Kalsarikänniketju

  • 5 200 635
  • 66 623

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Olutta, tummaa rommia ja viskiä tänään. Pitkästä aikaa mahdollista kalsaroida, niin pakko käyttää tilaisuus hyväksi. No huomenna sitten krapuloissa pieniä etätöitä kotona...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Samoilla jäljillä mennään täälläkin, krapulaan on niin helppo korjata. Huomenna en ota... Enpä.

Kannattaa youtubesta kattoa Clean Bandit - Rockabye. Mainio biisi.

Koskahan toi tulee maksulliseksi? Youtube meinaan. Senku kirjoittaa biisin minkä haluaa kuulla tai ei halua, löytyy. Eikö näistä yleensä pidä maksaa. Living the 2018
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ohhoh, sepä pamahti heti Spotifyn soittolistalle...

Nokitetaan Gabriel Guncikovan tulkinnalla Scorpionin kappaleesta Send Me An Angel.
On se kiva kuunnella kun joku osaa laulaa. Toki ne Aikuiset Naiset karaokessa on kiva silloin tällöin, mutta kyllä näitä mielummin kuulee. Love Hurts tuli kuunneltua putkeen tältä neidolta, oikein kiva soundi. Löytyy se tarpeellinen raspi.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
On se kiva kuunnella kun joku osaa laulaa. Toki ne Aikuiset Naiset karaokessa on kiva silloin tällöin, mutta kyllä näitä mielummin kuulee. Love Hurts tuli kuunneltua putkeen tältä neidolta, oikein kiva soundi. Löytyy se tarpeellinen raspi.

Ainakin henkilökohtaisesti tuo Gabrielan Send me an angel tulkinta on sellainen, joka nostaa itsellä ihon kananlihalle. Varsinkin kun elämä ei ole ollut ihan sieltä helpoimmasta päästä, niin toivoo että jos se enkeli näyttäytyisi myös itselle...
 

A Siente

Jäsen
Oli jäänny minttuviinaa puol pulloa. Piti seuraks hakea muutama olut. Mulla on pitkästä aikaa hyvä fiilis. Tekis mieli lähteä pubiin, mutta hitto tuolla -10 asteen pakkasessa jaksa kävellä viittä kilsaa. Johonkin se raja on vedettävä. Mä oon muutenkin miettiny aika paljo elämää. Kyllä tästä hyvä tulee.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
"Hieman" meni loiventelu pitkäksi. Minkäs teet.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Onpas hirvittävää tämä Pirkka- olut. Sellaiset kolme vuotta kun tätä nektaria viimeksi nauttinut, ja kamalaa se oli silloinkin. Hetken mielihäiriössä ostin tuota, kun ajattelin josko se nyt pitkän tauon jälkeen maistuisi. Ei maistu. Täytyy vaan kumota kurkkuun ja olla keskittymättä makuun. On tuossa onneksi brandyä vielä aika reilusti, taidan vaihtaa siihen kohta.
 

A Siente

Jäsen
Onpas hirvittävää tämä Pirkka- olut. Sellaiset kolme vuotta kun tätä nektaria viimeksi nauttinut, ja kamalaa se oli silloinkin. Hetken mielihäiriössä ostin tuota, kun ajattelin josko se nyt pitkän tauon jälkeen maistuisi. Ei maistu. Täytyy vaan kumota kurkkuun ja olla keskittymättä makuun. On tuossa onneksi brandyä vielä aika reilusti, taidan vaihtaa siihen kohta.

Ei sitä maun takia juoda.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Perkeles. Kalja loppui.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nää on aina kauheita tilanteita. Sielu ei saa rauhaa. On näitä ollut, kavereiden kanssa että kalsaroidessa, että arvioi sietokyvyn aina ylä/alakanttiin.
Turhauttaa muutenkin. Ja tämä vielä päälle.

Ensin vetänyt useamman viikon yliarvioituna "No jos tuon verran joisi". Nyt kun sitten otti sen verran mitä on parina viimeisimpänä perjantaina juonut, niin eiköhän perkeles kaljahammasta kolottaisi kahta kauheammin.

Noh, pistetään vanhat junkat ja trancet soimaan biisin kahden ajaksi ja painutaan nukkumaan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Taas mentiin. Tämä ja kenties huomisilta vielä. Sitten loppuu juominen, sano Jamppa Tuominen. Pari-kolme viikkoa ainakin kun pitäis paussia. On kyllä muutenkin brenkuttelu vähentynyt, ei vaan huvita/jaksa samaan malliin. Nyt kuitenkin nautitaan vielä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tein aiemmin tänään huomion että en ole tähän ketjuun koskaan kirjoittanut tavuakaan. Vaikka yleensä runosuoni kukkii terhakkaimmin pienessä päihteessä. Korjataan tämä epäkohta nyt sitten tällä ulostulolla. Nyt kun humaltusin ensimmäisen kerran sitten viime kerran, niin muistikin palasi viime kalsarihumaltelun tohinoihin. Olen satavarma että viimeksi kun harrastin alkoholin väärinkäyttöä, niin tulin jemmanneekseni puolillaan, ainakin puolillaan olevan, Rachmanov vodka lekan johonkin paikkaan tässä taloudessa. Ettei akka sattana ime sitä. Se tykkää nääs sujautella vapaillansa mun terävävesiä aplarimehunsa sekaan. Mutta ny on päässy käymään niinkun sille koiraparalle joka jemmas luunsa muttei muista minne. Onko täälä selvännäkijöitä? Misson mun lesti?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olutta. Viskiä. Brandyä. Onneksi ei oo menoa huomiselle. Tai no tälle päivälle. Baarissakin piti käydä, jääköön se parin viikon päähän.
 

A Siente

Jäsen
Pienet sunnarit menossa. Kasilta kävin ostaa 13 kaljaa ja alotin juomaan. Kaapissa oli 3 desiä viinaa jäljellä. Tässähän tää menee. Heräsin 16:30, niin ei tässä kuitenkaan nukuttais.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Pienet sunnarit menossa. Kasilta kävin ostaa 13 kaljaa ja alotin juomaan. Kaapissa oli 3 desiä viinaa jäljellä. Tässähän tää menee. Heräsin 16:30, niin ei tässä kuitenkaan nukuttais.
Täällä vähän samansuuntaista. Nukuin vahingossa kolmeen, pohdin jatkaako vai eikö jatkaa ja hain kaupasta koffia salkun. Jos sitä sitten huomenna lopettelis.

Leevi and the Leavings - Miesten kesken - YouTube
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Viinaa, huumeita ja väkivaltaa. Mulla se pysyy vaan viinassa. Oon ylpeä siitä, vaikka noin muuten häpeän itseäni joka päivä.

Täähän on kuin omalta näppäimistöltä. No joo ganjaa oon muutaman kerran (alle 10) polttanut, ja joskus oman tahdon vastaisesti joutunut nyrkkitappeluun. Noin muuten viina ja itsensä häpeäminen on tuttua kauraa. Vaikka ei kai sitä itseään pidä hävetä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös