Ilmoitukset
  • Nimimerkki Powerplay huilaa viikon sääntöjen 6§:n perusteella.
  • Nimimerkki Pori67s huilaa kuukauden sääntöjen 4§:n perusteella. Aiempi rikehistoria samasta syystä vaikutti pelikiellon pituuteen.
  • Nimimerkki psychodad rauhoittuu kaksi kuukautta sääntöjen 6 ja 7§:n perusteella.

Kenen bandwagonissa kaudella 2016–2017?

Viestiketju osiossa 'Liiga' , aloittajana Lätkä-Bongari Iso-E, 14.02.2017 klo 14.26.

1. Sörsseli Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät, KHL Jokerit
    Lainaus:
    Saas nähdä pistetäänkö tänä vuonna paremmaksi ja nähdään finaaleissa runkosarjan 9. ja 10.

2. Sisäliitin Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko
    Kunhan Ässät,Tepsu ja Tappara eivät voita niin ihan sama. Mieluiten ehkä Ilves tai Kerho

3. bebeto Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, Ylöjärven Ryhti
    Jos Tapparalle tulee huomenna noutaja niin minä hyppään kalakukon selkään. Ilvekselle suon toki myös menestystä jos jatkoon kampeavat.

4. sensori Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    IPA. Pakko tykätä. Jäällä tai pullossa.

5. Runkosarja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pelicans, KooKoo
    IPA tai KalPa. Tuhkimotarinat ja yllättäjät vetoavat Pelsufanin sydämeen.Sopivilla pelituloksilla ovat finaaleissa.

6. Hirvonen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Jos kausi viikonloppuna päättyy, niin taidan siirtyä Tapparan mukana kesälomille ja jättää kiekon seuraamisen tämän kauden osalta. Vieköön mestaruuden vaikka KalPa kun eivät ole koskaan ennen voittaneet.

7. puukädet Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Itse en oikein ole ikinä ymmärtänyt miksi pitäisi hypätä jonkun toisen joukkueen kelkkaan, jos oma joukkue tippuu. Itse voin pelejä katsoa, mutta että jonkun toisen joukkueen bandwagoniin hyppäisi, tuulettaisi maaleja tai voittoja. Hyi helvetti. Ei ikinä.

8. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Ei bandwagon sitä tarkoita, että pitäisi tuuletta tai hyppiä maalien kunniaksi. Yleensä kun urheilua katsoo, sitä toivoo jonkun voittavan. Ja tässä kysytään, että kenen toivoo voittavan, kun oma suosikkijoukkue ei ole jäljellä.

9. puukädet Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Itse voin seurata urheilua ihan sillainki ettei tarvitse olla kummankaan puolella. Aijon myös katsoa tänään HPK - JYP pelin, mutta täysin neutraalisti.

Ei se väärin ole toivoa jollekkin toiselle joukkueelle mestaruutta, mutta itse vierastan kovasti omalla kohdalla tätä ajatusta. Ei vain pysty, enkä haluakkaan pystyä. Sinä saat toki hypätä kenen tahansa banswagoniin, jos kerho tänään putoaa.

10. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Jos, jos, jos lehmät lentäisi. Minun ei tarvitse hypätä kenenkään bandwagoniin tällä kaudella.

11. Hockey-65 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Ipa, Kivi on kuningas!

12. Sparrow Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Mä taidan hypätä HIFK:n bandwagoniin.

13. Kalevan sälli Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves
    mää Oon hifk wagonissa!

14. Splendide Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Flygande fisktuppar
    Bw:iin hyppääminen on tavattoman helppoa. Nytkin ollaan HPK:n ja Ilveksen puolella. Tappara on menestynyt liian hyvin ja JYP on KalPan verivihollinen.

15. Optimisti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tampereen Ilves
    Lainaus:
    Tervemenoa! Melkoinen sälli olet.

16. LOFIN Jäsen

Suosikkijoukkue:
    1922
    Jos HPK tai KalPa voittavat en pahastu. Muiden tapauksessa vituttaa.

17. Ötökkä Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
    Lainaus:
    Ja voitaisiin tehdä historiaa jo tänään. Kauanko siitä olikaan, kun KalPa on viimeksi ollut paremmalla sijalla kun JYP?

18. Saske Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, San Jose Sharks
    Ex-jyväskyläläisenä Jypin mukana loppuun. Ilvekselle myös rispektit. HIFK saa lähtee lauluun välierissä.

19. Ralph Jäsen

1. JYP, 2. HIFK, 3. KalPa

20. Hereworth Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kerho, Joni Puurula, Philadelphia Flyers
    Tappara menköön taas päätyyn asti!

21. Transsi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    KalPalle toivon menestystä.

22. Anthero Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Symp. Jukurit
    Ei kiinnosta kuka vie. Seuraavaksi seuraan kiekkoa mm-kisoissa.

23. Snagari Jäsen

Toivoin puolivälieristä jatkoon TPS, Pelicans, Ilves ja HPK. Kaikki laulukuoroon. JYP ja Kalpa erittäin HMV ja Tapparan ja HIFK:n jokainen olisi sijoittanut neljän joukkoon ennen kauden alkua. Booooring.

24. Jinsui Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    1. Kalpa
    2. Tappara
    3. HIFK
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    x. JYP

25. PES Jäsen

Suosikkijoukkue:
    ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
    Kalapa vois voittaa, liigalle hyvä juttu olisi tämä, että vaihtuvuutta on niin kuin 2000-luvulla mukavasti onkin ollut. EI siinä, sinällään se ja sama! paras voittakoon.

Viimeksi muokattu: 01.04.2017 klo 19.46