Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudella 2014–2015 (NHL edition)

  • 159 242
  • 736

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Voisin hakea lisäjännitystä seuraamiseen ja ottaa kiinni Islandersin.

Tervetuloa! Mitä enemmän kermaa sen komeampi kakku.


Detroit Red Wings
Ottawa Senators
New York Islanders (Śmierć)
Pittsburgh Penguins
Anaheim Ducks (Coladrink) (Anonymous) (limini)
Winnipeg Jets
Vancouver Canucks
Nashville Predators (Naigell)
Calgary Flames (Hockey 24/7)
Minnesota Wild (Atthe) (Wilderness)
Washington Capitals (Setit)

Yhdelle on vapaa paikka!
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Tervetuloa! Mitä enemmän kermaa sen komeampi kakku.


Detroit Red Wings
Ottawa Senators
New York Islanders (Śmierć)
Pittsburgh Penguins
Anaheim Ducks (Coladrink) (Anonymous) (limini)
Winnipeg Jets
Vancouver Canucks
Nashville Predators (Naigell)
Calgary Flames (Hockey 24/7)
Minnesota Wild (Atthe) (Wilderness)
Washington Capitals (Setit)

Yhdelle on vapaa paikka!

Mä otan Duckseilla kiinni, jos ei mitään kiintiötä ollut.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mä otan Duckseilla kiinni, jos ei mitään kiintiötä ollut.

Ei ole mitään kiintiöitä!

Detroit Red Wings
Ottawa Senators
New York Islanders (Śmierć)
Pittsburgh Penguins
Anaheim Ducks (Coladrink) (Anonymous) (limini) (olza13)
Winnipeg Jets
Vancouver Canucks
Nashville Predators (Naigell)
Calgary Flames (Hockey 24/7)
Minnesota Wild (Atthe) (Wilderness)
Washington Capitals (Setit)

Veto on täynnä! Kiitos osallistuneille, toivottavasti saadaan suoritettua mutkattomasti aikanaan tulevat maksut, jos ja kun niitä tapahtuu. :) Pidätän oikeuden totta kai vedon antajana mitätöidä käyttäjän kanssa vedon, mikäli ilmenee vanhoja maksuhäiriöitä. Pikaisella selauksella en toki löytänyt keneltäkään semmoista. Henkalta ja Hockey 24/7:ltä voi udella omaa maksukykyäni, jos se epäilyttää.

Vielä kerran säännöt, olkoot tämä lopullinen viesti:

- käyttäjän valitsema joukkue vastaan minun valitsema joukkue (Chicago Blackhawks), raha siirtyy, jos ja kun toisen valitsema joukkue etenee pidemmälle Stanley Cup-pudotuspeleissä kuin toisen valitsema joukkue, eli toinen joukkue voittaa oman pudotuspelisarjansa eikä toinen voita
- raha ei siirry mikäli molemmat joukkueet putoavat samalla kierroksella
- mikäli joukkueet pelaavat vastakkain Stanley Cup-finaaleissa -> raha siirtyy mestarin valikoineelle käyttäjälle
- 20 euron panos

Onnea vetoon tasapuolisesti kaikille!
 

Molkke

Jäsen
Tarjotaas itsekin vielä parit vedot:

- Flames-kolmikko Gaudreau-Monahan-Hudler on Nucks-Flames -sarjassa tehokkaampi kuin Nucksin Sedin-Sedin-Burrows. Pisteet siis mittarina ja tasatuloksessa raha ei vaihda omistajaa. 30 €

Tämä kiinni. Toisetkin vetosi kyllä kiehtoivat, mutta jätetään toistaiseksi ottamatta.
 

Aivastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitähän sää kysyit
Heitetään omaa catch a fishiä jokeen.

Barkov tekee enemmän tehopisteitä runkosarjassa kuin MG64 (ottelumäärä tulee olla 10 matsin sisällä toisista, muuten raukeaa.) - 20€ nopein nappaa.
Hakametsän Järkkäri ja Tiedote ottivat tämän kiinni.

Stamkos ja Ovechkin tekee yhteensä enemmän maaleja kuin Crosby tehopisteitä runkosarjassa. 20€ nopeimmalle. Stamkos&Ove yhteensä yli 140 ottelua - Crosby yli 70 ottelua, muuten raukeaa.
B4rre otti tämän kiinni.

Jos Vatanen saa enemmän vastuuta (+ 60 peliä) tekee hän enemmän tehopisteitä kuin Lehterä & Kontiola yhteensä runkosarjassa. 20€ nopeimmalle.
(Lehterä ja Kontiola ei minimiä otteluissa)
Tiedote otti tämän kiinni.

Lopuksi pieni hupiveto: Ovechkin ei jää pakkaselle tehotilastossa runkosarjassa. Eli +/- miinuksella Sinä voitat, +/- 0 tai plussalla minä voitan. 20€ - nopein nappaa.
Tiedote otti myös tämän kiinni.

Tilisiirroilla hoidetaan maksut runkosarjan päätyttyä.

Runkosarjan viimeisille kierroksille saatiin jännittää lähes jokaista vetoa! Maksut hoidettu @Tiedote @Hakametsän Järkkäri , @B4rre laitettu yv, ei vielä kuulunut mitään.

Lisäksi näiden ulkopuolella hävitty veto @Coladrink maksu hoidettu tänään.
 

Coladrink

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, San Jose Sharks
Nyt kun playoffs-veikkaus on käynnissä toisessa ketjussa, niin tarjoaisin vetoa siitä, kumpi/kuka saa enemmän pisteitä per kierros

-Kaksi ensimmäistä playoff-kierrosta
-Panos 20 euroa/kierros (yht 40€)
-1-4 muuta osallistujaa
-Kolmella tai useammalla osallistujalla ensimmäiseksi sijoittuneiden ollessa tasatilanteessa häviäjä(t) jakavat tuon 20 euroa voittajille tasan

Eikö kelpaa kellekään? Jonkunlainen veto 1. ja mahdollisesti 2. kierroksen jatkoonmenijöistä kelpaisi, saa ehdotella muutoksia.
 

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
Max kolme näitä:

Getzlaf tekee enemmän pisteitä kuin valitsemasi pelaaja playoffeissa, panos 20e.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Eikö näihin nyt kukaan käy kiinni? Pitääkö se viritellä jotkut tasoitukset panoskoon kautta?

Veikkaulutopikissa on kohta varmaan sata nimimerkkiä laittanut noita vastapuolen joukkueita menemään jatkoon.

Eli siis, sulle Capitals ja mulle Islanders? Ja se, kumman joukkue menee jatkoon, voittaa 50€?

Jos näin, niin voin lähteä mukaan sillä ehdolla, että Travis Hamonic pelaa väh. 75% ko. sarjan peleistä.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Winnipeg Jets ottaa yli 2 otteluvoittoa pudotuspelisarjassa Anaheim Ducksia vastaan.

Ehdot:
Jets voittaa 3 tai neljä peliä, minä voitan.
Jets ottaa 2 voittoa, PUSH eli raha ei vaihda omistajaa
Jets voittaa vain kerran tai ei kertaakaan ottelusarjassa, sinä voitat.

Panos: 20€
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Winnipeg Jets ottaa yli 2 otteluvoittoa pudotuspelisarjassa Anaheim Ducksia vastaan.

Ehdot:
Jets voittaa 3 tai neljä peliä, minä voitan.
Jets ottaa 2 voittoa, PUSH eli raha ei vaihda omistajaa
Jets voittaa vain kerran tai ei kertaakaan ottelusarjassa, sinä voitat.

Panos: 20€

No otetaanpahan nyt tämä kiinni. Veikkaan tosin, että tässä ei kumpikaan maksumieheksi joudu.
 

JToews

Jäsen
Suomalaisten playoff pistepörssin voittaja. 20€ per osallistuja, koko potti menee voittajalle. Jos kenenkään valinta ei voita pistepörssiä niin parhaiten sijoittunut saa rahat.Tasapisteissä maalit ratkaisee, jos maalitkin tasan niin vähemmän pelejä pelannut voittaa. Yksi valinta/pelaaja. EDIT. Ja samaa pelaajaa ei voi valita.

Oma valinta Mikael Granlund.



Vetoja otetaan vastaan tänään klo 23.59 asti.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Suomalaisten playoff pistepörssin voittaja. 20€ per osallistuja, koko potti menee voittajalle. Jos kenenkään valinta ei voita pistepörssiä niin parhaiten sijoittunut saa rahat.Tasapisteissä maalit ratkaisee, jos maalitkin tasan niin vähemmän pelejä pelannut voittaa. Yksi valinta/pelaaja. EDIT. Ja samaa pelaajaa ei voi valita.

Oma valinta Mikael Granlund.



Vetoja otetaan vastaan tänään klo 23.59 asti.

kiinni, Jori Lehterä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Eli siis, sulle Capitals ja mulle Islanders? Ja se, kumman joukkue menee jatkoon, voittaa 50€?

Jos näin, niin voin lähteä mukaan sillä ehdolla, että Travis Hamonic pelaa väh. 75% ko. sarjan peleistä.

Käykö että jos pelaa 5/7, 4/6 tai 3/5 tai 3/4 sarjan peleistä, selkeämpi noin vaan ajatella.

Jos tuo ei täyty, niin veto raukeaa molemmin puolin. Ja panos jatkoonmenijästä se 50e.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Voisin ottaa tasavedot ottelusarjan voitosta Anaheimia, Chicagoa, Vancouveria, Washingtonia ja NY Rangersia vastaan. 50e paukulla, jokainen erikseen.

Winnipegin, Calgaryn, Nashvillen, Islandersin ja Penssin miehet, nyt halukkaat ilmoittautukoot.

Muutetaan panostuksia:

Nashville - Chicago, 50e vs. 50e, minulla Blackhawks. Tämä on niin tasainen sarja, ettei tasoituksissa ole järkeä.
Anaheim - Winnipeg, 50e. vs 60e, minulla Ducks. Jos siis häviän vedon, voittaja saa 10e enemmän, kuin jos voitan.
Vancouver - Calgary, 50e vs. 60e, minulla Canucks. Sama homma kuin Anaheimin kanssa, hävitessäni voittaja saa 10e enemmän.
NY Rangers - Pittsburgh, 50e vs. 60e, minulla Rangers. Ja sama kuin edellä.
Washington - NY Islanders. 50e vs. 55e, minulla Capitals. Voittaja saa 5e enemmän, jos häviän.

Pannaan nyt sitten kaikki sarjat tähän.

St. Louis - Minnesota, 50e vs. 55e, minulla St. Louis. Voittaja saa 5e enemmän jos häviän.
Tampa Bay - Detroit, 45e vs. 60e, minulla Detroit. Saan 15e enemmän, jos voitan.
Montreal - Ottawa, 50e vs. 60e, minulla Montreal. Voittaja saa 10e enemmän jos häviän.
 
Viimeksi muokattu:

JToews

Jäsen
Teräväinen vs Pulkkinen

Enemmän pisteitä playoffeissa tehnyt voittaa. Tasapisteissä maalit ratkaisee, jos nekin tasan vähemmän pelejä pelannut voittaa. Jos kumpikin jää pisteittä veto mitätöidään. Molempien pitää pelata vähintään neljässä pelissä muuten veto mitätöidään. Otan luonnollisesti Teräväisen. Panos 20€. Joku Detroit fani nyt mestoille. Tänään klo 23.59 asti veto voimassa.
 
Viimeksi muokattu:

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Käykö että jos pelaa 5/7, 4/6 tai 3/5 tai 3/4 sarjan peleistä, selkeämpi noin vaan ajatella.

Jos tuo ei täyty, niin veto raukeaa molemmin puolin. Ja panos jatkoonmenijästä se 50e.

Juu, tuo kuulostaa tarpeeksi selvältä, eli Hamonicin on pelattava sarjassa 3/4, 3/5, 4/6 tai 5/7 peliä. Näillä spekseillä veto voidaan lyödä kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös