Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 529
  • 66 747

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Joko olet Ilmari löytänyt kaikki Timppa-sedän kätköt, että pääsee kerrankin kunnolla juomaan eri makuisia etyylialkomahooleja?
Onhan niitä vielä, piiloja... Se oli geokätkeilyä ennen geokätkennän keksimistä, Timppa oli aikaansa edellä. Kätköt on vapaasti ammennettavissa, kivenkolo voi antaa melkoisen palkinnon uteliaalle samoajalle. Löytäjä saa pitää.

Muistakaa ettei liikaa saa ottaa, ihan vähän vain että jää hyvä maku suuhun.
 

Ralph

Jäsen
Iltasanomissa huomasin otsikon "Tangokuningatar Jenna Bågeberg katosi julkisuudesta". Pisti miettimään, että onko hän joskus siellä ollutkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En muista koskaan ennen palelleeni heinäkuussa. Alkuillasta. Suomessa. Muutama päivä hellekelien jälkeen. Kokemus se on tämäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No ei niin mitenkään. Edelleen tässä saa yskiä sen minkä jaksaa.
Koitas kuule Carmolis yrttitippoja. Suoraan pullosta nieluun muuta tippa pari kertaa päivässä. Apteekeista ja luontaistuotekaupoista saa. Tekee samalla hyvää vatsalle.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sen kerran kun lääkäriin luotin. Tosin tämä lääkäri oli kyllä joku Kreikan ihme tai siltä se ainakin näytti. Tiedä vaikka nauroi paskasesti perään, kun hyväuskosena resepti kädessä poistuin.

Käykö, että lähetämme pelkän pommiuhkauksen terveyskeskukseen? Suurin osa reagensseista johtuu myöhäisestä kesästä. Allergiat ja päällekkäiset kasvien pölyytysvaiheet johtuvat ennätyksellisen kylmästä kesästä. Vuosi 2017, liian vähän olutta.
Jäätävän kylmä kesä johtuukin minun kesämökkikännäilystä?

Eipä huolta, minä ja 18 tölkkiä pelastamme teidät!
Minne helvettiin minä kätken nämä tyhjät tölkit?

Eukkis hermostuu.
 
Viimeksi muokattu:

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Tunti vielä ja kesäloman viettoon. Lupaan, etten seuraavaan neljään viikkoon edes kuse työmaalle päin.
Aurinkokin paistaa, joten voi olla että joutuu piipahtamaan terassilla tänään.
Hyvä fiilis.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Aina kun jään kesälomille, niin työkaverit kysyy, että minne meinaan matkustaa. Miks vitussa mä matkustaisin minnekään? Meil on suomessa kaks kuukautta hyvät kelit, niin miks oletusarvona on aina, että lähtisin täältä karkuun lomilla?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aina kun jään kesälomille, niin työkaverit kysyy, että minne meinaan matkustaa. Miks vitussa mä matkustaisin minnekään? Meil on suomessa kaks kuukautta hyvät kelit, niin miks oletusarvona on aina, että lähtisin täältä karkuun lomilla?

Siksi, koska Suomessa on jotkut käsittämättömät lomakaudet mitä ei ole missään muussa maassa (pl. ehkä Ruotsi) ja muuten ei ole mahdollisuutta olla lomalla.

Eli jos aiot ulkomaille, niin eihän vaihtoehtoja ole. Ei voi kuin nauraa ihmisille mitkä painaa heinäkuussa jonnekin Espanjaan, mutta niin. Kun ei muutakaan voi.

Missään ei myöskään pidetä mitään neljää viikkoa putkeen vaan ollaan ympäri vuoden ties missä eikä ole mitään härkäviikkoja. Kumpi sitten on parempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös