Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 627
  • 819

Hertzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Otan mukaan kaikki ketkä haluavat lähteä vetoon mukaan. Minä väitän, että Sam Löfquist tekee enemmän maaleja, kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 20e.
Ei rajoituksia pelattujen otteluiden suhteen.
Kiitos vedosta, menipä jännäksi. Laitan tilinumeron yksityisviestillä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Päivitetääs näitä taas ettei unohdu.

@-pasi-
Eric Perrin 7+22=29
Vs.
Joonas Nättinen 7+8=15 ja Topi Nättinen 6+7=13

Eki Perrin palaamassa ilmeisesti pian kaukaloon, joten tämä alkaa näyttää aika hyvältä minun kannaltani. Veto siis oli, että väitin Perrinin tekevän enemmän tehopisteitä kuin kukaan Nättisistä. Julius lähti jo aiemmin Kanadaan. Panos 20e.

@Hockey 24/7
Väitin, että Juuso Ikonen ei tee 40 pistettä tai enempää. Tällä hetkellä 8+18=26. Kärpillä 14 peliä jäljellä. Ikosen tulisi siis pelata piste per peli -tahdilla loput ottelut. Saapa nähdä. Kaikki auki. Panos 20e.
Dodiin, nyt on pelit saatu pakettiin.

@-pasi-

Eric Perrin iski runkosarjassa 34 tehopistettä, kun Joonas Nättinen ylsi 21 pisteeseen ja Topi Nättinen 14 tehopisteeseen. Panoksena oli 20 euroa ja minulle suotiin voitto. Laitan yv'tä sitten vaikkapa.

@Hockey 24/7

Juuso Ikonen pääsi pisteen päähän 40 tehopisteestä huimalla loppukirillään, joka tuotti kolmessa pelissä 8 tehopistettä. Voitto osui siis niukimmalla mahdollisella marginaalilla minulle. Laitan sullekin vaikka viestiä.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiukkaa on. Meikäläisen jengit oli siis Kärpät, Tappara ja Lukko. Lukon nyt voi jo jättää pois laskuista, mutta Kärpät ja Tappara pistää hyvin hanttiin IFK:lle.

Tällä hetkellä:

Tappara 151 maalia(49 peliä)
HIFK 151 maalia (50 peliä)
Kärpät 146 maalia (50 peliä)

Tapparan maalihanat sitten hyytyivät pahasti viimeisen 10 kierroksen aikana, joten ei riittänyt. Suhteellisen selvästi HIFK vei, kun Kärpät pääsi lähimmäksi ja jäi 8 maalin päähän.

Laitahan @Ölly maksuohjeet niin hoidetaan homma pois päiväjärjestyksestä.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Noniin, Elikkäs skaba kyseessä kumman viisikko tekee enemmän maaleja runkosarjassa.

Artyukhin: Tomi Kallio (TPS) - Jani Tuppurainen (JYP) - Kristian Kuusela (Tappara) - Janne Niskala (Lukko) - Lasse Kukkonen (Kärpät)

Roo: Tomas Zaborsky (HIFK) - Dave Spina (TPS) - Patrik Laine (Tappara) - Sam Lofquist (SaiPa) - Otso Rantakari (Blues).

@Roo vahvistatko tämän vielä ja panos 30euroa ja maksu heti runkosarjan päätyttyä.

Päivitellään myös omat vedot kuntoon. Veto ylempänä ratkesi runkosarjan päätyttyä edukseni maalein 75-66. Onneksi ne Zaborskyn maalihanat aukesivat. Eli @Artyukhin 30 euroa minulle velkaa.

@Hurraa vastaan: Minun Roope Hintz tekee enemmän pisteitä kuin hänen Balasz Sebok runkosarjassa. Panos 20 euroa. Tasapisteissä mitätöityy ja ei pelirajoituksia. Mielenkiintoinen veto tuli voitettua pistein Hintz 20, Sebok 14.

@Siim72 vastaan: Minun Otso Rantakari tekee enemmän pisteitä kuin hänen Lauri Taipalus runkosarjassa. Panos 10 euroa. Veto on voimassa kun molemmat pelaajat pelaa yhdenkin ottelun. Rantakarille riitti reilut puolen kautta 20 pisteeseen, toivottavasti nähdään Tapparassa ensi kaudella. Taipalus teki 58 otteluun onnettomat 14 pistettä, joten veto kääntyi edukseni.

@kalma vastaan: Minun Sebastian Aho tekee enemmän pisteitä kuin hänen Aleksi Saarela runkosarjassa. Panos 40 euroa. Molempien tulee pelata vähintään 30 ottelua. Harvinaisen kovat nuorukaiset tahkosivat uljaat pisteet eli Aho 45 ja Saarela 33 pinnaa. Tästäkin voitto.

@Oskupoika vastaan: Minä väitän KooKoon olevan jumbo ja Oskupoika ei. Panos 20 euroa. Selvästi typerin vetoni päättyi selkeään tappioon KooKoon hienon tuhkimotarinan ansiosta. Tämä lähtee maksuun jahka saan tilinumeron.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Omia..

Voitetetut:
Minä väitin että KalPa 8joukossa, @Kalikankosto väitti ettei. KalPa oli kuin olikin 8. ja 100€ taskuun (tilinumero jne laitettu yvnä Kalikankostolle)
Minä väitin että HPK kolmen huonoimman joukossa @Rijkaard väitti ettei näin ole. No olihan Kerho juuri sopivasti 3viimeinen. 100€ tänne. (tilinumero jne laitettu yvnä Rijkaardille)
Minä väitin ettei Ässät ole kolmen viimeisen joukossa, @Swift väitti että ässät on kolmen viimeisen joukossa. Ässät neljänneksi viimeinen ja 50€ tänne suuntaan. (tilinumero jne laitettu yvnä swiftille)

Hävityt:
Minä väitin että Sport 14 tai 15, @ElManazer kaikki muut sijat. 10€ tappio (tilinumero jne kysytty yvnä)
Minä väitin että KooKoo sarjan jumbo, @Oskupoika kaikki muut sijat. 40€ tappio (tilinumeroa jne kysytty yvnä)

Yhteenveto:
+200€

- Oletan, että kaikki maksavat vetämänsä vetonsa ja eivät painu luottoluokituksessa tasolle kreikka. Yllättävän positiivikseksi tämä kääntyi vaikka välillä näytti aika huonoltakin. Välillä voittaa välillä ei, nyt jäätiin plussalle. Katsotaas jos vielä playoffeihin ottaisi jotain vetoja.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
- Oletan, että kaikki maksavat vetämänsä vetonsa ja eivät painu luottoluokituksessa tasolle kreikka. Yllättävän positiivikseksi tämä kääntyi vaikka välillä näytti aika huonoltakin. Välillä voittaa välillä ei, nyt jäätiin plussalle. Katsotaas jos vielä playoffeihin ottaisi jotain vetoja.

Toivottavasti kaikki vastaavat huutonsa ja maksavat vetonsa. Muussa tapauksessa en ainakaan itse enää kehtaisi esiintyä täällä jatkoajassa. Mielenkiinnolla kuulisin kaikkien vedonlyöjien osalta, että miten teille käy vetojen maksujen suhteen, joten ei muuta kun raporttia tai väliaikatietoa jossain vaiheessa tulemaan tänne.
 
H

Hidas_ja_kankea

Mielenkiinnolla kuulisin kaikkien vedonlyöjien osalta, että miten teille käy vetojen maksujen suhteen, joten ei muuta kun raporttia tai väliaikatietoa jossain vaiheessa tulemaan tänne.

Katsoppas tuonne Vapaa/Kierrätyskeskukseen Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus
Nyt ei ole tullut vähään aikaan koosteita luottoluokitus TOP tai Kreikka.

On ollut myös suuria puheita veikkauksista ja sitten tunnuksien sulkemisia tai maksuhäiriöitä.

Parempi tosiaan pitää veikkaukset ja raportit erillään
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Meillä oli veto, jossa valittiin ketjukoostumukset ja kisailtiin näiden yhteismaaleista. Loppuakohden tasoittui, kun loukkaantumiset astui peliin, mutta yhden Zabon rutiini ratkaisi. 50€ oli panos.

fewe0
Junttila-Zaborsky-Spina
Lukka-Lofquist

15 Junttila
27 Zaborsky
16 Spina
6 Lukka
10 Lofquist
64 maalia

Bärilund
Luttinen-Nättinen-Pyörälä
Niskala-Aalto

17 Luttinen
9 Nättinen
15 Pyörälä
10 Niskala
4 Aalto
55 maalia

Voitin vedon. Jään odottelemaan @Bärilund .
 
Viimeksi muokattu:

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
IFK-fanille tarjolla tällainen vetopaketti, jokainen kohta 5 euron arvoinen. Runkosarjan lopussa ynnätään kohdat ja tilitetään maksu voittajalle jos ei ole tasatilannetta.

- Janne Niskala tekee enemmän pisteitä kuin Lauri Taipalus tai Tommi Taimi (valitse jompikumpi)
- Olavi Vauhkonen tekee enemmän maaleja kuin Juuso Puustinen
- Jesse Virtanen tekee enemmän pisteitä kuin Daniel Grillfors tai Joonas Järvinen (valitse jompikumpi)
- Aaron Gagnonin ppg on parempi kuin Corey Elkinsin

Missään kohdassa ei ole ottelurajoituksia.
Mä otan nämä kaikki kiinni! Pl. Toi viimeinen kohta. Eli Gagnonin ja Elkinsin ppg:tä koskevaa vetoa en ota. Valinnat on Tommi Taimi ja Daniel Grillfors.

Maalitykkien taisto meni kokonaan pipariksi Olavin loukkaantumisen myötä. Puustinen 13 ja Vauhkonen 1 maali. Puolustajissa Niskala 34 pistettä ja Virtanen 30 pistettä. Taimi 32 ja Grillfors 17 pistettä.

Hurja vitonen tästä sitten kertyi voittoa. No laittelen yv:llä tilinumeron, saahan sillä yhden huurteisen :)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Katsoppas tuonne Vapaa/Kierrätyskeskukseen Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus
Nyt ei ole tullut vähään aikaan koosteita luottoluokitus TOP tai Kreikka.

On ollut myös suuria puheita veikkauksista ja sitten tunnuksien sulkemisia tai maksuhäiriöitä.

Parempi tosiaan pitää veikkaukset ja raportit erillään
Koostetta tulossa lähiaikoina kunhan saadaan taas lisää ratkenneita vetoja kun runkosarjakin tuli päätökseensä.
 
Ennen kauden alkua syntyi tällainen:
Minä uskon, että HPK on kolmen viimeisen joukossa. Sinun mielestäsi Kerho välttää nämä sijat. Panos 100e, yksi nimimerkki.
Jos tämä on vielä saatavilla niin otan kiinni. Väitän siis, että HPK ei ole runkosarjan päättyessä kolmen viimeisen joukossa. Panos 100€, deal?

Jonkinlainen kirivaihde runkosarjan jälkipuoliskolla käynnistyi, ja kävikö se 12. sija nyt sitten lähimmillään noin neljän-viiden pisteen päässä, vai kuinka, mutta loppuviimein tästä jäi kuitenkin sellainen fiilis, että aika helppo veto.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Olin lähtenyt tähän vetoon mukaan 5e sijoituksella ja meinasin, että jos Pelicans menee pleijareihin, niin tuplaan panokseni. Eli jos Pelicans etenee lomarengaskierrokselta jatkoon, niin minun nimissäni tulee 10e mukaan pottiin, muuten tulee se aikasemmin lupaamani 5e. Ihan mukava pottihan tuolta on tulossa.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Meikäläinen on nyt maksanut kaikki häviämäni vedot (7kpl), hyvin meni.. Ainoa voitoksi kääntynyt veto taitaa jäädä saamatta, kun nimim. wyrneri on nähty viimeksi syksyllä. Vai onkohan hän mahtanut vaihtaa nimimerkkiä?
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kokeillaas lähteekö joku vetoon nimeltä "Kokoa viisikko". Säännöt yksinkertaisuudessaan alla:

- Napsi kokoonpanoosi viisi (5) pelaajaa pudotuspeleihin päässeistä joukkueista. Säälipleijarit jätetään pois laskuista, joten vedonlyönti alkaa todenteolla kunhan varsinaiset pudotuspeliparit on selvitetty. Vetoaika päättyy viisi (5) minuuttia ennen ensimmäistä varsinaista pudotuspelikierrosta.
- Pelaajien pitää olla ERI JOUKKUEISTA eli et siis voi napata vaikka HIFK:n avauskentällistä itsellesi vaan kaikkien pelaajien pitää tosissaan olla eri joukkueista. Vedossa luonnollisesti varataan kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa.
- Vedossa ei ole loukkaantumispykäliä eli jos Hessu Hopo loukkaantuu heti ensimmäisessä pudotuspeliottelussa niin se on voi voi.
- Vedon voittaa se, jonka viisikko tekee enemmän tehopisteitä pudotuspelien otteluissa. Tasapisteissä ensisijaisesti ratkaisevat maalimäärä, sen jälkeen yhteensä pelatut ottelut, sen jälkeen tehotilastolukema ja viimeisenä voittomaalien määrä. Jos kaikki ovat tasan, veto raukeaa.
- Viisikot varataan yksityisviestein periaatteella 1-2-2-2-2-1 eli aloittava varaaja (sinä) varaa ensin yhden pelaajan, sitten minä kaksi, sinä kaksi jne. kunnes viisikko on täynnä.
- Panos 10-25€ ja maksu tapahtuu joko tilisiirrolla tai erikseen sovittaessa naamatustenkin mikäli sattuu saman kaupungin (Kuopio / Turku) ukkoa vastaan.

Lähteekö kukaan?

En itse kerenny tähän loistavaan vetoon mukaan joten, kopioin röyhkeästi käyttäjältä@FutureHockey tämän vedon. Lähteekö joku mukaan kilpaan? panos olkoon 20€ rahasumma, asustelen ulkomailla joten vaikeampi toteutaa joku jalojuoma veto.

Vetoa olen kerran täällä lyönyt ja sen onnekseni voitin joten, luottotiedot siltä osin olemattomat, sanani annan varmistukseki. Enyone?
 
H

Hidas_ja_kankea

@Massimo 1897 Voisin hakea kuittia katkeraan tappioon HIFK vs Kärpät tehovetoon.

Valinnat yksärein perjantaina klo 13 jälkeen ja viisi valintaa ennen klo 18:25.
Veto raukeaa, jos esteiden tms. vuoksi valinta jää vajaaksi (En aikatauluja täysin perjantaille tiedä)

Ensin sinä valitset 1 - Minä 2, 2-2,2-1

Lopulliset kokoonpanot julkaistaan tässä ketjussa ja panos 20€

Lainatut säännöt ovat OK. Laitas kuittia, jos veto on noilla ehdoin OK.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
En itse kerenny tähän loistavaan vetoon mukaan joten, kopioin röyhkeästi käyttäjältä@FutureHockey tämän vedon. Lähteekö joku mukaan kilpaan? panos olkoon 20€ rahasumma, asustelen ulkomailla joten vaikeampi toteutaa joku jalojuoma veto.

Vetoa olen kerran täällä lyönyt ja sen onnekseni voitin joten, luottotiedot siltä osin olemattomat, sanani annan varmistukseki. Enyone?

Mä voin kyllä lähteä kokeilemaan!
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hehe! vähän salaa toivoinkin sinun lähtevän tähän mukaan, loistavaa.

Juu sopii, smukavasti perjantaina vielä vapaapäivä niin kerkeää hyvin miettimään kokoonpanoa. Ollaan yhteydessä perjantaina!
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Kauden viimeinen veto tarjolla:

-Väitän HIFK:in lopullisen sijoituksen olevan Kärppiä parempi.

Panos: 20€
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väitän, että HIFK vie Pelicans-sarjan joko voitoin 4-0, 4-1 tai 4-2. Eli löytyykö joku (yksi) joka luottaa siihen, että Pelicans vie sarjan seitsemänteen peliin tai voittaa sarjan jo ennen tuota? SoMen ja ottelusarjaketjun perusteella näitäkin löytyy. Panos vaikka perus 20€.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös