KalPan Fanituotteet

  • 3 519
  • 2

Silkkiuikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lentävä Kalakukko
Liekö meillä vielä tällaista ketjua. Tuli ihan asian tynkee aiheesta.

College/Huppari "1929".

Paidasta on tulossa legenda! Vai joko se on sitä. Kuvista ihailin moneen kertaan, että hiano on, täytyisi ostaa, mutta on liian kallis. Sitten ykskaks painoin enteriä, ja tilasin hupparin. Puin sen päälle ja katselin itseäni peilistä. Ai että näytti hyvälle. 1. iltana istuin kahvilassa paita päällä (asun toisella puolella Suomea). Takki oli myös päällä, joten paidasta näkyi osa tuosta 1929 tekstistä. Ihmettelin, kun yksi jannu vilkuili kokoajan minua. Kohta samainen heppu tuli kysymymään, että saako häiritä: "oletko KalPan miehiä" hää kysyi ja en voinut olla hymyilemättä. "Tunnustan väriä" vastasin. Kävi ilmi, että tunnustimme molemmat samaa väriä ja siitä alkoi keskustelu. Taisi olla paidasta ihan blogitekstikin kirjoitettu KalPan nettisivujen blogiin.

Tuo paita yhdistää meitä. Kuulutaan heti samaan jengiin. Paita on eräänlainen INSIDE tuote. Tuo 1929 numerosarja ei kerro kenellekään muulle mitää. Kahviseurueessanikin alkoi heti kyselyt, että mikä KalPa paita? Kuitenkin taatusti kaikki "KalPan miehet ja naiset" sen tuntee. Siinä piilee aikamoinen juju. Koska nykyisin en juurikaan kuljeskele Kuopion kaduilla, en ole kyseistä paitaa koskaan nähnyt kenenkään päällä (pl. kuvat), enkä tiedä, miten paljon se näkyy katukuvassa, mutta Kuopiossa ehkä ohikulkiessa voi vinkata silmää, mutta kuvitelkaapa tilannetta, kun Forssassa kaksi toisilleen tuntematonta henkilöä kävelee 1929 huppari päällään toisiaan vastaan. Aikamoinen ihme on, jos ohi kuljetaan vaihtamatta sanaakaan. Jos taas samat henkilöt kohtaavat toisensa ns "siviilit" päällä, ei kummallakaan ole hajua, että tuossa oli muuten vielä minua fanaattisempi KALPAN MIES.

Tästä paidasta tulee legendaarinen ja minulla on jo se! Olen tunnustettu KAlPan mies. JES!

Milloin muuten KalPa on perustettu? Tietääkö kukaan?
 

Jarzki

Jäsen
Milloin muuten KalPa on perustettu? Tietääkö kukaan?

Alunperin KalPa on perustettu vuonna 1929, silloin nimellä Sortavalan Palloseura. Sitten eri vaiheiden jälkeen nimi on muuttunut muotoon Kalevan Pallo. Nyt on pakko luntata sen verran, että tuossa nimiasussa joukkue on ollut olemassa vuodesta 1946. Mutta siis juurikin tuosta vuodesta 1929 on saanut alkunsa KalPan tarina ja se tarina jatkuu melko ylväänä tällä hetkellä.

Ja niin, on muuten melko hieno ilmestys tuo huppari.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tuli tuossa männä jouluna tilattua tehoraidallinen KalPa-pipo. Täällä Pohjois-Arjalassa tuo pipo herätää huomiota. Ähä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös