Kenen bandwagonissa kaudella 2016–2017?

  • 56 604
  • 263

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Jos Kärpät tippuu, niin Tappara saa viedä mestaruuden. Siellä on tehty hyvää työtä ja joukkue on laadukas.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos piippu ohimolla joku pitäisi sanoa niin toivon Pelicansin menevän pitkälle. Tuskin tulisin yhtään peliä katsomaan JYPin pudottua, ehkä yhden max kaksi. Pelicans herättää tunteita, toinen "kotikaupunki" ja mitalisaldo niin surkeaa luettavaa että olisihan se mukavaa vaihtelua.
 

HokiHero

Jäsen
Jännä juttu, mutta ei kyllä enää ole yhtään sellaista fiilistä että Jyppi ei saisi voittaa, vaikka KalPa onkin tärkeä osa arkea. Jos voittaja tulee kolmikosta Jyp, HIFK, HPK olen tyytyväinen.

Kiekkoromantikkona olisi hienoa että jokin nimettömämpi nippu kovalla taistelulla ja yhteistyöllä hoitaisi homman kun rahaniput ja siirtorajalla rellestäneet jäisivät nuolemaan näppejään. On vaan niin helppo sympata snadimpaa.

HIFK on tuolla mustana lampaana asuinpaikan vuoksi, jotenkin kierosti sitä toivoo hyvää vaikka rehellisyyden nimissä tuolla puppeloinnilla sitä ei ansaitse.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Ei väliä sinällään, mutta HPK:n tyylistä olen tykännyt. Menestystä heille suotakoon taas.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ihan sama kunhan ei vaan ole Kalpa tai Tappara.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Kun Sport päättää pelinsä runkosarjaan, niin siihen jää meikäläisen pelien seuranta.

eli Maaliskuun alussa jään venaamaan kautta 17-18.
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Kun Ässien kausi päättyy, niin lähden seuraamaan: Ilvestä (jos pääsee jatkoon sääleissä) ja HPK:ta.
Mutta seuraan kauden tietenkin loppuun tippui sitten kuka tahansa
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Kun Sport päättää pelinsä runkosarjaan, niin siihen jää meikäläisen pelien seuranta.

Aika pitkälle samat sanat. Katseluoikeus päättyy ennen pleijareita ja siihen päättyy samalla mun kiekkokausi sarjakiekon osalta.

Oman seuran taaperrus ja kaikella tavalla surkea esiintyminen kaukalossa on ollut niin raskasta seurattavaa, että nyt on aika ottaa etäisyyttä koko lajiin. Keskityn loppukevään ajan itselleni rakkaan sarjan, La Ligan, seuraamiseen.

No...annataan nyt jotain tähän kuitenkin. Olen aina pitänyt Kärppiä jollain tasolla Sportin veljesseurana eli Kärppien puolesta liputan loppukevään, vaikka en kyllä pelejä tule millään muotoa seuraamaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ässät, Ilves ja HIFK. Ässät siksi, koska faija oli Porista kotoisin ja onhan Vellu, Makkonen, Levo, Kivelä, jne jättäneet pikku attendoon ikuiset jäljet. Ilves siksi, koska nousu vuoden -85 finaaleissa TPS:ä vastaan oli hieno ja jätti teini attendoon ikuiset jäljet. Lisäksi Myllys, joka pelasi silloin nuorena poikana Tammen Jukan aisaparina on kaverin serkku. HIFK siksi, koska olen kuitenkin Helsingistä kotoisin ja aina sitä mestaruutta sitten kuitenkin toivoo mielummin stadiin kuin landelle, etenkin nyt kun oma joukkue seikkailee idässä ja suuremmilla hiekkalaatikoilla.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nyt kun näyttää siltä, että Jukureiden pelit päättyvät ensi viikolla, niin pitää ruveta seuraamaan Sapkon edesottamuksia.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tosiaan, IPK ja Ketterä saavat minun kannatukseni vaikka samasta aurinkopaikasta tulevat sotimaankin ja hankala uskoa kaikkien muiden karsijoiden jäävän taakse.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Omassa vaunussa pysytään loppuun asti. Siitä erikoinen kausi, että edes selkeää inhokkia ei ole löytynyt. Onko se sitten hyvä vai huono asia, mene ja tiedä.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Jos Jyp ja vanha kotikaupungin joukkue molemmat hyytyy, niin ei mitään väliä, kuka pokaalia nostaa. Kaikki pelit tämän jälkeen aion kuitenkin mielenkiinnolla seurata, koska jääkiekko kiinnostaa ilman suosikkijoukkueitakin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vaikeita tämmöiset sympatiahommat. TOP2-10 joukkueista ei kukaan sykähdytä millään tavalla. Ehkä ainoa jolle jotain menestystä olisi suonut, olisi Lukko, jolle Tappara on ollut ilkeä ja niljakas viimeiset 4 vuotta peräkkäin. Mutta se Dufvan aikakin oli ja meni.

Pakko äänestää tyhjää.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Mulle on nyt ihan sama kunhan Ässät ja Hifk ei pärjää.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Mulle on ollut IFK aina se "toinen" seurattava joukkue sarjassa, mut Törmäsen aikakaudella on kokenut pienen inflaation...joten äänestän Henkan lailla tyhjää tällä kaudella.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nautin Nelonen Pron kautta toivottavasti vauhdikkaasta pudotuspelikeväästä. Vieköön kuka vie. Tarjokkaita on kyllä monia.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Jos ei Kärpät niin toivon menestystä TPS:lle tai HPK:lle. TPS vanhana suurseurana ansaitsee menestystä pitkän tarpomisen jälkeen ja tämä vuosi on se mahdollinen menestyksen vuosi ennen kun ensi vuonna kuviot taas muuttuvat (enemmän sisäsiittoiseksi?). HPK on taas pienenä ja ketteränä seurana hieno menestystarina ja siellä on kärppätaustaisiakin pelaajia rivissä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielellään sitä kannustaisi kaikkia pieniä ja sympaattisia...mutta ei helkkari, mieleen palaa ne henkiset ilmavaivat, mitä kerho/saipafaneissa sai huomata näillä palstoilla viime vuosien poff-kohtaamisten tiimoilta. Eikä lahelaisistakaan ole oikein mitään hyvää sanottavaa. Olkoon sitten Kalpa! Siis jos omat kyykkää ens viikolla
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mikäli sattuu niin käymään, että KalPa ei kannua nostaisikaan niin vaikea on ketään muutakaan framille nostaa. Ainakin tietää jo keille sanoo EI. Ne ovat JYP, HPK, IFK, Pelicans. Neutraalit lie Ässät, Kärpät, TPS joten jäljelle jäävät Tappara sekä Ilves. Näistä jos pitäisi valita niin toki Ilvekselle sen soisi ja sinne kelkkaan hypätään jos KalPaa pidemmälle eksyy. Nuin muuten on se ja sama kuka sen sitten vie.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Jos ei bensa riitä maalin asti ni Ilves vieköön kannun mun puolesta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös