Jyrkkiö vs. Peters

  • 37 687
  • 80

Paatelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Wrister kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessani, tuli mieleeni sellainen vääntö, jossa Rami "Raivo" Summanenkin on joutunut nöyrtymään. Tapahtumasta on varmaan kymmenkunta vuotta, Summanen pelasi TPS:n paidassa ja toinen osapuoli eli Allan Measures oli Ilveksen miehiä. Urheiluruudusta taidettiin kyseinen tanssahtelu näyttää ja jos nyt en aivan väärin muista, niin Allu laittoi Summasta huolella käkättimeen.

Raimohan on useimmiten ollut antavana osapuolena, kuten tästäkin ketjusta on käynyt ilmi, mutta ainakin kerran on käynyt kylmät. Vai muistanko aivan väärin? Korjatkaa ihmeessä.

Muistat väärin. Tappelu oli hirmu tasainen, mikä oli mielestäni aika yllättävää, sillä kyllähän Allu on paljon Ramia heiveröisempi kaveri. Allu sitoi hienosti eikä Rami päässyt lyömään. Hienoinen pistevoitto Allulle, mutta mistään käkättimeen vedosta ei ollut kysymys. Pelkkä paini. Arvostan molempia kavereita suunnattomasti.
 
Niin jos Allu/Summasta tarkennetaan, niin Summaselta paloi proput, mutta Allu nappasi miehen välittömästi pihteihin niin että iskujenvaihtoa ei koskaan tapahtunutkaan.

Joku loruili Petri Kaltevan mukiloineen Suvannon tikattavaksi. Aika nuhjausta tämäkin, joskin pari osumaa kaiketi saatiin vaihdettua. Kaltevan ihra punoitti ainakin, Suvannon tikeistä ei ole tietoa - mistään teurastuksesta ei tässäkään ollut kysymys.

Samaiseen otteluun liittyen tämä Alatalon "koulutus". Muutaman hanska kädessä tarjoillun huitaisun saivat Sindel ja Kautonen mieskasassa aikaiseksi. Tämän jälkeen Haanpää vielä tarjosti Alatalolle "mahdollisuutta" heittämällä hanskat jäähän ja karjaisemalla että "antaa tulla sit", mutta ei saanut vastausta - Haamu olisi voinut kaveria kouluttaa jo vähän rivakamminkin..

Jostain ihmeen syystä aika kultaa näitä tappelumuistoja ja lopputuloksia mieleisekseen. Legendaarisimpia ovat ehkä tarinat Peltomaan Tinkestä joka nuorena miehenä oli kuulemma itse Tyson kentällä..=) Kovin erilaiselta ne pelit näytti kun oli itse paikalla katsomassa...
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Raivo Summanen

Niin, Summanen on kyllä ollut monessa myllyssä mukana. Itselleni ikimuistoisin on Ässät-TPS play-offs ottelu keväältä 1993. Tepsi oli selvästi alakynnessä, ja Ässät pelasi ehkä historiansa parasta kiekkoa, olihan vastassa ehkä HIFK-98:n ohella kovin koskaan Suomessa koottu seurajoukkue.

Ramilla alkoi selvästi keittämään, ja yleisö (taas kerran) otti Ramin lempilapsekseen. Ramin otteista alkoi paistaa, että matsia loppuun ei pelaa. Japa Levonen sai laidan vieressä kiekon kaivettua Ässille, ja Rami ajoi aika tyylipuhtaasti niskaan poikittaisella. Ässä-kapteeni Olli Kaski huomasi kapteenin velvollisuuksien kutsuvan, heitti hanskat jäihin ja huusi Summasta myllyyn. Ja Ramihan tuli. Kaski oli täysi vastaantulija, kun Ramin raivohullut tuulimylly kädet muokkasivat miehen naamaa uuteen uskoon. Ehkä eniten tunnetta mukanaan pitänyt tappelu mitä olen missään nähnyt.

Toinen hauska Ässä-episodi on harkkamatsista Ässät-ZSKA jostain 90-luvun alusta. Vladimir Malakhov töni Levosta maalin edessä. Japa kääntyi ja oli selvästi aikeissa alkaa myllyttämään, mutta nähtyään Malakhovin jätti leikin sikseen. Pienen ajan päästä Rauli Raitanen oli samassa tilanteessa. Raitanen kääntyi ja veti oikean suoraan Malakhoviin, joka lensi jäihin. Raitasen ilme oli aluksi ällistynyt, hetken tyytyväinen ja sen jälkeen kauhistunut, kun Malakhov hyppäsi jäästä ylös ja antoi käsien käydä. Tappelu muistutti lähinnä sarjakuvatappelua, kun Raitasen varusteet yksi toisensa jälkeen lensivät pitkin kaukaloa. Lopuksi linjatuomarit saivat pelkkä aluspaita päällä olleen Raitasen turvaan.
 
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, HIFK
Näköjään tällainenkin thread oli olemassa... Joskus pari vuotta sitten toisessa ketjussa mainitsinkin, että minulla on tuo Jyrkkiön ja Petersin matsi VHS:llä. Tai siis se osa siitä mitä näytettiin seuraavassa Hockey Night:ssa kolmoskanavalla. Pätkä tuli Ilves-TPS-ottelun ennakon yhteydessä, ja siinä haastateltiin samalla Jyrki Santalaa.
 

rage

Jäsen
Suosikkijoukkue
T:mi Porin hitsaus ja rengas
Major Julli kirjoitti:
[niks]Ramilla alkoi selvästi keittämään, ja yleisö (taas kerran) otti Ramin lempilapsekseen. Ramin otteista alkoi paistaa, että matsia loppuun ei pelaa. Japa Levonen sai laidan vieressä kiekon kaivettua Ässille, ja Rami ajoi aika tyylipuhtaasti niskaan poikittaisella. Ässä-kapteeni Olli Kaski huomasi kapteenin velvollisuuksien kutsuvan, heitti hanskat jäihin ja huusi Summasta myllyyn. Ja Ramihan tuli. Kaski oli täysi vastaantulija, kun Ramin raivohullut tuulimylly kädet muokkasivat miehen naamaa uuteen uskoon. Ehkä eniten tunnetta mukanaan pitänyt tappelu mitä olen missään nähnyt.[/naks]

Huhun mukaan Japa oli enemmän tai vähemmän filmannut kyseisen tilanteen. Jäässä maatessaan hän oli sivusilmällä nähnyt, kuinka Kaski sai elämänsä myllytystä. Japa ei ollut kehdannut nousta jäästä, eikä edes jälkeenpäin kertonut että se poikittainen ei ihan niin paljon sattunut. Olihan se silti Ollilta urhea teko. Ei siinä mitään.

Itse en tilannetta muista ja koko tarina ihan kaupunkilegendaa.
 
Suosikkijoukkue
D-Kiekko, Teräs-Kiekko, Eka-Kiekko
Kaski ja Summanenhan saivat mainitusta kahakasta pelikiellot, jota sitten seuraavan ottelun erätauolla tv-lähetyksessä puivat. Kaski siinä yhteydessä vielä totesi "olleensa lähinnä ottava osapuoli" tjsp. Summasen muistelen kommentoineen kähinää (jossain toisessa yhteydessä) kertomalla että Kaski haastoi hänet huutaen "nyt mä sut opetan".

90-91 kaudella Jokerien Marko Halonen mukiloi vaihtoaition edustalla HIFK:n Pekka Tuomiston, joka oli niitannut edellisessä erässä maalivahti Jarmo Urosen päätyyn kiekontavoittelutilanteessa. Sen sijaan Tapparan en muista järjestäneen kostotoimenpiteitä 85-86 kauden ottelussaan HIFK:ta vastaan, tuolloinhan Markus Mattsson vedettiin päätyseinään kahteenkiin otteeseen. Darren Boyko oli ainakin asialla ja olikohan toinen taklaaja Raimo Hirvonen tai Tony Arima.
 

axe

Jäsen
Helmut Steiger kirjoitti:
Sen sijaan Tapparan en muista järjestäneen kostotoimenpiteitä 85-86 kauden ottelussaan HIFK:ta vastaan, tuolloinhan Markus Mattsson vedettiin päätyseinään kahteenkiin otteeseen. Darren Boyko oli ainakin asialla ja olikohan toinen taklaaja Raimo Hirvonen tai Tony Arima.

Kyllähän Tapparan aitiosta silloin lähti välittömästi joukkueen kovin kaveri poliisina jäälle. katso kuva
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Helmut Steiger kirjoitti:
Tässä ikivanhassa mutta maanmainiossa ketjussa lienee sopivinta kysellä palstalaisten muistikuvia/havaintoja Tomi Kallion turpakeikasta EHL-matsissa, muistaakseni jotain brittiläistä joukkuetta vastaan? Käkeen taisi tulla Kalliolle ja kunnolla, oliko peräti kahden miehen voimin?

Olin paikalla, ottelu pelattiin Turussa ja vastustaja oli Manchester Storm. Kallio piestiin porukalla palloseuran pelaajien seuratessa tilannetta vaihtoaitiosta. Muistaakseni Jursinov jopa esteli pelaajia rientämästä apuun. Tappelu oli/on yksi epäreiluimmista mitä olen nähnyt, isolla sakilla melkein junnua käkättimeen.
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Devon kirjoitti:
Kuka muistaa vielä tapauksen 80-90-luvun taitteesta. Juha Jyrkkiö ja Steve Peters ottivat mittaa toisistaan jo alkuverryttelyn aikana keskialueella. Jyrkkiö taisi silloin edustaa HPK:ta ja Peters Tapparaa. Muisti voi tosin pettää. Itse en ollut paikalla, joten olis kiva kuulla, mitä todella tapahtui. Muistikuvat silloisesta lehtijutusta on aika hatarat.

Ois kiva myös tietää, millaiset rangaistukset siitä sillon sai. Olen joskus miettinyt, että jos tänä päivänä tekis samalla tavalla, ni ei varmaan tarvis ihan lähi aikoina kaukalos näyttäytyy.

Tuo samainen tapaus on niitä ensimmäisiä muistoja mitä itselläni on kyseisestä lajista. Joukkeet meni ihan oikein. Taisi olla vielä meikäläisen ensimmäinen pelimatka. Toisessa ketjussa onkin tullut sitä hieman muisteltua http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=24869. Tosin annettakoon anteeksi jos en muista oikeata vuotta, olin silloin alle kouluikäinen.

Kyllähän siitä ihan kiitettävästi kummallekin tuli sitten lopulta, kuten jo aiemmin ketjussa on kerrottukin. Ja saihan se kaikki avaamaan sanaiset arkkunsakin asioista.
 
Viimeksi muokattu:

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
kausi kirjoitti:
Olin paikalla, ottelu pelattiin Turussa ja vastustaja oli Manchester Storm. Kallio piestiin porukalla palloseuran pelaajien seuratessa tilannetta vaihtoaitiosta. Muistaakseni Jursinov jopa esteli pelaajia rientämästä apuun. Tappelu oli/on yksi epäreiluimmista mitä olen nähnyt, isolla sakilla melkein junnua käkättimeen.

Kallion pieksemisen hoiteli kyllä ihan yksi kaveri, Jeff Lindsay. Koko tilannehan lähti siitä, kun Kallio taklasi Storm-pelaajan (taisi olla juuri Lindsay) selästä laitaan, josta sitten koko Storm-joukkue "innostui". Valitettavasti Tepsillä oli vaan kentällään pienikokoiset "junnut" (esim. juuri Kallio, joka silloin taisi olla 19-vuotias). Kimmo Timonen otti niin ikään samaan aikaan matsia ja pärjäsi vähän paremmin kuin Kallio. Joka tapauksessa Kallion piekseminen tapahtui ainoastaan Lindsayn toimesta.

Silloin Neloselta tullutta ottelua kommentoi muuten Summasen Raimo, joka arvosteli TPS-pelaajia siitä, kun eivät menneet Kallion avuksi (siis Timosta lukuunottamatta), vaan seisoivat vain vieressä.

Tepsin vaihtoaitiosta oli Riku-Petteri Lehtonen ainakin lähdössä mukaan, mutta Jursinov esti Lehtosen aikeet. Kuumimpana koko tilanteessa kävi kuitenkin Koivun Jukka, joka nousi seisomaan vaihtoaition laidan päälle ja yritti ilmeisesti haastaa koko Stormin joukkuetta tappeluun.

Nämä ulkomuistista. Voin myöhemmin vielä tarkistaa tilanteen videolta ja pistää tarkemman selostuksen tapahtumien kulusta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
JimmyMac kirjoitti:
Kallion pieksemisen hoiteli kyllä ihan yksi kaveri, Jeff Lindsay.

Olemme vahvasti erimieltä tästä, muistelen kovasti että nimenomaan sitä paheksuttiin että porukalla junioria koulutettiin. Muistini voi kyllä tehdä tepposensa, mutta mutta....
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
kausi kirjoitti:
Olemme vahvasti erimieltä tästä, muistelen kovasti että nimenomaan sitä paheksuttiin että porukalla junioria koulutettiin. Muistini voi kyllä tehdä tepposensa, mutta mutta....

Eikös se kouluttaja ollut se musta jäbä Ruggles tmv. Koivun Jukkahan huusi laidan päällä seisten perään: "Tul tänne koittamaan saatanan neekeri". Mahtoi mennä perille. Tai menikin, TV-lähetykseen nimittäin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pressiboxi kirjoitti:
Eikös se kouluttaja ollut se musta jäbä Ruggles tmv. Koivun Jukkahan huusi laidan päällä seisten perään: "Tul tänne koittamaan saatanan neekeri". Mahtoi mennä perille. Tai menikin, TV-lähetykseen nimittäin.

Näin minäkin muistelen että oli tumma poika, Kallion saadessa sakinhivutusta häneltä voisin melkein vannoa kautta narvanmaan että myös muita Stormin pelaajia hääri messissä, ellei nyt takoen niin tilannetta varmistaen. Myönnetään ettei tullut oltua matsissa aivan selvinpäin...
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
kausi kirjoitti:
Näin minäkin muistelen että oli tumma poika, Kallion saadessa sakinhivutusta häneltä voisin melkein vannoa kautta narvanmaan että myös muita Stormin pelaajia hääri messissä, ellei nyt takoen niin tilannetta varmistaen. Myönnetään ettei tullut oltua matsissa aivan selvinpäin...

Kyllä se oli nimen omaan Lindsay, joka veteli Kalliota. Voin vielä tarkistaa homman videolta, kunhan pääsen kotiin.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Major Julli kirjoitti:
Niin, Summanen on kyllä ollut monessa myllyssä mukana. Itselleni ikimuistoisin on Ässät-TPS play-offs ottelu keväältä 1993. Tepsi oli selvästi alakynnessä, ja Ässät pelasi ehkä historiansa parasta kiekkoa, olihan vastassa ehkä HIFK-98:n ohella kovin koskaan Suomessa koottu seurajoukkue.

Ramilla alkoi selvästi keittämään, ja yleisö (taas kerran) otti Ramin lempilapsekseen. Ramin otteista alkoi paistaa, että matsia loppuun ei pelaa. Japa Levonen sai laidan vieressä kiekon kaivettua Ässille, ja Rami ajoi aika tyylipuhtaasti niskaan poikittaisella. Ässä-kapteeni Olli Kaski huomasi kapteenin velvollisuuksien kutsuvan, heitti hanskat jäihin ja huusi Summasta myllyyn. Ja Ramihan tuli. Kaski oli täysi vastaantulija, kun Ramin raivohullut tuulimylly kädet muokkasivat miehen naamaa uuteen uskoon. Ehkä eniten tunnetta mukanaan pitänyt tappelu mitä olen missään nähnyt.

Toinen hauska Ässä-episodi on harkkamatsista Ässät-ZSKA jostain 90-luvun alusta. Vladimir Malakhov töni Levosta maalin edessä. Japa kääntyi ja oli selvästi aikeissa alkaa myllyttämään, mutta nähtyään Malakhovin jätti leikin sikseen. Pienen ajan päästä Rauli Raitanen oli samassa tilanteessa. Raitanen kääntyi ja veti oikean suoraan Malakhoviin, joka lensi jäihin. Raitasen ilme oli aluksi ällistynyt, hetken tyytyväinen ja sen jälkeen kauhistunut, kun Malakhov hyppäsi jäästä ylös ja antoi käsien käydä. Tappelu muistutti lähinnä sarjakuvatappelua, kun Raitasen varusteet yksi toisensa jälkeen lensivät pitkin kaukaloa. Lopuksi linjatuomarit saivat pelkkä aluspaita päällä olleen Raitasen turvaan.

Ettei vaan olis ollu Darius Kasparaitis kyseessä..voi olla, että olen väärässä mutta jostain on jäänyt tälläinen mieleen?
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
TPS - Manchester Storm (EHL)

Jep, eli tarkistin tuon TPS - Manchester Storm EHL-liigan matsin videolta. Tapahtumat menivät näin:

Koko homma alkaa siitä, kun Kallio taklaa Jeff Lindsayn selästä laitaan. Mielestäni selkeä jäähyn paikka, jonka tuomari kuitenkin jätti viheltämättä. Siitä sitten ensimmäisenä Hilton Ruggles meni ilmoittamaan oman mielipiteensä Kalliolle. Tässä vaiheessa ei kuitenkaan alkanut vielä takominen, vaan hanskat pysyivät jäässä.

Vähitellen paikalle kertyi torikokous, jossa Tepsin puolelta mukana olivat Timonen, Miettinen, Rousu, Kiviharju, Kallio ja Jokinen. TPS alkoi juuri vaihtamaan, kun mylläkkä alkoi, siitä syystä tuollainen koostumus.

Jossain vaiheessa Kallion niitin uhriksi joutunut Lindsay löysi Kallion käsiinsä ja aloitti takomisen. Kallio oli täysin vastaantulija ja Lindsay sai useita hyviä iskuja sisään. Mutta tosiaan varsinaiseen Kallion löylyttämiseen ei osallistunut muita kuin Lindsay.

Samaan aikaan tämän kanssa Kimmo Timonen ja Brad Rubachuk kävivät oman vääntönsä. Muut pelaajat eivät osallistuneet varsinaisiin tappeluihin. Esim. Hilton Ruggles ei pudottanut edes hanskojaan.

Lindsay: http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid[]=7759
Rubachuk: www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=4694
 

kirovits

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa ja Canadiens
Myrvold kirjoitti:
Ettei vaan olis ollu Darius Kasparaitis kyseessä..voi olla, että olen väärässä mutta jostain on jäänyt tälläinen mieleen?

Kasparaitis ei pelannut ennen NHL:ää ZSKA:ssa, hän pelasi Dynamossa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
JimmyMac kirjoitti:
Jep, eli tarkistin tuon TPS - Manchester Storm EHL-liigan matsin videolta. Tapahtumat menivät näin:

Ok, tiukasta etukenosta johtuen muistin sitten väärin. Omaan dataan on jäänyt raapaisuja siitä että juniori-kalliota löylytettiin isän kädestä, sakkia oli kuin pipoa kentällä ja asetelma oli täysin kohtuuton. Todisteena käyttämäsi nauhoitus pyyhkii luonnollisesti minun promilleiset muistikuvani mennen tullen, case closed.
 

Paatelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
JimmyMac kirjoitti:
Jossain vaiheessa Kallion niitin uhriksi joutunut Lindsay löysi Kallion käsiinsä ja aloitti takomisen. Kallio oli täysin vastaantulija ja Lindsay sai useita hyviä iskuja sisään. Mutta tosiaan varsinaiseen Kallion löylyttämiseen ei osallistunut muita kuin Lindsay.

Tuo on yksi häpeällisimmistä tapauksista kaukalossa mitä olen nähnyt. Kukaan Tepsiläinen ei auttanut vaikka omaa junnua pätkitään sata-nolla. Isä-Koivu tosiaan huuteli Fucking Niggeriä tuolle Stormin pelaajalle enkä ole koskaan nähnyt kenenkään Koutsin käyvän niin lämpimänä.
 

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
Myrvold kirjoitti:
Ettei vaan olis ollu Darius Kasparaitis kyseessä..voi olla, että olen väärässä mutta jostain on jäänyt tälläinen mieleen?

Kyllä se Malakhov oli.

Raulilla oli aika vaikeaa. Ei ollut oikein mitään tehtävissä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Paatelainen kirjoitti:
Tuo on yksi häpeällisimmistä tapauksista kaukalossa mitä olen nähnyt. Kukaan Tepsiläinen ei auttanut vaikka omaa junnua pätkitään sata-nolla.
Äläs nyt. Olen varma että puoli Suomea on tapauksesta sitä mieltä, että tuo oli vain oivaa hermokontrollin säilyttämistä, jonka ansiosta oma joukkue sai ylivoiman.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
dana77 kirjoitti:
Äläs nyt. Olen varma että puoli Suomea on tapauksesta sitä mieltä, että tuo oli vain oivaa hermokontrollin säilyttämistä, jonka ansiosta oma joukkue sai ylivoiman.

Ja puoli Suomea jonka mielestä Stormille olisi vaikka voinut hävitä kuusi kertaa putkeen kunhan moista ei olisi nähty. Vakavammin, muistanko kokonaan väärin että Hifkilläkin oli "ongelmia" samassa liigassa jotain saksalaisjoukkuetta vastaan?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
kausi kirjoitti:
Ja puoli Suomea jonka mielestä Stormille olisi vaikka voinut hävitä kuusi kertaa putkeen kunhan moista ei olisi nähty. Vakavammin, muistanko kokonaan väärin että Hifkilläkin oli "ongelmia" samassa liigassa jotain saksalaisjoukkuetta vastaan?
Jep, minä asun sillä puolella suomea.

HIFK:lla on joskus ollut hieman lämpimähköjä pelejä sekä Mancesterin ja Frankfurtin kanssa. Ensimmäisen peli mulla onkin videolla ja voisin sen tänään flunssan kunniaksi katsoa, mutta jälkimmäistä vastaan käytyjä en suoraan sanottuna hyvin muista. HIFK-fanien suusta tullaan varmaan kohta kuulemaan että HIFK oli fyysisesti joukkueita ylivoimainen ja voitti kaikki pelien tappelut ylivoimaisesti ja kun vastakkaisia mielipiteitä ei ole esitetty, niin tottahan sen on oltava.

Faktaa nyt ainakin on että toiseen Frankfurt-peliin HIFK jätti Calounin kotiin ja hommasi stuntuksi erään Trevor Doylen (mikä tietenkin oli tyhmää, sillä peloittelu ja väkivalta eivät kaukalossa toimi (kun vastassa on ammattilaispelaajat ja kaikkiea), eivätkä ne muutenkaan ratkaise mitään, sitäpaitsi siitä pelistä ei jostain syystä tullutkaan yhtään kuumaa, koska jostain syystä Frankfurtin kovin tappelija oli loukkaantunut eikä pystynyt edes pelaamaan. niih.
 

Animal

Jäsen
dana77 kirjoitti:
koska jostain syystä Frankfurtin kovin tappelija oli loukkaantunut eikä pystynyt edes pelaamaan. niih.

Näin on. Apina nimeltä Rick Hayward, joka aloitti Helsingissä yksipuolisen myllyn puskista Jarkko Ruutua vastaan. Hayward oli muuten aikaisemmilla kausilla ottanut Doylelta näköön farmiliigoissa muutamaan kertaan. Miksiköhän Doyle hommattiin ja miksiköhän Hayward oli Frankfurtin pelissä "loukkaantunut"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös