Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2016–2017

  • 91 501
  • 448

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Ralph laskenee säälipudotuspelit pudotuspeleiksi tuossa Kerhoa koskevassa vedossa?

Lähtisin mukaan, jos väittäisit Kerhon pelaavan puolivälierissä, jolloin minun mielestäni pudotuspelit vasta alkavat, mutta se on eri ketjun asiaa.
 
Tottakai mahtuu mukaan, laita viestiä @sinnepäinsä ? Onhan tossa varmaan 7 osallistujaa tjsp tällä hetkellä?
Jees. Mä laitan esimerkiksi viikkoa ennen kauden alkua vielä pienen läpivedon säännöistä ja osallistujista. Jos sovitaan, että vaikka sillä viimeisellä viikolla laitatte mulle tulemaan omat listanne. Ensimmäiselle, joka mulle lähettää oman listansa, niin laitan hänelle menemään mun kupongin. Täten vältytään siltä, että pääsisin käyttämään hyväkseni muiden lappuja. Julkaisen kaikkien listat sitten, kun kausi on pärähtänyt käyntiin. Tai siis joskus siinä perjantai-iltana, miten nyt töiltäni ehdin. Osallistumisaika loppuu luonnollisesti tuolloin perjantaina 16.9. Klo 18.30. (Ellei jotain peliä aikaisteta). Panos siis 15e. Oikeasta sijoituksesta 2 pistettä ja yhden päässä olevasta yksi piste. Tasatilanteessa enemmän 2 pisteen listausta voittaa ja jos vieläkin tasan, niin potti jakoon. Mukaan saa mun puolesta tulla niin paljon porukkaa, kuin haluaa.

Jos musta ei kuulu n. viikkoa ennen kauden alkua, niin muistuttakaa ihmeessä. Tällä hetkellä mukana ovat:

@sinnepäinsä
@Linjatuomari
@Artyukhin
@Guarantee
@Massimo 1897

Artyukhin unohdinko jonkun, kun meinasit että seitsemän tyyppiä olisi mukana?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Allekirjoittanut, @Up089 , @Roo ja @-One- etsisimme tositarkoituksella viidettä jäsentä seuraavaan vetoon:

-One- kirjoitti:
Jokainen veikkaa runkosarjan lopputilanteen ja nimeää pistepörssin top10-pelaajat.

Pisteytys:

Jokainen väärin veikattu runkosarjasijoitus tuottaa virhepisteitä saman verran, kuin todellinen sijoitus poikkeaa veikkauksesta. Siis oikea sijoitus = 0p, yhden sijan korkeampi tai matalampi sijoitus = 1p jne. Esimerkiksi jos olen veikannut Kärppiä sijalle 1, ja sijoittuvat runkosarjassa sijalle 6, tulee minulle 5 virhepistettä. Jokaisesta joukkueesta kertyvät virhepisteet lasketaan yhteen.

Jokainen nimetty pelaaja, joka ei yltänyt runkosarjan pistepörssin 10 kärkeen, tuottaa lisäksi 3 virhepistettä.

Sijoitus- ja pistepörssiveikkauksesta saadut virhepisteet lasketaan yhteen, ja vähiten pisteitä saanut voittaa. Tasatilanteessa ratkaisee ensin täsmälleen oikeiden runkosarjasijoitusten määrä, näiden ollessa tasan katsotaan pistepörssiin oikein veikattujen pelaajien määrä (ei siis sijoituksia).

Voitonjako:
1. 120e
2. 60e
3. 20e (puolet panoksesta)
Toisin sanoen 4. ja 5. maksavat voittajalle 40e ja 3. maksaa toiseksi sijoittuneelle 20e.

EDIT: Tässä vaiheessa kesää veikkauksia ei liene tarpeellista nimetä, mutta ilmoittautuminen on sitova. Veikkaukset on tietenkin tehtävä ennen runkosarjan avauspeliä. Saat toki tehdä listauksesi saman tien, ja tarvittaessa muokata sitä kesän aikana.

Formaatti samoin kuin kilpakumppanit todettu toimiviksi jo viime kaudella. Ja tosiaan yhtä huutaa, eli ensimmäinen innokas pääsee mukaan.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Minä väitän: Suikkanen valmentaa Kärppiä koko kauden 16-17.
Sinä väität: Kärpät erottaa Suikkasen kesken kauden tai jonkin muun syyn takia Suikkanen ei valmenna koko kautta 16-17.

Panos:
Jos minä voitan, sinä maksat minulle 40e.
Jos sinä voitat, minä maksan sinulle 50e

Kuka lähtee mukaan? Kovin monet veikkaavat ainakin että Suikkanen erotetaan nopeasti.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Allekirjoittanut, @Up089 , @Roo ja @-One- etsisimme tositarkoituksella viidettä jäsentä seuraavaan vetoon:



Formaatti samoin kuin kilpakumppanit todettu toimiviksi jo viime kaudella. Ja tosiaan yhtä huutaa, eli ensimmäinen innokas pääsee mukaan.


Tähän lisäyksenä vielä että ÄLÄ lähde mukaan jos ei ole maksukykyä etkä edes meinaa maksaa tarvittaessa vetoa. Se on juuri se syy miksi haetaan uutta jäsentä tilalle..
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pari vetoehdotusta HPK:hon liittyen. Joku Petteri Nikkilä -veto pitäisi vielä keksiä, mutta en vielä mitään keksinyt. Mutta pari muuta.

- Sakari Manninen sijoittuu runkosarjan pistepörssissä paremmin kuin valitsemasi Ilveksen, Jukureiden tai KalPan pelaaja. Panos 20 euroa.

- Niko Kapanen tekee vähintään 30 tehopistettä. Panos 20 euroa.

- HPK sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin vähintään kaksi nelikosta Ilves, Pelicans, SaiPa ja Ässät. Panos 20 euroa.

- HPK pelaa pudotuspeleissä. Panos 50 euroa.

- HPK sijoittuu paremmin kuin Jukurit. Panos 200 euroa.

Otatko Petteri Nikkilällä tehotilasto-revanssin Kalpalaista vastaan? Tällä kertaa en ehdota Joonas Lyytistä vaan Juuso Riikolaa. Eli kummalla parempi tehotilasto runkosarjan loputtua ja panokseksi vaikka huima 10e? : D
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Corey Elkins tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Jani Lajunen. Panos vaikka 50 €.

Corey Elkinsin aloitusprosentti on runkosarjan päätteeksi parempi kuin valitsemasi pelaajan (min. 800 aloitusta). 50 €.
 
Viimeksi muokattu:

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Ennustusketjussa näyttää suuri osa veikkaajista olevan sitä mieltä, että KalPa löytyy runkosarjan jälkeen sijalta 14 tai 15, joten voin lyödä 10-50€ vetoa, ettei näin ole.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Sport tulee olemaan runkosarjan päätteeksi korkeammalla kuin KooKoo. Panos edellisen tavoin 10-50e.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Vetoa tarjolla nopeimmalle!
Markus Nenonen, Sport tekee enemmän maaleja runkosarjassa kuin valitsemasi pelaaja.
Ilman mitään siirto-/loukkaantumispykäliä.

Panos 20-50€.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Kuukausi enää kauden alkuun, niin nostellaanpa tämä veto taas esille.
Potissa nyt siis 120€ ja mukana on tällä hetkellä:
viikst - Markus Nenonen
Roo - Aleksi Saarela
Roo - Sebastian Repo
jamoooh - Lauri Tukonen
Artyukhin - Aaron Gagnon
Artyukhin - Charles Bertrand

@BigJ :n valitsema Rau lähti Kiinaan, joten haluatko valita jonkun muun vai vetäydytkö vedosta?


Maalipörssin voittaja kaudella 2016-17?

Pistetään hyvissä ajoin veto pystyyn, jos porukalta löytyy mielenkiintoa lähteä mukaan.
Eli ensi kauden maalipörssin voittajaa olisi tarkoitus veikata.
Panoksena 20€ per pelaaja, halutessasi voit valita 2 pelajaa, jolloin kokonaispanoksesi on siis 40€.
Ei pelirajoituksia, eli jos pelaaja loukkaantuu tai siirtyy kesken kauden muualle, niin sille ei sitten mahda mitään.
Kauden alkuun asti aikaa osallistua, ja siihen asti voit myös vaihtaa valintaasi tarvittaessa.
Jos lähdet mukaan niin päivitä omaan viestiisi jo valitut pelaajat (nimimerkki+pelaaja). Näin on helpompi seurata, ketkä on jo valittu.

EDIT: Pientä tarkennusta sääntöihin.
Jos käy niin, että kukaan ei löydä maalipörssin voittajaa, niin valituista pelaajista eniten maaleja tehnyt voittaa.
Tasatilanteessa voiton ratkaisee 1) pelatut ottelut (vähemmän pelejä voittaa) 2) voittomaalit 3) keskimääräinen peliaika (pienempi keskiarvo voittaa)
Jos valitsemasi pelaaja lähtee joukkueesta ennen kauden alkua tai on loukkaantunut kauden alkaessa, niin voit vetää vedon kokonaan pois, jos et keksi toista vaihtoehtoa tilalle.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ekalla kaudella tuli luotettua liikaa yhteen mieheen, joten ei kiitos. Mutta eiköhän tuohon joku halukas löydy.
Ellet halua alentaa panosta 20€?

Jaa että jostain löytyy halukas maalintekijävetoon Markus Nenonen vs Aaron Gagnon? Jos näin, niin saa ilmoittautua myös minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös