Kenelle tarjoaisit jatkosopparia?

  • 40 388
  • 178
Loistava uutinen!

Tätä mä kaipaan enkä mitään huhuja Kärppiin siirtyvistä pelaajista! Huhtala on jengille erittäin tärkeä pelaaja ja sulatti tien mun sydämeen viimeistään silloin kun ajoi Koskisen yli ja käänsi koko puolivälieräsarjan meille.

Hotsi on nuori, nopea, röyhkeä, taitava, kova ja sillä on hyvä laukaus. Taso nousee keväällä ja mikä tärkeintä niin mies tekee kaikkensa sen eteen että joukkue voittaa joka ilta. Onko kukaan enempää Bluesin "näköinen" pelaaja?

Eilen sain lisättyä Huhtalan tonne suosikkijoukkueen viereen ja tänään julkaistiin jatkosopimus, huomenna kolmen maalin ilta Kärppiä vastaan? Mä lähden nyt pelipaitaostoksille...
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Sasha Huttunen kirjoitti Twitterissä Ikosesta seuraavaa:

"Huhuissa Bluesin nuoren Ikosen on huudettu tehneen jo sopimuksen muualle. P-skaa. Ikonen päättää seuraavasta kaudesta keväällä. "
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poissa.
Sasha Huttunen kirjoitti Twitterissä Ikosesta seuraavaa:

"Huhuissa Bluesin nuoren Ikosen on huudettu tehneen jo sopimuksen muualle. P-skaa. Ikonen päättää seuraavasta kaudesta keväällä. "


Näin juuri, miksi tehdä soppari nyt kun markkina-arvo voi olla keväällä pikkasen kovempi.Pelipaikka Juusolle löytyy liigasta jokatapauksessa, joten turha hätäillä.

Sitäpaitsi, en millään usko, että Juusolla olis todellista halua lähteä muualle jos Blues ihan asiallista liksaa tarjoaa.
Aika harva joukkue kuitenkaan (todellisuudessa) junnulle sitä kuuluisaa "mottipäistä summaa" maksaa, vaikka Juuso on poikkeuksellisen lahjakas niin matka esim. M.Granlundin tasolle on pitkä...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sitäpaitsi, en millään usko, että Juusolla olis todellista halua lähteä muualle jos Blues ihan asiallista liksaa tarjoaa.
Mä en usko että Ikonen vielä juoksisi rahan perässä vaan jos hän nyt siirtyisi Kärppiin niin suurin syy ois se että haluaa pysyä Marjamäen valmenettavana. Mutta kävi mielessä että oisko syynä se että Ikosen jatkossopparia ei ole vielä väänetty että koitettas tällaista Hakanpää kuvioita eli Ikonen tekisi hänen varaneen NHL-seuran kanssa sopparin ja sitten pelaisi vielä Bluesissa.

Mutta Blues on nyt näyttänyt Huhtalan ja Aaltosen soppareiden kanssa tiedotuspolitiikansa eli jatkoista tiedotetaan näköjään aina kun ne on ne tehty ja niitä ei esim. pihtailla kauden päättymiseen saakka. Eli tiettyjen pelaajien jatkoon suhteen saadaan edelleen jännätä.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mutta Blues on nyt näyttänyt Huhtalan ja Aaltosen soppareiden kanssa tiedotuspolitiikansa eli jatkoista tiedotetaan näköjään aina kun ne on ne tehty ja niitä ei esim. pihtailla kauden päättymiseen saakka. Eli tiettyjen pelaajien jatkoon suhteen saadaan edelleen jännätä.

Niin, tai sitten tiedotetaan yksi kerrallaan jo aiemmin tehtyjä sopimuksia, että saadaan kokoajan jotain uutisoitavaa. Näin mediassa on kokoajan näkyvillä sininen. Olen aina ihmetellyt tuon Massiivisen Tiedottamisen ideaa. Varsinkin meillä pienemmillä seuroilla.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Niin, tai sitten tiedotetaan yksi kerrallaan jo aiemmin tehtyjä sopimuksia, että saadaan kokoajan jotain uutisoitavaa. Näin mediassa on kokoajan näkyvillä sininen. Olen aina ihmetellyt tuon Massiivisen Tiedottamisen ideaa. Varsinkin meillä pienemmillä seuroilla.

Hyvään tiedottamiseen kuuluu, ainakin tavanomaisessa liike-elämässä, että tiedotetaan heti, kun jotain tärkeää on tapahtunut. Vaikka hokiyhtiöitä ei koske pörssiyhtiön tiedotusvelvollisuus esimerkikisi vedonlyöntibisnes edellyttää, että olennaiset tiedot ovat kaikkien saatavilla yhtäaikaa.
 

Laareppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blegi, Sharks
Sasha twitterissä hetki sitten:

Bluesin vtj. Peter Ahola kommentoi Ikosta. "Olemme erittäin kiinnostuneita ja meillä on erittäin hyvä mahdollisuus pitää hänet."
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Riksmanin taso on kyllä pelottavasti hiipunut viime aikoina ja siksi en kovin suurta kiirettä pitäisi hänen optionsa käyttämisessä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyvään tiedottamiseen kuuluu, ainakin tavanomaisessa liike-elämässä, että tiedotetaan heti, kun jotain tärkeää on tapahtunut. Vaikka hokiyhtiöitä ei koske pörssiyhtiön tiedotusvelvollisuus esimerkikisi vedonlyöntibisnes edellyttää, että olennaiset tiedot ovat kaikkien saatavilla yhtäaikaa.

Mut sehän on toisaalta vedonlyöntifirmojen oma ongelma, ei lätkäseurat ole niille mitään velkaa. Ilmottavat kun parhaaksi katsovat.
 

Free

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Riksmanin taso on kyllä pelottavasti hiipunut viime aikoina ja siksi en kovin suurta kiirettä pitäisi hänen optionsa käyttämisessä.

On kyllä todellakin. Viimeisen 5 ottelun torjuntaprosentti keskiarvo on 86.5. Ore pelannut nyt viime pelit varmemmin, kun Riksman(5 viime ottelussa t%ka=91.76 johon en laskenut eilistä 25minuutin nollapeliä) ja toivottavasti saanut siitä itseluottamusta lisää. Ei toki torjuntaprosentti kaikkea kerro, mutta on kyllä esitykset puhunut samaa kun prosentit.
Saa nähdä kumpi on ykkösmaalivahti kuukauden tai parin päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kuusela. Loistavaa peliä, todella monikäyttöinen ja tällä hetkellä mm. joukkueen paras +/- tilasto. Antaisin mukisematta pari vuotta jatkoa saman tien.

Voisihan tuossa muutenkin ensi viikon jälkeen maaottelutauolla taas jonkun sopimuksen julkaista, ei haittaisi ollenkaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kuusela. Loistavaa peliä, todella monikäyttöinen ja tällä hetkellä mm. joukkueen paras +/- tilasto. Antaisin mukisematta pari vuotta jatkoa saman tien.
Tähän täysin sama. Lisäisin perusteluihin vielä rightin lavan, jota toki nyt taas Hannulan paluun myötä käytettiin neljän hyökkääjän ja yhden pakin yv-paletissa rightin lapojen hakiessa painotonta puolta. Painottomasta puolesta kyllä nämä jätkät sekä 2xeräx30=180+himassanähdyt altistuva kotiyleisö tietää jo melkein yhtä paljon kuin Buzz Aldrin. The only way is forward. Kuusela kuitenkin vasta 29v, nyt 2v paperi, niin olisi 2/2 tärkeän jatkosopimuksen lisäksi 3/3 tärkeää jatkosopimusta. Now that´s rocket science.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Jotain positiivista on haettava tähän 2 kuukauden kuolemanteon jälkeiseen lopulliseen iltaan. Se on Tomi Sallinen.

Bluesilla on optio Tomin kanssa ensi kaudesta, mutta pannaan nyt toive tähän ketjuunkin, että Salliselle voitaisiin laittaa ihan reilusti se C rintaan ja tulevan kauden optiota jatkaa 4 vuodella samantien.

Nyt 5 vuoden soppari ja vielä on ikää lähteä hakemaan iso raha, jostain jos sille on tarvetta. Erittäin Vahalahtimainen hahmo, josta on vain _PAKKO_ pitää kiinni kaikkien yhteisten intressien mukaan.

Sallinen on joka ilta Bluesin paras hyökkääjä. Joka ikinen kerta kun on kentällä tekee parhaansa joukkueensa eteen. Sallinen voi pelata 25 min illassa tasakentin, YV:tä ja AV:ta tuloksen ollessa joukkueelle keskimäärin parempi kuin kenenkään muun pelaajan panos.

Nyt kun paskanjämiennuolija lähtee vittuun Espoosta anyways (toivottavasti heti maanantaina, eikä vasta kauden jälkeen) myös pikkuveli Jere voidaan ottaa takaisin lyömään limppua häkkiin ykkös-YV:lle maalin eteen.

Tomille C rintaan!!!


Noin muuten ylipäätään mä en näe mitään syytä tällä hetkellä jatkaa kenenkään muun sopparia kuin Niemisen tässä jatkuvasti häviävässä jengissä. Himassa hävitään tyylillä 1-2, 2-3, 3-4 kaikille päävastustajille, mutta Oulussa ja Helsingissä otetaan oikein kunnolla turpaan _AINA_ tilantein 0-4, 1-5, 0-4.

En mä halua näitä häviäjiä katsella.(Parempaa on saatava tilalle)
Ensi kauden joukkue:

Aaltonen-xxx-xxx
Huhtala-xxx-Rinkinen
xxx-Sallinen (C)-Nieminen
xxx-Virkkunen-xxx
(Pöysti, Nyberg)

xxx-xxx
Jalvanti-Laurila
Tikkinen-Kuukka
(Laatikainen)

xxx
Riksman

Tilaa on rosteria kootessa. 2. ekaan kenttään on 3 pelaajan vajaus ja nelosen laidat tai sentterin paikka on tarjolla. Pakistoon on täysi ruutu vapaana kokonaan ykkösparille ja tolppien väliin on tilaa Voittavalle maalivahdille. Kyllä kelpaa tulla. Nykyisestä joukkueesta en löydä yhtään jätkää ansaitsemaan paikkaansa (poikkeus: Nieminen). Ikävä ei tule _YHTÄÄN_ketään. Vähän armoa voin antaa #16 sekä isänsä että ikänsä puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kuusela. Loistavaa peliä, todella monikäyttöinen ja tällä hetkellä mm. joukkueen paras +/- tilasto. Antaisin mukisematta pari vuotta jatkoa saman tien.
Samaa mieltä. Muta Kuusela ny on selkeesti Marjamäen luottomies joten jos jonkun pelaajan Marjamäki Espoosta Ouluun roudaan niin kyllä se varmaan just ex-kärppä Kuuselan on. Tietenkin voi olaa että kun kerta kaveri on Oulusta päässy pois niin ei sinne enää takas halua mutta kai se mieli muutuu nopsasti jos Kärpät rupee latomaan euroja tiskiin.

En mä halua näitä häviäjiä katsella.(Parempaa on saatava tilalle)
Ensi kauden joukkue:

xxx
Riksman
Tässä nyt oli sen verran kova ristiriitaa että oli pakko tarttua. Et halua katella hävijä mutta silti olisit valmis käyttämään Riksmanin sopparista optiovuoden ja tekemään hänestä SM-liigan kovapalkkaisimman kakkosveskan? Kyllä Riksmanin suoritustaso on tippunut alkukaudesta niin paljon että voidaan jo ihan aiheesta epäillä että Riksman ei vaan ole toipunut vaamoistaan tarpeeksi hyvin ja nyt kun vielä rupee ikäkin painamaan päälle niin jättäisin sen option käyttämättä. Voi myös olla että Riksman iskee kauden pääteeksi hokkarit naulaan jos ei kerta pysty pelamaan huipputasolla eikä tee itsestään säälittvää näkyä sm-liiga jäillä. Aina väliilä kun näke näitä pelaajia jotka pelaa sen yhden kauden liikaa kuten esim. Kimmo Kuhta juuri nyt.

Kuten sanoit parempaakin on saatava tilalle ja mulle tuli mieleen kaksi Espoon omaa poikaa joilla loppuu soppari ensi keväällä eli Koskinen ja Brückler. Tosin Koskinen pelaa tällä hetkellä sen verran hyvin että saattaa saada kauden pääteeksi mahun NHL:lään varsinkin kun NY Islandersin maalivahtilianne on aika heikko. Brückler taas haluaa palata pk-seudulle perheensä luokse joten ehkä Hifk nappaa miehen paikkamaan Ortion tod.näk lähtöä Calgaryyn jos hän ei Bluesille kelpaa.

Mutta Voldeinillahan on jo soppari eli olisi luonnollinen valinta kakkosveskarin paikalle. Voldenin tilastot tällä hetkellä on Mestiksessä 12 ottelua: 7 voittoa ja 4 häviötä, torjunta% 91.55 ja pm/ka 2.78. Ei siis mitkään jäätävän hyvät tilastot, mutta eipä ne aina koko totuutta kerro. Tosin nyt kun Ore on klesana niin varmaan saa kutsun liiga-rinkiin ja ties vaikka jos saisi jonkun pelinkin pelattavaksi.

Jos näyttää siltä että Voldenista ei ole edes luotettavaksi kakkosveskaksi sm-liigaan niin sitten on vaan nostettava kädet pystyyn ja todettava että oli virherekry ja lähetettävä poika takaisin Norjaan syömään turskaa. Tässä tapauksessa antaisin sitten Orelle jatkosopparin. Ore on pelannut ihan kohtalaisesti ja joku tiesi tällä palstalla kertoa että on tärkeä pelaaja pukukopissa. Mutta koska tota Voldenia on nyt roikotettu niin kauan mukana/häneen on satsattu ja koska hänellä on jo soppari ensi kaudesta niin lähtisin siitä että hän on Bluesin ensi kauden kakkosveska.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Tässä nyt oli sen verran kova ristiriitaa että oli pakko tarttua. Et halua katella hävijä mutta silti olisit valmis käyttämään Riksmanin sopparista optiovuoden ja tekemään hänestä SM-liigan kovapalkkaisimman kakkosveskan?

Kuten sanoit parempaakin on saatava tilalle ja mulle tuli mieleen kaksi Espoon omaa poikaa joilla loppuu soppari ensi keväällä eli Koskinen ja Brückler.

En tiedä onko Riksmania järkevä pitää, jos ei ole kunnossa. Sä haaveilet Brücklerista ja puhut voittajista? Ihan oikeasti. Oletko koskaan ajatellut, että Bluesilla olisi 1 tai 2 Suomen mestaruutta, jos Bluesilla olisi ollut oikea veskari silloin 08-09 keväisin. 08 meinasi matka kaatua jo aiemmin, mutta onneksi kavereilla oli Joni Puurulaa, Jan Lundellia nuorta Hattua etc. niin veskaripeli meni ennen finaaleja tasan.

Finaalissa sitten vanhempi Tarkki vei itävaltalaista 100-0 ja mestaruus käytännössä ratkesikin Antti Ylösen (Kuka vitun Antti Ylönen?) varmaan uransa ensimmäiseen ja viimeiseen maaliin omalta kenttä puoliskolta +90 min taulussa Baronalla. Jengi oli tappanut jo kaksi vitosta kyseisellä jatkoajalla ja tohon loppui jaksaminen ja henki. Katso tilanne vaikka youtubesta, jos et muista. Mä en pysty sitä vieläkään katsomaan uudestaan. Kerta hallilla riitti.

09 taas ylivoimainen rosteri suli välierissä Koskisen Mikon johdolla. Kauheasti en antaisi kredittiä tuostakaan Brücklerille, koska oli niin epävarma, ettei sitä uskaltanut laittaa maaliin edes nuoren Koskisen sulaessa täysin välieräsarjassa.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pari pointtia ensi kauden jengistä:

- Jos 17-vuotias, tehot 6+9=15 28 pelissä tehnyt Juuso Ikonen ei löydy jatkosopparia ansaitsevien listoilta, on pienen reality checkin paikka.

- Kuuselalle ehdottomasti jatkoa jos mies vain itse haluaa. Mestaruutta tavoittelevassa jengissä Huhtala-X-Kuusela on erinomainen kakkosketju.

- Sallisen Tomi, Tomi Sallinen. Onhan se tasoonsa nähden hyvin pelannut ja saanut ihan kivasti pisteitäkin kun vierellä pelaajat tekevät kaiken kiekollisen työn, mutta mä en varmaan ikinä tule pääsemään siitä ärsyyntymisestä eroon, joka nousee pintaan kun Tomi Sallinen kuskaa kiekkoa hyökkäysalueella. Sillä jäbällä on _aina_ katse kiekossa! Vaikka jossain ö-junnuissa pitäisi jo oppia vilkuilemaan vähän niitä syöttöpaikkojakin, ei tämä Fiksu Pelaaja (tm) osaa sitä vieläkään. Kädethän sillä on ihan kohtuulliset, mutta kun ei ole luova hyökkäyksessä niin ei ole. Jatkoa kuitenkin Tomille, jos on valmis olemaan lähtökohtainen kolmossentteri.

- Ykkössena pitää ensi kaudella olla liigatason kärkinimi, joka pystyy kannattelemaan joukkuettaan vaikeina hetkinä. Teemu Ramstedt, kaikki kunnia Ramulle, ei sellainen ole. Kakkosena olisi varmasti liigan parhaita roolissaan ja voi joskus olla myös ykkössenanakin - jos oppii, että hänen ainoa roolinsa hyökkäyksessä kiekollisena on saada aikaan maali tai auttaa ketjukavereitaan tekemään maali, ei antaa jotain vuosisadan highlight-syöttöä päällään seisten kädet sidottuna.

- Pakistossa pitää lähteä kaupoille. Kuukan taso ei riitä, ei millään. On ihan yhtä hasardiherkkä kuin Varakas ilman Varakkaan pisteitä. Menee kuitenkin jonain nelosparin pakkina, mutta Tikkisen pitää ajaa ensi kaudella jo ohi. Laatikaisen tason pitää nousta huimasti, jotta mies on jatkon arvoinen ja Hakanpää pääseekin ensi kaudella jo haistelemaan farmidösien hajua. Tarvitaan siis kolme hyvää pakkia, jonkun Ilvosen voi pitää fanien mieliksi mukana.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
- Pakistossa pitää lähteä kaupoille. Kuukan taso ei riitä, ei millään. On ihan yhtä hasardiherkkä kuin Varakas ilman Varakkaan pisteitä. Menee kuitenkin jonain nelosparin pakkina, mutta Tikkisen pitää ajaa ensi kaudella jo ohi. Laatikaisen tason pitää nousta huimasti, jotta mies on jatkon arvoinen ja Hakanpää pääseekin ensi kaudella jo haistelemaan farmidösien hajua. Tarvitaan siis kolme hyvää pakkia, jonkun Ilvosen voi pitää fanien mieliksi mukana.

Niin Kuukalla ja Laatikaisella on sopimus ensi kaudesta. Nykykuntoisella Laatikaisella ei paljoa tee ja Kuukka on toisaalta vaikean alun jälkeen ollut tasaisen varma. Kuukan +2 ja 0+7 29 peliin paskassa jengissä on oman pään pakille ihan hyvä saldo. Laatikaisen -9 ja 0+3 12 peliin taas jotain...

Niin paljon kun tekisi Laatikaista mieli haukkua niin tästäkin katastrofista on iso vastuu valmennuksella. Miksi helvetissä Laatikainen pelaa keskimäärin 23 minuuttia pelissä, kun ei siihen pysty. Ennen Laatikaisen paluuta voitettiinkin joskus. Miksi Laatikaista ei peluuteta 13-15 minuuttia kolmosparissa ja käsketä pelaamaan vain ja ainoastaan sitä perusvarmaa vaan yritetään peluuttaa siitä nyt jotain liideriä ja jengi kärsii.

Muistin virkistämiseksi ensi kaudesta on sopimus seuraavilla pelaajilla:

Riksman (Optio)

Jalvanti
Laurila
Kuukka
Laatikainen
Tikkinen

Aaltonen
Rinkinen
Sallinen (optio)
Huhtala
Pöysti
Virkkunen
Nyberg
Rooba (Optio)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mä luulin, että Laatikaisella on vuoden diili, mut sithän ei auta muu kuin toivoa tason radikaalia nousua.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sä haaveilet Brücklerista ja puhut voittajista?
Kyllä mulle siis Brückleriä ja Koskista paremmat veskarit käy aivan varmasti. Mutta mulla ei ole mitään harhakuvitelmia siitä että Espoon Bluesista ois tullut nyt joku sm-liiga pelaajien mekka jossa kaikki haluaa ehdottomasti ensi kaudella pelata tai että uudella johdolla olisi ensi kaudellakaan rahaa aivan hirveästi käytössä. Kun kerta näyttää siltä että Riksman on hajoamassa niin sitten mielummin pyörittelen ensi kauden spekulaatiossa jotain suht. realistisia nimiä kuin täysin fantasia rosteria. Siksi totesinpa vaan että Brücklerillä ja Koskisella on siteitä Espooseen joilloin he saataisivat olla halukkaita palamaan tänne ja ehkä jopa hieman alle markkinahintaankin tai vähintäänkin sillä. Kyllä mullakin on muistissa poikien sulamiset play-offeissa mutta silti hyviä sm-liiga veskoja molemmat on joten mulle kelpaa jos sattuisivat tänne tulemaan.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kuusela ja Ikonen tuohon vielä kiinni ja sitten vain PikkuVuorinen markkinoille ostamaan ykkösveska, ykköspakki ja ykkössentteri. Epäilen tosin, että näistä ykköshankinnoista paljastuu kauden alettua kolmoskorin turhakkeita, mutta pitäähän JR:n antaa yrittää.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Valkoselle soisin jatkopahvin ja itse asiassa nostaisin jo nyt kokoonpanoon. Pelannut ilmeisesti todella hyvin mestiksessä ja mun mielestä oli hyvä jo viime kaudelle blegissä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Valkoselle soisin jatkopahvin ja itse asiassa nostaisin jo nyt kokoonpanoon. Pelannut ilmeisesti todella hyvin mestiksessä ja mun mielestä oli hyvä jo viime kaudelle blegissä.

Ehdottomasti pitäisi kokeilla ainakin, esim. Kuukan tai Laatikaisen tilalla.
 
Valkoselle soisin jatkopahvin ja itse asiassa nostaisin jo nyt kokoonpanoon. Pelannut ilmeisesti todella hyvin mestiksessä ja mun mielestä oli hyvä jo viime kaudelle blegissä.

Samaa mieltä.

Näkyvä oli mielestäni jo Bluesissa ihan lupaava enkä ymmärrä miksei jatkoa sorvattu. Ehkä halusi lähteä maalle vaihtoon? Samaa virhettä ei pidä kuitenkaan tehdä Valkosen tai Tikkisen kanssa, eiköhän Vuorinen ole tällä kertaa hereillä.

Kaiken paskan keskellä olisi hyvä jos Kuuselan ja Ikosen jatkosopimukset julkaistaisiin mahdollisimman pian. Tomi Sallinen on myös samalla listalla.

Edit: eihän sun viestissä mitään Näkyvästä puhuttu mutta halusin ottaa vertailukohdaksi puhuttaessa näistä meidän kasvattamista pakeista. Kontrana sitten Laakso joka ei muuta positiivista onnistunut sinisessä paidassa esittämään kuin yhden harjoituskauden.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Valkoselle soisin jatkopahvin ja itse asiassa nostaisin jo nyt kokoonpanoon. Pelannut ilmeisesti todella hyvin mestiksessä ja mun mielestä oli hyvä jo viime kaudelle blegissä.

Sama myös täällä. Näkisin mielummin Valkosta peluutettavan ennen Tikkistä.
Myös Rooba ansaitsee pelejä ylhäällä mahd pian. Ehkä lupaavin peluri tämän hetkisistä A-junnuista. Isokokoinen laituri jollaisia ei todellakaan ole edes nykyrosterissa liikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös