Keith Aulie HIFK:hon

  • 68 034
  • 234

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Auliesta en muista varsinaista teilausta olleen mediassa.
Itsekin vähän tiirailin näitä Aulie kirjoituksia niin jos ei suoraan teilausta niin kyseenalaista huomiohuoraamista sekin että kun näinkin laadukas pelaaja bongataan maajoukkuepeleistä niin iltapäivälehden en muista kumman uutiskuvana on tappelukuva Auliesta, oksettaa tälläinen uutisointi, oikein väkisin yritetään herätellä kukkahatut pahoittamaan mieltään ennen ensimmäistä peliäkään. Uutiskuvavaihtoehdoista varmaan viimeisin olisi ollut Aulie maajoukkuepaidassa?!

_
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Usein puhutaan siitä, tarvitaanko kiekollista pakkia, yleispakkia vai varmaa stay at home -tyyppistä pakkia. Nyt tarvitaan Punaisesta Perheestä joku varmasti stay at home -tyyppinen nainen pokaamaan Aulie. Se olisi match made in heaven.
Tuen tätä projektia. Toivon tosiaan, ettei pokaaja sitten ole sellainen nainen, joka suostuu lähtemään viideksi tai kymmeneksi vuodeksi ämeriikköihin, vaan erittäin tukevasti juuri stay at home -tyyppinen nainen.

Mä haluan ehdottomasti olla kans tukemassa tätä projektia Lemieuxin tavoin! Onko seeyou@jäähalli esim. hallilta löytyny sopivia kandeja, jotka vois tähän muottiin sopia Aulieta varten? :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Eikös se jo tullut muka ilmi, että Keijo on HYVIN vahvasti varattu ja kai ainakin jo kihloissa ellei jopa naimisissa. Eli S**a Si*ppi plus muut pysykää pois hallilta... ;-)
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
On se kova, mulla on lievästi man-crush tähän jätkään, ilmeetöntä ja rauhallista pelaamista, ulottuva mailan kanssa, kova tekijä kulmapaineissa... Upea haku!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
On se kova, mulla on lievästi man-crush tähän jätkään, ilmeetöntä ja rauhallista pelaamista, ulottuva mailan kanssa, kova tekijä kulmapaineissa... Upea haku!

Sama. Jengin paras puolustava pelaaja alivoimalla. Pelaa hyvin pitkällä mailallaan, katkoo syöttöjä ja tökkii kiekkoa pois vastustajan lavasta. Toivottavasti olisi ajoissa tehty jatkosoppari, enää ei taida olla saumaa.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti olisi ajoissa tehty jatkosoppari, enää ei taida olla saumaa.
Minä olen sen kuvan saanut kaikista Aulien haastatteluista ja lausunnoista, että mies ei ole missään vaiheessa tullutkaan Eurooppaan jäämään, vaan halusi vain löytää kevääksi jonkun hyvän paikan pelata kun loukkaantuminen pilasi syyskauden. Löytyy jonkun änäriseuran try-outilta kesällä ja palaa Ameriikkoihin kaksisuuntaisella diilillä, veikkaan ma.

Ei siinä, en kyllä yhtään panisi pahakseni vaikka Keijo olisikin keksinyt, että eurooppalainen kiekkohan on ihan kivaa, Helsinki kiva kaupunki ja punainen kaunis väri! Hieno pelaaja ja loistava löytö Nybarilta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Minä olen sen kuvan saanut kaikista Aulien haastatteluista ja lausunnoista, että mies ei ole missään vaiheessa tullutkaan Eurooppaan jäämään, vaan halusi vain löytää kevääksi jonkun hyvän paikan pelata kun loukkaantuminen pilasi syyskauden. Löytyy jonkun änäriseuran try-outilta kesällä ja palaa Ameriikkoihin kaksisuuntaisella diilillä, veikkaan ma.

Epäilemättä, koska kyseessä on kohtuullisen nuori kaveri vielä. Ja nyt on esittänyt niin hyviä otteita (plus pelaa merkittävästi isommassa roolissa IFK:ssa kuin seiskapakin ruutu antaisi olettaa), että leiripaikkaa voisi olla tarjolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös