Ilmoitukset

Nimimerkki Kaltsu on sivussa seuraavan viikon ajan sääntöjen 4§:n ja 5§:n perusteella.

Nimimerkki thnninen on seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 6§:n perusteella.

Nimimerkki JypFabu on sivussa seuraavan viikon ajan sääntöjen 2§:n ja 6§:n perusteella.

Nimimerkki BlackWolf on poissa seuraavan viikon sääntöjen 6§:n ja 18§:n perusteella.

Nimimerkki Bobby on seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 4§:n perusteella.

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana banaaninviljelijä, 04.06.2009 klo 11.34.

1. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Oi että hienoa. Tänään muuten DC-3 lensi yli kun tuolla ulkona pussikaljottelin. Kesällä menen kyytiinkin oujee. Bucket list lyhenee yhdellä.

2. Czescku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa
    Lainaus:
    Minä olen ollut moisen kyydissä joskus 70-luvun lopussa eli parivuotiaana Brasiliassa. Muistikuvia ei ole, mutta olen sen kuitenkin tehnyt.

Tulipahan vihdoin kirjoitettua tähän ketjuun vaikka otsikko on niin kehoittanut tekemään jo ties kuinka kauan.

3. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders
    Lainaus:
    En oikein ymmärrä tätä pienien ja ahtaiden lentokoneiden ihannointia. Olen ollut A380:ssa ja se oli ihan mukava kyyti ja juomaakin kannettiin koko ajan kuin jollekin Tom Nybondasille.

Onhan nuo hyviä retkiä, mutta sitten se on nopeasti nähty ja haluaa vain pubiin. Saa nähdä miten maailma kehittyy, mutta pidän ihan mahdollisena, että tästä vielä avaruuden rajalle ehtii olemaan pari minuuttia painottomuudessa. Sitten se olisi nähty. Tietenkin hinnat romahtaa kaikkien ulottuville nopeasti, jos joskus homma saadaan pyörimään.

Vuosituhanteen vaihteessa joutui suunnittelemaan Tallinnan retkiä ja kesälauantaisin ne oli täynnä. Nykyään asiakkaita anellaan tulemaan ilmaislipuilla tai jollain nimellisellä maksulla. Sama tulee tapahtumaan avaruusmatkailuun, mutta aikataulua ei kukaan tiedä.

4. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
    Lentokoneessa on miellyttävää. Reilun viikon päästä olisi Atlantin ylitys vuorossa ja odotan lentoretkeä yhtä paljon kuin määränpäätä. Kuuluuko täällä muuten kukaan kymppikerhoon vai mikä se kerho on että on pannut flygarissa? Mä en kuulu.

5. sonnychiba Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Porin Ässät
    Antibiootti maistuu pierulle, jossa vivahdus minttua....tykkään.

6. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders
    Lainaus:
    En kuulu, mutta aika moneen lentoemoon on tullut rakastuttua. Eikä sitä edes ehtisi mihinkään panojuttuihin, kun pitää tilata juomaa ja sitten ne tuo. Finnairilla tosin kerran loppui tarjoilu, kun kuulema noita omiakin näyttää olevan.

Jonkun mielestä junttia, mutta miksi ei saisi raskaasta lennosta rauhassa nauttia.

7. Ikävänkantaja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
    Muistaako kukaan muu, kun kouluruokana oli esim. jotain, ja sen kanssa "tuorepala", joka oli hyvin usein kyssäkaalia? Sellainen kuiva, vaalea, lantun näköinen juttu, joka ei oikein maistunut miltään.

Kaupassa ei äsken ollut porkkanoita (!), joten ostin keittojuurespaketin, jossa oli edes pari porkkanaviipaletta ja - kyllä: kyssäkaalia. Tai lanttua. Mutta hyvää joka tapauksessa. Suosittelen.

8. Ollakseni Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Muistan vain sen kun oli pakko ottaa salaattia ja salaatissa oli aina kiinankaalia. Hyi helvetti.

9. banaaninviljelijä Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Vimpelin Veto, xnxx, Kaljakylä Rangers
    Joopa joo. Viimeisen noin kuukauden on ahdistunut niin pahasti, että ottaa fyysistä kipeää, henkisestä kivusta puhumattakaan. Aina silloin tällöin otan päivässä yhden tai kaksi 15mg Opamoxia ja nukkumaan mennessä mirtazapiinia. Ei ne ahdistukseen paljoakaan tunnu auttavat, mutta suurimman puristuksen rinnassa lievittää, ei poista. Tilalle tulee väsymys. Pari yövuorossa töissä yksinään oli hyviä lisäämään tuskaa.

Musiikin kuuntelu sinänsä helpottaa, mutta tässä mielentilassa tulee tietenkin kuunneltua juuri niitä ranteet auki viisuja, joissa sanat on kuin juuri minua varten tehty. Esimerkiksi Graveyard Uncomfortable numb. Kohta siirryn niihin viisuihin, jotka tuo mieleen ne kaikki hyvät hetket.

Viikonloput on ollut tosissaan pahimpia viimeaikoina, kun olen joutunut viettämään ne yksin.

10. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Ai tänään olis kansainvälinen museopäivä ja joihinkin museoihin pääsisi ilmaiseksi. Hitto vaan kun heräsin jo viideltä ja aloin dokaamaan.

20.-21.5. muuten on ihmeellisen paljon kaikkea ilmaista tapahtumaa. Open house Helsinki eli pääsee moneen kivaan paikkaan, se ravijuttu Kaivarissa, Roihuvuoressa Hanami eli kirsikkakukkajuhla, Itiksessä Idän kyläjuhla (Mira Luoti, Reino Nordin) ja Kallio Kukkii piknik (Pelle Miljoona, Jimi Tenor). Lisäksi monessa kaupunginosassa on oma tapahtuma ja ohjelmaa.

Taas sellainen viikonloppu että maalla jos asuis niin vetäis varmaan narun kaulaan.

11. sinikettu Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät
    Taidan syödä Suomen voiton kunniaksi oikein ison lautasellisen rainbow'n purkkihernekeittoa.

12. NDT665 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Ajattelitko syödä haarukalla vai sormin?
    Upea voitto Suomelta!

13. Useful Idiot Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Mahtava ruoka, sinappia joukkoon! Ai että kuinka juhlallista, ei nyt sentään joka päivä, ettei mahdollisesti maistu hyvältä. Terveiset muuten Sipilälle.
    T:opiskelija

14. Ikävänkantaja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
  15. Individual Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
    Lainaus:
    Kun yrittää elää suurkaupunkilaisen (tai isomman kaupungin) haluin elämää pikkukaupungissa sen edellytyksillä, faciliteeteilla ja tapahtumatarjonnalla, niin ei tää nyt riemunkiljahduksia ainakaan herätä.

16. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Se on toikki.

Ehdotan myös toikkia Jälkiviisaat. Siellä voisivat kokoontua yhteisymmärryksen hengessä ne, jotka tapahtumien jälkeen tietävät miten kävi.

17. Eikka86 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Jotenkin tää olut maistuu paremmalle kesäkelillä terassilla kuin talvikelillä. Pääsääntöisesti ohikulkevat naisoletetut ovat myös pukeutuneet vähempiin vaatekappaleisiin.

Ihme homma.

18. bebeto Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, Ylöjärven Ryhti
    Tunnistaako viivelähtö Antti Mäkisen? Tuli käytyä järvessä saunomisen lomassa, sussiunaa että oli kylmää vettä.

19. nummenkallio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SM-liiga, 1üga
    Talviturkki heitetty täälläkin. Oli lämmin päivä, eikä tarvinnut edes saunaa, vaikka sinne myöhemmin meninkin. Olut ei ehkä ole tarpeeksi kylmää, mutta menköön, kun muu on niin hyvin.

20. Valapatto Jäsen

Uskallan tunnustautua heteromieheksi. Tätä taustaa vasten peilaten ihmetyttää, että nyt näköjään käynnissä olevia rytmisen voimistelun EM-kisoja ei jaksa katsoa ollenkaan, vaikka siinä nuoret ja notkeat naiset kiemurtelevat vähissä vaatteissa.

21. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Heteroja tässä ollaan. Muistatteko pojat Amanda Beardin viime vuosikymmeneltä? Tuli mieleen urheilusta ja vähävaatteisuudesta.

22. Moto Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kesät, talvet HIFK
    Maine - tamperettaan parempi osavaltio.

Luulin hetken, että tuo Manta esitti Pulmusissa Marcyä, mutta se olikin Bearse.

23. nummenkallio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SM-liiga, 1üga
    Olen miettinyt tätä asiaa kiivaasti. Olen katsellut miehiä sillä silmällä, että kyllä se sieltä vielä kolahtaa. Mutta ei niin ole käynyt. Naisia olen yrittänyt olla katselematta, mutta en ole aivan täysin pystynyt tätä kiusausta vastustamaan. Tämän vuoksi olen tuntenut suurta riittämättömyyttä. Olen käynyt helvetinmoisen painin itseni kanssa, enkä ole vieläkään aivan varma, mutta luulen, että olen hetero.

24. godspeed Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves alkoi kiinnostamaan
    Lainaus:
    Voithan olla myös Bi. Ei ole ennennäkemätön asia.

25. nummenkallio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SM-liiga, 1üga
    Lainaus:
    Se viesti oli ironiaa, muutaman samanlaisen hassuttelun jatkoksi. Kyllä tuo bi-kuviokin on mietitty, varsinkin kun seurustelin aika kauan bi-naisen kanssa ja tutustuin siinä myös siihen toiseen maailmaan, mutta edelleenkään ei ole vakuuttavia todisteita muusta kuin heteroudesta. Niin tylsää kuin se onkin.