Kerhon kokoonpanoketju kaudella 2016–2017

  • 216 057
  • 1 214

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Kyllähän tuossa aika spontaani "mitkä vitun kentät nää ny o"-henkäys pääsi, kun todellisuus paljastui. Mutta pakko kai se on luottaa koutsiin. Omat versioni olen jo versioinut. Toki voihan tämä olla vaan joku hämäystaktiikka. Voihan?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Laitetaan tämä tännekin, kun harva enää viitsii/jaksaa/pää kestää lukea otteluketjuja.

Mulla jo kauden alusta ollut vahvana tunne, että Kerho pelaisi vähintään välierissä. Nyt ensimmäistä kertaa semmoinen fiilis, että pelit taitaa olla perjantaina ohi.
Mikä ristus Pennasella oikein on, pelataan kauden tärkeimpiä pelejä ja aina vaan haetaan uusia ketjukoostumuksia, miksi vitussa sitä syksyllä loistanutta ketjua voida vieläkään laittaa kasaan ja muokkailisi muita ketjuja miten lystää?
Menee hermot.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kyllähän tuossa aika spontaani "mitkä vitun kentät nää ny o"-henkäys pääsi, kun todellisuus paljastui. Mutta pakko kai se on luottaa koutsiin. Omat versioni olen jo versioinut. Toki voihan tämä olla vaan joku hämäystaktiikka. Voihan?

Voihan se kai olla jonkinlaista hämmennystä. Toki eivät nuo nykyään taida hämmentää enää ketään muita, kuin oman joukkueen kannattajia :D
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, jos sitä pari viimeistä kautta ihmeteltiin Pantsen kiveen hakattuja ketjukoostumuksia, niin onhan ainakin meno täksi kaudeksi muuttunut siltä osin. Vähän kyllä ihmetyttää, kun noiden kahden "hyväksihavaitun" trion lisäksi saataisiin kasaan lähestulkoon täydellinen ajokoira/tsemppari-trio kun Otto pistettäisiin Hagmanin ja Koiviston kanssa samaan nippuun.

No täytyy toivoa, etää Pendo joukkoineen tietää joukkueensa paremmin kun me täällä. Jotenkin vaan merkillistä soutamista ja huopaamista tuo ketjujen jatkuva muuttelu. Tuskinpa se "the sapluuna" nyt ainakaan huonommin toimisi, jos ketjuissa olisi kemiat kohdallaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Osaisiko joku mikkeliläinen (Ping @paraspelaaja, @Wiljami) kertoa, että harrastiko Pennanen samaa rulettia Mestiksessä?

Tulokset puhukoon puolestaan eikä tällä pelikirjatietämyksellä voi huudella missään mitään, mutta mutta..

Jotenkin tästä voisi saada näin maallikkonakin kopin, jos olisi edes määrätyt kentät säilyneet samoina ja vastustajasta + taktiikasta riippuen peluutettaisiin eri variaatioita, mutta tuntuu, että tällä kaudella on ollut lähes jokaisessa pelissä täysin uudenlaisia kentällisiä. Pois lukien puolustajat.

Muistaakseni Pennanen on avannut tätä ketjujen pyörittelyä haastatteluissa vain sillä perustelulla, että kaikkien täytyy osata pelata kaikkien kanssa. En mä arvannu, että se tarkoitti sen ihan näin kirjaimellisesti. :D
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
No tänään nähdään kumpi taps voittaa: ketjujen todellinen sekoittaminen vs. ketjujen laittaminen takaisin vanhaan toimivaan malliin. Virtanenhan heitti tähän peliin Nättisen takaisin Suomelan viereen ja Kole laitaan jne. Niin nyt tulee hyvä taisto siitä kumpi se on se parempi tapa.

Pidän Pennasta edelleen kovana äijänä, mutta mä en edelleen tykkää siitä että kun tää jengi sai ykköskentän niin se hajoitettiin. Sen jälkeen ei ole ykköskenttää sitten ollutkaan. Samoin olen sitä mieltä, että se kenttä joka pelaa hyvin ja paljon yhteen tasakentällisin pelaa hyvin yhteen myös ylivoimalla. Mutta mitä mä näistä tiedän.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Mitä sitä suotta näin fanina vituttaa, jos ketjut vaihtuu. Pelaajista en tiedä... Pelin jälkeenhän tuo nähdään, sillä mun puolesta on ihan sama kuka pelaa kenenkin kanssa, jos voitto vaan kairataan. Sitä paitsi en usko, että tämän hetken Palveesta tai Somerjuuresta saadaan yhtäkkiä maaliruiskuja, vaikka samoissa vanhoissa "hyvin toimivissa" kentissä pelaisivatkin.

Melkoista ketjurulettia myös tuolla ison veden takana paremmissa liigoissa harrastetaan...
 
Viimeksi muokattu:

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kaikesta muusta Pennanen on jopa yllättävän avoimesti mediassa puhunut myös katsojien suuntaan ja täten selittänyt niitä toimintamalleja yms. Mutta tämä ketjuruletti on saanut kyllä ihan naurettavat mittasuhteet, ja siitä ei kuitenkaan juuri puhuta. Jännä on.
 

Ralph

Jäsen
Taas ketjulotto eläsi pelin aikana, joten olisiko aika jo "kokeilla" Mannista, Palvea ja Lahtea yhdessä? Vai ensi kaudella uudestaan?
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
No ei Kerho tähän ketjurulettiin osana pelitapaa ole liukastunut. Yksilötaitoa hieman lisää kaipaa tämä pelitapa.

Hyvinhän tämä kausi on sujunut. Todella mielenkiintoista nähdä tämän otteluparin jatkoonmenijän sijoitus kauden lopussa!
 

Ralph

Jäsen
Ketjurotaatio elää ja voi hyvin. Jaakko Turtiainen ei ole vielä iskussa ilmeisesti ja lepää välieriä varten.

Sakari Manninen - Otto Paajanen - Eero Somervuori
Niklas Hagman - Oula Palve - Janne Lahti
Teemu Turunen - Niko Kapanen - Juho Keränen
Miro Ruokonen - Severi Sillanpää - Juha Koivisto

Joonas Lehtivuori - Jyväskylän kauhu
Shane O'Brien - Mathias Porseland
Oskari Manninen - Joni Tuulola
Henrik Forsberg

Emil Larmi
Antti Karjalainen

Kolmosketjulle peukku ja kyllä noin muutenkin. Ainoastaan Mannisen ja Hagmanin paikat voisi vaihtaa päikseen. Siis Sakari Mannisen, ei Oskarin.

Kerho pistää mukavasti joka peliin ketjuja uusiksi. Finaalien seitsemänteen peliin ehkä saadaan Manninen, Palve ja Lahti yhteen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kas kas, nythän rosteri näyttää semmoiselta, joka syö JYPpejä alkupalaksi. Ei voi tulla kuin suurinumeroinen kotivoitto tänään. 7-0.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Nyt nuo ketjut näyttävät melkein jo parhailta mahdollisilta. Turunen-Kapanen-Keränen on tuttu kolmikko, samoin nelonen on tuossa muodossa pelannut hyvin. Jos Sakarin ja Niken paikat vaihdettaisiin saataisiin se syksyn tehoketju ja lähin mahdollinen versio joulun aikoihin tehoilleesta Cornet-Paajanen-Somervuori -triosta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sakari Manninen - Otto Paajanen - Eero Somervuori

Manninen saa kyllä nyt kiekollista vastuuta reilusti ja saa aika pitkälti tehdä ratkaisuja itse. Eeron tehtävä toimia palopostina ja laittaa lapa oikeaan kulmaan. Paajanen rouhii ja puolustaa.

Niklas Hagman - Oula Palve - Janne Lahti

Voi olla todella hyvä ja pirullinen kentällinen jos Palve saa oikean vaihteen silmään. Hankala pideltävä tämä ketju.

Teemu Turunen - Niko Kapanen - Juho Keränen

Vihdoin tämä porukka kasassa, eiköhän tänään toinen laituri näistä tee maalin, uskoakseni Keränen.

Miro Ruokonen - Severi Sillanpää - Juha Koivisto

Ruokonen ollut oikein hyvä, samoin Sillanpää. Ehkä Koivisto osuu paremmin kiekkoon kuin Turtiainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös