JYPin mediaketju

  • 1 791 752
  • 7 857

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joitain Pojun biisejä on tullut ihan mielellään kuunneltua sopivassa mielentilassa, mutta tällaisesta jää kyllä niin paska maku suuhun, ettei tee mieli kuunnella enää yhtään. Toivottavasti tulisi vielä järkiinsä.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ettei vaan huomenna tulisi julkistusta, siitä että Pojun ilmoitus boikotista johtui kommunikaatiokatkoksesta tjms.

Pojulla taitaa olla aika hyvät suhteet niin JYP.n kuin Happeeseenkin, ja voi olla, että tällä on ihan harkitusti haettu julkisuutta Happeen välieräpelille. KSML.n juttua asiasta en ole lukenut.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
No olipa outo uutinen. Tosin enpä minä siitä nähnyt kuin otsikon. Jos joku tunnukset omaava voisi laittaa referaattia?

Jos uskotaan tämän ketjun spekulaatioita, niin hassulle kuulostaa mikäli Poju on vetänyt herneet nenään ainoastaan jostain Happeen pelin anniskeluista. Vielä hassummalle kuulostaa että äijä syttää siitä JYPiä. Olen muutekin pitänyt Pojua kovana paikallisurheilun fanina, joten lievä pettymys kuulla mieheltä tämmöistä purnaamista.

Pojun itsensäkin kannalta pidän aika typeränä tuota linjausta. Kuten tässäkin ketjussa on sanottu, OI JOI JOI ei ole mikään Pojun oma biisi, kuten vaikkapa Hirvivaara tai Poika saunoo. JYPin ei siis tarvitse edes hylätä tuota OI JOI JOITA Pojun suutahtamisen myötä - sen kun pyydetään joku toinen artisti vetämään tuo maalirenkutus. Itse asiassa mielestäni tuo OI JOI JOI voisi kaivata jo hieman jonkinlaista päivitystä. Muistanko oikein että sama laulu korkattiin ekan kerran playoffeihin 2010, ja se on pysynyt sen jälkeen about koskemattomana? Minun tekisi mieli hieman kokeilla uusia tuulia biisin suhteen jo ilman Pojun protestejakin. Miltä kuulostaisi OI JOI JOI esimerkiksi Arja Korisevan, Timo Rautiaisen, Lost Societyn, FP:n tai Gettomasan versiona? Tässä vain ensimmäisenä mieleeni juolahtaneet keskisuomalaiset artistit.

Mikään ikävä nimenomaan Pojun versionnille ei minulla tule. Eiköhän tuon kykene joku muukin esittämään. Itse biisiä en todellakaan olisi kuoppaamassa, mutta joku versio 2.0 voisi olla pian paikallaan.
 

Theone

Jäsen
Äkkiseltään minulle tuli tuntuma että Poju on matkalla Rukalla ottanut nyt muutaman liikaa ja käsittänyt asioita väärin.
Juuri näin tässä on tainnut käydä. Vanha kunnon naistenhakkaaja on ottanut taas kerran muutaman liikaa ja saanut päähänsä elämää suurempia visioita. Nyt selvittiin henkisillä vammoilla ja eiköhän tuolta vielä joku anteeksipyyntö tule ja selitykset päälle. Itse olin siinä uskossa, että tämä itseään superstarana pitävä ukko olisi veivannut vihdoinkin korkkia kiinni mutta taisin olla väärässä.
 
Mukavaa, mutta samalla haikeaa katsoa noita koosteita Suomelan ketjun onnistumisista! Yksi palanen tuosta ketjusta jäi vielä meidän iloksi. Mutta ketkä tuohon Jerryn viereen tulee isoja saappaita täyttämään?
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Anttoni Hongasta on ihan hyvä juttu hesarin nettisivuilla. Kännyllä en tosin rupea tähän kikkailemaan linkkiä
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Liigan palkinnot jaettu, Jarkko Immonen valittiin liigan herrasmiespelaajaksi ja JYP voitti seurana Kalen Kannun. Eli erikoispalkinto, joka jaetaan vuosittain merkittävistä kiekkoteoista, eiköhän tämä tullut CHLn voiton ansiosta.

Lisäksi Antti Suomela valittiin liigan allstars kentälliseen
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päivän KSML:kin Tomasekin haastattelua ja tänään vielä näköislehti luettavissa veloituksetta... Eli jos haluaa niin vielä ehtii...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta Tomasekin Youtube-videosta jäi hyvä fiilis kaverista. Puhuu erinomaista englantia, kuten osasin odottaakin. Oikein positiivisen oloinen tyyppi. Kehui itseään taitavaksi pelaajaksi, joka on juuri sitä, mitä häneltä myös toivotaan.

Ja Hubahan kaverin maahan toi, mikä ei yllätä yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tuosta Tomasekin Youtube-videosta jäi hyvä fiilis kaverista. Puhuu erinomaista englantia, kuten osasin odottaakin. Oikein positiivisen oloinen tyyppi. Kehui itseään taitavaksi pelaajaksi, joka on juuri sitä, mitä häneltä myös toivotaan.

Ja Hubahan kaverin maahan toi, mikä ei yllätä yhtään.
Itelle tuli kans hyvin positiivinen vaikutelma, jännä homma miten tollasesta lyhyestä pätkästä edes voi vetää johtopäätöksiä mutta näin se vaan on.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Tuosta Tomasekin Youtube-videosta jäi hyvä fiilis kaverista. Puhuu erinomaista englantia, kuten osasin odottaakin. Oikein positiivisen oloinen tyyppi. Kehui itseään taitavaksi pelaajaksi, joka on juuri sitä, mitä häneltä myös toivotaan.

Ja Hubahan kaverin maahan toi, mikä ei yllätä yhtään.

No niin, nyt jäämme mielenkiinnolla odottamaan tulevaa kautta. Tosiaan, miehellä ei ole juurikaan tyypillistä tsekki-aksenttia, vaikka sillä nyt ei mitään väliä ole vaikka olisikin. Tuskin Huba on kauheasti negaa puhunut, muuten mies olisi varmasti ihan muualla.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Tuosta Tomasekin Youtube-videosta jäi hyvä fiilis kaverista. Puhuu erinomaista englantia, kuten osasin odottaakin. Oikein positiivisen oloinen tyyppi. Kehui itseään taitavaksi pelaajaksi, joka on juuri sitä, mitä häneltä myös toivotaan.

Ja Hubahan kaverin maahan toi, mikä ei yllätä yhtään.

Kyllä jäi hyvä fiilis tuosta! Varsinkin, että Hubacek on kertonut organisaatiosta ja hän varmasti osaa kertoa mitä täällä vaaditaan (tietäen miehen oman työmoraalin ja vaatimustason), uskoisin että Tomasek voi olla jopa kultakimpale jos saa oman potentiaalin käyttöön. Erittäin positiivinen fiilis miehestä. Jäi vähän sellainen fiilis että se seuraava steppi nyt otetaan, ja pilkettä silmäkulmassa näytti olevan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Pakko antaa palautetta tämän päivän pressistä. Mielestäni aika onneton ajankohta julkistaa uusi päävalmentaja. Lätkäkansa tuijottaa MM-kisoja ja NHL:n playoffeja. Perjantaipäivä klo 16, porukka on luultavimmin matkalla töistä kotiin. Perjantaina osa saattaa myös olla jo viikonlopun menoissa.

Näistä syistä en ehtinyt itse tilaisuutta katsomaan livenä, mutta Jatkis-huhujen mukaan en menettänyt mitään. Ilmeisesti taas kerran kaatuivat yhteydet. Se on kyllä jännä että jokainen muksu osaa nykyään striimata omaa konsolipelaamistaan muiden katseltavaksi, mutta Euroopan seurajoukkueiden some-kuninkaaksi aikova joukkue ei saa yhtä lehdistötilaisuutta tulemaan livenä ulos.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Näistä syistä en ehtinyt itse tilaisuutta katsomaan livenä, mutta Jatkis-huhujen mukaan en menettänyt mitään. Ilmeisesti taas kerran kaatuivat yhteydet. Se on kyllä jännä että jokainen muksu osaa nykyään striimata omaa konsolipelaamistaan muiden katseltavaksi, mutta Euroopan seurajoukkueiden some-kuninkaaksi aikova joukkue ei saa yhtä lehdistötilaisuutta tulemaan livenä ulos.
Ja ilmeisesti äänienkin kanssa oli häikkää.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko antaa palautetta tämän päivän pressistä. Mielestäni aika onneton ajankohta julkistaa uusi päävalmentaja. Lätkäkansa tuijottaa MM-kisoja ja NHL:n playoffeja. Perjantaipäivä klo 16, porukka on luultavimmin matkalla töistä kotiin. Perjantaina osa saattaa myös olla jo viikonlopun menoissa.

Näistä syistä en ehtinyt itse tilaisuutta katsomaan livenä, mutta Jatkis-huhujen mukaan en menettänyt mitään. Ilmeisesti taas kerran kaatuivat yhteydet. Se on kyllä jännä että jokainen muksu osaa nykyään striimata omaa konsolipelaamistaan muiden katseltavaksi, mutta Euroopan seurajoukkueiden some-kuninkaaksi aikova joukkue ei saa yhtä lehdistötilaisuutta tulemaan livenä ulos.

Toisaalta ei se näkyvyys siitä hirveästi jatkossakaan olisi parantunut kun ne MM-kisat ja NHL pudotuspelit jatkuu. Jos olisi maanantaihin odotettu niin todennäköisesti tieto olisi kerennyt jo vuotaa lehdistöön myös. Yhteydet tälläkertaa toimi ja youtube alustana paljon vakaampi ja kuvanlaatu hyvfä kun vaikka aikaisemmat Facebookki tai periscope lähetykset, mutta äänet oli jostain syystä monta minuuttia pois lähetyksestä ja palasi vasta kun kaikki tärkeimmät tiedot oli jo annettu. Selkeästi joltain oli jäänyt äänitestit tekemättä ennen lähetyksen aloittamista. Sama juttu taisi olla Marko Virtasen jatkosopimus lähetyksessä ettei ääntä meinanut kuulua.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
JYPin 18-19 - kauden kickoff-tilaisuus 30.5 klo 17 alkaen areenalla. Ymmärsinkö oikein tiedoitteesta, ns. kolmospaitakin esitellään tuolla?

Nyt on sitten jännä juttu, Poju kieltää oijoijoin huudatuksen ensi kaudella. Lähde KSML. Kuka tässä perseilee niin on asia erikseen.
Samassa tapahtumassa myös uuden maalilaulun esittely. Ilmeisesti sopua ei oo tullut... ja vaikka oiskin näin käynyt niin mun mielestä on ihan oikein jos näpäytetään takaisin Pojun suuntaan ja hänen musiikki menee boikottiin Lähitapiola Areenalla.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ilmeisesti sopua ei oo tullut... ja vaikka oiskin näin käynyt niin mun mielestä on ihan oikein jos näpäytetään takaisin Pojun suuntaan ja hänen musiikki menee boikottiin Lähitapiola Areenalla.

Kukas tämä poju sitten oikeen on? Tai millä lihaksilla hän voi kieltää Bob Marleylta riipatun jollotuksen? Jos tuon haluaa pitää, senkun rytmittää sen pikkuisen eritavoin kuin tähän asti, mitään tekijänoikeutta ei kenelläkään tuohon jollotukseen ole, eikä voi olla. Vääntää sen vaikka siihen perinteiseen ojooi, ojooi ojoojoojoi muotoon jos muuta ei keksi. En ymmärrä ongelmaa.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
JYPin 18-19 - kauden kickoff-tilaisuus 30.5 klo 17 alkaen areenalla. Ymmärsinkö oikein tiedoitteesta, ns. kolmospaitakin esitellään tuolla?


Samassa tapahtumassa myös uuden maalilaulun esittely. Ilmeisesti sopua ei oo tullut... ja vaikka oiskin näin käynyt niin mun mielestä on ihan oikein jos näpäytetään takaisin Pojun suuntaan ja hänen musiikki menee boikottiin Lähitapiola Areenalla.
Ikävä homma, mielestäni JYPillä oli yksi sarjan parhaita maalilauluja. Olisi kiva tietää taustat tälle biisin vaihtamiselle. Kielsikö Poju oikeasti tuon biisin käytön, vai näpäyttikö JYP vain Pojua? Kuten jo aiemmin kommentoin, Pojun käytös oli aika naurettavaa huomion hakemista.

Saapahan Poju rauhassa keskittyä ensi kaudella siihen minkä parhaiten osaa, eli naisten pahoinpitelyyn.
 

moelsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin se tuntui vastustajien kannattajissa aiheuttavan paljon tunteiden heräämistä, eli siltä osin todella toimiva kokonaisuus. Ehkä hieman kauhulla odottaen mitä sieltä tulee tilalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös