Kenen bandwagoniin?

  • 12 483
  • 62

Kenen bandwagoniin?


  • Äänestäjiä
    252
Suosikkijoukkue
KalPa /naisjoukkue
KalPaa äänestäneistä 6/18 on KalPan kannattajia, liekköhän muidenkin jengien kohdalla sama homma. Sinänsä ihan mielenkiintoinen äänestys on pilattu. Otapa tuosta selvää mikä jengi herättää eniten sympatiaa muiden joukkueiden faneissa, kun tämmöiset ääliöt manipuloi tulosta. Harmi, että internettiä saa käyttää kuka tahansa.

KalPaa äänestäneistä 14 on muiden joukkueiden kannattajia juuri tässä vaiheessa, nuohan pystyy erottelemaan tuon julkisuuden takia helposti tuolta jokaisesta osastosta kun tsekkaa vähän kirjoittajien taustoja eli äänestys ei ole oikeasti pilalla juurikaan millään tavalla.
Etkä sinä minun mielestäni ole ääliö vaikka teetkin asioita toisella tavalla kuin joku muu, huumorinkin puolella. Saat käyttää nettiäkin ihan vapaasti puolestani ja olla oma itsesi. Sekään ei saa ainakaan minua riitelemään eikä nimittelemään muita.
Sellainen asiahuomio vielä loppuun, että kuulemma osa äänestäneistä oli tajunnut äänestystavan väärin ja siksi merkannut väärin oman joukkueen eikä muuta joukkuetta, selvisi parilla privaviestillä mitä minäkin kyselin palstan eri puolilta tästä asiasta.Jos tulee lätkäisseeksi ajatuksissaan väärän vaihtoehdon kuin mitä oli tarkoitus, eipä tuota saa enää korjattuakaan olen ymmärtänyt.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Eipä täällä päässä niin hirveästi ole väliä Ilveksen pudottua, mutta kaikkein eniten mestaruuden jäljelläolevista soisin Hifkille. KalPa tulee heti perässä kakkosena.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Huomaa että Lukkoa vihataan eniten. Ainoastaan neljä on äänestänyt meitä ja tuostakin määrästä puolet on omia.

Kaikki vihaa meitä, me ei välitetä. Me ollaan Lukko, Rauman Lukko, Super Lukko Raumalta.

Mestaruuden voin suoda: Kalpa, Blues.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Ei kauheasti merkitystä jos Lukko tippuisi. Blues kuitenkin menneessän jatkoon saisi minun kannatukseni johtuen sen tiputtamista joukkueista. Seuraavana pienen sympatiaäänen saisi HIFK, mutta voittoa en missään nimessä halua Poriin enkä Jyväshyvään.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähän ehdin jo meinata HIFK:n puolelle hypätä.

Enpäs hyppääkkään, vaan huomasin tänään, että HIFKn valmennuksella ei riitä keskittyminen, kun ruplat siintää silmissä..

Siis lukko saa hoitaa tänä vuonna koko paskan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Omien puolella seistään niin kauan kuin sota jatkuu, bandwagoneita mietitään sitten vasta kun laulut on laulettu. Luultavaa kuitenkin on, että gloorihunttaan HIFKta, kuten kaikki muutkin. Vahvistuupa brändi entisestään.
Näin olin etukäteen päättänyt tai itse asiassa se on minulle erittäin luonnollinen valinta, mutta kun Jokereiden ja HIFKn välinen puolivälieräsarja oli ohi, käänsin takkia ehkä ensimmäisen kerran elämässäni. HIFKn päävalmentajan moukkamaisen kommentin johdosta en valitettavasti voi gloorihuntata HIFKta. Tämä vain ja ainoastaan Jalosen moukkamaisen kommentin takia. Tänään julkitullut Jalosen kaksinaamaisuus ja epärehellisyys luonnollisesti vain vahvisti mielipidettäni ja siksi nyt seuraavaksi lähimmän naapurin bandwagonissa.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Kyllä se on aina IFK, jonka toivoo voittavan, kun oma joukkue on pudonnut pois. IFK on vaan se jääkiekon suurin seura, mitä on tullut seurattua katsomoissa ympäri Suomen. Kari Jalosen ympärillä käyvä kohu ei vaikuta mitenkään siihen, että IFK:n bandwagoniin hyppään jälleen kerran.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
United smile HIFK.

Ihan piruuttaan voisi hypätä JYP:in bandwagoniin. Haters gonna hate.

(No jos vakavissaan puhutaan niin ei mitään väliä)
 

Ralph

Jäsen
Huomaa että Lukkoa vihataan eniten. Ainoastaan neljä on äänestänyt meitä ja tuostakin määrästä puolet on omia.

Kerho sai kaksi ääntä joista toinen tuli Ässä-fanilta joka haukkui HPK:ta kovalla kädellä runkosarjan loputtua. Eli Kerhoa taidetaan viahata enemmän.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Aiemmin vastasin ettei paljon nappaa, mutta jos ja kun Blues nyt tiputtaa jypin, niin Bluesin kärryihin nousen. On tuo tämän hetkinen Blues niin helvetin hieno joukkue, että ei tuota voi kun ihailla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
HIFK aivan ehdottomasti. Ja kakkosena tulee yllättäen JYP, jota luulin koko loppu elämäni vihaavani, mutta mielummin soisin voiton JYPille kun Lukolle tai Bluesille, jotka ei henkilökohtaisesti herätä minkäänlaisia tunteita.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Nyt kun on viikon tauko ja aikaa seurata toista välieräparia, niin: ESPOO-O! Joko Blues, tai JYP seitsemän pelin jälkeen. Mieluiten kuitenkin Blues, tulisi ennakkoasetelmiltaan niin huikea sarja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös