Kausarit, tiketit ja muu oheishässäkkä 2012-13

  • 36 165
  • 120

Karkoil

Jäsen
Suosikkijoukkue
KIEKKO-ESPOO
Miksiköhän katsomosta 103 ei voi ostaa lippuja? Pari kaveria haluaisi ostaa sieltä paikat.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Miksiköhän katsomosta 103 ei voi ostaa lippuja? Pari kaveria haluaisi ostaa sieltä paikat.

Se on vierasfaneille varattu, siis järjestäytyneille. Tulee luultavasti myyntiin pelipäivänä puoliltapäivin, jos lippuja on vapaana, ellen ole väärin ymmärtänyt. Mutta siis vierasfanikatsomo.
 

Karkoil

Jäsen
Suosikkijoukkue
KIEKKO-ESPOO
Se on vierasfaneille varattu, siis järjestäytyneille. Tulee luultavasti myyntiin pelipäivänä puoliltapäivin, jos lippuja on vapaana, ellen ole väärin ymmärtänyt. Mutta siis vierasfanikatsomo.

Okei. Kiitos tiedosta. Pitää sanoa että etsivät muualta paikan tai odottavat ottelupäivään, jolloin kyseinen katsomon osa pitäisi olla kaikille myynnissä, mikäli sinne on paikkoja. Näin Barona areenaa käsittelevän osion viesteistä ymmärsin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo`o, 22,50e halvimmasta normaalihintaisesta Jokeri-matsin lipusta. On se paljon ja varmasti tulee hinnan takia harvemmin käytyä paikan päällä matseja kattomassa. Lippupavelun 2,50 euron palvelumaksu "palvelusta" pelkkä vitsi. Paska lafka.

Hommasin pariin matsiin tuon 39e hintaisen lippupaketin huiveineen, mikä on ihan kelpo juttu, mutta Lippupalvelu keksi jopa 4 euroa kuluja siitä hommasta eikä voinut edes itse paikkoja valita. Pikkujuttu sinänsä ja kuuluisi kai johonkin Lippupalvelu-ketjuun, mutta vähän turhauttavaa maksella tuollaisia parista hiiren klikkauksesta.
 

Laareppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blegi, Sharks
Pikkujuttu sinänsä ja kuuluisi kai johonkin Lippupalvelu-ketjuun, mutta vähän turhauttavaa maksella tuollaisia parista hiiren klikkauksesta.

Jep. Menee vähän kitinän puolelle, mutta mihin perustuu jokakertainen "palvelumaksu" kun a) printtaat itse lipun omalla musteella omalle paperille tai b) käyt itse noutamassa baronan tiskiltä lipun pelipäivänä kun pari viikkoa sitten se oli ainoa tapa saada opiskelija-alennus. Mutta toisaalta täähän on monopolitoiminnan osa 1, sivu 1.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep. Menee vähän kitinän puolelle, mutta mihin perustuu jokakertainen "palvelumaksu" kun a) printtaat itse lipun omalla musteella omalle paperille tai b) käyt itse noutamassa baronan tiskiltä lipun pelipäivänä kun pari viikkoa sitten se oli ainoa tapa saada opiskelija-alennus. Mutta toisaalta täähän on monopolitoiminnan osa 1, sivu 1.

Lipun tekeminen ei siis tarvitse kuin pari klikkausta netissä. Mitenköhän on. Ensinnäkin eikös se lipusaitti pidä löytyä sieltä netistä jotenkin. Niiden sivujen suunnittelukin ja tekemeinen maksaa. Ymmärtääkseni palvelimet ja softat eivät ole ilmaisia lisäksi tarvitaan useampi ihminen ylläpitämään niitä sivuja. kerro minulle firma joka tekee töitä ilmaiseksi.
 

Toy Gun Ed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lipun tekeminen ei siis tarvitse kuin pari klikkausta netissä. Mitenköhän on. Ensinnäkin eikös se lipusaitti pidä löytyä sieltä netistä jotenkin. Niiden sivujen suunnittelukin ja tekemeinen maksaa. Ymmärtääkseni palvelimet ja softat eivät ole ilmaisia lisäksi tarvitaan useampi ihminen ylläpitämään niitä sivuja. kerro minulle firma joka tekee töitä ilmaiseksi.

Monen kaupan toiminnan pyörittäminen tarvitsee varmaankin enemmän resursseja kuin lippupalvelun sivujen pyörittäminen, mutta ei siellä kassalla yleensä ruinata mitään palvelumaksuja. Ymmärrätkö pointin? Amatöörimäinen puuhastelu ei muuksi muutu vaikka sitä amatöörimäisellä "markkinalogiikalla" yrittäisi perustella.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lipun tekeminen ei siis tarvitse kuin pari klikkausta netissä. Mitenköhän on. Ensinnäkin eikös se lipusaitti pidä löytyä sieltä netistä jotenkin. Niiden sivujen suunnittelukin ja tekemeinen maksaa. Ymmärtääkseni palvelimet ja softat eivät ole ilmaisia lisäksi tarvitaan useampi ihminen ylläpitämään niitä sivuja. kerro minulle firma joka tekee töitä ilmaiseksi.

Eikös Lippupalvelu ota tulonsa diileistä tapahtumia järjestävien tahojen kanssa? Noi "käsittelykulut" on ihan läppälisä ja prosentuaalisesti aika järisyttävää katetta tarjoava summa jokaiseen lippuun. Ei ihme, jos tavallinen kuluttaja kokee itsensä kusetetuksi.

Onneksi kausikorteista ei mene Lippupalvelulle pennin pyörylää.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Lippupalvelu ota tulonsa diileistä tapahtumia järjestävien tahojen kanssa? Noi "käsittelykulut" on ihan läppälisä ja prosentuaalisesti aika järisyttävää katetta tarjoava summa jokaiseen lippuun. Ei ihme, jos tavallinen kuluttaja kokee itsensä kusetetuksi.

Onneksi kausikorteista ei mene Lippupalvelulle pennin pyörylää.

Eikös suomessa pidä ilmoittaa lipun hinnan kaikki osatekijät ostajalle. näin ollen lipunhinnasta tuo osa on siis kyseinen diilimaksu.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit

Free

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Lippupalvelusta näyttää olevan noi Bluesin fanikatsomoiden liput loppuunmyyty torstaille. Ja tarkemmin, kun katoin niin muihinkin Bluesin otteluihin. Onko siis kaikki paikat jo mennyt kausareille 207 ja 102 katsomossa, vai? Ainakin matseissa missä olen käynyt niin 102 katsomossa on ollut melko paljonkin tilaa. Sori jos on tyhmä kysymys.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tää menee kategoriaan oheishäsäkkä, eli tällä kaudella kun olen ollut matseissa niin tuntuu että noissa junnurankareissa on ollut aina EPS ja sitten Blues Matikinkylä. Lisäksi kattelin viimeksi että onko EPS,EJK, GIFK ja Jäähonka viirit on kadonnut Barona-areenan katosta. Tietääkö kukaan syytä tähän vai kuvittelnko taas omiani.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Grani vaihtoi itänaapurin kanssa kimppaan, EJK ja Jäähonka ovat Blues Matinkylä ja sitten on yhdistymisesta edellisten kanssa kieltäytyneet EKS ja EPS, jos siis olen lainkaan kartalla.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tää menee kategoriaan oheishäsäkkä, eli tällä kaudella kun olen ollut matseissa niin tuntuu että noissa junnurankareissa on ollut aina EPS ja sitten Blues Matikinkylä.

Kyllä EKS siellä on ollut myös. Tyttö pelaa nimittäin EKS:ssä ringetteä ja innostuu kannustamaan aina, kun junnurankkareissa on EKS. Eli ihan muutaman viime pelin aikana on ollut EKS junnurankkareissa tai Neste Oil challengessa veivaamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös