Kannattajatoiminnan lieveilmiöt

  • 7 060
  • 25

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avaan tällaisen ketjun, jotta allaoleva käyttäjä ratsastaisi lopullisesti pois Liiga-osiosta ja saisi kunnon yöunet tulevana yönä (ja sitä seuraavina):
Viime kaudella näille kannattajatoiminnan lieveilmiöille taisi olla ihan oma ketjunsa. Liekö siirretty varotoimenpiteenä KHL-osioon vai lakkautettu tarpeettomana nyt kun mustahattuiset cowboyt ratsastavat idän aroilla.
.....

Ilmeisesti Vaasassa ja Lappeenrannassa sikailtu?

E: Modet, korjatkaa typo otsikosta.
 

Rammjäger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, SaiPa, Jukurit
Aiemmin kirjoitinkin jo otteluketjufoorumiin tästä Sporttilaisten touhusta, kuinka aikanaan divarimatsissa hakkasivat toisiaan (myös yhden naisen) sairaalakuntoon, kun tuli jotain erimielisyyksiä. Kymmeniä kannettiin pihalle, ja muutamia putkaankin. Samalla kaudella kusivat maalituomarin niskaan.

Nyt joku TPS-fani erehtyi paikalle lastensa kanssa, ja tuomittiin pedofiiliksi?

Tämäkö on sitä loistavaa katsomokulttuuria josta jokaisen fanijärjestön pitäisi ottaa opikseen? Kyllä on vastenmielistä porukkaa. Itse olen kiekkomies henkeen ja vereen, mutta valitettavasti näin oksettava toiminta fanien kannalta saa toivomaan vaikka koko seuralle konkurssia, ihan vain siksi että samalla päästäisiin myös näistä elukoista eroon.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Aiemmin kirjoitinkin jo otteluketjufoorumiin tästä Sporttilaisten touhusta, kuinka aikanaan divarimatsissa hakkasivat toisiaan (myös yhden naisen) sairaalakuntoon, kun tuli jotain erimielisyyksiä. Kymmeniä kannettiin pihalle, ja muutamia putkaankin. Samalla kaudella kusivat maalituomarin niskaan.

Olisit nyt saman tien listannut kaikki vaasalaisten teot, kun kerran aloitit. Mitä järkeä vanhoja enää läpikäydä? Mitä suurempi porukka, sitä suurempi riski. Onhan tuolla yli 10x enemmän porukkaa kannattajakatsomossa kuin usealla muulla paikkakunnalla.

Voitte tietysti ottaa Mikkelistä mallia ja rakentaa meille oman häkin.
 
Viimeksi muokattu:

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Vaasalaiset taas edustanut, on jumalauta niin tyhmää porukkaa, Jatkoaika mukaanlukien.

Yrittäkää nyt edes käyttäytyä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Olisit nyt saman tien listannut kaikki vaasalaisten teot, kun kerran aloitit. Mitä järkeä vanhoja enää läpikäydä? Mitä suurempi porukka, sitä suurempi riski. Onhan tuolla yli 10x enemmän porukkaa kannattajakatsomossa kuin usealla muulla paikkakunnalla.

Mitä merkitystä kannattajakatsomon koolla on? Turussa oli eilen 10 000 katsojaa, joiden joukossa oli myös Kärppien kannattajia. Kuinkakohan monta konfliktia siellä tapahtui, jos alle viiden tuhannen Kuparisaaressa on tapeltu ja haukuttu perheenisää pedofiiliksi. Vai onko asia niin, että vain kannattajakatsomoista löytyy idiootteja.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kyllähän sieltä heitettiin vanhempi herrasmies tänään myös pihalle.

Tarkoitin sitä, että ei kannattajakatsomon koko voi olla mitenkään verrannollinen. Turussa oli eilen 10 000 katsojan kannattajakatsomo ja ilmeisesti siellä selvittiin ilman ulosheittoja. Vai lensikö sielläkin joku vaasalainen pihalle?

Provosoiva katsoja ei ole herrasmies, vaikka olisi kuinka vanha.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Vaasalaiset taas edustanut, on jumalauta niin tyhmää porukkaa, Jatkoaika mukaanlukien.

Yrittäkää nyt edes käyttäytyä.
Olisi se nyt suht reilua edes yrittää ottaa asioiden oikea kulku selville, eikä pelkällä mutulla vetää. Aivan naurettavaa toimintaa alkaa vielä yleistään.

Muistanpa vaan erään road tripin sinne suomen lahteen. En ehtinyt varmaan viittä minuttia olemaan hallilla, kun tultiin kyselemään tansseihin jonnekin hallin viereiseen metsään. Minä siis yksin, koska tulin omalla autolla ja Lahtelaisia, fiksuja faneja varmaan kymmeniä. Että silleen. Hyvin te vaan vedätte.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Muistanpa vaan erään road tripin sinne suomen lahteen. En ehtinyt varmaan viittä minuttia olemaan hallilla, kun tultiin kyselemään tansseihin jonnekin hallin viereiseen metsään. Minä siis yksin, koska tulin omalla autolla ja Lahtelaisia, fiksuja faneja varmaan kymmeniä. Että silleen. Hyvin te vaan vedätte.


Olen kiertänyt Suomen jäähalleja 70-luvulta lähtien, enkä ole koskaan, siis en koskaan, joutunut tällaiseen tilanteeseen. Hyvin erikoista.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Olisi se nyt suht reilua edes yrittää ottaa asioiden oikea kulku selville, eikä pelkällä mutulla vetää. Aivan naurettavaa toimintaa alkaa vielä yleistään.

Muistanpa vaan erään road tripin sinne suomen lahteen. En ehtinyt varmaan viittä minuttia olemaan hallilla, kun tultiin kyselemään tansseihin jonnekin hallin viereiseen metsään. Minä siis yksin, koska tulin omalla autolla ja Lahtelaisia, fiksuja faneja varmaan kymmeniä. Että silleen. Hyvin te vaan vedätte.
Patin jutut lukeneena tämäkin taitaa olla täyttä paskapuhetta, mikä nyt ei taas hirveästi yllättänyt.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Patin jutut lukeneena tämäkin taitaa olla täyttä paskapuhetta, mikä nyt ei taas hirveästi yllättänyt.
Sinähän se reipas nuorimies olet ja keskusteluvalmiskin. Tämä asenne jalostaa tätä hommaa paljon.. Ettet vaan ollut yksi niistä apinoista? Tämä tapahtui Sportin ja Pelsujen Liigakarsinnoissa, Lahden kakkospelissä. Mun punainen pelipaita taisi saada osan lahtelaisista näkemään punaista. Ja muuten, mistä sä tiedät, koska mä kirjoitan paskaa ja koska en? Mä tiedän nyt ainakin tuon edellisen viestisi pohjalta, että sä vedät hyvin mutulla.

Tämän illan episodin taustaa en tiedä. Väitetään, että 8 TPS fania olisi käynyt yhden Vaasalaisen kimppuun ja Vaasalaiset lähteneet kostoon. Järkevää, no EI ja onko näin todella tapahtunut, en tiedä.. Itse olin kuitenkin tämän toisen episodin aikana noin metrin päässä, kun alkoi paukkua. Silloin kyllä ihan kummatkin osapuolet huuteli toisilleen, mitä sylki suuhun toi. Vaasalaiset kyllä provosivat sen, että homma meni mänttäämiseksi laulamalla "tulkaa tänne koittamaan" tjms.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Sinähän se reipas nuorimies olet ja keskusteluvalmiskin. Tämä asenne jalostaa tätä hommaa paljon.. Ettet vaan ollut yksi niistä apinoista? Tämä tapahtui Sportin ja Pelsujen Liigakarsinnoissa, Lahden kakkospelissä. Mun punainen pelipaita taisi saada osan lahtelaisista näkemään punaista. Ja muuten, mistä sä tiedät, koska mä kirjoitan paskaa ja koska en? Mä tiedän nyt ainakin tuon edellisen viestisi pohjalta, että sä vedät hyvin mutulla.

Tämän illan episodin taustaa en tiedä. Väitetään, että 8 TPS fania olisi käynyt yhden Vaasalaisen kimppuun ja Vaasalaiset lähteneet kostoon. Järkevää, no EI. Itse olin tapahtumaaikaan noin metrin päässä, kun alkoi paukkua. Silloin kyllä ihan kummatkin osapuolet huuteli toisilleen, mitä sylki suuhun toi. Vaasalaiset kyllä provosivat sen, että homma meni mänttäämiseksi laulamalla "tulkaa tänne koittamaan" tjms.
Älä nyt hihojasi polta, meinasin enemmänkin vain että sun viestejä lukiessa on aina pientä myötähäpeää tuntenut, niin älyttömiä juttuja.

Voi toki olla tottakin, eipähän vaan ole minkälaista faktaa tullut vastaan tuosta väittämästäsi.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Spotin Faneille:

No niin, ilmeisesti saatu Liigatulokaskin lehtien palsoille, ei mennyt kauaa. Itselläni ei ole mitään pieniä poikapaineja vastaan, mutta kun tulette Lappeenrantaan (toivottavasti sankoin joukoin, vaikka matka on pitkä) älkää tehkö mitään fanikatsomon vieressä oleville henkilöille, siellä istuu yleensä pieniä lapsia perheineen. Kumpi on kovempi -keskusteluita saa varmasti aikaiseksi anniskelualueilla, tupakkapaikoilla ja seisomakatsomosta.

EDIT: Ja tämä vain siksi, että tietty nimeltä mainitsematon kannattajaryhmä tapaa tehdä näin.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Älä nyt hihojasi polta, meinasin enemmänkin vain että sun viestejä lukiessa on aina pientä myötähäpeää tuntenut, niin älyttömiä juttuja.

Voi toki olla tottakin, eipähän vaan ole minkälaista faktaa tullut vastaan tuosta väittämästäsi.
Ja toisinpäinkö on tullut? Joku sensaatiomainen IS kirjottanut jotain sinnepäin.

Kyllä mä vähän mieltäni pahotin, kun niin varma asiasta olit muka. Ja sähän tossa hyökkäsit mun päälle kirjoituksissasi. Ota rauhassa ja nuku pääsi selväksi.

Edit: missä mä oon muuten kirjoittanut paskaa? Onko se paskaa, että uskoin omiini ja heidän mahdollisuuksiin liigassa? En ole tietääkseni paljon juuri muusta kirjoittanut viime aikoina ja eikös tuo Sport nyt ole kuitenkin jo aika hyvin näyttänyt, että jotain saumoja meilläkin tässä sarjassa on? Kait se sitten sattuu, jos puolustaa meidän mestismiehiä.
 
Viimeksi muokattu:

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ja toisinpäinkö on tullut? Joku sensaatiomainen IS kirjottanut jotain sinnepäin.

Kyllä mä vähän mieltäni pahotin, kun niin varma asiasta olit muka. Ja sähän tossa hyökkäsit mun päälle kirjoituksissasi. Ota rauhassa ja nuku pääsi selväksi.
Kyllä minä ainakin enemmän Iltapaskoihin luotan kun harhaiseen vaasalaiseen, ei siitä enempää.

Harmittavasti näyttää siltä ettei sinun ongelmia pelkkä nukkuminen paranna, jaksamisia.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Avaan tällaisen ketjun, jotta allaoleva käyttäjä ratsastaisi lopullisesti pois Liiga-osiosta ja saisi kunnon yöunet tulevana yönä (ja sitä seuraavina):

.....

Ilmeisesti Vaasassa ja Lappeenrannassa sikailtu?

E: Modet, korjatkaa typo otsikosta.
Tästä aiheesta on jo ennestään voimassa oleva viestiketju. Nimittäin täällä. Tämän uuden viestiketjun voisi liittää entisen jatkoksi.

Lauantai-ilta ja eka Liiga-peli Vaasassa vuosikymmeniin, niin voihan siinä muutamalla Sport-fanilla lähteä homma lapasesta. Toivottavasti hölmöily jäi vaan tähän yhteen kertaan.
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hyvin on Jokerien farmiporukka ottanut myös fanitoiminnan lieveilmiöt haltuun.
Vaasalaistenkin mielestä aina vika on siinä vastapuolessa.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hetkinen nyt. Taas kerran yhden Iltapaskan hätäisen uutisoinnin perusteella Vaasa, Sport ja sen kannattajat ovat paskaa. Näitä juttuja on ollut aikaisemmin, kuten tässäkin ketjussa on joitain mainittu, joten ei ole mitenkään yllättävää, että IS huoraa Vaasalaisten törttöilyllä ja toisen osapuolen teot ovat jääneet täysin unholaan. Kannattajan näkökulmasta tämä ilta oli yksi kannattajan urani hienoimpia.

Mitäs siellä Lappeenrannassa on tapahtunut?

E: Toivoisin myös paikalla olleiden Tepsin kannattajien näkökulmaa mieluiten ilman värilaseja. Tietoja tuosta vessaepisodista ja jonkun huhun mukaan siellä olisi jotain roskaakin heitetty jäälle??
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Se on kyllä kumma että aina sattuu ja tapahtuu kun TPS-kannattajat on reissulla. Viime vuonna olivat ainakin nämä Blues ja Jokeri pelit vieraissa jolloin "larpattiin". Peiliin olisi syytä katsoa turkulaisten(kin).

Pitää hyvin paikkansa se vanha sanonta: "Joukossa tyhmyys tiivistyy". Ain saa saatana hävetä...
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Se on kyllä kumma että aina sattuu ja tapahtuu kun TPS-kannattajat on reissulla. Viime vuonna olivat ainakin nämä Blues ja Jokeri pelit vieraissa jolloin "larpattiin". Peiliin olisi syytä katsoa turkulaisten(kin).

Pitää hyvin paikkansa se vanha sanonta: "Joukossa tyhmyys tiivistyy". Ain saa saatana hävetä...

Yksi turkulainen larppaaja tuli muutama vuosi sitten FFG:n alkeiskurssille, mutta 1kk jälkeen ei kaveria enään näkynyt. Kovat oli jutut alussa, mutta todellisuus taisi iskeä päin naamaa liian kovaa.
Nämä apinat voisivat piestä toisensa parkkipaikalla ja jättää muut katsojat rauhaan niin kaikilla olisi mukavampaa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
E: Toivoisin myös paikalla olleiden Tepsin kannattajien näkökulmaa mieluiten ilman värilaseja. Tietoja tuosta vessaepisodista ja jonkun huhun mukaan siellä olisi jotain roskaakin heitetty jäälle??

Katkastaan nyt huhulta siivet. Mitään 8 vs 1 vessamyllyjä ei ole tapahtunut. Ihan perätön huhu ei kuitenkaan ole, sillä joku tappelu oli ollut ennen ottelua saniteettitiloissa. Osalliset olivat kuitenkin halukaita siihen. Kyseessä oli SI:tä päällä ollutta porukkaa, joten kenestäkään paavoperusfanista tässä ei ole kysymys. Tarina ilmeisesti on muuttunut matkalla vessasta katsomoon, kun lopputulos ei ollut miellyttänyt.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuosta jaksajalle ja muillekin. YLEn juttu viittaa juuri tähän episodiin wc-tiloissa, jossa kuulemma Vaasalainen fani oli eksynyt TPS-kannattajille tarkoitettuun "verias WC-tilaan".

No, mehän ja minä varsinkin olen tähän edelleen syyllinen erään nimimerkin mielestä, koska IS on uutisoinut vähän sinnepäin.
http://yle.fi/urheilu/sportin_ja_tpsn_liigapelissa_yhteenotto_-_vessatilanne/7470179

Urpoilu on urpoilua ihan yli rajojen. Ja olettehan te siellä päässä tunnetusti aika kuumaverisiä. Hienoa kuitenkin että tällaisella on uutiskynnykset paukuteltu.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olen ällikällä lyöty.. Viime keväänä eräät tahot kovaan ääneen toitottivat, että Jokerikannattajien poistuessa liiigasta loppuvat myös lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen. Nyt kuitenkin saan lukea heti toisen liigakierroksen jälkeen ulosheitoista, tappeluista ym. Miten tämä on mahdollista?!

Ei vaan... Sportin kannattajilla riittää näyttöhaluja, kuten jengilläkin, joten en usko lieveilmiöiden jäävän tähän heidän osaltaan. Eikä kyllä yllätä sekään, että toinen osapuoli eilen oli turkulaiset. Siellä tuntuu myös olevan tätä myllyhalukasta porukkaa riveissä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Eka himamatsi vuosikymmenten odotusten jälkeen, paljon fanaattista väkeä, lauantain kaljoittelut ja suuri hehkutus mediassa ja kaupungilla. Tuossa on kaikki ainekset "fyysisen keskusteluyhteyden luomiseksi", melkein suurempi ihme olisi ollut "rauhallinen kiekkoilta".

Ja hyväksyttävää tuosta ei saa kyllä tekemälläkään. Toivottavasti sekä Sport, RA että Liiga ovat hereillä ja pystyvät takaamaan katsojien turvallisuuden Vaasassa ainakin 29 matsissa tämän kauden aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös