Kauden 2023–2024 pahin floppi pelaajista

  • 92 342
  • 363

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oula Palve, tulee hakemaan uutta nostetta takaisin Pennasen alaisuuteen mutta sukset on ristissä 5 pelin jälkeen ja tie vie keski-eurooppaan.

Jan Lukas SaiPasta. Ei saa kiinni rantapalloakaan. Kärpissä Westerholmilla sama homma. Oula Palve ei pysty täyttämään ykkössentterin saappaita.

Muita floppeja Lukosta joko Burke tai Brook, Pelsuista Kral, Jordan, Lasch kolmikosta joku floppaa.

HIFK: Sami Lepistö
HPK: Eetu Tuulola
Ilves: Oula Palve
Jukurit: En kyllä osaa sanoa kun en tiedä ketä sinne on tullut.
JYP: Giorgio Estephan
KalPa: Aleksi Elorinne
KooKoo: Joonas Lehtivuori
Kärpät: Joose Antonen
Lukko: Brayden Burke
Pelicans: Filip Kral
SaiPa: Otto Kivenmäki
Sport: Miroslav Svoboda
Tappara: Otto Leskinen
TPS: Linus Fröberg
Ässät: Molemmat Davidssonit

HIFK: Roope Taponen
HPK: Juuso Hietanen
Ilves: Oula Palve
Jukurit: Pekka Jormakka
JYP: Giorgio Estephan
KalPa: Juha Jatkola
KooKoo: Arttu Ilomäki
Kärpät: Victor Berglund
Lukko: Jacob Stenqvist
Pelicans: Michal Jordan
SaiPa: Adam Helewka
Sport: Johan Sundström
Tappara: Carter Camper
TPS: Petrus Palmu
Ässät: Niklas Rubin

Näistä joidenkin kohdalla on odotukset ainakin täällä Jatkoajassa tapissa, eli sanotaan nyt näin, että eivät välttämättä tule floppaamaan rajusti, mutta alittamaan odotukset reilusti vähintäänkin.

E: HIFK:n Lepistö vaihtui Lepistön surullisen ura-paketissa uutisen takia Roope Taposeen ja tähänkin pätee sama kuin yllä. Kovat on odotukset ja ei ehkä ihan niin hyvin tule pelaamaan mitä odotetaan.

Oula Palve ja Tony Sund


Parit pommin varmat flopit

Sami Rajaniemi, HPK. Ei saa kiinni rantapalloakaan, marraskuulle mentäessä torjuntaprosentin olessa 85% ykköstorjujan rooliin joku nevöhööd-Saarinen.

Oula Palve, Ilves. Mies menee aivan lukkoon, kun tulosta vaan ei tule ja maisema vaihtuu ennen joulua.

Antti Pennanen, Ilves. Liigan yliarvostetuin koutsi oli sulaa totaalisesti jo keväällä, kun Pelicans käveli yli. Lähtee samalla oven avauksella kuin Palve. Tilalle palkataan vanha kettu, Jouko Myrrä.

Sami Niku, Jyp. Niku sinnitteli viime kauden Tukka-Jukan alaisuudessa ja jostain syystä haikailee samaa edelleen. Nyt vaan tulee henkinen seinä vastaan ja peli-ilo katoaa tyystin. Lopulta katoaa itse mieskin.
Hieman hämmästelin tätä Palveen pitämistä floppina näin vahvasti jo ennen kautta, toki en minä pörssivoittoon uskonut, mutta pidin 40 pisteen kautta käytännössä varmana. Enemmän olin huolestunut siitä, onko Palve joukkuepelaaja vai kiinnostaako lähinnä omat pisteet. No tuo arvaus meni itseltäni ihan penkin alle, kaveri tuuletti aina leveällä hymyllä joukkuelaisten maaleja, ja muutenkin oli aina hymy kasvoilla.

Jos ei kovin, niin ainakin todella lähintä kovinta hankintaa tälle kaudelle.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
No vaikea keksiä kovempaa hakua. Pistepörssin voittaa kuitenkin vain yksi ja Palve oli tasaisen kova läpi kauden.
...mutta ei olisi voittanut ilman Tepsin perseilyä, ei noin paljon nyt voi jäähyillä. #fucktps
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieman hämmästelin tätä Palveen pitämistä floppina näin vahvasti jo ennen kautta, toki en minä pörssivoittoon uskonut, mutta pidin 40 pisteen kautta käytännössä varmana. Enemmän olin huolestunut siitä, onko Palve joukkuepelaaja vai kiinnostaako lähinnä omat pisteet. No tuo arvaus meni itseltäni ihan penkin alle, kaveri tuuletti aina leveällä hymyllä joukkuelaisten maaleja, ja muutenkin oli aina hymy kasvoilla.

Jos ei kovin, niin ainakin todella lähintä kovinta hankintaa tälle kaudelle.
Juu, ohi meni ja Ilvekselle, sekä tietysti Palveelle että mun ja muiden ennustukset oli pielessä.

Eikä tuossa omassa listassa muutenkaan kovin montaa osumaa ollut. Estephan osui, Palmu varmaan odotuksiin nähden ja ehkä Jatkola jos prosentteja pelkästään katsoo.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hieman hämmästelin tätä Palveen pitämistä floppina näin vahvasti jo ennen kautta, toki en minä pörssivoittoon uskonut, mutta pidin 40 pisteen kautta käytännössä varmana. Enemmän olin huolestunut siitä, onko Palve joukkuepelaaja vai kiinnostaako lähinnä omat pisteet. No tuo arvaus meni itseltäni ihan penkin alle, kaveri tuuletti aina leveällä hymyllä joukkuelaisten maaleja, ja muutenkin oli aina hymy kasvoilla.

Jos ei kovin, niin ainakin todella lähintä kovinta hankintaa tälle kaudelle.
Joo, ei olis oma veikkaus voinut enempiä mennä metsään vaikka hieman kieli poskella olikin heitetty. Hienoa että Palvekin onnistui paremmin kuin hyvin!
 

Raasta&Runno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Satakuntalainen juniorikiekkoilu
Onkohan Juuso Mäenpää vieläkin Tarmon mielestä Mestis-homo (huom painotus MESTIS sanalla)?

En ole kyllä noin löysää pelaamista nähnyt edes Ässien legendaariselta työsulkuksuden vahivstukselta #77 Aki Heinolta, mitä Tarmo eilen esitti tuossa 3-5 maalissa.

Toki pitää muistaa, että penkin takana on myös puhkipeluuttamisen erkoismies Tomi Lämsä, mutta silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös