Ketä tilalle?

  • 1 938
  • 9

Samppub

Jäsen
Mikäli NHL-lakon osapuolet pääsevät tiistaina yhteisymmärrykseen ja lakko loppuu, ketä tilalle?
Santala väläytteli yhden pakin ja keskushyökkääjän hankintaa tässä tapauksessa jos Pirnes, Gill, Pettinen, (Niskala?) lähtevät. Mahtaakohan tarjolla olla herrojen tasoisia pelimiehiä?


KENTÄT NYT

Roloson, Vehanen

Torkki-Pirnes-Saarela,
Niskala-Pettinen

Koivisto-Larouche-Toporowski,
Gill-Porkka

Yli-Torkko-Tähtinen-Snellman,
Bruun-Hämäläinen

Normio-Yli-Junnila-Kauvosaari,
Heikkinen-Harikkala

JA JÄLKEEN?

Vehanen, Vuorio

Torkki-Tähtinen-Saarela
Niskala-Porkka

Koivisto-Larouche-Toporowski
Bruun-Hämäläinen

Yli-Torkko-Kauvosaari-Snellman
Heikkinen-Harikkala

Normio-Yli-Junnila-Siivonen
Honkaheimo- ?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Pitää muistaa, että suurinosa meistä lukko-faneista, mukaanlukien allekirjoittanut, kehuimme Lukon rosteria jo paljon ennen kuin edes uskallettiin uneksia kaikenmaailman rolosoneista ja gilleistä. Mielestäni Lukon kokoonpano ei edelleenkään näytä huonolta, vaikka NHL alkaisikin. Sanoisin diagnoosiksi tähän "ongelmaan": Suuruudenhulluus.
Mutta jos nyt sitten kuitenkin...

Hyökkäyksessä on alkuperäiseen pakkaan verrattuna Bartekin kokoinen aukko. Puolustuksessa alkuperäisestä kokoonpanosta puuttuisi Pettinen. No puhuihan Santala nimenomaan hyökkääjästä ja pakista. Mutta korostaisin, että minkäänlaista huolta ei varmasti ole olemassa kyseisen asian tiimoilta. Itse ehdotin jo ajat sitten sentterin paikalle Kalle Sahlstedtia, jonka kanssa kannattaisi allekirjoittaa kerralla kunnon kontrahti.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Turha lähteä vielä spekuloimaan mahdollisilla nimillä, kun ei tuo sulun päättyminen ole missään kirkossa kuulutettu. Näkemyserot ovat vielä kaukana toisistaan. Katellaan sitten asiaa loppuviikolla jos tarvetta on. Toivottavasti ei ole!
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Itse ehdotin jo ajat sitten sentterin paikalle Kalle Sahlstedtia, jonka kanssa kannattaisi allekirjoittaa kerralla kunnon kontrahti.

No juu mut eikös Sahlstedtilla ole parin vuoden sopimus HV71:n kanssa?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Viestin lähetti sinikettu
No juu mut eikös Sahlstedtilla ole parin vuoden sopimus HV71:n kanssa?
Loppuu muistaakseni tähän kauteen ja onhan sitä ennenkin pelaajia ostettu kesken kauden. Muistuttaisin myös, ettei Kallen kausi ole ollut lähelläkään sitä, mitä ollaan odotettu. Noh, tämän ketjun tarkoitushan oli ilmeisesti spekuloida tilannetta ja siihen varmasti voi jokainen omat näkemyksensä antaa huoletta, koska kaikki on vielä hämärän peitossa. Kaikki veikkaukset tulevasta ovat siis oikeita ja vääriä.
 

Samila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
1. kenttä

Henk. koht. ajattelen, että tuo ykköskenttä olisi sopiva. Muutenkin, kokoonpano vaikuttaa mukavalta, vaikka Gill, Pettinen, Roloson ja Pirnes lähtevät. Ainoastaan kunnolla ikävä jää Pirnestä.

Roloson:

Hyvä maalivahti, mutta tilastot ovat Peten luokkaa. Luottamus liian kova Lukolla?

Pettinen:

Ei kovin vakuuttavia otteita ole ollut.

Pirnes:

Saarelan parina kova vahvistus

Gill:

Kova, kömpelö, myllääjä, kunto ei lopu, (hidas?), mutta ei sovi muutenkin liian hitaalle Lukolle.

Tuossa on minun mielipiteeni, olen varmasti väärässä, mutta ei se mitn. Totta kai, haluan nuo kovat ulkomaalaiset pitää, mutta rahalliset varat ovat suht. koht. vähissä, jos tätä vauhtia mennään. Ei kai se siivousfirmakaan niin paljoa tienaa.
TOSIN, Gillhän maksoi (Santalan mukaan) saman verran, mitä Bartek olisi maksanut, jos hän loppu kauden olisi pelannut. Ja Rolosonkin tuli "peli-innon vuoksi", vai?
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Re: 1. kenttä

Viestin lähetti Samila

Pettinen:

Ei kovin vakuuttavia otteita ole ollut.

Tästä voidaan olla montaa mieltä. Mun mielestä Pettinen on pelannut erittäin hyvin odotuksiin nähden. Tai ainakin omiin odotuksiini nähden kun en tiedä mitä muut Pettiseltä odottivat.
On pelannut perusvarmaa peliä ja päässyt yv:tä pelaamaan myös, ja tehnyt oman piste ennätyksensäkin jo tällä kaudella sm-liigassa.
 
Re: Re: 1. kenttä

Viestin lähetti sinikettu
Tästä voidaan olla montaa mieltä. Mun mielestä Pettinen on pelannut erittäin hyvin odotuksiin nähden. Tai ainakin omiin odotuksiini nähden kun en tiedä mitä muut Pettiseltä odottivat.
On pelannut perusvarmaa peliä ja päässyt yv:tä pelaamaan myös, ja tehnyt oman piste ennätyksensäkin jo tällä kaudella sm-liigassa.

Samoilla linjoilla.

Pettinen on tosiaan ollut ainakin minun mielestä Rolosonin ohella kovin työsulkuvahvistus.

En tosiaan tiedä sitten mitä jotkut odottivat, mutta ei Pettistä tänne miksikään Niskalaksi hankittu, vaan puolustavaan rooliin.
Tehoja on kuitenkin tullut pistedenkin muodossa varsin mukavasti, eli 10, mikä on muuten Tomin yhden kauden ennätyskin Sm-liigassa.
+/- plussalla 3:n maalin verran, joten en ymmärrä, miten joku voi flopiksi haukkua.

Alkukaudesta ehkä vähän ailahteli, mutta nyt kauden edetessä pelannut hyvää perusvarmaa peliä ottelusta toiseen.

Jos lakko loppuu, niin ehdottomasti olisi saatva saman roolin kaveri tilalle.
 

Samila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En sanoisi, että Pettinen floppi olisi ollut, mutta jotenkin odotin enemmän NHL-työsulkulaiselta. En asu Raumalla, joten en voi käydä katsomassa kuin jotain pelejä, mitä on tässä lähistöllä, mutta kuuntelen kaikki pelit nettiradiosta. Olen kuunnellut, että Pettistä hyvin harvoin mainitaan siellä ja tästä olen päätellyt, että hän ei kovin suuressa roolissa ole.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Viestin lähetti Samila
En sanoisi, että Pettinen floppi olisi ollut, mutta jotenkin odotin enemmän NHL-työsulkulaiselta. En asu Raumalla, joten en voi käydä katsomassa kuin jotain pelejä, mitä on tässä lähistöllä, mutta kuuntelen kaikki pelit nettiradiosta. Olen kuunnellut, että Pettistä hyvin harvoin mainitaan siellä ja tästä olen päätellyt, että hän ei kovin suuressa roolissa ole.
Niin no eihän niitä ns. likaisentyön pelaajia koskaan muisteta mainita. Ei tarvittaisi kuin pari positiivista juttua Pettisestä jossain Ilta-Lehdessä tai Veikkaajassa, niin olisi äijän arvostus ihan toinen. Media muuntelee ihmisten käsitystä niin monessa muussakin asiassa, ettei välillä ole mitään rajaa.
Itsekin olen käytännössä täysin Riparadion armoilla, lukuun ottamatta pk-seudun matseja ja joitakin harvoja vierailuja Äijänsuolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös