Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudella 2014–2015 (NHL edition)

  • 159 251
  • 736

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Montreal- Ottawa +1.5gms= 20e
TB-DET+1.5=20e
STL- MIN+1.5gms=20e
NYR-PIT+1.5=20e
Tarjolla tälläiset tasotusvejot, tarkoittaen että +1,5gms tasotuksen joukkueet voittavat jo päästessään game 7 saakka. Jos sarja päättyy 4-2 4-1 4-0 niin suosikit voittavat. Valitsemani altavastaajat OTTAWA ja MINNESOTA saavat siis 1.5voittoa heti eteen. TB ja NYR luotan menevän jatkoon vähintään 2 voiton erolla. Nopeimmat vastaajat otetaan mukaan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Muutetaan panostuksia:

Nashville - Chicago, 50e vs. 50e, minulla Blackhawks. Tämä on niin tasainen sarja, ettei tasoituksissa ole järkeä.
Anaheim - Winnipeg, 50e. vs 60e, minulla Ducks. Jos siis häviän vedon, voittaja saa 10e enemmän, kuin jos voitan.
Vancouver - Calgary, 50e vs. 60e, minulla Canucks. Sama homma kuin Anaheimin kanssa, hävitessäni voittaja saa 10e enemmän.
NY Rangers - Pittsburgh, 50e vs. 60e, minulla Rangers. Ja sama kuin edellä.
Washington - NY Islanders. 50e vs. 55e, minulla Capitals. Voittaja saa 5e enemmän, jos häviän.

Pannaan nyt sitten kaikki sarjat tähän.

St. Louis - Minnesota, 50e vs. 55e, minulla St. Louis. Voittaja saa 5e enemmän jos häviän.
Tampa Bay - Detroit, 45e vs. 60e, minulla Detroit. Saan 15e enemmän, jos voitan.
Montreal - Ottawa, 50e vs. 60e, minulla Montreal. Voittaja saa 10e enemmän jos häviän.

Muutetaan nyt vielä panostuksia, jos joku nopea kerkeisi saada täkyt yöllä alkaviin sarjoihin. Sarjojen alettua en enää ota vetoja vastaan.

Nashville - Chicago, 50e vs. 45e, minulla Blackhawks. Voittaja saa 5e enemmän jos häviän.
Montreal - Ottawa, 40e vs. 50e, minulla Canadiens. Voittaja saa 10e enemmän jos häviän.
Vancouver - Calgary, 40e vs. 55e, minulla Canucks. Voittaja saa 15e enemmän jos häviän.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ensi yölle päivitetyt panokset ottelusarjavetoihin. TBL-DET matsissa olikin jo veto.

Anaheim - Winnipeg, 40e. vs 50e, minulla Ducks. Voittaja saa 10 e enemmän jos häviän.
NY Rangers - Pittsburgh, 40e vs. 55e, minulla Rangers. Voittaja saa 15e enemmän jos häviän.
St. Louis - Minnesota, 40e vs. 50e, minulla St. Louis. Voittaja saa 10e enemmän jos häviän.

Ekan matsin alettua tarjoukset eivät ole enää voimassa.
 

Chami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Penguins
Pens - Nyr sarja starttaa tänä yönä käyntiin ja Penguinsille ollaan povattu lyhyttä kevättä. Yhteen kaveriin minä kuitenkin uskon enemmän kuin omaan äitiini.

Väitän Malkinin vääntävän näissä pudotuspeleissä paremmalla PTS/G keskiarvolla kuin aikaisemmin (nykyinen poff-peleissä on 1.15). 4peliä otan vähimmäis pelimääräksi muuten veto raukeaa. Panokseksi voitaisiin ottaa 10-20euroa.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ensimmäisen kierroksen jälkeen:

Mikael Granlund @JToews 1+0=1
Sami Vatanen @Śmierć 1+2=3
Jori Lehterä @Ranksu 0+0=0
Valtteri Filppula @Kari Runk 0+0=0

Vataselta siis aika kova lähtö tähän skabaan.
 

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
Max kolme näitä:

Getzlaf tekee enemmän pisteitä kuin valitsemasi pelaaja playoffeissa, panos 20e.

Patrick Kanella kiinni

Rick Nash tulee tekemään huomattavasti enemmän. Veto kiinni. :)

Näillä mennään, NHL:n pistepörssin perusteella(siinähän löytyy aina voittaja vaikka olisikin tasapisteissä) siis mennään ja ei kiinnitetä huomiota loukkaantumisiin eli eazy money mulle, Kanehan hajoaa heti ensimmäisessä pelissä ja rangersin first round exitissä nash vetää kiikarit ;).
 

Molkke

Jäsen
Näillä mennään, NHL:n pistepörssin perusteella(siinähän löytyy aina voittaja vaikka olisikin tasapisteissä) siis mennään ja ei kiinnitetä huomiota loukkaantumisiin eli eazy money mulle, Kanehan hajoaa heti ensimmäisessä pelissä ja rangersin first round exitissä nash vetää kiikarit ;).

Jos kirjaimellisesti mennään, niin tasatilanteessa minä voitan riippumatta kummalla on enemmän maaleja. Vetosihan oli mallia "Getzlaf tekee enemmän pisteitä kuin valitsemasi pelaaja playoffeissa". Mutta tiedän toki mitä tarkoitit ja ei tässä pilkkua viilata. Eli pistepörssin mukaan, kuten sanoit. Hyvä alku sekä Kanella, että Getzlafilla. Huikea kisa tulee.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näillä mennään, NHL:n pistepörssin perusteella(siinähän löytyy aina voittaja vaikka olisikin tasapisteissä) siis mennään ja ei kiinnitetä huomiota loukkaantumisiin eli eazy money mulle, Kanehan hajoaa heti ensimmäisessä pelissä ja rangersin first round exitissä nash vetää kiikarit ;).
Joo näin sen ajattelin itsekin. Mahtava aloitus captain Getzlafilta. Ei se keväinen suorittaminen aina ihan samanlaista olekaan kuin mitä parissa MM-skaboissa on nähty. :o
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Lähteekös joku tällaiseen vetoon:

Mock-draft -veto! Eli molemmat käyttäjät kasaavat oman pelaajalistansa draftin ensimmäiseltä kierrokselta. Se, kumman listassa on enemmän oikein sijoitettuja pelaajia, voittaa vedon. Panos vaikkapa 20-30 €. Tasatilanteesta push ja raha ei vaihda omistajaa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Lähteekös joku tällaiseen vetoon:

Mock-draft -veto! Eli molemmat käyttäjät kasaavat oman pelaajalistansa draftin ensimmäiseltä kierrokselta. Se, kumman listassa on enemmän oikein sijoitettuja pelaajia, voittaa vedon. Panos vaikkapa 20-30 €. Tasatilanteesta push ja raha ei vaihda omistajaa.
Täältä. 25€?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Milloinka postataan mockit? Oliskos vaikka takarajana draft-päivä ja vaikka tuntia ennen tilaisuuden alkua? Ehtii ottamaan kaikenlaiset muutokset huomioon jne.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
@FutureHockey tuli vielä mieleen, että treidit ovat kesken draftin aina mahdollisia, eikä niitä voida ottaa ennakkoon huomioon. Sovitaanko, ettei tuolla ole listojemme kannalta merkitystä, eli pelkkä varausnumero ratkaisee, eikä se, mihin joukkueeseen pelaaja päätyy?

Esimerkki: EDM treidaa ykkösvarausvuoronsa BUF:lle, ja BUF varaa tällä vuorollaan Hannes Björnisen. Molemmilla on ollut listalla "1. EDM Björninen", mutta oikea lopputulos olisi ollut "1. BUF Björninen". Molemmat saa tästä kuitenkin pisteen, koska molempien listalla pelaajan varausnumero on ollut oikein, välittämättä siitä, että varausvuoronsa käyttöön saanut joukkue on vaihtunut.

Ihan vaan selvyydeksi tähän vetoon, ettei sitten tule siitä skismaa. :D
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
@Uniquewn juu ehdottomasti noin. Joukkueet eivät ratkaise vaan ne varausvuorot. Muutenhan veto menisi ihan mahdottomaksi kun pitäisi alkaa spekuloimaan, että ketkä treidaavat vuorojansa kesken draftin. :D Pitikin asiasta kirjoittaa, mutta ehdit ensin. Eli summa summarum:

- Panos 25€
- Veikataan varattavien pelaajien tulevaa varausnumeroa, ei varaavaa joukkuetta
- Enemmän oikeita sijoituksia saanut voittaa
- Tasapelin osalla push eli raha ei vaihda omistajaa kumpaankaan suuntaan.
- Listat voitaisiin postata yhteiselle, ulkopuoliselle, henkilölle viimeistään tuntia ennen draftin alkua joka sitten listat saatuaan voisi ne postata palstalle. Nyt vain pitäisi löytää tuo vapaaehtoinen avulias aatu.

?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Haiskahtaa vähän siltä, että taisin pelata itseäni vastaan, heh.

Ei ole hamonicia myöskään kolmannessa matsissa, joten veto raukeaa.

Mutta jos olet juuri nyt linjoilla, voin lyödä silti samalla panoksella (50e vs. 50e) uuden niin kauan kun tämä sarja on tilanteessa 1-1 ja kuluva peli tasan erätauolla (tällä hetkellä 0-0). Islandersilla on kuitenkin kotietu, joten saat tasoitusta sen kautta.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
[- Panos 25€
- Veikataan varattavien pelaajien tulevaa varausnumeroa, ei varaavaa joukkuetta
- Enemmän oikeita sijoituksia saanut voittaa
- Tasapelin osalla push eli raha ei vaihda omistajaa kumpaankaan suuntaan.
- Listat voitaisiin postata yhteiselle, ulkopuoliselle, henkilölle viimeistään tuntia ennen draftin alkua joka sitten listat saatuaan voisi ne postata palstalle. Nyt vain pitäisi löytää tuo vapaaehtoinen avulias aatu.

?

Juurikin näin! Onko vapaaehtoisia listojen ottajia?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ei ole hamonicia myöskään kolmannessa matsissa, joten veto raukeaa.

Mutta jos olet juuri nyt linjoilla, voin lyödä silti samalla panoksella (50e vs. 50e) uuden niin kauan kun tämä sarja on tilanteessa 1-1 ja kuluva peli tasan erätauolla (tällä hetkellä 0-0). Islandersilla on kuitenkin kotietu, joten saat tasoitusta sen kautta.

Noh, peli ei ole enää tasan joten veto ei ole voimassa.

EDIT:

On voimassa, koska jatkoaika. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös