Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 315
  • 66 755
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Töissä. Väki vähenee, työt ei. Lomautus tulee, myyntibudjetti ei pienene. No onneksi pian alkaa loma ja kotona on perheen kanssa mukavaa. :)

Hyvä, että Morrissey on taas päässyt lavoille lääkärin määräämän tauon jälkeen. Kuulemma terveys on nyt niin maksimissä kuin enää koskaan on realistista odottaa. Keikkaa odotellessa...

Mukava ketju. Kannattaa kirjotella, niin kauan kuin on auki.

Mitä vittua muuten tapahtui Chris Cornellille?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mun vaimo läks vuosi noin sitten. Sitten olinkin pitkään ilman. Välillä oli vähän säätöä ja sit taas ei mitään. Nyt saatana ois noin 4-7 kalaa koukussa. Kuka osaa kertoa missä järjestyksessä pitää vavat nostaa ja mihin vapaan pitää lopettaa. Oon muuten vaihteeks kännissä ja tänään pitäis taas mennä yksille ensitreffeille. Tuskin onnistuu. :D
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ei muuta ongelmaa kun että naapurin kaasugrilli on noin 2 metrin päässä tämän kämpän IV-koneen tuloilma-rööristä! Ihan hyvät aromit kyllä tuli sisälle ennen kuin ehdin sulakkeesta napsasta koneen pois päältä. Niin, ja moneskohan kerta tämä jo oli...
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olenkin odottanut ketjua joka tekee muut ketjut turhiksi. Mielestäni muut ketjut voi poistaa, koska jatkossa täältä löytyy kaikki tarvittava informaatio.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen aina halunnut "Moi olen lomalla"-lippiksen. Ilmeisesti niitä ei enää myydä. :(

Minulla on ihan vaan jonkinlaisen lippiksen hankinta edessä. Enpä ole ennen moista omistanut, paitsi urheilujoukkueen mutta se on eri asia. Huomasin vaan, että lippis on aurinkolaseja parempi kun aurinkoisella säällä yrittää hoitaa pihaa.

Sellaisen kravatin haluaisin, jossa on Aku Ankan kuva. Sillä pitäisi olla mahdollisimman turhautunut ilme.
 

Wolves

Jäsen
Kun kerran käsketään.

Ilma on aivan hanurista ja tänään oli suunnitelmissa grillaaminen. Vedänpä sitten kaljaa neljän seinän sisällä...tai no jos jonkun kertakäyttöisen grillin pistää pihalle ja katsoo kuinka kauan se pysyy hengissä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ilma on aivan hanurista ja tänään oli suunnitelmissa grillaaminen. Vedänpä sitten kaljaa neljän seinän sisällä...tai no jos jonkun kertakäyttöisen grillin pistää pihalle ja katsoo kuinka kauan se pysyy hengissä.
Tosimies tekee niinkuin turkulainen opiskelija ja tuo hiiligrillin sisälle. En tietenkään yllytä.

Näin muuten palomiehen lounaalla. Ei syönyt kuumaa keittoa asbestihanskat kädessä, ei.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Vettä tulee mukavasti, ja helikoptereita lenteli tossa joku aika takasin taivaalla. En aio ajaa nurmikkoa tänään, enkä kyllä tehdä mitään muutakaan. Töissäkin on tylsää. Otan kupin kahvia, johon pistän vähän maitoa, ei sokeria.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Jep jep pakkohan se on tänne kirjoittaa. Osaa kyllä ulkona olla vittumainen sää. Piti lähteä lenkille mutta enpä tällä kelillä kyllä viitsi lähteä. No menenpä tästä syömään kalakeittoa ja juomaan vichyä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mun korviin ei mahdu mitkään korvanapit. Ei hands-free -laitteiden, ei MP3-soittimien, ei minkään laitteen korvanappikuulokkeet. Tehtäneenköhän näihin laitteisiin oikeita korvakuulokkeita?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos muuten Hespeler viittasit termillä "Untamo Hämeenlinnasta" minuun, niin pieleen meni. En ole Hämeenlinnasta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Huono tuurini suusta sisään annosteltavien materiaalien kanssa jatkui, kun työpisteelle mukaan nappaamani kahvi osoittautui aamuiseksi.
 

Johnnie

Jäsen
Hampaita vihloo, kun syön Rhodokselta ostettua KitKatia. Tuulee jo kymmenettä päivää. Ei paljon kiinnosta kirjotella asiapitoisia viestejä tänne, pakkohan se kuitenkin välillä on. Nivuset kipeinä. Ei, ei, kävin salilla levittelemässä, siitä se johtuu. Jalkoja siis. Silmässä on rähmää ja nukuttaa, mutta oon mieluummin koneella. Tämä on paras ketju ever!
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Kaks duunia ja töitä lähes vuorotta. Tule jo kesäloma - mutta vähän paremmalla säällä kuin tänään. Nyt ei tosin harmita tippaakaan, että otin aamutokkurassa tekstarilla tarjotun vuoron vastaan katsomatta ikkunasta ulos. Pistänpä jotain naapurinhäirintämusaa soimaan, ei ole muutakaan tekemistä.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Unirytmi ihan sekaisin, vissiin NHL:n POffien vuoksi. Just nousin sängystä, ja tämä on varmaan aikaisin herääminen pariin viikkoon.

Ja voi perse. Kahvitkin on loppu.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Ei vittu miten voikin olla näin tylsää. Sadepäivät pitäisi kieltää lailla. Siinäpä hallitukselle tehtävä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
On tavallaan kamalaa, että on syntynyt näin vastuuntuntoiseksi ihmiseksi. Pitää kirjoittaa heti kun käsketään. Ihmekös tuo, että minusta ei ole alfaurokseksi, ja että jatkuvasti saa taistella tossun alle joutumista vastaan.

Ei tämä muutenkaan mukavaa ole joutua kirjoittamaan tähän ketjuun. Kesällä kun olisi hyvä sauma saada vihdoin kiihkeän kiekkokauden jäljiltä ottelupäiväkohtainen pisteviestikeskiarvo laskusuuntaan. Kun aletaan huitoa viesti per päivä -tahtia seitsemän vuoden jatkoaikalaisuuden jälkeen, niin onhan se selvä merkki riippuvuudesta.

Ulkona tuulee lujaa ja kahdelta työkeikka downtownilla. Kesälomaan vielä kaksi viikkoa. Olen väsynyt, mutta ainahan mä olen.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huono tuurini suusta sisään annosteltavien materiaalien kanssa jatkui, kun työpisteelle mukaan nappaamani kahvi osoittautui aamuiseksi.

Siitä tuli sitten samanlaista kahvia mitä huoltoasemalta saa. Eilinen munkki toimii hyvin tuollaisen kanssa.

Minun mikro-lounaani maistui yllättävän hyvälle, mutta ei kai se mikään ihme ole, koska kyseinen kanapasta oli itse tehtyä marinoinnista lähtien. 2 minuuttia oli optimaalinen lämmitysaika.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Puuh, pitäisi ottaa yhteyttä ruotsalaiseen ammattiliittoon ja potkaista käyntiin YT-neuvottelut. Ei maistu, ei. Kaksi vanhaa äijää juoksee joka toinen päivä Volvolla ja joka toinen päivä satamassa, meillä sentään vain vähän tunteja olisi tarkoitus tarkistella... kuulemma kolmen viikon päästä mahdutaan samaan pöytään. Eli hei hei kesäloma. No, kai se Suomi siellä paikallaan pysyy.

Ei taaskaan aamupalaa, ja lounaaksi ruotsalaista kahvia. Onneksi sentään on vain puolipilvistä ja aurinkokin välillä näyttäytyy. Tosin sekin sattuu silmiin kun ostin Guitar Hero: Metallican ja sitä piti opetella. Olis lapsena pitänyt treenata oikean käden edestakaista liikettä enemmän, nyt on käsikin kipeä. Onneksi ruotsalaiset naiset pitävät huolta, kun löytävät suomalaisen, joka ei ole(?) alkoholisti. Parin viikon päästä AC/DC:n keikalle, nam!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskaan en ole tälle palstalle turhaa tai asiatonta viestiä kirjoittanut, enkä tähänkään ketjuun aio sellaista näppäillä.
 
Just heräsin. Näin muuten unta masentuneesta Ilkka Alangosta, jota minun piti sitten lohduttaa. Jouduin perkele valehtelemaankin sille, että Neljä Ruusua olisi muka ollut jotenkin hyvää musaa. Oli siinä kaikkea muutakin hämärää, kuten aseita, takaa-ajoja ja mummovainaa zombiena. Tyypillistä krapulayön matskua.

Onko se neljäs Stanley Cup -finaali ensiyönä vai vasta myöhemmin häh?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös