Kärppien kannattajatoiminta 2023–2024

  • 66 703
  • 291

Beni49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älytön meno tänään. Kaikkien aikojen kausi katsomossa, ensi kaudella mennään taas isommin! Katsomon siirto kohti päätyä loi aivan uuden tunnelman koko Raksilaan, toivottavasti saadaan vielä joskus se koko päädyn seisomakatsomo.

Onkohan fanikatsomon laajentaminen lisää suunnitelmissa ensi kaudelle?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Fanikatsomon paras kausi koskaan. Minulla on iso arvostus toimintaanne kohtaan. Olen luottavainen, että meno vain yltyy ja yhteistyö seuran kanssa syvenee. Iso kiitos teille!

Tuuletin muuten seisaaltaan kaikki Kärppien maalit tällä kaudella. Siitä olen tyytyväinen.
 
Suosikkijoukkue
Oulu
Onkohan fanikatsomon laajentaminen lisää suunnitelmissa ensi kaudelle?
Tuskin, tämäkin laajentuminen vaati aivan helvetisti töitä. Jos pitäisi arvata, niin toimistolla odotetaan tällä hetkellä uuden hallin varmistumista. En usko, että nykyraksilassa nähään koko päädyn kokoista kannattajakatsomoa, mutta toivottavasti ääneenkannattajat osallistetaan tulevan hallin suunnitteluun.
 

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Fanikatsomon paras kausi koskaan. Minulla on iso arvostus toimintaanne kohtaan. Olen luottavainen, että meno vain yltyy ja yhteistyö seuran kanssa syvenee. Iso kiitos teille!

Tuuletin muuten seisaaltaan kaikki Kärppien maalit tällä kaudella. Siitä olen tyytyväinen.
Tähän on kyllä helppo yhtyä, paras kausi fanikatsomolta koskaan! Iso kiitos kaikille loistavasta toiminnasta koko kauden ajan! Tämä ei olisi ollut varmasti mitenkään mahdollista ilman fanikatsomon laajentamista (yhtään väheksymättä aktiivien erittäin arvokasta työtä), joten toivottavasti toimistolla ollaan hereillä. Jos fanikatsomoa laajennettaisiin vielä enemmän keskelle, niin sinne voisi ottaa myös pienemmät lapset mukaan (ml. junnukatsomo) ja siten saataisiin jatkumoa.

Kaikki istumapaikkalaiset saisivat ottaa palstaveli-McTorsosta mallia ja oppia, ja tuulettaa ensi kaudella kaikkia Kärppien maaleja seisaalteen! Tästähän voisi tehdä vaikka jonkinlaisen haasteen. Kansanterveydenkin kannalta fiksua välillä nousta seisomaan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Totta.

TYKKIKAUSI !!!!!

Aivan uskomaton meno lähes joka kotipelissä, jossa sain olla G-H:ssa menossa mukana! Nyt on mennyt toiminta eteenpäin valovuodella muutamassa vuodessa.

En arastele sanomaan, että alkaa olla jo pikkuhiljaa PARASTA TOIMINTAA koko liigan mittapuulla !! Joka pelissä. Koko ilta tulee !!

Iso KIITOS kaikille !!!
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Tuuletin tällä kaudella kaikki Kärppien maalit seisaaltaan. Kannustan kaikkia muitakin osallistumaan, tunnetta saa ja pitää näyttää!
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Mikähän homma ettei nykyään ihmiset jaksa nousta seisomaan kun maali tulee? 10-20 vuoden takasia koosteita katsoo nii oli eri meininki raksilassa istumakatsomon osalta.
Tää on oikeasti jännä. Muistan kun ihan muksuna joskus 2004-2005 tuli käytyä ekoissa Kärppäpeleissä hallilla ja silloin muistan kyllä ihmisten nousseen seisomaan aina maalin tullessa, mutta jossain vaiheessa se vain loppui kuin seinään. Ehkä ne on ollut silloin eri porukkaa sivukatsomossa.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikähän homma ettei nykyään ihmiset jaksa nousta seisomaan kun maali tulee? 10-20 vuoden takasia koosteita katsoo nii oli eri meininki raksilassa istumakatsomon osalta.
Miten mulla on se fiilis, että kyllä aika moni nousee vieläkin seisomaan? Voi olla, että D-katsomossa, missä ne harvat paikan päällä katsomani pelit olen rouvan kanssa ollut, on sellainen, että siellä noustaan aina maalin tullessa seisomaan? Minä ja rouva noustaan ainakin joka kerta ja seisaaltaan annetaan aplodit maalintekijälle.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Mietin vain että treella ja stadissa, jopa lahdessa :D jotenki säälittävän näköstä ku oulussa tulee byyri ja kukaa ei nouse ylös
En tiedä mihin päin katsomoa vilkuilet maalien tullessa, mutta ainakin siellä päin missä itse tulee istuskeltua jengi pomppaa samantien ylös kun maali tulee ja tuulettelee asianmukaisesti. Automaatioreaktiona tuo tulee itseltäkin, raketti perseessä samantien kun kiekko maalissa. Noin niinkuin vertauskuvallisesti.

Toki tuolla on paljon sitä satunnaiskävijää joilta ei meinaa irrota edes taputusta maalin syntyessä, mutta "kukaa ei nouse ylös" on myös aikamoista liioittelua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös