Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 018
  • 66 747

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun vaimo läks vuosi noin sitten. Sitten olinkin pitkään ilman. Välillä oli vähän säätöä ja sit taas ei mitään. Nyt saatana ois noin 4-7 kalaa koukussa. Kuka osaa kertoa missä järjestyksessä pitää vavat nostaa ja mihin vapaan pitää lopettaa. Oon muuten vaihteeks kännissä ja tänään pitäis taas mennä yksille ensitreffeille. Tuskin onnistuu. :D

Olisit nyt ees samaan vapaan ne saanut. Olisi vapa kunnolla mutkalla.

Pitäisi kauppaan mennä ja kävelleen siis. Tosin kauppaan on matkaa joku alle sata metriä, mutta tuossa sateessa kastuu kyllä kaikki paikat...ei ole sateenvarjoakaan tässä talossa. Kolmas kuppi kylmää kahvia menossa...keitettiinhän sitä joskus kello 11 maissa, kun tyttöystävällä oli ruokatunti. No hyvää se on kylmänäkin? Tekisi oluttakin vähän mieli. Voisi vetää kännit ja katsoa naisen tyytyväistä ilmettä hänen saapuessaan töistä.

Ps. problems?in - Maanantaina on aika kova biisi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaimo on parturoinut koiran sen näköiseksi, että luulisi sen (koiran) syövän vain lihakauppiaan takapihan roskiksesta. Oulussa muuten tuulee ihan vitusti, mutta ei sada niin kuin siellä etelässä. Kontatkaa varikset!

EDIT:
cosmic_rodeo kirjoitti:

ensi yönäpä ensi yönä klo 0300 hrs EET
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Erämaan kettu on poistanut tästä ketjusta viestin, syynä turha. Miten yksikään viesti tähän ketjuun voi olla turha? :o
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitäisi yrittää tehdä töitä, kun on useita työasioita hoidettavana tämän päivän aikana. Silti on aikaa kirjoitella tähän ketjuun.

Ulkona sataa vettä, mutta pitäisi mennä kohta sinne sateeseen seikkailemaan, kun on juttuja hoidettavana (työasioita).
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on varmaan juuri oikea paikka tämän päivän oivallukselleni. iTunes pöräytti soittamaan tänään legendaarisen Petri Nygårdin Vitun suomirokki-biisin ja Petrihän oli varsinainen ennustaja tämän vuoden Euroviisuista - "Söin Nikke T:een ja paskansin Waldon".

Parasta suomalaista puhemusiikkia edelleen...
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
No jos on pakko niin kai sitä minäkin sitten. Jumitan sohvalla, vaikka pitäis olla menossa. Liian myöhään unille ja liian myöhään heräsin että jaksais. Parturissa pitäis käydä ja pukua sovittamassa. Serkulla häät lauantaina. Ja minä ajattelin olla kuivin suin kaks viikkoa. Vaikka häät ja omat synttärit on välissä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mulla on salaliittoteoria.

Se menee näin:

020202-yhtiö ja sitä vastaavat yhtiöt harjoittavat ahneudessaan seuraavankaltaista toimintaa:

Yhtiöt hankkivat läjäpäin prepaid-liittymiä ja soittelevat sitten muutaman tuuttauksen puheluita ympäri ämpäri Suomenniemeä. Uhrit hakevat näiden Yhtiöiden numerohakupalveluista kalliilla hinnalla soittajan numeroa. Ja vastaus on aina sama: "hakemallasi numerolla ei löytynyt tietoja, numero on salainen tai se on prepaid-liittymä". Ja jälleen napsahtaa ~60 c Yhtiön pussiin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jaaha. Yhdeksän päivän päästä pitäis muuttaa ja tavaroita pakata, mutta en saatana jaksa. Muija pakatkoon kaikki maailman koriste-esineet ja lautaset. Itse pakkaan vain tärkeämmät: TV.n, tallentavan DVD-soittimen, tietokoneen ja X-Boxin. Sekä heitän omat vaatteet johonkin säkkiin, josta ne on helppo heittää uuteen vaatekaappiin. Ni.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa tällä hetkellä ihan snadisti.

Olishan se vitutusketjukin tuolla ollut, mut pakkohan se tämä ketju oli korkata jollain tavalla.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Innolla odottanut koko päivän mukahassuttelua "bleg niminen jääkiekkoseura myynnissä" keltaiseen pörssiin. Näyttää bleg pettävän aina ja tämänkin suhteen.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mitä vittua nyt taas?

Vielä 1,5 tuntia töitä ja sitten alkaa kesäloma. Ja minkälaisessa kelissä. Auton mittari näyttää +5 ja vettä sataa.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Tämä on varmaan juuri oikea paikka tämän päivän oivallukselleni. iTunes pöräytti soittamaan tänään legendaarisen Petri Nygårdin Vitun suomirokki-biisin ja Petrihän oli varsinainen ennustaja tämän vuoden Euroviisuista - "Söin Nikke T:een ja paskansin Waldon".

Parasta suomalaista puhemusiikkia edelleen...

Kiitos! Olinkin unohtanut Petrin kokonaan. Tämän innostamana

Petri : Kanava nolla http://www.youtube.com/watch?v=vnhc-NQoplQ&feature=related&pos=1
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli juuri hemmetin tylsä koulutus, joka kesti 5 tuntia. Onneksi sentään sveitsiläinen nainen, joka sitä piti, oli ihan hyvä milf.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla ei ole teille yhtään mitään asiaa, eikä minua saatana pakoteta kirjoittamaan tänne eikä minnekään muuallekaan!
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yllätyin positiivisesti, kun huomasin, että olinkin leikannut varpaankynnet tässä hiljattain. Luulin, että ne pitäisi leikata.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Igorista saa, prinssi Albertin siis.

Miltäs mahtaisi tuntua? Onko kellään kokemusta?

Sattuis vitusti. Kaverilla oli Prince Albert viime kesänä puolisen vuotta ja kun otti pois niin jäi reikä mulukkuun. Vähänkö hienoa käydä kusellakin ja huomata, että kyrvästä tulee toinenkin, hieman pienempi suihku

Koita siinä nyt sitten osua keskelle. Saa olla melkonen engineeri!
 
Yllätyin positiivisesti, kun huomasin, että olinkin leikannut varpaankynnet tässä hiljattain. Luulin, että ne pitäisi leikata.

Sulla taas leikkas.

Sellaista tällä kertaa, että oon aika koukussa NHL09:n. Muilla sama juttu? Anaheimilla pelaan, kolmas kausi menossa. Alkukausi oli lupaava, mutta nyt loppukaudesta on alkanut tulla tappioita enemmän. Tulee huikea taistelu siitä, pääsenkö pleijareihin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jaaha. Yhdeksän päivän päästä pitäis muuttaa ja tavaroita pakata, mutta en saatana jaksa.
Eikä missään nimessä kannatakaan! Muutto sujuu helpoiten, kun edellisenä iltana käy vetämässä tukevat kännit ja rilluttelee aamun tunneille asti. Pikahälytyksenä sitten kaverit paikalle vanhan katsastamattoman Hiacen kanssa. Ai sitä riemua ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, kun samasta olotilasta herätetyt kaverit pääsevät ensin lämmittelemään tavaroiden pakkauksella, ennen kuin aletaan kantamaan (tyhjentämätöntä) pyykkikonetta hissittömän talon seitsemännestä kerroksesta! Jokainen nikkarismies pääsee aivan turhan harvoin purkamaan sitä Ikean kirjahyllyä, sillä samalla jo kokoamisvaiheessa pyöreäksi menneellä kuusiokoloavaimella, nyt siihen on mahdollisuus. Kunnolliset muuttolaatikot ovat amatööreille ja ämmille, tosimies pakkaa tavarat muovikasseihin ja kolmeen kaupasta haettuun pahvilaatikkoon. Urakan päätteeksi tarjoat kavereille lämpimät bisset ja harmittelet, että lähin karvaranneruokala sulkee ovensa jo ennen yökahta, muuten olisit kyllä tarjonnut pitsatkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellaista tällä kertaa, että oon aika koukussa NHL09:n. Muilla sama juttu?
Oon aika koukussa vittuiluun aikuisille ihmisille, jotka pelailee konsolipelejä yms. Jätän kuitenkin väliin tällä kertaa, yritän päästä irti pahasta tavasta. Paitsi etten kyllä oikeesti yritä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Mikä sä muka oot mua määräämään???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös