Keskustelua dance-musiikista ja -tapahtumista

  • 280 054
  • 1 522

tutzba

Jäsen
Uutta settiä Jussi Sorolta ja *lisää tähän haluamasi lause kuvaamaan hyvää musiikkia*. Jään innolla odottamaan listaa biiseistä, joita on käytetty.

Milloinkohan Soro saadaan Hämeenlinnaan esiintymään, vai kiertääkö mies vain Turkua? Kai täällä taas joskus olisi Escape to Dancet. Tai sitten voisi tulla pilaamaan iltansa soittamalla joissakin suuremmissa opiskelijapippaloissa, ota yhteyttä vaan jos kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lyö tyhjää... Mikä se suhtkoht uusi biisi on missä soitellaan sello/viulu/kantelehärpäkettä? Muistaakseni ainakin siinä alussa sitä hiukan kuuluu. Vähän kuin Tieston Lethal industry mutta vitusti parempi.

Voipi olla suhteellisen tyhjä arpa näillä tiedoilla mutta koitetaan nyt.
 

tutzba

Jäsen
Jatketaan JMA:n linjalla. Mikä ihme on se biisi, jossa ulistaan o-o-ooo-ooo-oooo-o-oo-o-o-oo jne. Taustalla jotain viidakkorumputyyppistä settiä. Ei ole mikään herkistelevä biisi vaan ihan puhtaasti tehty villitsemään tanssilattiat. Tuota ulinaa on vähän kuin nais- ja miesäänellä, tai no niin minä sen ainakin olen tulkinnut. On siinä jotain oikeitakin sanoja, mutta niistä en saanut selvää.
 

#37

Jäsen
Jatketaan JMA:n linjalla. Mikä ihme on se biisi, jossa ulistaan o-o-ooo-ooo-oooo-o-oo-o-o-oo jne. Taustalla jotain viidakkorumputyyppistä settiä. Ei ole mikään herkistelevä biisi vaan ihan puhtaasti tehty villitsemään tanssilattiat. Tuota ulinaa on vähän kuin nais- ja miesäänellä, tai no niin minä sen ainakin olen tulkinnut. On siinä jotain oikeitakin sanoja, mutta niistä en saanut selvää.
Kokeillaas, ei tullut muuta mieleen kuin tämä:
Ali Wilson - Pandora

Pistetääs samaan tämmönen helvetin ärsyttävä, mutta koukuttava (=hyvä) kesäbiisi. WTF?
Sak Noel - Loca People
 
Viimeksi muokattu:

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Kovin auttaisi jos pystyisitte kertomaan jotain muuta biisista kuin etta siina on jotain epamaaraista ujellusta. :) Genre (techno, top40, trance, D&B jne) ja BPM auttaa kummasti. Just sayin'. Kovasti tahtoisin auttaa.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Rave Allstars - Hardcore Vibes

Kävin tuota pyytämässä dj:ltä lauantaina. Kaveri pyöritteli hetken päätään, otti pohdiskelevan ilmeen ja lopulta nyökytteli uudestaan päätään. Huusin, että eikö biisiä vai ole? Vastaus: "ei kun en mä tiedä mistä puhut". Ajattelin, että ehkä hän ei vaan kuullut mitä pyysin, joten kirjoitin esittäjän ja nimen kännykkään ja näytin uudestaan. Ja toden totta, eihän tuo muka-dj oikeasti tiennyt, mitä biisiä tarkoitin! Uskomatonta.

This one goes out to all the ravers in the nation paitsi tutzballe.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kävin tuota pyytämässä dj:ltä lauantaina. Kaveri pyöritteli hetken päätään, otti pohdiskelevan ilmeen ja lopulta nyökytteli uudestaan päätään. Huusin, että eikö biisiä vai ole? Vastaus: "ei kun en mä tiedä mistä puhut". Ajattelin, että ehkä hän ei vaan kuullut mitä pyysin, joten kirjoitin esittäjän ja nimen kännykkään ja näytin uudestaan. Ja toden totta, eihän tuo muka-dj oikeasti tiennyt, mitä biisiä tarkoitin! Uskomatonta.

Oisko kannattanut pyytää tätä:

Dune - Hardcore Vibes
http://www.youtube.com/watch?v=oAlRtCyr0sQ&feature=related

Tämä oli erittäin kova juttu joskus kouluaikoina kun tuli "raveissa" pyörittyä .


_
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Dune - Hardcore Vibes

Technohead - I Wanna Be A Hippy

Kappas, asialinjalle on taas päästy. Joskin vihasin tuota Technoheadin kappaletta, mutta genre on mainio, ei silloin 1995 tullut juuri muuta kuunneltua kuin ravea/happy hardcorea sekä sitten jonkun verran eurohumppaa.

Dunen paras biisi on ehdottomasti Can´t stop raving. Tuon biisin takia minun oli heti ostettava Dunen koko cd, ja sitten olikin jumalaton pettymys kun tuosta biisistä oli levyllä väärä versio eikä se levy muutenkaan ollut kovin ihmeellinen. Sitten oli pakko ostaa tuo sinkku seuraavaksi.

Nää oli ihan huippuja samoihin aikoihin (on varmaan joku linkitetty ennenkin mutta annetaan mennä taas):

Dj Paul Elstak - Don´t leave me alone

Q-Tex - Can´t get enough

Mindtrust - Ravers groove

Ja humppaosaston parhautta vuonna 1995 edusti nämä:

Eurogroove - It´s on you

Kate - I´m ready for the night
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Be@-TV striimaa tallakin hetkella Tomorrowland festareita Belgiasta, tune in! Piti tastakin tulla eilen sanomaan, mutta tuttuun tyyliin unohdin tyystin. Martin Solveig talla hetkella ja Dmitri Vegas & Like Mike seka Tiesto ilmeisesti seuraavana.
 

#37

Jäsen
Kiitoksia vstk:lle linkistä, mukavaa viihdykettä lauantai-iltaan.

Voksutrancelle hieman kyseenalaista julkisuutta kun tämä muuan turskanlahtaaja paljastui kovaksikin trancefaniksi. Ilmeisesti varsinkin Audrey Gallagherin vokaaleihin oli herra ihastunut, ja eipä toki voi syyttää. Tosin hieman uusi sävy tulee tämänkin biisin kuunteluun: Armin van Buuren feat. Audrey Gallagher - Hold On To Me. Onkohan sillä enää juuri eroa, kertooko pelaavansa tietokoneella pyssypelejä vai kuuntelevansa trancea? :)

Ensi viikolla julkistetaan 17.9. Colorsin line-up. Hieman hämää vain, että samaa iltaa on Circuksen puolesta mainostettu UMEKilla jo pitkään..
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Ensi viikolla julkistetaan 17.9. Colorsin line-up. Hieman hämää vain, että samaa iltaa on Circuksen puolesta mainostettu UMEKilla jo pitkään.

Main room:
0130 - 0330 tbc
0000 - 0130 tbc
2300 - 0000 tbc
2200 - 2300 tbc

Global room:
0200 - 0330 tbc
0030 - 0200 tbc
2300 - 0030 tbc
2130 - 2300 tbc
2000 - 2130 tbc

Aikataulu poimittu Klubituksesta. UMEK on yksi esiintyjistä, joten jäljelle jää kahdeksan. Kahdeksasta saadaan helposti kolme pois kun muistetaan Käpä, Kunnari ja Orkidea. Sitten olisi vielä viisi nimeä jäljellä. Elämme jänniä aikoja.
 

J.Petke

Jäsen
Sash ft. Jean Pearl - Mirror Mirror

Vanha mies sen kuin jaksaa. Ei varmaan mene kauaa ja taas on Sash Suomessa huutelemassa you crazy party people -settiään.

Vanhana fanina oli aika karvas pettymys tämä.

Lainataan vähän vanhasta omasta hitistä, toisesta 90-luvun hitistä ja sitten loput David Guettalta. Sitten pistetään oma nimi päälle ja lyödään kauppoihin.

Olisin odottanut jotain laadukkaampaa.
 

Snagari

Jäsen
Osaisko joku auttaa, olen tässä ihmetellyt kun en ole löytänyt tästä biisistä sitä versiota jota olen kuullut baareissa, jossa tuo kertosäe tulee nopeampana ja ainakaan omasta mielestä siinä ei tuota räppäämistä pahemmin ole.

Biisi linkissä on Timati ft Kalenna - Welcome To St. Tropez (DJ Antoine vs Mad Mark Remix) ja YouTubeen vie linkki.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osaisko joku auttaa, olen tässä ihmetellyt kun en ole löytänyt tästä biisistä sitä versiota jota olen kuullut baareissa, jossa tuo kertosäe tulee nopeampana ja ainakaan omasta mielestä siinä ei tuota räppäämistä pahemmin ole.

Ettet vain olisi ollut taas niin soosissa, että et kuullut sanoja lainkaan?

Enää vajaa 4 päivää kun Summer sound festival pärähtää käyntiin. Niin sanotusti kiima nousee. Muita jatkoaikalaisia menossa?

Lauantain kunniaksi kova kotimainen:

Tom Fall - Stillness
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös