Kalsarikänniketju

  • 5 200 062
  • 66 623

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerouac.

Ei, tuo on vain yksikseen ryypiskelijäksi jättämistä. Tuossa on sukulaisuitta kalsarikännäyksen kanssa, mutta se on enemmän olosuhteiden pakottamaa toimintaa.

Totuus siis on se, että syystä tai toisesta sosiaalinen ryypiskelysi on jäänyt puolitiehen (=ihmisten väsymys) ja ny tinttaat yksin, vaikka esim. yksihameinen seura olisi enemmän kuin tervetullutta.

Olet siis pseudokalsaroija.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Maco kirjoitti:
Rankkaa, eihän joulu oo ku kerran vuodessa. Lätkäkautta odotellessa...

"Sitä aina ei huomaa juodessa
että joulu on kerran vuodessa
Ja Aulikki tädin kotiviinistä
Koko suku jouluaattona kännissä
Jouluaattona kännissä" -Gösta-

Sori, oli pakko.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Möksy kirjoitti:
"Sitä aina ei huomaa juodessa
että joulu on kerran vuodessa
Ja Aulikki tädin kotiviinistä
Koko suku jouluaattona kännissä
Jouluaattona kännissä" -Gösta-

Sori, oli pakko.

No prkl. Juurihan tuota eilen työkaveri hoilasi. Niin siis ei mulla muuta kuin että loistavaa iltaa /yötä tässä kalsareillani jäähdyttelen. Eli kelpaako ketjuun?
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tätä kännäysmuotoa on tullut harrastettua. E oli 31.8. summannut osuvasti kalsarikännäämisen hyvät puolet, olen täysin samaa mieltä kaikesta. Huomasin tässä huhtikuussa, että kalsarikännäily alkoi maistua vähän turhan usein ja käytin alkoholia stressilääkkeenä ja tästä ketjusta löytyi turhankin tuttua asiaa:http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=23104

Sen takia teinkin päätöksen, että en juo alkoholia yksin kotona ja se päätös on pitänyt. Luonteen lujittamiseksi olen säilyttänyt kotona avamaamattomia gini-, tequila- ja kahta punaviinipulloa ja yhtä laatikollista olutta. Ne on tarkoitus tuhota erään vierailun yhteydessä syksymmällä. Jos on alkanut tehdä mieli juotavaa, olen kannattanut paikallisia juottoloita.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjoitetaan tänne kalsarikänniketjuun, vaikka onkin ihan housut jalassa. Muuten kyllä kaikki ehdot täyttyy. Raahasin eilen Virosta 48 plo Bacardi Breezeriä, 2 plo viskiä ja 5 pullo viinaa. Juomista riittää, mutta ei voi juoda liikaa, koska huomenna on autokoulun toinen vaihe klo 09.30. Juon korkeintaan kahdeksan pulloa Breezeriä...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taas asiaa tänne kalsarikänniketjuun, kuten ehkä viestien tasosta huomaa. Perjantaina vedetään sitten kunnolla, kalsareita, kaverien kanssa ja ehkä vielä kaupungilla. Tänäänkin on tullut juotua jonkun verran päätä sekoittavia.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kotona ollaan. Vaimoke tiuskii vaikka maalasin keittiön valmiiksi. Tulin yövuorosta aamulla ja huomenna on vapaata. Saaremaata tissuttelen. Eka pullo (0,5) on pian loppu. Ja pelkillä Black Horsen kalsareilla (ei pitkät) nautiskelen. Lasketaanko tämä kalsareiksi vaikka sosiaalista kanssakäymistä vaimokkeen kanssa on silloin tällöin havaittavissa? Ja huomenna pitäisi olla kuskina. Ja vitut...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Himassa. Kokkasin muijalle perinteistä suomalaista murkinaa, perunamuusia ja lihapullia vaaleaorakaskastikkeella - kiitos Kiimingin metsät.
Ruoanlaiton ohessa neuvoa antavia valkkaria ja koffia. Nyt alkaa soida Sepulturan Roots Bloody Roots.
 

M10

Jäsen
Kävin hakemassa mäyräkoiran Alppilan Alepasta, katsoin Kellopeli Appelsiinin ja nyt olen kirjoitellut Dallas Starsin jenkkiläisille keskustelupalstoille. ttu kun aika vierii mukavasti kaljaa litkien!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänä iltana olisi tarkoitus ottaa muutama pelkät kalsarit jalassa, jos tarkenee.

Voisin vaikka kaivaa imurin esiin ja vetästä pölykerroksen pois lattialta kuleksimasta samalla. Ilman siideriä se imuri kun ei sieltä kaapista esille tule.

Sitten vaikkapa jotain Javanaisen tykkejä pyörimään videonauriin. Siinähän se ilta kivasti menee.
 

Veijari

Jäsen
Rahat on aika finito, mutta pitää päästä buuttaamaan aivokoppa taas viikon työ- ja opiskeluhöyryistä, joten kaivan kalsarit kaapista ja avaan baarikaapin kunhan tästä kotiin pääsen.

Sopivaa rokkia taustalle, jotain purtavaa jääkaapista, ehkä jopa sikari huulille niin se on siinä. Melkein voin jo maistaa kielelläni Lagavulinin pehmeän maun.

Ah sitä huomista päänsärkyä!
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksin juominen on tylsää...

Vaikka taloudellisesta tilanteestani johtuen suurin osa juopottelusessioistani tapahtuukin nykyisin aivan turvallisesti kotona (naapurit tykkää!?), pyrin välttämään yksin juomista viimeiseen asti.
Sillä joku kurja on onnistunut takomaan päähäni sellaisen ajatuksen että:
"Yksin juominen on alkoholismin ensimmäinen oire" Toisaalta ketä minä luulen huijaavani (juoppo mikä juoppo)
Yksin kotona sessioihin tulee sorruttua korkeintaan pari kertaa vuodessa, jos ei lasketa niitä kertoja kun kotiudun yksin kapakasta, vieraspelista jne. Sillä eihän hyvää humalatilaa viitsi hukata, kun alkuun on päässyt.
Tämä paha luonne vika on johtanut jopa sellaisiin viikonloppuihin että olen ollut selvinpäin kun ryyppyseuraa ei ole ollut saatavilla ja kapakkaan ei ole ollut varaa lähteä, näin kävi esim. viime viikonloppuna.
Niinä harvoina kertoina kun syylistyn yksin kotona -juopottelusessioihin, minulle tulee pakonomainen tarve soitella kännykän puhelin luettelo läpi. Tai jos onnistun tuon kiusauksen välttämään, niin tunnen suurta tarvetta avautua keskustelu palstoille.
Edellä mainitut toiminnot aiheuttavat yleensä niin kammottavia moraalisia krapuloita, että jo pelkästään siinä olisi jo erittäin hyvä syy välttää yksin kännäämistä.
Mutta suurin syy miksi en kovin usein kalsarikännejä harrasta on se että:
Yksin juominen on tylsää!
 
Viimeksi muokattu:

ipaz

Jäsen
Kesäloman ensimmäinen ilta. Seuravaan kahteen viikkoon ei tarvitse ajatella yhtään mitään jos ei jaksa. Hain Prismasta KOFFin mäyräkoiran kahdeksalla eurolla ja ajattelin irroitella sen seurassa tän illan. Koko kesä on ollut jos jonkunnäköisiä kekkereitä ja kavereita kylässä, tai itse kutsuttuna kavereille ympäri eteläläisen Suomen. Töissä on koko ajan ihmisten ympäröimänä, jos ei työkavereiden niin sitten asiakkaiden.

Tänään ipaz ottaa kaiken ajan vain ja ainoastaa itselleen. Vedän kaljat naamaan ja kun loppuvat niin siirryn jäykkään. Saattaa olla että myöhemmin illasta Jatkoajan palstoilta voi löytyä mielipiteitä heikosti perusteltuina... Hyvää lomaa mulle!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Postimiehellä on poikamies viikonloppu edessä. Vaimo ja lapset Itä-Suomessa, seuranani vain 3 koiraa ja suuri määrä olutta. Ravintolassa kalja on liian kallista, joten otanpa kunnon kalsarikännit pe ja la iltana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
2 ploa hienoa unkarilaista Magyar Fehér Bor -valkoviiniä ja 1 mäyräkoira HIFK-olutta. Telkkarista tulee laatua: Salkkarit, Simpsonit menee narulle ja myöhemmin illalla BB, Smackdown! ja RAW. DC++ tuo luokseni heavyn helmiä ja uunissa tirajamassa on vahvasti valkosipuloitu porsaan ulkofilebiitti, jonka poistan uunista sen ollessa mediumin ja kypsän välimaastossa. Jalassa on palleja puristamattomat rötvähousut ja parvekkeella voi käydä pussuttamassa körssiä. Korkealta katselen sateista Uleåborgia. Ja koko ajan roikkuu ilmassa baariin lähdön potentia, optio, jota en käytä. Mutta se, että se on siellä, rikastaa kalsarikänniä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
sopuli kirjoitti:
Tuo on kyllä totisen totta. Pienessä maistissa siivouskin maistuu paremmalta. Tosin tahti ei päätä huimaa...

Joku täällä ihmetteli, että mitä järkeä on kännätä yksin -minä kyllä näen siinä satunnaisesti paljonkin järkeä- mutta minun kuuppaan ei mahdu, että mikä helvetin piru saa suomalaisen miehen tuhlaamaan hyvää humalaa siivoamiseen?!!! En Hjummarra? What's wrong with you?

EDIT: niin, edellinen oli siis tarkoitettu Teemu73:lle ja muille miehille, Sopulin tapauksessa asian on täysin ymmärrettävä, sillä siivoaminenhan on muovaantunut vuosi miljoonien aikana kiinteäksi osaksi naisten luonnollista käyttäytymismallia, joten se suvaittakoon myös pienessä sievässä ;)
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Borgie kirjoitti:
Joku täällä ihmetteli, että mitä järkeä on kännätä yksin -minä kyllä näen siinä satunnaisesti paljonkin järkeä- mutta minun kuuppaan ei mahdu, että mikä helvetin piru saa suomalaisen miehen tuhlaamaan hyvää humalaa siivoamiseen?!!! En Hjummarra? What's wrong with you?

Johtuu siitä, että moni asia tuntuu humalassa mukavammalta, itse asiassa aika harva asia on vittumaista (nousu)humalassa. Selvinpäin siivous suivaannuttaa, joten tilaisuus kannattaa käyttää kemiallisen mielihyvän aikana hyväksi.

Mulla on tapana ruokaa laittaessani ottaa neuvoa antavia. Ruoanlaittosessiot kestävät monesti tuntikaupalla. Tulee tehtyä kastikkeita, marinadeja, juustolla täytettyjä tomaatteja, valkosipulivoita ja muita höystöjä pääruokaa unohtamatta. Tämä on yleensä itse pyydystettyä kalaa tai punaista lihaa... Runsas voin käyttö takaa erinomaisen, tosin kardiovaskulaarisen lopputuloksen.

Nostan tälöin keittiöön mankan ja kuuntelen CD:tä tai radiota (Radio Suomen Merisää ja Päivä tunnissa ovat hienoja känniohjelmia) ja kokkaan murkinaa. Monesti en edes itse syö pöperöitä vaan minulle riittää että ruokailijat ovat mielissään. Sitä paitsi päihtymys menee pilalle jos syö kesken kännäämisen. Tilanteen voi kyllä pelastaa muutamalla terävällä ruokaryypyllä mutta jos känni on oluen/sidukan varassa, on ainakin runsasta safkan pämppäystä syytä välttää.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uleåborgir kirjoitti:
Johtuu siitä, että moni asia tuntuu humalassa mukavammalta, itse asiassa aika harva asia on vittumaista (nousu)humalassa. Selvinpäin siivous suivaannuttaa, joten tilaisuus kannattaa käyttää kemiallisen mielihyvän aikana hyväksi.

Hmmm... minulla taas tasan päinvastoin, humalassa hauskat jutut tuntuvat vielä hauskemmilta, ja siivoaminen yms. ei voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan maanantaina, kun on yleensä kankkusen toinen päivä menossa ja muutenkin vituttaa, niin samalla imuroin, tiskaan, pesen pyykkiä yms. koska päivä on jo muutenkin pilalla. Kurjuuden maksimointia? No, kukin tavallaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Borgie kirjoitti:
...edellinen oli siis tarkoitettu Teemu73:lle ja muille miehille, Sopulin tapauksessa asian on täysin ymmärrettävä, sillä siivoaminenhan on muovaantunut vuosi miljoonien aikana kiinteäksi osaksi naisten luonnollista käyttäytymismallia,
Mitä vittua?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Uleåborgir kirjoitti:
Johtuu siitä, että moni asia tuntuu humalassa mukavammalta, itse asiassa aika harva asia on vittumaista (nousu)humalassa. Selvinpäin siivous suivaannuttaa, joten tilaisuus kannattaa käyttää kemiallisen mielihyvän aikana hyväksi.
Naiset tuppaa olemaan. Varsinkin näin pidemmässä suhteessa.. prkl

edit. VITTUMAISIA siis

edit2 ja varsinkin kun ite on kännissä ja vaimoke ei
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Twite kirjoitti:
Mitä vittua?

Sopuli = nainen? Nöy? Vai? WTF?

Tässä uskossa olen ainakin elänyt, mutta jos sopuli nyt tunnustautuu mieheksi, niin ampukoon minua virtuaalisesti vasempaan jalkaan ja harkitkoon vakavasti Miehisemmän nimimerkin käyttöä! ...raja se metroseksuaalisuudessakin menee... prkl...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös