Kesäpuuhaa?

  • 6 584
  • 35

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Aijai

Kesä on sortsiaikaa. Perinteisesti pitkät housut lentävät narikkaan tuossa toukokuun alkupäivinä...

Tämä kesä on pyhitetty jalkapallolle, EM-tasolla luonnollisesti. Kesäkuun kolmastoista päivä sunnuntaina lautta irtoaa satamasta ja karavaanimme siirtyy kohti Portoa. Kolme alkulohkon peliä ja yksi puolivälierä. Sitten pikkuhiljaa takaisin viinitiloilla vieraillen ja pienien kylien kapakoissa fudista katsellen.

Reilu viikko jää vielä landella lötkötykseen. Kun NHL-siirtoraja on ummessa, voi jo pikkuhiljaa ruveta seuraamaan ensi kauden joukkueiden rakentumista. Toivottavasti Pena on kuitenkin hereillä vähän aikaisemmin.
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt alkanu oikeen kunnon odotus ensi kautta ajatellen, kun noita Jokerivahvistuksien myötä kiihtyneitä ennakko-odotuksia + kokoonpanoideoita naapuripuolelta lueskellut. Eiköhän itku-/ylistystahti kiihdy meilläkin kohta puoliin...

Syksyyn on niin pitkä aika, huoh. No onneksi(?!) menee tuo kesäloma tuttuun tyylin nopeasti; urheillessa, lusmutessa ja kavereiden kanssa säätäessä. Eikä sitten mene enää kauaa, kun pelit alkaa. Ja kaiken kukkaraksi urheiluviihteestä saa nauttia kesälläkin, kun jaliksen Euroopan Mestaruus jaossa. Ja ai niin, tossahan oli jotkut kaukalopallokisatkin tulossa lähiaikoina.

BTW, Eikös ensi kauden ensimmäinen peli ole Jokerit-HIFK?
 

Peetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Mauno Ahonen
[BBTW, Eikös ensi kauden ensimmäinen peli ole Jokerit-HIFK? [/B]

Taitaa olla HIFK:n vuoro isännöidä kauden 2004-2005 ensimmäistä paikallispeliä runkosarjassa, eli Nordiksella aloitetaan matsilla HIFK-Jokerit.
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Peetu
Taitaa olla HIFK:n vuoro isännöidä kauden 2004-2005 ensimmäistä paikallispeliä runkosarjassa, eli Nordiksella aloitetaan matsilla HIFK-Jokerit.

Niinhän se menikin juu. En jaksa SM-liigan sivuja kaivella, mutta muistelisin, että matsi päättyi 3-3, Söde ja/tai Jantunen taisi(vat) olla vauhdissa. Toinen taisi tehdä 1+1, toinen 2+0...tai sitten ei.
Maaleja tehtiin joka tapauksessa tasatahtiin.

Joko niitä lippuja voi kohta varailla tohon paikalliseen? :)
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä meinaan pyörillä Mellunmäestä mun kaverin kaa kattomaan HIFK:n treenejä ja täyttämään paitaa nimmareilla....Pitkä on matka mutta kyllä jaksaa....
Siinä voisi Harrin kanssa vaihtaa pari sanaa, sillä Rindell oli minun luokanopettaja Kontulan Ala-asteella. Harri on virkavapaalla, eli jos hän lopettaa ensi kauden jälkeen IFK:ssa, niin hän palaa takaisin opettajaksi....Tiesittekö tuon?

Aika makeeta sinänsä että voi lesoa että luokanopettaja on nyt IFK:n kakkosvalmentaja.
 

Dooris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HIFK SOCCER
Viestin lähetti Jorelahti
Mä meinaan pyörillä Mellunmäestä mun kaverin kaa kattomaan HIFK:n treenejä ja täyttämään paitaa nimmareilla....Pitkä on matka mutta kyllä jaksaa....
Siinä voisi Harrin kanssa vaihtaa pari sanaa, sillä Rindell oli minun luokanopettaja Kontulan Ala-asteella. Harri on virkavapaalla, eli jos hän lopettaa ensi kauden jälkeen IFK:ssa, niin hän palaa takaisin opettajaksi....Tiesittekö tuon?

Aika makeeta sinänsä että voi lesoa että luokanopettaja on nyt IFK:n kakkosvalmentaja.

Muista pumppaa kumit!

Oon älyttömän kateelinen sulle. Toivottavasti jaksat pyöräillä takas kotiin.
 

Graham

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koittakaapa ny!

Kesän ykköstapahtuma urheiluhenkiselle nuorelle miehelle on tietysti Baechfutis SM-kisat!!!! Hiekkarantaa, kauniita naisia, olutta jne jne jne....
 

Graham

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Koittakaapa ny!

Viestin lähetti Graham
Kesän ykköstapahtuma urheiluhenkiselle nuorelle miehelle on tietysti Baechfutis SM-kisat!!!! Hiekkarantaa, kauniita naisia, olutta jne jne jne....

no nii piti olla vissiin beachfutis
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pelaillen futista ja menen mökille rentoutumaan ja kalastamaan.

Sen lisäksi lähden Portugaliin seuraamaan Jalkapallon Em-Kisoja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti punaiset_lasit
Nyt on kiire! Ne alkoi jo!
Juu, mä lähden sinne 19.6 kattoon nää matsit: Venäjä vs. Kreikka, Englanti vs. Kroatia, Saksa vs. Tsekki ja Ruotsi vs. Tanska.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös