Kalsarikänniketju

  • 5 200 361
  • 66 623

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se just on parasta. Poissa ovat fasistit, väännöt ja änkyröinnit. Pelkkää ilon tiivistymää. <3
No ei ole, pelkkää ilmaa. Toki plussaa siitä että fasistit, väännöt, änkyröinnit ja kusipäät ovat poissa. Josko sitä hermosauhut vielä ennen peliä. Turhaan kait tässä toivoa elättelee, mutta ilta on toivoa täynnä, valkkaria ja lätkää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hih. Pikkasen ruoan kanssa. Aattelin jopa katsoa Jokereiden pelin, kun ilmaseks näkyy. Oon mä sekasin saatana. Eeli Tolvanen kiinnostaa muttei silleen homolla tavalla. Ja mitä sitten vaikka kiinnostaiskin, silleen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hih. Pikkasen ruoan kanssa. Aattelin jopa katsoa Jokereiden pelin, kun ilmaseks näkyy. Oon mä sekasin saatana. Eeli Tolvanen kiinnostaa muttei silleen homolla tavalla. Ja mitä sitten vaikka kiinnostaiskin, silleen.
Joo en itse ole Jokereiden KHL menoa seurannut mutta nyt kun Tolvanen vetää siellä ja Lepistö palasi kotiin niin kiinnostaa. Kaljaakin on kaapissa.
 

sinikettu

Jäsen
Kävin ostamassa Lidlistä kolme tölkki lonkeroa, kolme tölkkiä kuivaa omppusiideriä, vesimeloonia ja gouda-juustoa. Ajattelin seuraavat kuusi tuntia syödä ja juoda noita ja katsella netflixiä.

Minussa taitaa olla jotain pientä vikaa, kun en hirveästi tykkää juoda kaupan bulkkiolutta. Vähän laadukkaammat oluet menee maisteltaessa, mutta jos ihan päihtymistarkoituksessa pitää jotain juoda, niin on se jotain muuta kuin olutta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kävin ostamassa Lidlistä kolme tölkki lonkeroa, kolme tölkkiä kuivaa omppusiideriä, vesimeloonia ja gouda-juustoa. Ajattelin seuraavat kuusi tuntia syödä ja juoda noita ja katsella netflixiä.

Eihän lonkerosta tai siideristä tule edes känniin. Niitä pitää juoda varmaan 15 että tulee jotain vaikutusta. Kalja sentään pöhnäyttää jo muutaman jälkeen, vaikka 15 kohdalla alkaa oleen tavoiteltu känni lähellä.
 

sinikettu

Jäsen
Eihän lonkerosta tai siideristä tule edes känniin. Niitä pitää juoda varmaan 15 että tulee jotain vaikutusta. Kalja sentään pöhnäyttää jo muutaman jälkeen, vaikka 15 kohdalla alkaa oleen tavoiteltu känni lähellä.
Emmää jaksa katsoa TV-sarjoja missään kymmenen juoman tiloissa. Parempi ottaa kohtuudella.

Jos kannabis olis laillista, olisin mieluummin käyttänyt sitä.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Kalsarit pysyy toistaiseksi vielä jalassa, ja paskaset verkkarit niiden päällä. Äskön kävin zippaileen kadulla. Ihan vitun kylmä ilma, hyh. Suomen kesä. Kauempana joku epämusikaalinen henkilö yritti kuulemani mukaan soittaa klarinettia. Lähden pubiin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kalsarit pysyy toistaiseksi vielä jalassa, ja paskaset verkkarit niiden päällä. Äskön kävin zippaileen kadulla. Ihan vitun kylmä ilma, hyh. Suomen kesä. Kauempana joku epämusikaalinen henkilö yritti kuulemani mukaan soittaa klarinettia. Lähden pubiin.
Miksi ihmeessä? Kotona soi parempi musiikki kuitenkin. Kuuntelen itse juuri Toolia ja juon näköjään Fostersia.
 

sinikettu

Jäsen
Kaks 0,5 litran tölkkiä jäi jääkaappiin huomista varten. Enää ei jaksa ryypiskellä. Huomenna on päivällä tekemistä, joten pitää olla mahdollisimman skarpissa kunnossa siihen aikaan.
 

A Siente

Jäsen
Pitää varoa mitä yleiselle kirjoittaa kun jotkut ottaa asiat tosissaan. Humalan huonoja puolia kun yrittää olla itse hauska ja muut luulee että on tosissaan. Noh, haen kaljan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Pitää varoa mitä yleiselle kirjoittaa kun jotkut ottaa asiat tosissaan. Humalan huonoja puolia kun yrittää olla itse hauska ja muut luulee että on tosissaan. Noh, haen kaljan.
Kaljoissa sitä ollaan itekkin ja eksyin vahingossa tonne vaikka lupasin itelleni etten enää jaksa noita ketjuja täynnä suvakkeja. Ei kaljoissa sarkasmitutkat yleensä pelitä ja vituttaa muutenkin tää maailman meno ja nuo saatanan ählämit puukkojensa kanssa joita on suomikin täynnä.
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Pakko duunien takia odottaa sunnuntaihin et pääsee dogaamaan ja koko kroppa huutaa alkoholia tällä hetkellä. Onneks su pääsee sokan laittamaan irti ja silloin ei tissutella.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa taas on tullut vahingossa tuhottua joku 10 olutta himassa. Pari vetäisin kaupungilla ennen sitä. Hupsista. Ei oo ees kovin känninen olo.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Takaisin kämpillä. Puseroa pois, kai haalistunut vihreä pitkähihainen aluspaita sallitaan. Kannatti käydä kylillä. Paikallinen taiteilija pyysi kylään ja esitteli puutarhansa.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Mä muistin taas miksi mä rakastan Argentiinaa ja argentiinoja. Puhuvat käsillään vaikka pitäis ajaa, politiikkansa kussu ihan täysin, lompakot lähtee jne. Kunhan mentaliteettiin pääsee käsiksi, niin voi jestas mitä porukkaa siellä on.
Linkin Park - In The End [Live in Argentina 2017] [BEST CROWD EVER] - YouTube
Mä oon jossain tuolla, ettäs tiedätte.
Ah...tiedän tunteen kun argentiinar ottaa syliin. Se läsnäolo ja kosketus on kymppi potenssiin kymppi verrattuna länkkäriin. Jossain vaiheessa ihmettelet, entä jos utopia onkin totta ja elät sitä, tunnet sen. Elämä näyttäytyykin ihan eri valossa. Ehkä tavoittelen kuuta taivaalta, mutta visuaalinen mieli purkii löytämään värin, jota ei ole keksitty. Väri jossa yhdistyy basson roso; taajuus ja tempo. Väri joka elää jokaisesta ajatuksesta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Fancy Jasper Sä selvästi tiedät ja ymmärrät mistä on kyse.

Saako jo aloittaa uuden nousun? No sais, mutta ei voi. Höh.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Veikon kesäolut näytti olevan alennuksessa, lopun voitte arvata. Mikäs tässä KalPan CHL-matsia katsellessa. Onkohan Susi-Jussi yleisössä? Ei nimittäin kuulu.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jukurit rokkaa saksalaisturnauksessa ja sehän tuntuu erittäinkin jepalta. Toisaalta kirjoitan siitä tänne enkä esim sarjavertailuketjuun kun on kuitenkin kyse harkkaturnauksesta ja kirjoittaja pikkuhiljaa matkalla olotilaan muchosplexos.

Helvetin kylmä keli muuten harrastaa mökkiröpöttelyjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös