Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2015–2016

  • 128 903
  • 889

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Pari vetoa tarjolle:

1. Kenen joukkueen pakisto maalaa eniten? Valitsen tähän itse Calgary Flamesin, ja mittarina siis puolustajien yhteenlaskettu maalimäärä runkosarjassa. Panos per naama 20 €. Deadlinena kauden alku, ja samaa joukkuetta ei siis tietenkään saa valita.

2. Gaudreaun PPG-tahti runkosarjassa on vähintään yhtä kova kuin viime kaudella (0,80). Panos 30 €.

Lisää tulee vielä joskus, kun keksii...

Lähden mukaan vetoon numero 1. joukkueella New York Rangers!
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Väitän että Patrick Kanea ei tuomita raiskauksesta. Panos : 50€

Mitään ehtoja ei tähän tule. Joko tuomitaan raiskauksesta tai ei ja 50€ vaihtaa omistajaa. Lähde siis mukaan jos olet sitä mieltä että Kane tuomitaan.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Lähden mukaan vetoon numero 1. joukkueella New York Rangers!

Hyvähyvä. Osallistumistilanteet tällä hetkellä:

1. Kenen joukkueen pakisto maalaa eniten?
- Uniquewn, Flames
- Roo, Predators
- Noppa10, Blues
- neks0n, Rangers


3. Presidents-trophyn, eli runkosarjan voittaja?
- Uniquewn, Lightning
- Noppa10, Penguins
- H.J.Simpson, Ducks


4. Mikä joukkue jää runkosarjan viimeiseksi?
- Uniquewn, Coyotes
- Noppa10, Maple Leafs
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ottaisiko joku vedon vastaan Boston Bruinsin pistemäärästä runkosarjassa? Ehdotan linjaksi vaikkapa 96,5 pistettä, eli viime kauden pinnamäärässä (96p) liikutaan.

Sinä lyöt under, minä over. Panos 50e.

Vastaan on nimittäin tullut kovia mielipiteitä siitä, miten Bruins on menossa jyrkästi alaspäin, ja esittäisin tällä vedolla eriävän mielipiteen.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Ottaisiko joku vedon vastaan Boston Bruinsin pistemäärästä runkosarjassa? Ehdotan linjaksi vaikkapa 96,5 pistettä, eli viime kauden pinnamäärässä (96p) liikutaan.

Sinä lyöt under, minä over. Panos 50e.

Vastaan on nimittäin tullut kovia mielipiteitä siitä, miten Bruins on menossa jyrkästi alaspäin, ja esittäisin tällä vedolla eriävän mielipiteen.

95 pisteen alle jää Bruins, siitä 50€. Sitten varmaan lähdet varmaan myöskin näihin kiinni -

Panthers pelaa pleijareissa tulevalla kaudella, 25 €
Jagr tekee yli 40 pinnaa pelatessaan yli 70 peliä, 25 € Voitan jos pistemäärä täyttyy vaikka pelejä ei kerry 70 kpl. In or out? 100€ pöydässä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
95 pisteen alle jää Bruins, siitä 50€. Sitten varmaan lähdet varmaan myöskin näihin kiinni -

Panthers pelaa pleijareissa tulevalla kaudella, 25 €

Eli siis 94,5 pistettä laitetaan rajaksi? Käyhän tuo.

Jagr-hommaan en jaksa perehtyä, mutta Panthers-veto käy. Eivät yllä vielä pleijareihin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Eli siis 94,5 pistettä laitetaan rajaksi? Käyhän tuo.

Jagr-hommaan en jaksa perehtyä, mutta Panthers-veto käy. Eivät yllä vielä pleijareihin.

Roger.

Tarjoan jollekin kiinnostuneelle tuota Jagr vetoa. Muistakaa nyt, että kaveri on kuitenkin vanha kuin taivas, ei millään riitä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Listailin tuossa vedonlyöntejäni palstalla ja huomasin, että änäripuolella on vasta yksi veto menossa. Noh, tämähän ei käy päinsä ja koska minä olen jo jokseenkin erikoistunut näihin vähän laajempiin kokonaisuuksiin niin kokeillaan jos saataisiin tälle puolelle hyvä posse kasaan hieman erilaiseen kisaan. Eli vetokohteen nimi on Isät & Pojat. Vetokohdetta ei missään nimessä kannata ottaa liian tosissaan, koska kirjaimellisestihan tässä ei voida puhua isät & pojat aspektista, mutta luodaan seuraavanlainen kokonaisuus. HUOM! Jos tulee joitain muutosehdotuksia niin niitä saa esittää kyllä.

1. Tehtävänäsi on valita mieleisesi parivaljakko, joka mielestäsi tulee tulevalla kaudelle tekemään eniten pisteitä (yhteenlasketusti).
2. Rajoittava tekijä tehtävässä on se, että toisen pelaajan pitää olla ennen kautta täyttänyt vähintään 35-vuotta eli olla ns. veteraanin statuksella, ainakin joissain kirjoissa. Joissainhan sitten vasta yli 40-vuotiaat luokitellaan veteraaneiksi, mutta nyt mennään tällä. Toisen pelaajan taas tulee olla virallisten NHL-sääntöjen mukaisesti rookie-pelaaja. Jokainen halukas osannee itsekkin hakea rookien määritelmän NHL.comin verkkosivuilta niin halutessaan ja epäillessään, että joku pelaaja ei käykkään muottiin.
3. Jotta tehtävä ei olisi liian helppo, tulee isät & pojat henkeä yhdistää myös joukkuekaveruudella eli pelaajien tulee olla samasta joukkuesta. Tulevaisuutenhan ei voi vaikuttaa ja jos nyt joka ottaa pelaajakseen vaikka Shane Doanin, joka treidataankin kauden jo alettua Bostoniin, sille ei voi mitään. Ennen NHL:n virallista runkosarjan alkua kuitenkin pelaajien pitää olla saman joukkueen kirjoilla eli edustaa samaa seuraa. Sanomattakin on siis selvää, että vetoja saa muokata siihen asti, kunnes ensimmäistä kertaa NHL:n runkosarjassa kiekko on tippunut jäähän. Ajankohtahan on siis keskiviikkona 7.10.2015 kello 7 PM Ameriikan aikaa eli oliskohan se nyt sitten 02:00 Suomen aikaa.
4. Vedossa ei ole mukana ottelu -tai loukkaantumispykäliä, joten jos valitsemasi pelaaja tiputtaa päänsä tammikuussa tai apina pieksee hänet teho-osastolle ensimmäisen runkosarjapelin jälkeen Floridan areenan parkkipaikalla on se voi voi ja helvetin huonoa tuuria. Tästä syystä kannattaa siis olla tarkkana omien valintojensa kanssa, sillä mikäli olet jo nyt valinnut riveihisi vaikka veteraanipelaajan, joka lopettaakin uransa vielä ennen kauden alkua etkä muista ottaa hänen tilallensa toista pelaajaa, on valintasi vedossa edelleen tämä pelaaja, joka tuolloin kerää luonnollisesti nollatuloksen ellei joku häntä sitten satu signaamaan riveihinsä.
5. Saat valita jo valitusta seurasta toisia, mutta et jo valittuja pelaajia. Eli jos esimerkiksi Kurri ja McDavid olisivat Edmontonista jo valittu, voisit silti ottaa sieltä vaikka Gretzkyn ja Andrew Ferencen. Jos siis kaikki sattuisivat omaamaan sopimuksen Edmontoniin ja uskot heidän tekevän eniten pisteitä yhteenlasketusti.
6. Panoksena vedossa 20€, jonka häviäjät (sijojen 2.-?.) edustajat maksavat voittajan (1.) tilille vedon ratkettua eli runkosarjan päätyttyä.
7. Osallistujien maksimimäärä on kymmenen (10) osallistujaa, mutta tuskin ihan moista poppoota saadaan lähtemään mukaan. Kuitenkin mitä enempi, sen mukavampi kilpailu.
8. Tasapisteissä ahneet palkitaan eli maalintekijät saavat kunniaa. Eli jos kahden veikkaajan parivaljakot ovat tehneet yhtä paljon pisteitä yhteenlasketusti, ratkaisevat maalien määrät kisan voitot. Mikäli maalimäärissäkin ollaan vielä tasoissa, ratkeaa voitto tasakentällisin tehtyihin pisteisiin ja jos nekin ovat vielä jollain ihmeen kaupalla tasan, ratkeaa kisa +/- tilaston turvin. Jos sekin on tasan niin imekää paskaa ja voitto pistetään puoliksi näiden kahden välillä.
9. Sen verran laajalti ollaan jo vetoja saatu lyötyä, että nyt otetaan käyttöön luottokelpoisuus. Eli jos sinulla on miinusmerkintöjä kuuluisalla Jatkoajan Kreikka-listalla, et ole valitettavasti tervetullut mukaan vetoon ennen kuin olet kuitannut velkasi raportoidusti.

Veikkaukset voidaan minun puolestani aloittaa ja koska olen ihmisenä täysi mulkku ja ilonpilaaja niin vien Chicago-faneilta heti ilon ja valitsen parivaljakokseni duon Marian Hossa & Artemi Panarin, Chicago Blackhawks.

Peli on avattu, eikun vaan mukaan!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Veikkaukset voidaan minun puolestani aloittaa ja koska olen ihmisenä täysi mulkku ja ilonpilaaja niin vien Chicago-faneilta heti ilon ja valitsen parivaljakokseni duon Marian Hossa & Artemi Panarin, Chicago Blackhawks.

No voi vitun mulkku. Eihän tuonne jäänyt oikein ketään järkevää kaksikkoa.

Ei vaan, käytän hetken aivojani ja ilmestyn tänne uudestaan kunhan kaksikko keksitty.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
@FutureHockey Minä lähden mukaan Canucksien Henrik Sedinillä ja Jake Virtasella
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@FutureHockey toki päättää, mutta eikös kauden virallinen alkupäivä ole 15.9...? Silloin Sedinit eivät vielä ole täyttäneet 35 vuotta... Mulle toki se ja sama, mutta selkeys säännöissä auttaa kummasti, kun rahapeleistä on kyse... :)

Minä tulkitsen tuon säännön niin, että kun kiekko tippuu jäähän runkosarjan avausottelussa alkaa kausi.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Siksi kysyinkin vedon tarjoajalta, kun tulkintoja on niin monta erilaista. Esim. tulokkaiden ikärjaoituksissa tuo 15.9 on juurikin se takaraja, jolloin pelaaja ei saa olla täyttänyt 27 vuotta. Sen takia oletin, että samaa sääntöä sovelletaan myös tässä tapauksessa veteraaneihin.

NHL-kausi alkaa 11.10.

Mistäs tämän repäisit? Ensimmäiset pelitkin on jo 7.10...?
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
@FutureHockey toki päättää, mutta eikös kauden virallinen alkupäivä ole 15.9...? Silloin Sedinit eivät vielä ole täyttäneet 35 vuotta... Mulle toki se ja sama, mutta selkeys säännöissä auttaa kummasti, kun rahapeleistä on kyse... :)

Kausihan alkaa 7.10 ja pareja saa siihen asti muokata joten oletan sen myös olevan raja sille onko pelaaja 35 vuotias.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kausihan alkaa 7.10 ja pareja saa siihen asti muokata joten oletan sen myös olevan raja sille onko pelaaja 35 vuotias.

Minä taas oletan toisin. Perustan olettamukseni juurikin tuohon rookie-sääntöön (josta vielä erikseen mainittiin vedon säännöissä), jossa se 15.9 on se maaginen raja. Jotenkin tuntuisi loogiselta, että ikäkysymyksessä käytettäisiin tuota samaa rajaa. Ja VIRALLISESTI se kausi tosiaan alkaa 15.9, KÄYTÄNNÖSSÄ 7.10.

Eiköhän @FutureHockey hyvissä ajoin tämän ratkaise...
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Paskaa, Henrik Zetterberg täyttää 9. lokakuuta 35v ja Pulkkinen on 9 matsia yli rookie-rajojen. Noilla olisi voinut lähteäkin.

Mun mielestä voisitte tehdä niin, että joku tuolla Zetalla tai Sedineillä esim haluaa mukaan lähteä, niin jos se ihan siinä rajoilla on, niin ne ekat pelit jää laskuista pois ja siitä 35v päivästä eteenpäin kaikki lasketaan, Detroit pelaa kauden tokan ottelunsa Zetan synttäripäivän jälkeen.
 

Nick Neim

Jäsen
Miten siis @FutureHockey tapauksessa jossa Shane Doan treidataan Bostoniin kesken kauden, lasketaanko uudessa seurassa tulleet pisteet mukaan vai ei?
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Hyvä veto idea tuo isät ja pojat, mutta tuo rookie juttu rajoittaa liikaa, että olisi järkeä lähteä mukaan. Olisi rookien sijasta 25v vaan raja niin jo alkaisi löytyä enemmän järkeviä vaihtoehtoja, nyt tuo Hossa Panarin on aika ylivoimainen haaste.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Hyvä veto idea tuo isät ja pojat, mutta tuo rookie juttu rajoittaa liikaa, että olisi järkeä lähteä mukaan. Olisi rookien sijasta 25v vaan raja niin jo alkaisi löytyä enemmän järkeviä vaihtoehtoja, nyt tuo Hossa Panarin on aika ylivoimainen haaste.

Niinpä, mitenhän toimisi 15 vuoden liukuva ikäero? Ja että Jagrin kanssa ei pysty lyömään 29 vuotiasta "nuorukaista".

18-kesäsen kanssa pystyisi kuitenkin ottamaan 33-vuotiaan.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Niinpä, mitenhän toimisi 15 vuoden liukuva ikäero? Ja että Jagrin kanssa ei pysty lyömään 29 vuotiasta "nuorukaista".

18-kesäsen kanssa pystyisi kuitenkin ottamaan 33-vuotiaan.

Olisiko 16 vuotta hyvä raja? Voidaanhan tehdä toinen veto johon paremmilla säännöillä tulisi enemmän osanottajia niin saa noppa pelata yksinään idioottimaisilla säännöillä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olisiko 16 vuotta hyvä raja? Voidaanhan tehdä toinen veto johon paremmilla säännöillä tulisi enemmän osanottajia niin saa noppa pelata yksinään idioottimaisilla säännöillä.

Mitä vittua? Loukkasinko sinua jotenkin, kun tiedustelin sääntötarkennuksia? Vai oliko se sittenkin niin, että nimimerkki Defensefirstin säännöt on ne ainoat oikeat...? Itse otin osaa FutureHockeyn asettamaan vetoon, jossa selkeästikin on tarpeen sopia noista käytännöistä. Itsehän jo sanoin, että minulle käy mikä tahansa ratkaisu, mutta käsittääkseni se on kyllä se vedon asettaja, joka sen päättää. Ei minä, sinä tai kukaan muukaan tähän keskusteluun osallistuneista. Mistä tämä angsti minua kohtaan...?

edit. Eikös se nyt ole yleensä ottaen ihan hyvä, että säännöt on selkeät kaikille osanottajille...? Muuten tulisi vain turhaa parranpärinää kesken kauden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös