Ke 8.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 8 567
  • 113

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät hoitaa 3p. Helvetin iso voitto. Paineet Pelsuille ja Kärpille. Kotietu sääleihin varmistui
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ymmärsin kyllä. Ja komppasin, että tällä arvalla ei Töppärä kyllä voita. Tai sitten pitää tapahtua pieniä ihmeitä.

Jep.

P.S. Minusta Savinainen oli hyvä jätkä Ässissä pelatessaan. Ihanaa saatana!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei näköjään polvitaklauksistakaan vihelletä jäähyjä. .

Kyllähän siinä selvästi ajeltiin jaloille... Jos ei olisi keväntänyt painoa luistimelta olisi voinut olla polvi pipi...

Jos pelaaja ajaa tarkoituksella ahtaaseen väliin, polvi voi tosiaan olla pipi. Tässä tilanteessa Ässien pelaajat eivät tehneet polvitaklaukseen vaadittavaa liikettä, Sebok itse luisteli päin Ässäpakin takapuolta ja lisäksi kompastui tämän jalkoihin. Anova katse hidastuksessa oli söpö.
 
Jos pelaaja ajaa tarkoituksella ahtaaseen väliin, polvi voi tosiaan olla pipi. Tässä tilanteessa Ässien pelaajat eivät tehneet polvitaklaukseen vaadittavaa liikettä, Sebok itse luisteli päin Ässäpakin takapuolta ja lisäksi kompastui tämän jalkoihin. Anova katse hidastuksessa oli söpö.
Eli taklaus tuli myöhässä ja osui jalkoihin... Parempi ajoitus niin olisi ollut komea lonkkataklaus... Vielä vähän enemmän myöhässä niin Sebok olisi ollut läpi.

Edit: Pitää katsoa vielä tarkemmin uudestaan kunhan clippi löytyy... Voin olla väärässäkin.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli taklaus tuli myöhässä ja osui jalkoihin... Parempi ajoitus niin olisi ollut komea lonkkataklaus... Vielä vähän enemmän myöhässä niin Sebok olisi ollut läpi.

Edit: Pitää katsoa vielä tarkemmin uudestaan kunhan clippi löytyy... Voin olla väärässäkin.

Höpö, höpö, Sebok ajoi itse liian ahtaaseen väliin, tilanteessa ei ollut taklausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös