Kahvakiekko hyvä vai huono asia..?

  • 1 741
  • 1
Tila
Viestiketju on suljettu.

SaLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, VT-HT, Detroit Red Wings
Äsken samaa asiaa käsittelevästä viestiketjustani tuli suljettu tiedä nyt mistä seki johtuu, mutta tässä sitä nyt ollaan saman asian parissa uudemman kerran. Mennään nyt kuitenkin itse asiaan(teksti on melkein sama kuin edellisessä ketjussa):

Itse olen sitä mieltä katsojan ja pelaajan näkökulmasta, että kahvaaminen on aika syvältä!!! mutta toisaalta se lisää tappeluita, jotka ovat omalla tavallaan hyvää viihdettä.

Tuomareiden pitäisi antaa kahvaamisesta enemmän jäähyjä, vaikka lehdet kirjoittaisivatkin seuraavana päivänä niin sanotusta "lajin pilaamisesta". Kyllä tiedotusvälineet siihenkin aikanaan tottuisivat.

Kahvakiekko on suurin tekijä maalivahtien varusteiden koon(vähä maalisuus) lisäksi suurin tekijä miksi yleisöö kaikkoaa sm-liigan katsomoista Lukkoa:) ja muutamaa muuta lukuun ottamatta.

Pelaajan näkökulmasta herkemmin se jota, "kahvataan" ottaa todennäköisemmin jäähyn esim. huitomistesta yrittäessään päästä koukusta irti. Nykyään kiekottoman miehen estämistä opetetaan liikaa jo junioreissa.

Mihin suuntaan Suomen jääkiekkoilu meneekään, kun ei tule enää taitopelaajia, jotka pärjäisivät maailmalla ja kansain välisissä turnauksissa??!
 
Viestin lähetti SaLe
Äsken samaa asiaa käsittelevästä viestiketjustani tuli suljettu tiedä nyt mistä seki johtuu, mutta tässä sitä nyt ollaan saman asian parissa uudemman kerran.

Aivan kuten jo yksi kirjoittaja ehti tähän ketjuun kirjoittamaan, niin aiheesta on aikaisempia ketjuja.

Koeajalla oleva nimimerkki SaLe tutustukoon Jatkoajan sääntöihin sekä käyttämään vastaisuudessa hakutoimintoja ennen uusien ketjujen avaamista.

Lienee sanomattakin selvää, mitä seuraa,mikäli Moderaattorien sapatin viettoa vielä kolmannen kerran häiritään samalla asialla.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös