Kauniita naisurheilijoita

  • 802 026
  • 1 427

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ewa Swoboda. Ylivoimainen suosikki. Älkää väittäkö muuta, valehteltte itsellenne. Ja muille.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Pakko tulla sanomaan Khaddi Sagnia, kun sitä parempaa kroppaa ei enää voi olla. Ihan naurettava.

khaddi sagnia - Google-haku

Katoin sivusilmällä urheiluruutua ja toi hävytön 3/4 paljas perse iski jopa sivusilmään sillä intensiteetillä että laitoin samantien note to myself: areenasta urheiluruutu uusintana. Meinas kylläkin unohtua, hyvä reminder, minä, Tamminen ja Sihvonen kiitetään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Anastasia Jankova

En pistäisi yhtään pahakseni vaikka Anastasia painaisi mut mattoon. En pistäisi edes vastaan...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katselin tänä syksynä naisten pesisfinaaleja ja ihastelin joka matsissa Kirittärien hyviä per... anteeksi siis pelitaitoja. Kyllä ihan oikea joukkue voitti.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Katselin tänä syksynä naisten pesisfinaaleja ja ihastelin joka matsissa Kirittärien hyviä per... anteeksi siis pelitaitoja. Kyllä ihan oikea joukkue voitti.
Pesäpallohistorian paras uudistus on ollut ylivoimaisesti naispalloilijoiden siirtyminen kireisiin housuihin. Naispesispelaajilla on ehkä urheilurintaman parhaat, ja aliarvostetuimmat, perseet.
 

sinikettu

Jäsen
Naispesispelaajilla on ehkä urheilurintaman parhaat, ja aliarvostetuimmat, perseet.
Uimareilla tuntuu usein olevan minun silmääni mahtavia perseitä. En tosin katso uintia, mutta opiskelupiireistä tunnen pari uimaria ja niillä on aika vitun tiukat perät molemmilla. Sitten on uimareista tunnettu vielä tämä Bottaksen naikkonen, jonka nimeä en muista, jolla muistaakseni on myös aikamoinen takalisto.

Ite en jostain syystä tykkää lyhyen matkan juoksijoiden perseistä. Heillä on usein liian lihaksikkaat alaraajat minun makuuni.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Sitten on uimareista tunnettu vielä tämä Bottaksen naikkonen, jonka nimeä en muista, jolla muistaakseni on myös aikamoinen takalisto.

Emilia Bottaksen os. Pikkaraisen perse on ainakin jossain määrin kupla. Ei muodoltaan, mutta maineeltaan. Emilian perseen maine perustuu tähän ikoniseen kuvaan, jossa Emilia nousee rataköyden ylitse. Tuo kuitenkin korostaa takalistoa kohtuuttomasti. Normaaliasennossa Emilian perämys on varsin normaali. Mutta ei siis mitenkään huono missään nimessä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tällä hetkellä väliaikaista kilpailukieltoa kärsivä surusilmäinen Therese Johaug on talviurheilun kuumimpia kissoja ja näin Johaugia fanittavana täytyy toivoa että Therese selviää tapauksesta mahdollisimman pienellä rangaistuksella mutta epäilen että tällä kaudella en pääse jännittämään Theresen suorituksia hiihtoladulla, joten oma mielenkiinto tulevaa kautta kohtaan on tällä hetkellä aika heikko. Ja mitä tulee muutenkin Thereseen niin sanotaanko ettei nyt haastatteluissa nähty haavoittuvuus ja herkkyys ole ainakaan vähentäneet nätin Theresen vetovoimaa. Ja aika kyyninen kivisydän saa olla jos ei tunne empatiaa Thereseä kohtaan kun katsoo niitä haastatteluita, mulla tosin on aina ollut heikko kohta näille herkille ja näteille vaaleille naapurintytöille.

Toinen nyt pinnalla oleva kaunis naisurheilija on myös lajinsa puolesta omassa suosiossa, eli maantiepyöräilijä Lotta Lepistö polkee mukavasti Suomea maailmankartalle ja täytyy sanoa että Lotassa on kyllä mainio mainoskasvo Suomelle maantiepyöräilyn saralla. Näin maantiepyöräilyä itsekin harrastavana on ollut hienoa seurata Lotan nousua lajin huipulle.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Emmi Peltosesta ei sitten teidän märkähousujen toimesta tälle palstalle yhtään häväistysviestiä.

Emmi on kaunis nuori tyttö, eikä teidän käteenvetäjien objekti.

Minä ilmoitan ylläpidolle kaikista henkilöön menevistä törkeilyistä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Emmi Peltosesta ei sitten teidän märkähousujen toimesta tälle palstalle yhtään häväistysviestiä.

Emmi on kaunis nuori tyttö, eikä teidän käteenvetäjien objekti.

Minä ilmoitan ylläpidolle kaikista henkilöön menevistä törkeilyistä.
*fapfapfap* Anteeksi mitä sanoit?
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Eikö rantalentopalloilijat ole kauttaaltaan aika hyvännäköisiä?

En tunne lajia, mutta jos ovat niin lajilla on valtavasti urheilullista kehittymispotentiaalia käyttämättä. Havaintojeni mukaan vain murto-osa maailman parhaista urheilijanaisista tulee mainituiksi tämän topicin kaltaisissa konteksteissa.

Lisäksi tietysti on sanottava, että kesällä kauneuden (subjektiivinen) raja on tyypillisesti huomattavasti alempana kuin talvella.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Emmi on kaunis nuori tyttö, eikä teidän käteenvetäjien objekti.
.

Kysyn ihan tosissaan. Onko siinä mitään väärää vaikka olisikin käteenvetäjien objekti? Sisäinen feministini sanoo, että masturbointi on kaunis asia. Täysin viatonta hommaa joka ei loukkaa ketään. Itse en ajattele tuntemattomia ihmisiä (joita ns julkkikset minulle ovat) itsetutkiskelun hetkellä.
Jokainen runkkaa tyylillään. Kaikki sitä kuitenkin tekevät
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nätti likka. Sain feromonisoidut hiusgeelit pikkujouluillaksi.
Ladatun aseen kanssa ei kannata mennä firman joulupippaloihin...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Moi Ville Peltonen.

En tietenkään ole Emmin sukua. Minä vaan haluan sanoa teille poitsut että leikkikää kaksinaismoralistista leikkiänne niinkuin etumus auki haluattekin, mutta Emmiä ette siihen vedä.

Ylläpito päättäköön saako Emmistä tehdä tänne objektin.

Haastan tässä siis teidät kirjoittajat, ja ylläpidon.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tietenkään ole Emmin sukua. Minä vaan haluan sanoa teille poitsut että leikkikää kaksinaismoralistista leikkiänne niinkuin etumus auki haluattekin, mutta Emmiä ette siihen vedä.

Ensivilkaisulla uuden Urheilusanomien kanteen luulin, että tämä ollaan tosissan tekemässä selväksi ja Emmi tähtää kameraan pistoolilla. Toisella vilkaisulla se näytti käsikranaatilta. Kolmas vilkaisu lienee oikea ja se onkin vain ylösalaisin oleva taitoluistin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kauniita naisurheilijoita on muuten aika harvoin Veikkaajan kannessa. Yleensä on joku karvainen mies siinä. Ihme homma kyllä, luulisi edistävän irtonumeromyyntiä kauniit naiset kannessa, jos ja kun heteromiehet muodostaa valtaosan asiakaskunnasta.

Edut: Urheilusanomia siis tarkoitan, eikös se ollut aiemmin Veikkaaja nimeltään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Stina Nilsson se taitaa olla noista hiihtäjänaisista kaunein. Johaugin mukanaolosta riippumatta. On varmaan Nilsson mainittukin täällä jo aiemmin, jos ei ole, niin hävetkää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös