JYP, Jyväskylä ja pudotuspelit 2015–2016

  • 47 047
  • 260

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja jos se todisteiden esittäminen on noin älyttömän helppoa, niin mikset itse tekisi sitä? Voittaisit sillä tämän "väittelyn" samantien.

Tulikohan mieleenkään, että monien mielestä tälllä sinun väitteesi ovat aivan yhtä kummallisia, kuin meidän väitteemme sinun mielestäsi. On siis erikoista, että vaadit kivenkovaan meiltä todisteita, mutta et itse ole esittänyt yhtään ainoata todistetta myöskään.

Voin ihan suoraan sanoa, ettei minua kiinnosta lähteä penkomaan todisteita, kun ei sellaisia videopätkiä ymmärrettävästä syystä ole valmiiksi olemassa.

Jos noin kovasti haluat vastapuolelta todisteita, niin mikset näyttäisi esimerkkiä? Sillä keinolla voisit lopettaa todisteiden perään huutelun ja todistaa olevasi oikeassa. Eikö se olisi pelkästään voitollinen tilanne sinulle?
Tuota noin. Todistustaakkahan on tietenkin väitteen esittäjällä, joka tässä tapauksessa olet sinä. Mutta olet oikeassa siinä, että noita matseja tai klippejä ei ole välttämättä sittenkään kovin helppoa netistä löytää. Osaisitko nimetä jonkin ottelun, missä Topin laiskottelu pisti erityisesti silmääsi, niin katson löydänkö kyseisen pelin jostain arkistoista tai netin syövereistä?
Eikä homma nyt ihan niinkään ole, että jos joku muukin on samaa mieltä kanssasi, niin asia on sitten niin. Huomasit varmaan, että ainakaan nimimerkki Linjatuomari ei myöskään ole havainnut mitään löysäilyä Topin otteissa. Onko hänkin siis mielestäsi valehtelija?

Eikö sinua ihmetytä lainkaan miten tämä väittämäsi löysän asenteen pelaaja päätettiin kuitenkin valita taannoin nuorten kultamaajoukkueen "jarrukenttään"?

Ennen kauden alkua kirjoitin kuinka mielestäni Topi Nättistä voi verrata nuoreen J-P Hytöseen, ja käsitykseni on vain vahvistunut kauden kuluessa. Hytönenkin muuten käväisi RD:n koulussa Mikkelissä poikasena (ja fyysisesti raakileena) hankkimassa kokemusta suuremmalla peliajalla ja vastuulla yhden kauden verran. Tuolloin sarjataso tosin oli Mestis, mutta ratkaisu oli oikea JYPin ja J-P:n kannalta näin jälkikäteen katsottuna. Niin luulen Nättisenkin kohdalla olevan. Ensi kauden jälkeen meillä on fyysisempi ja kaikin puolin valmiimpi pelimanni Topissa. Ykköskorin ukko. Näin uskoisin.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuota noin. Todistustaakkahan on tietenkin väitteen esittäjällä, joka tässä tapauksessa olet sinä. Mutta olet oikeassa siinä, että noita matseja tai klippejä ei ole välttämättä sittenkään kovin helppoa netistä löytää. Osaisitko nimetä jonkin ottelun, missä Topin laiskottelu pisti erityisesti silmääsi, niin katson löydänkö kyseisen pelin jostain arkistoista tai netin syövereistä?
Eikä homma nyt ihan niinkään ole, että jos joku muukin on samaa mieltä kanssasi, niin asia on sitten niin. Huomasit varmaan, että ainakaan nimimerkki Linjatuomari ei myöskään ole havainnut mitään löysäilyä Topin otteissa. Onko hänkin siis mielestäsi valehtelija?
Eli kuten arvelinkin, vetoat vain siihen että satuit ensimmäisena todisteita kyselemään, eikä sinulla ole yhtään enempää kiinnostusta niitä mistään metsästää. Tekopyhää, sanoisin. Mielestäni kukaan ei ole lähtökohtaisesti valehtelija, mutta sinun mielestäsi nähtävästi jokainen vastakkaisen mielipiteen omaava sitä on.

Topihan kyllä useimmiten luistelee puolustussuuntaan ja on tekevinäänkin jotain, mutta tämä on yleensä kovin näennäistä. Oleellista on myös fysiikan puute, sillä ilman kunnollista liigapelaajalta vaadittavaa fysiikkaa ovat puolustushommatkin varsin haastavia.

Sen verran jatkuvaa tuo Topin heikompi työskentely puolustuspäähän on ollut, että mieleen ovat lähinnä yksittäisinä tapauksina jääneet ne hetket, kun homma on toiminut hienosti. Näitä pelejä nähtiin sen jälkeen, kun Kenkä oli miestä kritisoinut julkisesti. Valitettavasti tarkemmin ei jäänyt mieleen, että milloin tämä haastattelu käytiin, mutta arvioisin, että runkosarjan puolivälin tienoilla. Taisipa olla vieläpä jokin ottelu, missa Topi onnistui tapansa mukaan hienosti hyökkäyspäässä.

Pitkään luulin, että Topin heikompi pelaaminen puolustuspäässä johtui siitä, ettei fysiikka tai taidot riitä, mutta tulipa sitten huomattua, että kovalla yrityksellä etenkin takakarvaus onnistui ajoittain hienosti myöhemmissä peleissä. Tämä ei vain saisi olla yksittäistä pilkahtelua, vaan sen tulisi olla jatkuvaa.

Eikö sinua ihmetytä lainkaan miten tämä väittämäsi löysän asenteen pelaaja päätettiin kuitenkin valita taannoin nuorten kultamaajoukkueen "jarrukenttään"?
Nyt kun tätä tykkäät tuoda esille, niin myönnettäköön, etten noita kyseisiä kisoja pahemmin ehtinyt aikanaan seuraamaan, joten vaikea kommentoida muuta kuin sen mitä tilastoista irti saa. Topi pelasi turnauksen seitsemästä ottelusta viisi, joissa merkkautti tehotilastoon -3. Ei mielestäni kovin hyvä suoritus, kun joukkue voitti kuitenkin mestaruuden? Valinta "jarruketjuun" (nuorten kisoissa sellaista ei välttämättä olekaan) ei tarkoita sitä, että pelaaja olisi automaattisesti hyvä siinä roolissa. Sitä en tiedä, että jäivätkö nuo kaksi peliä väliin turnauksen alku- vai loppupuolella ja mistä syystä, mutta eipä sekään kauheasti luottamusta varsinaisesti herätä, että pelejä ylipäätään jäi väliin.
 
Viimeksi muokattu:

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Alkaa osalla SaiPalaisista keulia sen tiistain voiton myötä. Tänään kuulemma voitetaan rumilla luvuilla 7-2. Ja keskustelu kääntynyt yllätys yllätys Miika Lahden kaatuiluun. Eiköhän lopeteta tuollainen keuliminen alkuunsa ja pelata vielä tylympää kiekkoa kuin tiistaina. Lahti voisi nousta saipalaisten sydämiin tekemällä vaikkapa maalin, kaksi.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Tähän Topi Nättisen puolustuspeliin. Turha pyytää todisteita, sillä kerron puhtaasti oman käsitykseni ja muistikuvani.

Mielestäni Topi Nättisen puolustuspelin vajavaisuus johtuu nimenomaan rääpälemäisestä fysiikasta ja ehkä kokemattomuuden aiheuttamasta puutteellisesta sijoittumisesta puolustuspäässä. Kertaakaan en muista, että olisi selkä suoristunut omaan päähän lähtiessä, päinvastoin. Minulle on jäänyt kuva, että päästää joka suuntaan nuoren pelaajan innolla, onnistui sitten pyrkimyksissään tai ei.

Haastattelussa (Veltsu muistaakseni) sanoi että hyökkäyspään taidot ovat kaikkien tiedossa, nimenomaan puolustuspelaaminen vaatii hiomista. Mitään mainintaa asennevammasta en muista kuulleeni. Radiota en kuuntele (paitsi kun streamit eivät näy), niin en voi ottaa kantaa siihen, mitä siellä on sanottu.

Lopuksi parit tilastot:

T. Nättisellä on 28 runkosarjapelissä neljä tasavoimalla tullutta miinus-merkintää ja koko tilasto plussalla neljä. Ei tuo nyt ihan kamalalta kuulosta, kun taakse jäävät semmoiset nimet, kuin Huba, Kole, Pile, Tavi ja räikeimpänä serkkupoika Joonas (-8). Näistä jokainen enemmän tai vähemmän kahden suunnan pelaajia, joilla puolustuspeli pitäisi olla hyvin hanskassa.

Edit. Pile lisätty.
 
Viimeksi muokattu:

marras

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lopuksi parit tilastot:

T. Nättisellä on 28 runkosarjapelissä neljä tasavoimalla tullutta miinus-merkintää ja koko tilasto plussalla neljä. Ei tuo nyt ihan kamalalta kuulosta, kun taakse jäävät semmoiset nimet, kuin Huba, Kole, Pile, Tavi ja räikeimpänä serkkupoika Joonas (-8). Näistä jokainen enemmän tai vähemmän kahden suunnan pelaajia, joilla puolustuspeli pitäisi olla hyvin hanskassa.

Edit. Pile lisätty.

Ei ole tarkoitus T. Nättistä mitenkään mollata, mutta tuossa pitää ottaa huomioon että nuo kaverit on nitä, jotka laitetaan pelaamaan vastustajan tähtiä vastaan. Että ei noista suoraan voi mitään puolustustehokkuutta päätellä.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän Topi Nättisen puolustuspeliin. Turha pyytää todisteita, sillä kerron puhtaasti oman käsitykseni ja muistikuvani.

Mielestäni Topi Nättisen puolustuspelin vajavaisuus johtuu nimenomaan rääpälemäisestä fysiikasta ja ehkä kokemattomuuden aiheuttamasta puutteellisesta sijoittumisesta puolustuspäässä. Kertaakaan en muista, että olisi selkä suoristunut omaan päähän lähtiessä, päinvastoin. Minulle on jäänyt kuva, että päästää joka suuntaan nuoren pelaajan innolla, onnistui sitten pyrkimyksissään tai ei.

Haastattelussa (Veltsu muistaakseni) sanoi että hyökkäyspään taidot ovat kaikkien tiedossa, nimenomaan puolustuspelaaminen vaatii hiomista. Mitään mainintaa asennevammasta en muista kuulleeni. Radiota en kuuntele (paitsi kun streamit eivät näy), niin en voi ottaa kantaa siihen, mitä siellä on sanottu.

Lopuksi parit tilastot:

T. Nättisellä on 28 runkosarjapelissä neljä tasavoimalla tullutta miinus-merkintää ja koko tilasto plussalla neljä. Ei tuo nyt ihan kamalalta kuulosta, kun taakse jäävät semmoiset nimet, kuin Huba, Kole, Pile, Tavi ja räikeimpänä serkkupoika Joonas (-8). Näistä jokainen enemmän tai vähemmän kahden suunnan pelaajia, joilla puolustuspeli pitäisi olla hyvin hanskassa.

Edit. Pile lisätty.

Samaa mieltä alkuosasta. Ehkä mukana on Topin "tähtistatus" eikä hän ole oppinut vielä kunnolla puolustamaan. Toinen Topin heikkous on syötöissä erityisesti kun ei olla hyökkäysalueella, ne tahtovat olla pikku näpäytyksiä. Ruohomaa oli paljolti samantyylinen pelaaja JYPin aikoina.
Tehotilastoa saattaa selittää se, ettei Topia laiteta oman pään aloituksiin kentälle (ellei pakko) eikä yleensä pelää viimeisen 10 minuutin aikana, mikäli JYP on johtoasemassa.
J. Nättisen puolustuspeli on selkeästi paremmin hanskassa.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli kuten arvelinkin, vetoat vain siihen että satuit ensimmäisena todisteita kyselemään, eikä sinulla ole yhtään enempää kiinnostusta niitä mistään metsästää. Tekopyhää, sanoisin. Mielestäni kukaan ei ole lähtökohtaisesti valehtelija, mutta sinun mielestäsi nähtävästi jokainen vastakkaisen mielipiteen omaava sitä on.
Nyt näyttää siltä, että kyse on kohdallasi ilmeisesti tyypillisestä kognitiivisesta dissonanssista, näin kauniimmin ilmaistuna.

Todistustaakka siis on väitteen esittäjällä, en voi mitään jos et käsitä mitä sillä tarkoitetaan. Se on kuitenkin välttämätöntä toimivassa argumentoinnissa. Kaiken lisäksi, minähän nimenomaan halusin auttaa sinua sekä tätä keskustelua etsimällä itse niitä todisteita puolestasi väitteitesi tueksi tai vastaan, jos edes kertoisit mistä ottelusta niitä kannattaa erityisesti etsiä.

Ensin syytit valehtelijaksi, nyt myös tekopyhäksi, miksi hyökkäät minua vastaan henkilökohtaisella tasolla? Ovatko kaikki kanssani samaa mieltä olevat keskustelijat valehtelijoita, nyt siis myös nimimerkit laalki ja AitoTaisto, Linjatuomarin ja itseni lisäksi. Sanot, että kukaan ei ole lähtökohtaisesti mielestäsi valehtelija, mutta olet samalla kuitenkin antanut ymmärtää, että vastakkaista mieltä kanssasi oleva olisi automaagisesti valehtelija (siinä vaiheessa keskustelua vasta vain minä). Nyt syytätkin minua juuri tuosta mihin itse syyllistyit. Huomaa, että minä en ole syyttänyt valehtelijaksi ketään, se olit sinä itse. Toivottavasti edes käsität, mitä eroa on faktoilla ja mielipiteillä. Olet tässä asiassa tähän saakka esittänyt vain tyhjää käsien heiluttelua ja kasannut olkiukkoja (engl. straw man). Mikäli jatkat samalla linjalla, tämä väittely saa puolestani jäädä tähän. Tällainen väittely sinun omilla säännöilläsi ei tule johtamaan mihinkään muuhun kuin mielten pahoittumiseen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensin syytit valehtelijaksi, nyt myös tekopyhäksi, miksi hyökkäät minua vastaan henkilökohtaisella tasolla?
Kuten todettua, niin en syytä ketään valehtelusta, vaan sinä syytät.

Se, että minä esitin oman väitteeni ennen sinun väitettäsi poistaa sitten sinulta kaikki velvollisuudet koko argumentointiin liittyen? Vain minulla on velvollisuus esittää todisteita, mutta sinulla ei ole? Eiköhän tämänkin ole kahden osapuolen välistä toimintaa, jossa molempien tulee kantaa kortensa kekoon. Nyt sinä pyydät minulta sellaisia asioita, joita sinulla itselläsikään ei ole esittää. Jäljelle jää vain mielipiteet ja näkemykset, jotka eroavat toisistaan.

Erona tässä on se, että sinä syytät vastapuolta valehtelusta, minä en. Se yksi viesti missä näin tein oli pelkästään turha provo, jota pahoittelen.

Mutta kun et näemmä ole valmis tasapuoliseen keskusteluun, niin jääköön tämä tähän. Harmi, olisi ollut kiva tämäkin asia selvittää, mutta se ei onnistu, jos toinen osapuoli ei ole valmis ottamaan vastaan eriäviä mielipiteitä vaan syyttää vastapuolta valehtelusta.

Keskustelu ei voi edetä, jos sinä esität tuhat vaatimusta, etkä ole valmis keskustelemaan mikäli vaatimuksiisi ei vastata. Ja samaan hengenvetoon toteat ettei sinulla ole mitään velvollisuuksia edistää keskustelua mihinkään.

Kiitos ja näkemiin. Tämä oli turhin keskusteluyritykseni jatkoajassa pitkään aikaan, vaikka paljon on erikoisia vääntöjä ollutkin. Ohhoijaa.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten todettua, niin en syytä ketään valehtelusta, vaan sinä syytät.
Ai jaa. Laita linkki väittämääsi syytökseen tai pidä jo turpasi kiinni.
Erona tässä on se, että sinä syytät vastapuolta valehtelusta, minä en.
Ai jaa. Linkki?
Harmi, olisi ollut kiva tämäkin asia selvittää, mutta se ei onnistu, jos toinen osapuoli ei ole valmis ottamaan vastaan eriäviä mielipiteitä vaan syyttää vastapuolta valehtelusta.
Nyt osuit naulan kantaan!
Kiitos ja näkemiin. Tämä oli turhin keskusteluyritykseni jatkoajassa pitkään aikaan, vaikka paljon on erikoisia vääntöjä ollutkin. Ohhoijaa.
Kiitos samoin.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pientähän tämä on. Kerro Piippuvillelle ja rautakansleri/kesätyttö69:lle vaan terveisiä.

Ettei eräiden kirjoittajien tapaan *kröhöm* menisi ihan offtopiciksi, niin epäilisin, että T. Nättinen saanee ennen kokeilla ainakin yhden matsin Tavin paikalle. Janne kun onnistunut maalinteossa viimeksi tammikuussa ja vetäisi vielä runkosarjan loppuun 11 peliä tehoin 0+1 ja sama varjojen mailla vaeltaminen on jatkunut pleijareissa, niin paikan antaminen T. Nättiselle voisi olla vähintäänkin kokeilun arvoista. Varsinkin, jos pääsisi samalla herättelemään nihkeähkösti pelannutta serkkupoikaansa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten todettua, niin en syytä ketään valehtelusta, vaan sinä syytät.

Se, että minä esitin oman väitteeni ennen sinun väitettäsi poistaa sitten sinulta kaikki velvollisuudet koko argumentointiin liittyen? Vain minulla on velvollisuus esittää todisteita, mutta sinulla ei ole? Eiköhän tämänkin ole kahden osapuolen välistä toimintaa, jossa molempien tulee kantaa kortensa kekoon. Nyt sinä pyydät minulta sellaisia asioita, joita sinulla itselläsikään ei ole esittää. Jäljelle jää vain mielipiteet ja näkemykset, jotka eroavat toisistaan.

Erona tässä on se, että sinä syytät vastapuolta valehtelusta, minä en. Se yksi viesti missä näin tein oli pelkästään turha provo, jota pahoittelen.

Mutta kun et näemmä ole valmis tasapuoliseen keskusteluun, niin jääköön tämä tähän. Harmi, olisi ollut kiva tämäkin asia selvittää, mutta se ei onnistu, jos toinen osapuoli ei ole valmis ottamaan vastaan eriäviä mielipiteitä vaan syyttää vastapuolta valehtelusta.

Keskustelu ei voi edetä, jos sinä esität tuhat vaatimusta, etkä ole valmis keskustelemaan mikäli vaatimuksiisi ei vastata. Ja samaan hengenvetoon toteat ettei sinulla ole mitään velvollisuuksia edistää keskustelua mihinkään.

Kiitos ja näkemiin. Tämä oli turhin keskusteluyritykseni jatkoajassa pitkään aikaan, vaikka paljon on erikoisia vääntöjä ollutkin. Ohhoijaa.

Varmasti oikea päätös. Minä en viitsinyt edes aloittaa, kun ei siitä mitään järkevää syntyisi. Tässähän se taas nähtiin. Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ja jaan fiiliksesi nimeltä mainitsettoman nimimerkin kanssa käymästäsi "keskustelusta".

Minun "tarinaani" pidettiin epäuskottavana, tai vähintäänkään en ymmärrä kuulemaani. Sinun ensimmäinen kommenttisi olikin sitten heti pötypuhetta. Muutkin ovat ilmeisesti myös ymmärtäneet kuulemansa väärin. Kaikkea sitä.

Eiköhän ennemmin nautita poffeista ja jätetään tämä tuska taakse. :)
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmasti oikea päätös. Minä en viitsinyt edes aloittaa, kun ei siitä mitään järkevää syntyisi. Tässähän se taas nähtiin. Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ja jaan fiiliksesi nimeltä mainitsettoman nimimerkin kanssa käymästäsi "keskustelusta".
Sinun ensimmäinen kommenttisi olikin sitten heti pötypuhetta.
Toinenkin nimimerkki ilmoittaa näemmä ymmärtämättömyytensä toimivan argumentoinnin säännöistä. Pistetään korvan taakse. Nelforin väite Topin löysäilystä ilman perusteluja on vain subjektiivinen mielipide, jonka perustelematta jättäminen jättää myös tuon Topia syyllistävän väitteen hyvin heikolle pohjalle.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Kolmas voitto puolivälieräsarjassa SaiPaa vastaan. Ei ruokkinut edellisen pelin tappio sitä tappiomielialaa, hyvä niin! Tästä on TODELLA hyvä jatkaa lauantaihin, eka katkon paikka ja kotihallissa. Nam nam!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Todella kypsää vieraspelaamista tänään, ei päästetty SaiPaa maalipaikoille ja kun tuli oma paikka niin käytettiin heti hyväksi. Illan onnistujat: Tarkki kolme tähteä, Boyce kaksi tähteä ja Löfman yksi tähti.

Lauantaina on kyllä ihan pakko päästä hallille, joko olisi hyvän kotipelin paikka? Kaveri on ainakin köysissä jo.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lauantaina on kyllä ihan pakko päästä hallille, joko olisi hyvän kotipelin paikka? Kaveri on ainakin köysissä jo.

Olisin päässyt tänään jopa ilmaiseksi matsiin, mutta yllättäen jälleen iltavuoroa pukkaa. Olen oikeastaan ollut estynyt seuraamaan jokaista paitsi viime ottelua...

Vielä kun kone simahti, niin kaksi ekaa jäi kokonaan näkemättä. Yllättävän hankalaa tämä lätkän seuraaminen välillä...

Mutta tänään tosiaan mahdollisuus laittaa homma pakettiin ja ansaita vähän lepopäiviä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin kolmosketjusta suorittaa 2/3 tällä hetkellä valitettavan pehmeästi, eli Nättinen ja Tavi. Sitä yhtä yv-osumaa lukuunottamatta Tavi ei ole osoittanut juuri mitään, ja Nättinen ei sitäkään vähää. Mielelläni näkisin Topi Nättisen ainakin ylivoimassa, siihen kaivataan jotain uutta juonikkuutta ja/tai pelaajien aktiivisempaa liikkumista. Todennäköisesti kuitenkin jatketaan samalla rummuttamisella, ja tuloksena on taas maanantainakin nolla yv-osumaa.

Noh, toivottavasti pelataan maanantaina vähintään yhtä tylysti kuin viimeksi Lappeenrannassa eikä tarvitse syödä kynsiään game7:ssä.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Itselläkin semmoinen kutina, että T. Nättinen voisi olla se ässä hihassa, joka sarjan kääntää. JYPin raivokarvaus tuottaa kuitenkin aika hyvin ylivoimatilanteita ja tällä hetkellä aivan turhaan. JYP tuntuu saavan paremmat tilanteet tasavoimalla. Yksi (ja joukkueen ainoa puhtaasti) pelintekijä voisi avata ylivoiman lukon. Vaikka sitten lähdettäisiin peliin kuudella pakilla ja 13:lla hyökkääjällä ja lyötäisiin Topi kentälle vain yv-tilanteissa. Itse kyllä antaisin rohkeasti peliaikaa muutenkin; olisi vähän tuntumaa peliin kun pääsee sitä yyveetä kokeilemaan.
 

Nypsi

Jäsen
Jossain vaiheessa kautta ylivoimalla toimi ainakin pari kertaa se kuvio, missä Luoma meni maskiin ja T. Nättinen laukoi etukulmasta sisään. Äkkiähän tietty tuonkin oppii pelaamaan pois, mutta toisi sentään jotain vaihtoehtoja.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jossain vaiheessa kautta ylivoimalla toimi ainakin pari kertaa se kuvio, missä Luoma meni maskiin ja T. Nättinen laukoi etukulmasta sisään. Äkkiähän tietty tuonkin oppii pelaamaan pois, mutta toisi sentään jotain vaihtoehtoja.
Tuollaisen uskoisin SaiPaa vastaa toimivan hyvin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Jostain syystä kotiluolassa haetaan sitä hienoa maalia, no olihan se Tuppuraisen tekemä hieno, mutta suurin osa ei ole niin loistavia. Kiekkoa vaan maalille, niin kyllä sieltä niitä irtokiekkoja tulee, viime pelissä saatiin Nieminen näyttämään paremmalta kuin se on.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onnittelut välitavoitteen saavuttamisesta. Parempi voitti niin kuin aina kun neljä voittoa vaaditaan jatkoon. Hyvää kevään jatkoa teille muutamaa kannattajaa lukuunottamatta.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Välierät jälleen! Usko hiipui minulta usein, mutta taas tässä. IFK tarjoaa tosi kovan haasteen.
Joukkue taisteli erinomaisesti. Vieläkö yv-peli sujuisi edes kohtuudella, niin voisi olla tyytyväinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös