Kesätyttökisa 2003 - äänestys

  • 39 324
  • 276

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Ikijokeri
Kyllä kansa tietää. Girlzilla on mielestäni täysin oikea valinta kesätytöksi. Olen jutellut paljon gz:n kanssa ircissä, vaikuttaa erittäin fiksulle ja tasapainoiselle ihmiselle. Ulkonäössäkään ei ole mitään valittamista :)

Mä olen jo useamman kuukauden ajan sanonut, että Ikijokerilla on taka-ajatuksia, vähän kuten Joonaksella... No, kyllä sinusta kelpo mies tehdään pienellä koulutuksella!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne tiistaina 13.5. klo 18.00

... täällähän on tänään tapahtunut kenties ratkaiseva "nykäisy" listan kärjessä...

1. Nimim. girlzilla 20
2. Madeleine Bernadotte 15
3. Shania Twain 12
4. Viivi Avellan 6
5. Krisse Salminen 5
6. Janina Frostell 4
7. Erin Koivisto 4
8. Rakel Liekki 4
9. Michelle Pfeiffer 4
10. Jessica Biel 3
11. Ellen Jokikunnas 3
12. Yle:n MM-2003 kisatyttö 3
13. Holly-Marie Combs 2
14. Kirsten Dunst 2
15. Sarah Michelle Gellar 2
16. Heli Koivula 2
17. Jennifer Lopez 2
18. Maria Lund 2
19. Alyssa Milano 2
20. Satu Silvo 2
21. Aria Giovanni 1
22. Piritta Hannula 1
23. Jaana Pelkonen 1
24. Tara Reid 1
25. Heidi Suomi 1
26. Tina Nordström 1
27. Stacey Keibler 1
28. Laura Pausini 1
29. Donna D´Errico 1
30. Beatrice Dalle 1
31. Laura Malmivaara 1
32. Elisha Cuthbert 1
33. Silja Sillanpää 1
34. Johanna Halkoaho 1
35. Marie Fredriksson 1
36. Madeleine Stowe 1
37. Mathilda May 1
38. Ashley Brooks 1
39. Matleena Kuusniemi 1
40. Diane Lane 1
41. Kristen Kreuk 1
42. Penelope Cruz 1
43. Rhona Mitra 1
44. Pirkko Mannola 1
45. Elli Teurajärvi 1
46. Annamarie Sandell 1
47. Keri Russel 1
48. Gwyneth Paltrow 1
49. Kate Winslet 1
50. Christina Ricci 1
51. Rachel Leigh Cook 1
52. Virpi Kätkä 1
53. Anneli Jäätteenmäki 1
54. Liisa Jaakonsaari
 
Viimeksi muokattu:

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä voi äänestää Girlzillaa, sillä en ole koskaan nähnyt häntä! Taisin minä kyllä kerran äänestää Annuliakin jossain tämäntyyppisessä äänestyksessä, eikä minulla ole hänestäkään minkään valtakunnan näköhavaintoa. Tai saattaahan olla, että on näköhavainto, mutta en ole koskaan kyennyt yhdistämään näkemiäni naisia Jatkoaikaan.

Minä äänestän Emma Thompsonia!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Cairns
Mä olen jo useamman kuukauden ajan sanonut, että Ikijokerilla on taka-ajatuksia, vähän kuten Joonaksella... No, kyllä sinusta kelpo mies tehdään pienellä koulutuksella!

Sinä ja sun epäilysi! Koeta nyt pitää se mielikuvituksesi kurissa ;)
Olen jo muutamaan kertaan sanonut, että olen tällä hetkellä varattu. Jos en olisi, saattaisi Girlzilla mahdollisesti tullakin kysymykseen ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ihan mykistynyt.
Odotan silti vielä rauhassa että Madde menee ohi. Sellainen kutina on vielä.


Ja hyi, ottaisitte nyt edes jotain vähän parempia kuvia tänne esille, pienet lapset säikähtävät...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti speksi
Muutaman kerran kyseisellä salilla käyneenä olen ehdottomasti samaa mieltä ja peesaan Rokia.
Mitä, mitä? Eikö Järvenpään ehdottomalta ykköskuntosalilta bongattu aines kelpaa äänestykseen, vaikka tuloksena on ollut suoranainen äänivyöry?

Mikäli tuomaristo näin päättää, joudun antamaan ääneni Thee Ultra Bimboosin Millalle. Ei vastalauseita.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Rok
Mikäli tuomaristo näin päättää, joudun antamaan ääneni Thee Ultra Bimboosin Millalle. Ei vastalauseita.

Sama Milla kun ex-3somen Milla?
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Noose
Sama Milla kun ex-3somen Milla?
En minä nuista niin tiedä. Soittelee joka tapauksessa Bimboissa rumpuja. Mustat hiukset ja mahtoikohan olla jonkinmoinen tatuointi oikeassa kädessä. Koko ajan pilke silmäkulmassa ja vaikuttaa vieläpä ihan fiksulta. Ei paha, sanon ma.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Noose
Eri Milla siis.
Kyllähän sitä toki kuvan voisi varmuuden vuoksi katsastaa? :-)
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Milla mitään muuttunu... vaikken ennen nähnykkää

Viestin lähetti Rok
Bimboissa rumpuja. Mustat hiukset ja mahtoikohan olla jonkinmoinen tatuointi oikeassa kädessä. Koko ajan pilke silmäkulmassa ja vaikuttaa vieläpä ihan fiksulta.
Lainaan alkuun itse itseäni viiden tunnin takaa pissis-ketjusta.

"lopultakin tarkastaa Thee Ultra Bimboosin tuossa illemmalla Tsaddin "On the Rocks" -baarissa. Kun ei maksakaan mitään. Jos vaikka herkistyisivät paljastamaan ervatsalon lanseeraaman "mustapissiksen" eli teinigootin piirteitä kiertue-elämän kovettaman kuorensa alta. Eli pakkeli halkeaa ja alta paljastuu..."

Kyy-yllä. Samoilla linjoilla ollaan. Rumpali-Milla oli tytöistä selkeästi teinigootein, sellainen norja säilä nahkahousuineen. Ja se pilke silmäkulmassa. Vaikka itse antaisin ääneni Sallalle, tyynelle basistille.

Mutta en voi, koska se meni jo Raakkelille.
 

Olmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
On ne vaan kaikki kauniita

mutta,mutta.. Hieman ehkä haiskahtaa täällä joko lievä vonkaus tai muutenvaan jatkoaikalaisen saaminen kärkeen.

Noh, onhan meidän nuori neitonen kaunis pakkaus ja vaikka en henk.koht olekkaan tavannut niin ilmeisesti onnistunut myös hurmaamaan suurimman osan jatkoajan miehistä=)

Kauniita naisia näyttää olevan maailma pullollaan, mutta kun laitetaan valitsemaan ja jos oikeasti saisi kahviseuransa kesäksi terassille valita olisi se tällä kertaa ehdottomasti Madde!

Ääni siis naiselle jolle en ikinä voisi sanoa ei=)
(noh, ei ehkä ainoa nainen!)

-Olmi
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: On ne vaan kaikki kauniita

Viestin lähetti Olmi
mutta,mutta.. Hieman ehkä haiskahtaa täällä joko lievä vonkaus tai muutenvaan jatkoaikalaisen saaminen kärkeen.

Noh, onhan meidän nuori neitonen kaunis pakkaus ja vaikka en henk.koht olekkaan tavannut niin ilmeisesti onnistunut myös hurmaamaan suurimman osan jatkoajan miehistä=)


-Olmi

Hei. Vonkaus on ehkä väärä termi silloin jos saan ääniä n. 40-vuotiailta miehiltä joita olen viime kauden aikana tavannut matseissa.

Ja jokaikinen ääni jonka olen saanut on ollut rehellisesti ostettu!!! Eikun siis....
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: On ne vaan kaikki kauniita

Viestin lähetti girlzilla15
Hei. Vonkaus on ehkä väärä termi silloin jos saan ääniä n. 40-vuotiailta miehiltä joita olen viime kauden aikana tavannut matseissa.
Kerro hieman.
Tämän päivän maailmassahan puhutaaan joka käänteessä siitä mitä kukin tekee ja minkä ikäisenä. Välillä väitämme ettei iällä ole väliä, kun taas kulman takana ihmettelemme toisin jossain toisessa tapauksessa. Mopolla saa ajaa 15-vuotiaana, ajokortti 18-vuotiaana jne. Joka käänteessä puhumme iästä.
Oikeastaan lopetin ihmettelemästä pari vuotta sitten, kun vietin kivan illan (ja yön) erään naisen kanssa joka oli silloin 46-vuotias. Seuraavana viikonloppuna tanssin lomalla Kreikassa erään 15-vuotiaan tytön kanssa, joka oli valmis ihan mihin vaan...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: On ne vaan kaikki kauniita

Viestin lähetti finnishninja
Kerro hieman.
Tämän päivän maailmassahan puhutaaan joka käänteessä siitä mitä kukin tekee ja minkä ikäisenä. Välillä väitämme ettei iällä ole väliä, kun taas kulman takana ihmettelemme toisin jossain toisessa tapauksessa. Mopolla saa ajaa 15-vuotiaana, ajokortti 18-vuotiaana jne. Joka käänteessä puhumme iästä.
Oikeastaan lopetin ihmettelemästä pari vuotta sitten, kun vietin kivan illan (ja yön) erään naisen kanssa joka oli silloin 46-vuotias. Seuraavana viikonloppuna tanssin lomalla Kreikassa erään 15-vuotiaan tytön kanssa, joka oli valmis ihan mihin vaan...


Minun pointtini oli enemmänkin se, että tiedän esimerkiksi näiden HIFK-miesten suhtautumisen minuun olevan enemmänkin isällinen, kuin mitään muuta.
Uskallan sanoa näin, kun tunnen muutamia heistä erittäin hyvin.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Re: Re: On ne vaan kaikki kauniita

Viestin lähetti girlzilla15
Minun pointtini oli enemmänkin se, että tiedän esimerkiksi näiden HIFK-miesten suhtautumisen minuun olevan enemmänkin isällinen, kuin mitään muuta.
Uskallan sanoa näin, kun tunnen muutamia heistä erittäin hyvin.
Hmm.. ehkä se on parasta että suhtautuu isällisesti, jos on isä ja perhe kotona. Itselläni on tosin aina mielessä ihan jotain muuta! Toivon mukaan nämä HIFKIn miehet ovat kuitenkin sen verran terässä, että kiinnostaa muukin kuin jääkiekko ja isäfiilikset!!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Re: Re: Re: On ne vaan kaikki kauniita

Viestin lähetti finnishninja
Hmm.. ehkä se on parasta että suhtautuu isällisesti, jos on isä ja perhe kotona. Itselläni on tosin aina mielessä ihan jotain muuta! Toivon mukaan nämä HIFKIn miehet ovat kuitenkin sen verran terässä, että kiinnostaa muukin kuin jääkiekko ja isäfiilikset!!

Joo, mutta rajansa se on sekoilemisessakin. Aika moni meistä tuntee gz:n. Hän on kiva ja viehättävä tyttö.

Jos joku meistä n. 30- 45 v. HIFK-sedistä osoittautuisi "pervoksi", veikkaan että sen henkilön kävisi melko kehnosti. Tämä on tällainen villi arvaus.

Teillä Ruotsissa meininki taitaa olla vähän rajumpaa kuin täällä puhtoisessa lintukodossamme. No, maassa maan tavalla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne torstaina 15.5. klo 18.20

Tällä päivämäärällä tämän kisan tuomaristo on tehnyt radikaaleja päätöksiä:

- tästä päivästä eteenpäin listalle merkitään ainoastaan ne ehdokkaat, jotka ovat saaneet VÄHINTÄÄN KAKSI ÄÄNTÄ.

- Liisa Jaakonsaari ja Anneli Jäätteenmäki on poistettu kokonaan listalta ja heille perustetaan ihan oma kilpailu "Oudot oliot ja muut painajaismaiset friikit"- otsikon alle. Jaakonsaari johtaa tuota kisaa jo kahdella äänellä. Jos joku nyt väittää, että tuo on jonkinlaista rasismia, niin tuomaristo vastaa: - No näin on. Noista eukoista oli päästävä eroon. Asia on loppuunkäsitelty. Minä olen laki tässä kilpailussa, valitusmahdollisuutta ei ole.

Ja sitten se kisan tilanne...


1. Nimim. girlzilla 22
2. Madeleine Bernadotte 16
3. Shania Twain 12
4. Viivi Avellan 6
5. Krisse Salminen 5
6. Janina Frostell 4
7. Erin Koivisto 4
8. Rakel Liekki 4
9. Michelle Pfeiffer 4
10. Jessica Biel 3
11. Ellen Jokikunnas 3
12. Yle:n MM-2003 kisatyttö 3
13. Holly-Marie Combs 2
14. Kirsten Dunst 2
15. Sarah Michelle Gellar 2
16. Heli Koivula 2
17. Jennifer Lopez 2
18. Maria Lund 2
19. Alyssa Milano 2
20. Satu Silvo 2

Riittääkö tuo Zillan kuuden pisteen etumatka? Tuleeko jostakin nurkan takaa vielä jokin "musta hevonen"? Saako joku listan vanhoista täti-ihmisistä viime hetken äänivyöryn? Ylihuomenna klo 12.00 on voittaja vihdoinkin selvillä!

Perinteeksi muodostuneen tavan mukaan kisan voittajaa odottaa upea yllätyspalkinto ja myös äänestykseen osallistuneitten kesken tuomaristo arpoo hienoja, etten sanoisi suorastaan epäillyttäviä palkintoja - jos arpa osuu kohdalle, niin muistakaa ettei teitä kukaan PAKOTTANUT osallistumaan tähän äänestykseen.

Terv. Judge
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
- Liisa Jaakonsaari ja Anneli Jäätteenmäki on poistettu kokonaan listalta ja heille perustetaan ihan oma kilpailu "Oudot oliot ja muut painajaismaiset friikit"- otsikon alle. Jaakonsaari johtaa tuota kisaa jo kahdella äänellä. Jos joku nyt väittää, että tuo on jonkinlaista rasismia, niin tuomaristo vastaa: - No näin on. Noista eukoista oli päästävä eroon. Asia on loppuunkäsitelty. Minä olen laki tässä kilpailussa, valitusmahdollisuutta ei ole.

Parahin Judge!

Saanko minä osallitua - ehdokkaana siis - tuohon "Oudot oliot ja muut painajaismaiset friikit"-kisaan? Minähän olen sekä "outo" että "painajaismainen", nainen en kylläkään ole.

terv. mad-vlad.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad
Parahin Judge!

Saanko minä osallitua - ehdokkaana siis - tuohon "Oudot oliot ja muut painajaismaiset friikit"-kisaan? Minähän olen sekä "outo" että "painajaismainen", nainen en kylläkään ole.


Ihan vapaasti minun puolestani. Eikä se ole mikään este, ettet ole nainen. Ei se ole edes hidaste. Eipä tuo naisellisten ulkoisten tunnusmerkkien näkymättömyys estänyt Arkadianmäen Keppiä ja Muumiolihapullaakaan saamasta ääniä Kesätyttökisassa. Ihme ettei kukaan äänestänyt Tarja Halosta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös