Katsotko Super Bowl LII:n ja kumman joukkueen puolella olet?

  • 3 367
  • 29

Kumman joukkueen puolella olet Super Bowl LII -ottelussa?

  • Patriotsin

    Ääniä: 20 17,5%
  • Eaglesin

    Ääniä: 52 45,6%
  • Ei kiinnosta

    Ääniä: 22 19,3%
  • En katso, mutta Patriotsin

    Ääniä: 3 2,6%
  • En katso, mutta Eaglesin

    Ääniä: 8 7,0%
  • Katson puolueettomasti

    Ääniä: 12 10,5%

  • Äänestäjiä
    114
  • Poll closed .

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja nyt lyökää puiset päänne yhteen ja miettikää oliko minun vastaus Turhalle Kaukalolle kirjoitettu pilke silmäkulmassa vai aivan tosissaniko olin? Ei tarvitse vastata, kysymys oli retorinen.

Onko tämä edes totta? Ilmalan sielunvihollisten joukkueen kannattajan kanssa olen tässä ollut ns. samalla sivulla ja, kyllä, toinen lainatuista mainitsee suosikkiseurakseen Nordiksen jumalallisen joukkueen. Katsoin ikkunasta, onko Harmageddon jo alkanut. Ei vielä, mutta Emmerdaleksi.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Katos prkl, ton Turhan Kaukalon kommentin tunnistin heti sarkastiseksi, mutta enpä huomannut tämän jälkimmäisen käyttäjän lainanneen juuri sitä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulle on välillä ollut vaikeaa käydä nukkumaan ja olen katsellut kaikenlaista telkkarista. Katsoin aikoinaan ekan Super Bowlin lajista mitään ymmärtämättömänä mutta selostaja ja asiantuntija oli niin hyviä että selitti pelin salat niin että ymmärsin mistä oli kyse ja kykenin seuraamaan peliä. Puoliajalla kyllästyin ja menin nukkumaan. Tuon jälkeen on tullut välillä katseltua peliä puoliajalle asti, välillä pidän nukkumista parempana ideana. Tänä vuonna...en ole tutkinut näkyykö se maksuttomilla kanavilla. Ehkä katson (osan) ehkä en. Puolueettomalla katselukannalla olen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ja nyt lyökää puiset päänne yhteen ja miettikää oliko minun vastaus Turhalle Kaukalolle kirjoitettu pilke silmäkulmassa vai aivan tosissaniko olin? Ei tarvitse vastata, kysymys oli retorinen.
Vastaan silti. Eli joo, noin siinä käy kun keskittyy kolmeen asiaan samaan aikaan ja sivusilmällä lukee Jatkista. No, ihan hyvä välillä nolata itsensä ettei pääse luulemaan liikoja. Näistä opitaan ja mennään eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Totta hitossa katson, mutta voi sitä vitutuksen määrää jos Patriots voittaa taas. Tässä vastasinkin jo harvinaisen selkeästi kumman puolella olen.

Ei mitään Bradylta pois, hieno pelaaja ja kaikkea mutta olisihan se korkea aika Eaglesille voittaa se ensimmäinen SB.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös