoimaan kavereiden kasetteja ilman pelkoa siitä, että äiti astuu huoneeseen mölisemään jotain turhaa, kun kahden vastakkain olevan kasettisoittimen nauhoitussessio oli kesken. Sitten kun laittoi tuplanopeuden päälle, se kuulosti pikkuoravilta. Perhana 90 minuutin kasetille mahtui tavaraa vaikka koko kesän tarpeeksi!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tupladekkimankka. Oli se hieno keksintö. Pystyi piratisoimaan kavereiden kasetteja ilman pelkoa siitä, että äiti astuu huoneeseen mölisemään jotain turhaa, kun kahden vastakkain olevan kasettisoittimen nauhoitussessio oli kesken. Sitten kun laittoi tuplanopeuden päälle, se kuulosti pikkuoravilta. Perhana 90 minuutin kasetille mahtui tavaraa vaikka koko kesän tarpeeksi!
Ite hommasin juuri "kuusnepan". Ikinä en omistanut, kassujen nauhotus oli kyllä tuttua ysäriltä, Sepulturat ja Mafian lähetykset tuli nauhotettua. Mutta joo, toi vehje huokuu sen aikasta teknologian maksimia, että huhhuh. Mahtava vekotin. Äänet ei muuten toimi, jeesatkaa Jatkoaika.
 

sinikettu

Jäsen
Syön omenaa ja saksanpähkinää. Olen tänä yönä kasvissyöjä.

Tekis sen lisäks mieli kosketella jonkun hekumallisen naisen hyvin muodostunutta perää ja kiinteitä rintoja.

Kasvissyönti tuo irstaita ajatuksia päähäni.

Taidan huomenna lopettaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Syön omenaa ja saksanpähkinää. Olen tänä yönä kasvissyöjä.

Tekis sen lisäks mieli kosketella jonkun hekumallisen naisen hyvin muodostunutta perää ja kiinteitä rintoja.

Söin just mysliä. Siinä kenties oli mainitsemiasi aineksia. Vittu laitoin liian vähän maitoa, mistä syytän pimeää kun en viittinyt panna valoja keittiössä. Ikkuna oli auki ja joku dena puhui kadulla rakkaudesta. Se oli kaunista.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ite hommasin juuri "kuusnepan". Ikinä en omistanut, kassujen nauhotus oli kyllä tuttua ysäriltä, Sepulturat ja Mafian lähetykset tuli nauhotettua. Mutta joo, toi vehje huokuu sen aikasta teknologian maksimia, että huhhuh. Mahtava vekotin. Äänet ei muuten toimi, jeesatkaa Jatkoaika.
Pistipä muuten naurattamaan, kun googletuksella "tupladekkimankka" palautui aika kärjessä oma viestini 15 vuoden takaa, jossa mainitaan sillioisille teineille itsestään selvä ihmeellinen nykytekniikka eli CD-polttajat. Spotify-aikaan kasvaneet varmaan nauraa sellaiselle museovehkeelle. Mitähän sitten, kun on kulunut seuraavat 15 vuotta? Saa ajatuksen voimalla soimaan jonkun päänsisäisen sirun kautta minkä tahansa biisin superhyper-HD-laadulla - ja kansitaide heijastetaan 3D:nä silmien eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös