JYPin mediaketju

  • 1 791 196
  • 7 857

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Yhden keskisuomalaisen musiikkivaikuttajan teos Hurrikaani on kyllä liian pienellä huomiolla. Iso kontribuutio joukkueelle JYP, jota pitäisi arvostaa enemmän.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Minustakin Hurrikaani on melkeinpä paras JYP-aiheinen kappale, löytyy jopa soittoäänenä minulta. Ihmeen vähälle on jäänyt tosiaan sen käyttö. :/
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta ei hyvää biisiä haluaisi mihinkään jatkuvaan toistoon ja pilata se sillä sitten. Odottaa kauhulla että kohta löytyy sitten joka mainoksesta ja videossa taustalla.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Yhden keskisuomalaisen musiikkivaikuttajan teos Hurrikaani on kyllä liian pienellä huomiolla. Iso kontribuutio joukkueelle JYP, jota pitäisi arvostaa enemmän.

Juu, hieno piisi kyllä. Videoiden taustalle vaan ei nuo oikein käy.
Taustamusiikista voi olla montaa (kahta) mieltä, mutta sen pitää silti pysyä siellä taustalla.
Jos sinne taustalle laittaa laulua, minkä lyriikkaa voi seurata, se vie väkisin huomiota pois itse asiasta, eli haastatteluista ja yleensäkin siitä, mitä videolla yritetään tuoda näkyvlille. Itse olen hyvin tyytyväinen JYP-tuotantoon noissa. Kai se on yksilöllistä, mikä käy hermoille.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Juu, hieno piisi kyllä. Videoiden taustalle vaan ei nuo oikein käy.
Taustamusiikista voi olla montaa (kahta) mieltä, mutta sen pitää silti pysyä siellä taustalla.
Jos sinne taustalle laittaa laulua, minkä lyriikkaa voi seurata, se vie väkisin huomiota pois itse asiasta, eli haastatteluista ja yleensäkin siitä, mitä videolla yritetään tuoda näkyvlille. Itse olen hyvin tyytyväinen JYP-tuotantoon noissa. Kai se on yksilöllistä, mikä käy hermoille.

Yksilöllistähän tuo on. Itellä tuo musiikki on ottanut jo heti ensimmäisestä pätkästä asti ihan suunnattomasti korviin ja nuo videot tulee katsottua aika vauhdilla läpi, kun ei tuota musiikkia vain pysty kuuntelemaan ilman, että kyrpä kasvaa otsaan.
Lyriikoita en toivo taustalle, mutta jotain muutakin tuohon voisi hakea, eikä vain tyytyä tuohon ja vetää vuosikaudet samalla rasittavalla loopilla noita videoita.

Moldovan eeppinen saksofonin soittaja vaikka perkele sinne taustoja soittamaan :D
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Yksilöllistähän tuo on. Itellä tuo musiikki on ottanut jo heti ensimmäisestä pätkästä asti ihan suunnattomasti korviin ja nuo videot tulee katsottua aika vauhdilla läpi, kun ei tuota musiikkia vain pysty kuuntelemaan ilman, että kyrpä kasvaa otsaan.
Lyriikoita en toivo taustalle, mutta jotain muutakin tuohon voisi hakea, eikä vain tyytyä tuohon ja vetää vuosikaudet samalla rasittavalla loopilla noita videoita.

Jep, näinhän se menee. Tuossa toistokäytössä pitää vielä turvautua ns. copyright free -kamaan, niin tulos on aina ja väkisin geneeristä.
Onneksi satun tykkäämään ko. paskasta. ;)
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kun tuntuu tämä musiikkipuoli olevan hakusassaan niin kovin ja kaikkia miellyttämättömästi, kertoo se sen, että hyvin on pullat uunissa JYPillä. Tämä tietysti johtaa jo odottelemaan syyskuuta ja sarjan alkua, joten miten olis seuraava veto noiden videoiden taustalle, instrumentaalina tietysti.

Eila Pellinen - Tule syyskuu - YouTube

Linkki vie äänitteeseen tule syyskuu, yhden mielikki laulajani versioon.

Ja löytyihän se instrumentaalinakin, alkuperäisenä

MUSIC THEME FROM THE MOVIE COME SEPTEMBER - YouTube
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuossa Parviaisen Hurrikaanissa se alku sopisi hyvin Hurrikaani tv:n alkuun ja se antaa tulla vielä sen Parviaisen Hurrikaani kiekaisun siihen vielä. Sopii nimenkin kanssa hyvin yhteen. Muutenkin voi vähän rennosti ottaa juontajan mukaan. Nyt siellä tulee tekstillä kysymys johon haastateltava vastaa mikä on minun mielestäni sellainen aidan ali -suoritus. Juontajan kanssa saataisiin pelaajan kanssa keskustelu käyntiin luontevasti ja mukavasti.
 

Baldrick

Jäsen
Nyt oli kyllä ihan mielekäs jakso! Messiaan haastattelu nyt on mitä on, ei se mikään Jonne Virtanen ole, mutta kiva silti, että pääsi ruutuun. Sen sijaan Mäenpäästä aloin kyllä tykkäämään haastattelun myötä enemmän. Vaikuttaa aidosti siltä, että tuntuu hyvältä olla täällä.

Taustamusiikkiin semmoinen kanta, että itse en ole kiinnittänyt huomiota siihen, joten on tehnyt tehtävänsä eli toiminut nimenomaan taustamusiikkina.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taustamusiikkiin semmoinen kanta, että itse en ole kiinnittänyt huomiota siihen, joten on tehnyt tehtävänsä eli toiminut nimenomaan taustamusiikkina.
Tähän täysin sama. Ihmettelen tätä syntynyttä "kohua", kun itse en ole kiinnittänyt tuohon musiikkiin pienintäkään huomiota, joten se ei olisi vähempää voinut häiritäkään. Toisaalta tämä kyllä kertoo siitä, että JYPin asioiden täytyy olla hyvällä tolalla, kun tällaisesta asiasta syntyy tällä hetkellä se suurin negatiivinen kohu.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Itseä tuo taustamusiikki on häirinnyt pitkään ja omasta mielestä parempi olisi ilman taustamusiikkia, tuo on ollut kuitenkin niin pieni kauneusvirhe etten ole ottanut asiaa esiin, mutta nyt kun muut on asian tuonut "julki" voin itsekin vahvistaa omalta osalta saman.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Parin ensimmäisen jakson jälkeen myös itseäni alkoi taustamusiikki aavistuksen häiritsemään. Mitään tarkkaa syytä miksi näin, en pysty sanomaan. Ei se niin paljon häiritse, että jäisi katsomatta tai olisi tullut asia nostettua esiin, mutta kun asiasta on täällä keskusteltu, niin kerrottakoon oma mielipide myös.

Onhan täällä ihan hyvää vaihtoehtoakin on tarjottu tilalle (Hurrikaani). Eiköhän JYPiä nämäkin mielipiteet kiinnosta, joten hyvä, että joillain myös ideoita heittää vaihtoehdoiksi.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP julkistaa maanantaina klo 12.00 mielenkiintoisia pelaajauutisia.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mielenkiintoinen pelaajauutinen voi olla yhtä hyvin uusi pelaaja, uran "yllättävää" lopettamista koskeva tiedote, siirto ulospäin kuin nykyisen pelaajan sopimuksen pidennys.

#setunne merkki ei viittaa mihinkään ikävään.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
#setunne merkki ei viittaa mihinkään ikävään.
#Setunne on harvinaisen paska ja mielikuvitukseton häsä, aiheesta somessa on noussut pientä kohua.

Jukureilla #TunneSeTunne
JYP #SeTunne
KalPa #TunneVoima

Ja TPSllä ollut #Tunnetsenkyllä pari kautta sitten. Nyt kun Lukko vielä toisi #uskon, #tiedän ja #tahdon häsien jatkoksi #tunnen2018...

Itse en ala käyttämään tuota #setunne häsää missään JYPiin liittyvässä somessa ja toivottavasti moni muukaan ei tuota omakseen ota niin ehkä hautautuu pölyttymään bittihelvettiin. Kyllä ihan pelkkä #JYPliiga on x100 parempi ja muita vaihtoehtoja esim #yhtämyrskyä tms..

Joidenkin mielestä tämä taas voi olla osastoa turhaa nillitystä, mutta itseä kyllä häiritsee.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
#Setunne on harvinaisen paska ja mielikuvitukseton häsä, aiheesta somessa on noussut pientä kohua.
Sentään ei oo samalle linjalle lähdetty kun Jukureilla. "Heimokortti, taisteluohjelma" jne. Sama kun kausarin nimeksi lätkäistäisiin "hurrikaanikortti". Tai Vaasassa otteluohjelma nimettäisiin tyyliin "lintukirja".
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Sentään ei oo samalle linjalle lähdetty kun Jukureilla. "Heimokortti, taisteluohjelma" jne. Sama kun kausarin nimeksi lätkäistäisiin "hurrikaanikortti".
Ei tuo heimokortti mielestäni huono ole ja itse voisin myös hurrikaanikorttia kantaa, samaa mieltä kuitenkin tuosta otteluohjelman nimeämisestä taisteluohjelmaksi. En tiedä mitä Jukurit tuolla hakee, mutta omaan makusteluun tuo mieleen kuluneen rinnastuksen sodan ja jääkiekon välillä. Jukurit ei välttämättä tuota taisteluohjelmalla hae, mutta tuo vaan tulee mieleen ja se aiheuttaa myötähäpeää heidän puolestaan.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Ei vittu mitä mielensäpahoittajia täällä! #se tunne kun avaa keskusteluosion..

Ketähän sieltä on tulossa?
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Minulla on sellainen kutina että Miklik tai joku muu kenttäpelaaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös