Kenen bandwagonissa kaudella 2016–2017?

  • 56 463
  • 263

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jos Tapparalle tulee huomenna noutaja niin minä hyppään kalakukon selkään. Ilvekselle suon toki myös menestystä jos jatkoon kampeavat.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
IPA tai KalPa. Tuhkimotarinat ja yllättäjät vetoavat Pelsufanin sydämeen.Sopivilla pelituloksilla ovat finaaleissa.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos kausi viikonloppuna päättyy, niin taidan siirtyä Tapparan mukana kesälomille ja jättää kiekon seuraamisen tämän kauden osalta. Vieköön mestaruuden vaikka KalPa kun eivät ole koskaan ennen voittaneet.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Itse en oikein ole ikinä ymmärtänyt miksi pitäisi hypätä jonkun toisen joukkueen kelkkaan, jos oma joukkue tippuu. Itse voin pelejä katsoa, mutta että jonkun toisen joukkueen bandwagoniin hyppäisi, tuulettaisi maaleja tai voittoja. Hyi helvetti. Ei ikinä.
 

Ralph

Jäsen
Itse voin pelejä katsoa, mutta että jonkun toisen joukkueen bandwagoniin hyppäisi, tuulettaisi maaleja tai voittoja. Hyi helvetti.
Ei bandwagon sitä tarkoita, että pitäisi tuuletta tai hyppiä maalien kunniaksi. Yleensä kun urheilua katsoo, sitä toivoo jonkun voittavan. Ja tässä kysytään, että kenen toivoo voittavan, kun oma suosikkijoukkue ei ole jäljellä.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Ei bandwagon sitä tarkoita, että pitäisi tuuletta tai hyppiä maalien kunniaksi. Yleensä kun urheilua katsoo, sitä toivoo jonkun voittavan. Ja tässä kysytään, että kenen toivoo voittavan, kun oma suosikkijoukkue ei ole jäljellä.

Itse voin seurata urheilua ihan sillainki ettei tarvitse olla kummankaan puolella. Aijon myös katsoa tänään HPK - JYP pelin, mutta täysin neutraalisti.

Ei se väärin ole toivoa jollekkin toiselle joukkueelle mestaruutta, mutta itse vierastan kovasti omalla kohdalla tätä ajatusta. Ei vain pysty, enkä haluakkaan pystyä. Sinä saat toki hypätä kenen tahansa banswagoniin, jos kerho tänään putoaa.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Bw:iin hyppääminen on tavattoman helppoa. Nytkin ollaan HPK:n ja Ilveksen puolella. Tappara on menestynyt liian hyvin ja JYP on KalPan verivihollinen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Bw:iin hyppääminen on tavattoman helppoa. Nytkin ollaan HPK:n ja Ilveksen puolella. Tappara on menestynyt liian hyvin ja JYP on KalPan verivihollinen.
Ja voitaisiin tehdä historiaa jo tänään. Kauanko siitä olikaan, kun KalPa on viimeksi ollut paremmalla sijalla kun JYP?
 

Saske

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks
Ex-jyväskyläläisenä Jypin mukana loppuun. Ilvekselle myös rispektit. HIFK saa lähtee lauluun välierissä.
 

Snagari

Jäsen
Toivoin puolivälieristä jatkoon TPS, Pelicans, Ilves ja HPK. Kaikki laulukuoroon. JYP ja Kalpa erittäin HMV ja Tapparan ja HIFK:n jokainen olisi sijoittanut neljän joukkoon ennen kauden alkua. Booooring.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
1. Kalpa
2. Tappara
3. HIFK
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
x. JYP
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Kalapa vois voittaa, liigalle hyvä juttu olisi tämä, että vaihtuvuutta on niin kuin 2000-luvulla mukavasti onkin ollut. EI siinä, sinällään se ja sama! paras voittakoon.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
HIFK.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Ilmoittaudun KalPan vankkureihin. Onko siellä vielä tilaa? Olisi todella hienoa jos Virta saisi palkinnon hyvin tehdystä työstä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös