Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 529
  • 819

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ilmeisesti meikäläinenkin mukana vai onko jotain mennyt ohi? Parinahan mulla oli Liivik Sailio
Ahh, tottakai olet siis mukana. Mietinkin, että unohtuikohan joku, mutta sinähän se olitkin! :)
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Justice No sama raha, mutta otetaan sitten vaikka Erkinjuntti. Oli tullut niin paljon viestiä, että en ollut kyseistä asiaa huomannut puhelimella. Hyvä kun huomautit asiasta.
Noh, siellä se Junttikin oli jo mennyt :D
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
:D No nyt menee väsyneeks. Oli kyllä aikamoinen fail olla lukematta Justicen koko vastausta.. Sanotaan sitten Anrei Hakulinen ja 5e.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ei huono potti hyväntekeväisyysvedossa, 490€.. Peukkua kaikille osallistujille ja nyt kaikki mukaan tekemään hyvää! Vapaana on jos jonkinmoista pistetykkiä aina Patrik Moisiosta ja Josh Grattonista Tapio Laaksoon, Aleksi Mustoseen, Ville Korhoseen, Joonas Nättiseen ja vaikka kehenkä!
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
@Justice

Voisin osallistua kympillä hyväntekeväisyysbetsiin. Valitaan vaikkapa Jerry Ahtola ja panokseksi Ahtolan tehtyjen maalien määrä, minimissään kuitenkin 10 euroa.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
@Krepo
Jos vielä mahtuu mukaan tähän pakkien maalipörssivetoon, niin täällä voitaisiin ottaa Tommi Taimi?

@Justice
Voisin lähteä mukaan tuohon hyväntekeväisyysvetoon 20€:n panoksella ja valintani on Josh Gratton. Haluan myös laittaa tuollaisen pienen täkyn tähän, niin: tuo 20€ sisältää pisteet 0-10, jokaisesta ylimenevästä pisteestä lisään 2€ pottiin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä jos helpotettaisiin vähän Justicen taakkaa ja ainakin me jo vetoon osallistuneet laittaisimme infoa mahdollisesta hyväntekeväisyysvedosta kannattamallemme seuralle. Laitoin äsken viestiä Ässien suuntaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.

Vedon säännöt ovat seuraavat:
  • Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
  • Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
  • Jo valittua pelaajaa ei saa valita
  • Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
  • Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
  • Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.
Kun tämä nyt otti hienosti tuulta purjeisiin, niin pitäisikö tosiaan jotenkin lukita kohde olevan jokaisen joukkueen juniorikiekkoilun tukeminen vai millä ajatuksella tässä mennään? Siirretäänkö rahat @Justice tilille ja tämä kootusti siirtää rahat kauden päätyttyä kohteeseen? Kontaktoidaanko tässä nyt joukkueet, jotta ovat tietoisia mitä tapahtuu?

Edit: Potti taitaa olla jo 550 e. Mahtavaa!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kun tämä nyt otti hienosti tuulta purjeisiin, niin pitäisikö tosiaan jotenkin lukita kohde olevan jokaisen joukkueen juniorikiekkoilun tukeminen vai millä ajatuksella tässä mennään? Siirretäänkö rahat Justice tilille ja tämä kootusti siirtää rahat kauden päätyttyä kohteeseen? Kontaktoidaanko tässä nyt joukkueet, jotta ovat tietoisia mitä tapahtuu?

Edit: Potti taitaa olla jo 550 e. Mahtavaa!

Minusta kannattaisi lukita kohde, muuten en usko, että Liiga-joukkueita saadaan mukaan. Vaihtoehtona lienee se, että @Justice miettii kohteen tai sitten pidetään huutoäänestys. Kohtuullista lienee myös, että kukin jo osallistunut voi vielä tässä vaiheesaa irtaantua projektista.

Tietenkin tässä vähän kärsisi se jännitys, kuka voittaa ja mihin potti menee, mutta eipä kai ole pääasia.

Edit. Tietenkin yksi vaihtoehto olisi jo nyt kysyä kultakin osallistujalta mihin potin kohdistaisi.
 
Viimeksi muokattu:

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
EIkö koko tuon "vedon" pointti ollut se, että voittaja saa sen kohteen päättää? Eihän tossa sitten mitään pelaajia tarvi veikkailla, jos kohde on ennalta valittu, kunhan keräätte rahat ja lahjoitatte.

Jos tuo kohde jää "voittajan" valittavaksi niin osallistunen itsekin pienehköllä summalla, mutta muuten tuen mieluummin varmaan jotain muuta kohdetta, kuin ennalta valituksi tulevaa esim. suomen jääkiekkoliittoa.

Jos nyt väkisin haluatte liigan mukaan, niin voisiko esim nuo valitut pelaajat valita sen kohteen, mikäli voittaa pistepörssin. Tai pelaajan edustama joukkue.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Minusta tuo, että jokainen osallistuja ilmoittaisi vielä ennen kauden alkua tuon mahdollisen kohteensa, olisi paras vaihtoehto. Deadline koko hommaan joskus paria päivää ennen kauden alkua ja siitä sitten parissa päivässä jokaiselta vaikka yksityisviestillä Justicelle nuo omat kohteet ja sitä kautta sitten puolestaan Justicen kautta ne voitaisiin julkistaa.

Liigajoukkueiden / pelaajien mukaansaannilla nyt sinänsä ei hirveä kiire ole kun kauden alkuunkin on vielä aikaa, puhumattakaan kauden loppumisesta ja vedon raukeamisesta.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
@FutureHockey

Lähtisin mukaan tuohon Operation Tag Teamiin. Olen sen verran hyvällä päällä, että annan hieman tasoitusta kaikille ja valitsen Ässistä seuraavat pelaajat: Tapio Sammalkangas ja Josh Gratton.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Minä voin ottaa vaikka 50€ vedon, että Ässät on runkosarjan kolmen huonoimman joukossa. Minä olen sitä mieltä että on (toki valitettavasti, sillä joukkueen rosteri on mielenkiintoinen) ja sinä et. Muistaakseni nimimerkki Jyyd ehdotteli tällaista toisessa ketjussa?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
@Krepo
Jos vielä mahtuu mukaan tähän pakkien maalipörssivetoon, niin täällä voitaisiin ottaa Tommi Taimi?

Mukaan vain!

Yhden vedon voin vielä ottaa vastaa tähän vetoon, mikäli joku haluaa. 100e omalta kohdaltani alkaa olla maksimi, jolla kehtaa vetoa lyödä.
Pieni toive: Älä nyt hyvä Sam loukkaannu heti kauden alettua.
 

JToews

Jäsen
Tarjolla olisi tällaiset vedot:
1. Väitän, että Julius Junttila tekee enemmän maaleja kuin sinun valitsema 90-luvulla syntynyt pelaaja (runkosarja)
Yksittäisen vedon panos 10-15e, vedoissa ei ole minkäänlaisia loukkaantumis- tai siirtosuojia
Jos otat vielä toisen niin Miro Aaltonen, 15 euron panoksella. Jospa pelaisivat vielä samassa ketjussa tulevalla kaudella :)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
@FutureHockey

Lähtisin mukaan tuohon Operation Tag Teamiin. Olen sen verran hyvällä päällä, että annan hieman tasoitusta kaikille ja valitsen Ässistä seuraavat pelaajat: Tapio Sammalkangas ja Josh Gratton.
Asia kunnossa ja nyt on jengi kasassa:

@FutureHockey - Ilkka Pikkarainen & Jonne Virtanen, TPS
@1971 - Mike Brennan & Otto Karvinen, Sport
@-One- - Semir Ben-Amor & Jyri Marttinen, Ässät
@Virveliä kainaloon - Nolan Yonkman & Miika Lahti, JYP
@Purezone - Taavi Vartiainen & Ben Blood, Pelicans
@attendo - Joonas Järvinen & Matt Generous, HIFK
@Satunnainen - Antti Tyrväinen & Markku Flinck, Ilves
@Maximum_attack - Janne Kolehmainen & Darryl Boyce, JYP
@Guarantee - Siim Liivik & Jari Sailio, Blues
@Śmierć - Josh Gratton & Tapio Sammalkangas, Ässät

Aleksi Saarela tekee enemmän pisteitä kuin sinun valitsema 1997 tai myöhemmin syntynyt pelaaja ensi kauden runkosarjassa Liigassa. Panos vaikka 40e ja olkoon viidelle nopeimmalle tämä veto auki.
Pelejä pitää pelata vaikka puolet, eli jos Saarela tai joku vedossa mukana oleva pelaa vähemmän kuin 30peliä, niin se veto mitätöityy.
Tuollainen muistui mieleen sivujen takaa ja kovasti kyllä koitin etsiskellä, että eikö tosiaan Patrik Laine ole mennyt kenellekkään ja minä nyt sitten nappaan helpot rahat pois kuljeksimasta ja väitän, että Patrik Laine tekee enemmän pisteitä kuin Aleksi Saarela. Deal?
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Minä voin ottaa vaikka 50€ vedon, että Ässät on runkosarjan kolmen huonoimman joukossa. Minä olen sitä mieltä että on (toki valitettavasti, sillä joukkueen rosteri on mielenkiintoinen) ja sinä et
Otan tämän kiinni, jos kelpaa muukin kuin Ässät kannattaja puolustamaan porilaisia ;D

Niin ja 50€ käy
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös