Kalsarikänniketju

  • 5 208 409
  • 66 643

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pientä pohjustusta tässä kotona tehdään kera ananaslonkeron.

Illaksi Kisapuistoon. Ei SaiPan finaaliottelua katsomaan, vaan Mokomaa, Staminaa ja Kotiteollisuutta. Kovaa mäiskettä siis luvassa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
KAikki kalenterijuoppoja niin he on lakittamassa jotain pirun hienoa patsasta omilla toreillansa?
Mä voisin tänään etsiä TAAS kerran jotain oikeaa rässiä juutuupista.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
KAikki kalenterijuoppoja niin he on lakittamassa jotain pirun hienoa patsasta omilla toreillansa?
Mä voisin tänään etsiä TAAS kerran jotain oikeaa rässiä juutuupista.
Näin o, ja mina voinKrata pulon milloin haluan, haliT dsulle. Minulkean ole patsasda pystytetty, saati lakitettu.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
KAikki kalenterijuoppoja niin he on lakittamassa jotain pirun hienoa patsasta omilla toreillansa?
Mä voisin tänään etsiä TAAS kerran jotain oikeaa rässiä juutuupista.
Saatana se yksi punkkari lähti harrastamaan maihinnousua eikä kerkeä kuuntelemaan malliksi ja valmiiksi masteroitua Apulannan coveria, niin pittää äänittää sitten uusi oma biisi. Repullinen kaljaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saatana se yksi punkkari lähti harrastamaan maihinnousua eikä kerkeä kuuntelemaan malliksi ja valmiiksi masteroitua Apulannan coveria, niin pittää äänittää sitten uusi oma biisi. Repullinen kaljaa.
"13.41.22 <WarWas> Reppu myös ostettu ja varmaan ihan pätevä, mutta liian pieni, mahtuukohan sinne edes 12 kaliatölkkiä."
Toivottavasti on isompi reppu kuin tuo mun Kiinanihme.
Tarttee muuten nähdä se yks punkkari vkl kun taas mahdollisuus.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
"13.41.22 <WarWas> Reppu myös ostettu ja varmaan ihan pätevä, mutta liian pieni, mahtuukohan sinne edes 12 kaliatölkkiä."
Toivottavasti on isompi reppu kuin tuo mun Kiinanihme.
Tarttee muuten nähdä se yks punkkari vkl kun taas mahdollisuus.
Oli se kuunnellu. Ehkä sitten jollain tauolla mietitään miksausta ja masterointia. Omat äänitykset meni ensin vituilleen, kun loppu läppäristä akku ja ei me mitään autosaveja käytetä. Äänitin sitten vihaisempana uudestaan. Repussa on kaljaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Oli se kuunnellu. Ehkä sitten jollain tauolla mietitään miksausta ja masterointia. Omat äänitykset meni ensin vituilleen, kun loppu läppäristä akku ja ei me mitään autosaveja käytetä. Äänitin sitten vihaisempana uudestaan. Repussa on kaljaa.
Kuunteli ku mä laitoin viestiä, että kenelle kiitos :D
Pare olla hyvä ku mä tulen ulkopuolisena ottamaan krediitit :D
P.S. Vihaisuudesta tykkään ja kerro heti ku saa kuunnella.
 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Huusin narulle, näyttelin nauhalle ja muuten vaan meikkailin ja laittauduin. En mennyt baariin, enkä ottanut yhtään selfietä. Join vain kaljaa ja juon edelleen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Samase on koska vuorotyöläinen naattii. Eilen juhlittiin työn merkeissä, tänään ei.
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Ajattelin alkaa rakennella sellaista seitinohutta, iltaa kohti syvenevää känniä. Kaapissa on litra viskiä ja jääkaapissa sixpack lonkeroa, eiköhän ne riitä.
Toisin sanoen, tavoitteena mutkaton vornanen :D
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viiniä on. Kävin kyllä yhdellä alkoreissulla ja parin tunnin päästä lähden kaveria lähikuppilaan moikkaamaan, kun hän pääsee kymmeneltä töistä (olen kaljat velkaa kun hän muuton yhteydessä antoi meille uuden vedenkeittimen ja blenderin).
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saunottu ja muutama Sandels nautittuna. Nyt suurten kysymysten äärellä, että pitäisikö se jatkaa tästä vai lopettaa tähän.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Saunottu ja muutama Sandels nautittuna. Nyt suurten kysymysten äärellä, että pitäisikö se jatkaa tästä vai lopettaa tähän.
Luuserit lopettaa eli pitää jatkaa.

Edit: ei luuseriudessa ole mielestäni silti mitään pahaa, koska olen varmaan joskus nuorena ollut itsekin sellainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös