Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 662
  • 66 798

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö sulle ne naiset riitä vaan pitää vielä julkisilla paikoilla tumputtaakin?
Kerran Amsterdamissa voi luoja. Pikku-Petri lähti interrailille ja pitihän se paikallisessa kahvilassa kokeilla. Ei mitään vaikutusta. Ihan höpöhöpö kamaa. No eikun tyttöjen ikkunoihin kyselee hölmöjä ja lopulta housut kinttuihin kun ei niille hyvä kelvannut. Pitkään pelkäsin että löydän youtubesta tai jostain itseni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse olen aika "myöhäisheränneinen" tuon nettipelaamisen suhteen. Pleikkarilla olen kyllä pelannut jo säännöllisesti jonkun kaksi-kolme vuotta mutta nettiin liitettynä ps3 ei ole ollut kuin vasta tämän viikon alusta.

Talouteeni ei kuulu kuin kännykän nettiliittymä ja vasta tämän viikon alussa hokasin että ps3:sen voi liittää myös kännykän nettiin. Siitähän se samalla sitten alkoi tuo nettipelaamisen riemu.

Pelinä mulla on etenkin NHL Legacy edition ja siinä olen koittanut aloitella nettipelaamista ensin yksittäisillä online-peleillä.

Tänään sitten pelasinkin kaksi herkullista online-ottelua. Toisessa nousin tasoihin kun peliä oli pelaamatta enää vajaa kolme sekuntia ja toisessa nousin 5-1-tappiotilanteesta 6-5-voittoon. Kyllä nuo pelitkin antaa uskomattomia riemun tunteita.

Ja mitä kaikkea Nhl Legacy editionin online-puoli tulee tarjoamaankaan minulle kun tässä vauhtiin pääsen ja pääsen paremmin perille asioista. Olen saanut sellaisen käsityksen että online-pelaaminen on aika mielenkiintoista ja siistiä, mutta itselleni se on aika uusi tuttavuus.

Tietokonetta ei taloudessani tällä hetkellä ole ja tuskin tulee vähään aikaan olemaankaan. Ja talouteni ainoa nettiliittymäkin on tuon kännykän netti. Tämä nyt tietenkin käy hyvänä korvikkeena ja sitten kun pleikallakin pääsen nykyään nettiin niin ei mulla kovin isoa tarvetta muulle nettiliittymälle olekaan. Saan myös käyttää ilmaiseksi päivittäin tuota tämän asumispalveluyksikön tietokonetta ja nettiä jossa tällä hetkellä asun.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tässä alkaa tulla pikkuhiljaa vahvempaakin vahvempi fiilis siitä että pettterin nickin takana kirjoittaa eräs rääväsuinen tamperelaisräppäri.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onko Raipe ruennut räppäämään?
Ei kait. Jotenkin ois muistikuvat et joku rap-veisu ois ollut johon Raipe liittyy vahvasti mutta en mene varmaksi sanomaan.

Jossain Nygårdin veisussa ainakin kysyttiin "miks Raipenkin piti vittu lopettaa"
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Olen saanut sellaisen käsityksen että online-pelaaminen on aika mielenkiintoista ja siistiä, mutta itselleni se on aika uusi tuttavuus.
Alkuun aiheuttaa riemua ja suuria elämyksiä, mitä pidemmälle pelaat ja jos varsinkin tulee siirryttyä HUT-pelimuotoon niin mahdollisuudet harmaille hiuksille, hajonneille tavaroille sekä huutomyrskyille nousevat tuntuvasti. Tai sitten minä ja tuntemani ihmiset vain ollaan jotenkin vinksahtaneita kun harrastatetaan pelin pelaamisen yhteydessä moista.

Olen normaalisti varsin rauhallinen ihminen, mutta tuota pelisarjaa pelatessa vaan kuppi tuuppaa menemään nurin yllättävän usein.. Mikään ei vedä hermoja niin kireälle kuin pelin järjestämät tappiot, omista tyhmyyksistä johtuvat turhat tappiot tai vastustajan kusetukset, joiden myötä voitto jää saamatta.

Tuoreimman änärin myötä hajosi itseltäni kaksi ohjainta, TV:n kaukosäädin, yksi rystynen ja peukalo ennen kuin tajusin, että "ehkä on parempi lopettaa kun ei tästä ole kuin harmia". Nyt sitten tuskaillaan kun tekisi mieli hommata uudestaan NHL17, mutta kun olen päättänyt, että NHL18 asti olen pelikiellossa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kesän ensimmäiset - suomalaiset - mansikat on muuten hyviä. Varsinkin valinijakastikkeen kera. Lounastauolla noita tuli vastaan, ostin sitten koko tiimille (2 hlö) piristyksenä sateiseen päivään. Nam.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On täällä vieläkin ihan vähän kärtsännyt haju. Lisää kaljaa kun hain ja pizzalla kävin. Joo viime yönä possun suikaleet oli yli yhdeksän tuntia ruskistumassa. Herätessä uuni oli päällä ja levy hehkui kutosella. Pitäiskö se hommata nynnyjen palovaroitin. Ei kait siihenkään kännissä herää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuli sitten vihdoin ja viimein alettua väijymään Areenalta vanhaa suosikkiani Hymyhuulia ja siellä luki näin:

HUOM: ohjelma, jonka olet näkemässä, on tänä päivänä rasistinen. Tällaista ei enää Suomessa tehtäisi. Tämä ohjelma pitää nähdä ja tulkita sen hetken yhteiskunnan ja yhteiskunnallisen tilanteen kontekstissa, osana suomalaista televisiohistoriaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli sitten vihdoin ja viimein alettua väijymään Areenalta vanhaa suosikkiani Hymyhuulia ja siellä luki näin:

HUOM: ohjelma, jonka olet näkemässä, on tänä päivänä rasistinen. Tällaista ei enää Suomessa tehtäisi. Tämä ohjelma pitää nähdä ja tulkita sen hetken yhteiskunnan ja yhteiskunnallisen tilanteen kontekstissa, osana suomalaista televisiohistoriaa.

Toi oli muuten hyvä. Hörähtelin sille tyytyväisenä, että hulluus elää ja voi hyvin.

Asiasta toiseen: ehdottamani kesämilf-skaba on suosittu. Taas ihmetyttää, miten ollaankin niin kateellisia että minulle on annettu ikuinen ketjunavauskielto. Se on kansantauti. Kateus.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Enää en pysty/jaksa/kykene kuin itkemään. Tiedän noin 7 miljardia ihmistä haluavan vaihtavansa heidän hyvän päivän mun pahaan päivään milloin tahansa.
Oma kipeä on oma kipeä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anssi Kela hoilaa Töölössä. Tietty tolla kentällä voisi olla hallikin. Joo päivä mennyt kylillä. Joskus yhdeltä lähdin kotoa. Sambakarnevaalit ja futista välissä, ja kaljaa joka välissä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
huuhaa puuhaa dägädää dägädää tänään valittu erään puolueen puheenjohtaja lauleskeli siekkareita aikoinaan siinä uusia työtehtäviä odotellessamme
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En jaksaisi millään kommunikoida krapulassa kenenkään kanssa. Yksi naispuolinen(oletettu) henkilö on kuitenkin päättänyt toisin. Puhelin piippaa jatkuvasti ja sieltä on tullut jo koko elämänkerta, tulevaisuuden suunnitelmat, haaveet jne tämän päivän aikana. Pakkohan noihin on tärisevin käsin vastailla ettei mene mahdollisuudet kokonaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo baarissa kävin katsomassa matsin ja samalla keksin nerokkaan idean. Mä meen joskus pe tai la -ilta baariin niin, että oon panokunnossa. Siis jätän runkkailematta ennen lähtöä ja juonkin vaan vähän. Jotkuthan kuulemma tekee tota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös