Katsotko Super Bowl LII:n ja kumman joukkueen puolella olet?

  • 3 366
  • 29

Kumman joukkueen puolella olet Super Bowl LII -ottelussa?

  • Patriotsin

    Ääniä: 20 17,5%
  • Eaglesin

    Ääniä: 52 45,6%
  • Ei kiinnosta

    Ääniä: 22 19,3%
  • En katso, mutta Patriotsin

    Ääniä: 3 2,6%
  • En katso, mutta Eaglesin

    Ääniä: 8 7,0%
  • Katson puolueettomasti

    Ääniä: 12 10,5%

  • Äänestäjiä
    114
  • Poll closed .

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Super Bowl LII pelataan 5.2. Suomen aikaan Minneapolisin US Bank Stadiumilla. Ottelussa kohtaavat AFC:n ja NFC:n mestarit eli New England Patriots ja Philadelphia Eagles. Onko sinulla suosikkia ottelussa vai jos katsot, niin katsotko puolueettomasti?

Katson puolueettomasti, mutta olen hieman Eaglesin puolella, vaikka toivon ottelun olevan vain hyvä ja jännittävä.
 

Ralph

Jäsen
Sain tietää finalistit avattuani tämän ketjun auki. Eagles saisi voittaa, eikös tuo Patriots tuolla useammin heilu. Peliä en katso.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Katson pelin ja ennen kaikkea toivon viihdyttävää ja jännittävää ottelua. Tästä olen kuitenkin valmis tinkimään, kunhan Patriots ei voita.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei kai kukaan voi toivoa Patriotsin voittoa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katson puolueettomasti, vaikka toisaalta urheiludynastiat kiehtoo ja varsinkin tällaisessa lajissa kun ei ole mitään tunnesidettä mihinkään suuntaan, niin eipä tuo Patsin voitto haittaisi sen enempää kuin Eaglesin.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vuodesta 2006 lähtien ihan jokainen on katsottu, sitä ennen satunnaisesti. Suosikit vaihtuvat vuosittain, mikään "mieshuoraus"-tyyppinen fanitus ei ole meikäläisen juttu. Sen sijaan sympatiseeraan aina fiiliksen mukaan vaihtelevasti eri joukkueita. Nyt en toivo niinkään Eaglesien voittoa kuin Patriotsien häviötä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Tottakai katson ja teen muutaman hampparinkin neljällä pihvillä makuhermoja kutkuttamaan. Patriotsit voittaneet jo tarpeeksi, joten Eaglesin puolella ollaan ja sitäpaitsi Eaglesin Hotel California on maailmankaikkeuden paras biisi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En katso tänä vuonna. Philadelphia Eagles on minulle hyvin vieras joukkue, mutta totta kai olen aina sen puolella joka Patriotsia vastaan pelaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kylläen muista koska olisi Super Bowl jäänyt väliin, taisi jopa inttiaikoina olla joku skappari jefumiehiä ja luvan kanssa sai öögata jossain. Silloin vielä mitään älyvehkeitä ollut, nythän tää on helppoo vaikka olis missä.

Eli katselen ja vaikka hienoisesti olen Eaglesin puolella, en näe vääryytenä jos Brady vielä kerran pokaalia nostelee. On se uskomaton seppä, kun joka ikinen kausi tuntuisi saavan keskinkertaisesta ja loukkaantuneesta hyökkääjistöstä irti Super Bowl -tasoisen nipun. Eikä Patriotsin puolustuskaan aina ole ihan priimaa ollut.

Eaglesista tykkäsin Wentzin kanssa, kun siellä taottiin pisteitä tauluun huolella iloisella hyökkäämisellä, mutta Folesin kanssa en oo ihan niin myyty. Hieno tarina kuitenkin jos Eagles vie, eli kaikki käy.

Nyt on maanantaikin käytännössä vapaata, eli voisi panna mätöt ja bisset tulille oikein huolella!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Katson jälkilähetyksenä aamulla kun herään. Ihan sama kumpi vie.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
En katso. Lajista en ensinnäkään ymmärrä hirveästi mitään ja minun mielestäni amerikkalainen jalkapallo on aika puuduttavaa katseltavaa. Tuo ymmärtämättömyys tosin vaikuttanee tähän aika paljon..

Ehkä sitä joskus innostuisi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viime vuonna katsoin ensimmäisen puoliajan. Pelihän oli sitten ratkennut ja suljin television. Jos tänä vuonna katsoisi kokonaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime vuonna katsoin ensimmäisen puoliajan. Pelihän oli sitten ratkennut ja suljin television. Jos tänä vuonna katsoisi kokonaan.

Tässä tän lajin heikkous juuri on, kun ero voi hetkessä oli 14 pistettä tai enemmänkin, niin jännitys on tipotiessään. Siinä helposti menee telkkari kiinni tai ainakin kanava vaihtuu. Parastahan näissä on puoliaikashowt, jotka on aina tehty amerikkalaisella suurudenhulluudella. Itse äänestin katson tasapuolisesti, vaikka eihän se ihan pidä paikkaansa. Sen puolella ollaan kenelle betsit menee.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
näin on. Kunhan ei Tom Brady oo taas MVP ja mitä kaikkea ja Trump soittaa että vittu sä osaat, mutta eihän ne vastaa.

Toikin on jännä joo ettei ne vastaa puhelimeen (moukkamaista) mutta haukkuvat Trumpia moukaksi. Ja ei ole ot koska amerikkalainen jalkapallo ja presidentti Trump kuuluvat yhteen mielenilmaisuista nousseen julkisuuden myötä.
 

JKyykka

Jäsen
Nukahdan muutaman minuutin jälkeen, herään hetkeksi väliajalla ja sitten ehkä mahdollisesti pelin viimeisille hetkille. Tämä on ollut perinne niin kauan kuin muistan.
 

Barney

Jäsen
Katson ja Tom Bradyn bandwagonissa aina ja ikuisesti. 2017 nevöföget.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Katson. Suosikkijoukkueeni NFL:ssä on Patriotsin vastustaja. Jos Pats ei pelaa, on suosikkini altavastaaja. Tässä matsissa molemmat kohdat täsmäävät, joten Eaglesin bandwagonissa.

Paha tunne on kyllä, että Folesin lento loppuu tähän ja pari pallonmenetystä riittää Bradylle. Harmi, sillä Wentzin kanssa Eagles olisi varmaankin suosikki tässä. Puolustus ja O-line ovat kuitenkin ihan SB-tasoa.

Vuodesta 2006 lähtien ihan jokainen on katsottu, sitä ennen satunnaisesti. Suosikit vaihtuvat vuosittain, mikään "mieshuoraus"-tyyppinen fanitus ei ole meikäläisen juttu. Sen sijaan sympatiseeraan aina fiiliksen mukaan vaihtelevasti eri joukkueita. Nyt en toivo niinkään Eaglesien voittoa kuin Patriotsien häviötä.
Täsmälleen samana vuonna 2006 katsoin muuten itse ensimmäisen Super Bowlini eikä tuon jälkeen ole jäänyt väliin ensimmäistäkään. Tuosta vuodesta vuoteen 2013-2014 jenkkifutkiksen seuraaminen rajoittuikin ainoastaan Super Bowliin. Lajiin hurahdin toden teolla 4-5 vuotta sitten.

sitäpaitsi Eaglesin Hotel California on maailmankaikkeuden paras biisi.
Heittämällä vähintään top3-listalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mun nättipoikakiintiö meni täyteen C. Ronaldossa, Tom Bradya en kannata. Ja miten voi olla, että kun sattuu ja tapahtuu niin New England Patriots on homman keskiössä. Lisäksi tykkään enempi niistä, jotka mokaa. Tosin voidaan perustellusti väittää että Patriots taitaa myös kyseisen taidon.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kunhan Pats ei voita. Matsi tosin jää näkemättä, töissä menee tuo yö. Ehkä ennätän loppuhetkiksi kotiin jos ei työyö mene pitkäksi.

Tässä tän lajin heikkous juuri on, kun ero voi hetkessä oli 14 pistettä tai enemmänkin, niin jännitys on tipotiessään. Siinä helposti menee telkkari kiinni tai ainakin kanava vaihtuu.
Lajin heikkous? Missä lajissa ei ole mahdollista että toinen menee hetkessä isoon johtoon?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei näihin pitäisi tarttua, koska tähän törmää jatkuvasti tällä palstalla, mutta jos tämän kerran. Voi @Vintsukka ja parahin @stiflat kun teiltä puuttuu tilannetaju ja luette tekstejä kuin piru raamattua. Ensin oli tämä

Viime vuonna katsoin ensimmäisen puoliajan. Pelihän oli sitten ratkennut ja suljin television.

Tuossa viestissä oli itseironiaa, sillä kuten varmaan muistatte, niin takaa tulttiin ohi ja loppu oli mitä jännittävin. Tuohon vastasin näin

Tässä tän lajin heikkous juuri on, kun ero voi hetkessä oli 14 pistettä tai enemmänkin, niin jännitys on tipotiessään. Siinä helposti menee telkkari kiinni tai ainakin kanava vaihtuu

Ja nyt lyökää puiset päänne yhteen ja miettikää oliko minun vastaus Turhalle Kaukalolle kirjoitettu pilke silmäkulmassa vai aivan tosissaniko olin? Ei tarvitse vastata, kysymys oli retorinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös