Kalsarikänniketju

  • 5 197 142
  • 66 617

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Sitsit? Oon hiukan juntti! :)
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
@Ollakseni olen pahoillani, ei kuulosta mun jutulta vaikka olen insinööri...
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
@godspeed vieläkö olet sitä mieltä ettei Ilvestä kiinnosta?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@godspeed vieläkö olet sitä mieltä ettei Ilvestä kiinnosta?
Taitaa olla niin että omasta kiinnostuksesta kiinni enemmän kuin Ilveksen kiinnostuksesta. Ja mikä semmonen ingengör on joka ei sitseistä tykkää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@godspeed vieläkö olet sitä mieltä ettei Ilvestä kiinnosta?

Pitäisi muuttaa tuo siten että nyt kiinnostaa, koska vanhat paskahousut on heitetty firmasta pihalle. Bonuksena tietysti loistava loppurutistus kaukalossa, johon olen jo nyt tyytyväinen. Katson varmaan ensimmäiset otteluni tällä kaudella kunhan säälit alkaa.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
@godspeed ikävästi tulee mieleen Karri Kiven viimeiset pelit Ässien valmentajana ja sen takia on pieni jännäkakka tulossa.

@Ollakseni varmasti tykkäänkin, mutta aivan uusi sana meikäläisellä, varmaan senkin takia, kun Satakunnassa en ole tuollaista sanaa kuullut! :) Missäpäin Jannu vaikuttaa tällä hetkellä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Pata4win@Ollakseni varmasti tykkäänkin, mutta aivan uusi sana meikäläisellä, varmaan senkin takia, kun Satakunnassa en ole tuollaista sanaa kuullut! :) Missäpäin Jannu vaikuttaa tällä hetkellä?
Helsingissä. Haaga-Helia on päättänyt ottaa tämän yliopistojen vanhan tavan omakseen.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Huhhuh! Kovalta setiltä vaikuttaa... Onnea matkaan!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Huhhuh! Kovalta setiltä vaikuttaa... Onnea matkaan!
Joo. Viimeksi kun olin sitseillä niin päädyin vonkaamaan, opiskelijajärjestön sihteeriltä piparia. En saanu vaan mulle napattiin taksi.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Jos toi on sama juttu, ku mulla aikoinaan, niin päädyin vonkaamaan niin sanotulta opolta silloin. :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos toi on sama juttu, ku mulla aikoinaan, niin päädyin vonkaamaan niin sanotulta opolta silloin. :)
Okei toi on pahempi. Mulla oli vaan suunnilleen saman ikäinen muija joka toimi sihteerinä opiskelijajärjestössäni silloin. Tai ainejärjestön, en muista. Taisi olla ainejärjestön joo.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Sulla on sit kohtuu hyvin asiat!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Juu. Vois vetää kännit. Eiku hetkonen
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Mä olen jo... Pitkästä aikaa!
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Nyt on kovaa settiä! Arvostan!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt on kovaa settiä! Arvostan!
On se kyllä kova. Nyt kuuntelen jostain syystä Turmion Kätilöitä. Noh ihan kiva nostalgiatrippi noin kymmenen vuoden taakse.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerron ajatuksiani: toiveista, tarpeista, unikuvia, haaveita hyvästä, oikeudenmukaisuudesta, sympatiasta...
Ja paskat. Onko kukaan päässyt käymään irkkujen ja skottien tislaamoissa vierailulla?
Ehkä seuraavassa elämässä.
Olen käynyt Krakovassa ja Prahassa panimoilla ja olivat tuotteiltaan ja henkilökunnaltaan hyviä ja huomaavaisia.
Sopivan herkkävatsainen ja löysäpäinen, mutta tuo toisinpäinkään ei ole epäkuvaava.

Ämmis tulee kuorosta vajaan tunnin päästä. Jos valmiiksi eteiskaapissa kiskon housuni kinttuihin, loikin hänen tullessa tasajalkaa ympäri käytävää ja laulan "katso kenguru loikkaa..."
Olen peittänyt humalatilani ja suunnannut sympatiani jonnekin? Kokeilen ja rikon etuhampaani.
Onneksi Jatkoaikaan ei ole puhallusmittaria.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo heti herätessä aloitin ryypiskelyn. Matsin nyt kävin katsomassa paikallisessa sporttibaarissa. Tyttöjäkin oli siellä, mutta ei meitsi ollut puhekunnossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös