JYP-huhut

  • 2 205 234
  • 10 384

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Sori, mulla on tainnut mennät ohi mutta mikä sen T.Tarkin tilanne on? Oli kovasti tulossa Ouluun mutta tuskin enää
Ei ainakaan Jyväskylässä ole mitään tietoa. Pronssipelin jälkeen Tarkki sanoi että ura JYPissä on nyt ohi. Huhut kertoivat täälläkin että uusi osoite on Oulu, mutta kun katsoo tämän hetken maalivahteja, niin eipä Taakelle taida olla siellä tarvetta. Pientä mutkikkuutta asiaan tuo Tuomaksen perheen asuminen Oulussa, ilmeisesti Taake ravasi Oulu-Jyväskylä-väliä aika tiuhaan. En tiedä onnistuisiko tuo mitenkään jos Tarkki siirtyisi esim Raumalle (heitetty täysin päästä esimerkki, ei mitään totuuspohjaa).

Ihmettelen kyllä vähän tätä tilannetta. JYP on vailla maalivahtia ja Tarkki seuraa. Eikä näiden kahden välillä ole tietääkseni mitään kränää. Itse koittaisin saada sorvattua Tarkille jatkopaperia, mutta liekö tuo onnistuisi.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pientä mutkikkuutta asiaan tuo Tuomaksen perheen asuminen Oulussa, ilmeisesti Taake ravasi Oulu-Jyväskylä-väliä aika tiuhaan. En tiedä onnistuisiko tuo mitenkään jos Tarkki siirtyisi esim Raumalle (heitetty täysin päästä esimerkki, ei mitään totuuspohjaa).
En tiedä voiko juuri totuuspohjaksi sanoa, mutta lisätään sellainen tieto, että Taaken vanhemmat asuvat Raumalla. Aikanaan Jääkiekkolehden 99 kysymystä -jutussa Taake kertoi, että lapsenhoidon vuoksi myös Jyväskylä-Rauma -väli on tullut turhankin tutuksi. Nyt kun vielä perheeseen syntyi toinen lapsi, niin olin itsekin hyvin varma, että Taaken seuraava osoite on joko Kärpät tai Lukko. Kaiken kukkuraksihan viimeksi mainituista niin Zapolski kuin kakkoskassari Rinne lähtivät kauden päätteeksi, mutta toistaiseksi ainakin tilalle on hankittu vain Kaapo Kähkönen.

Aika erikoinen tilanne jos Taake todellakin on tällä hetkellä ilman sopimusta minnekään. Ymmärtääkseni ei mikään hankala tai riitelyhaluinen kaveri, ja vaikka nyt takanreunalta löytyy niin kultamitalia kuin paras maalivahti -palkintoakin, niin tuskin nyt ihan mitään älytöntä liksaa pyytää.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
IFK hankki Finleyn. Tämän voi ottaa varmasti pienenä lisäsäikeenä Yonkmanin jatkolle. Jotenkin oli sellainen olo että IFK olisi ollut Nolanin perässä.

Tosin meikäläisen päättelyt ovat kolisseet raskaalla prosentilla mäntyihin kuin Auriolin Lancia Harjun ek:lla.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Etsikö JYP molaria, kuulin eilen huhuja että eräs mokke jonka isällä mestaruus voisi olla saatavilla vuoden sopimuksella ja jatkaa sen jälkeen ulkomaille.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Etsikö JYP molaria, kuulin eilen huhuja että eräs mokke jonka isällä mestaruus voisi olla saatavilla vuoden sopimuksella ja jatkaa sen jälkeen ulkomaille.

Mielenkiintoista. Ja tämä mestaruushan on tullut nimenomaan JyP HT:a vastaan?
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Isä voitti mestaruuden narreja vastaan. Mutta on vaihtoehtona mahdollisesti Lukkokin tällä "nuoremmalla" mokella. Tänään pitäisi selvitä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mikäli kyseessä on nimenomaan eräs tietty toisen polven maalivahti, niin ei oikein maistuisi mulle. Kelpo kassari, mutta ei vaikuta kovin JYP-henkiseltä persoonalta.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Jaahas, tälle vaihtoehdolle henkilökohtainen ei kiitos.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Teemu Lassila
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Teemu Lassila. Oli näemmä ollu jo teidän maalivahti speguloinnessa. Voitte hengäistä jotka ei tykkää. Suunta Tampere Karhusen tilalle Tapparaan;)
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Itse en pidä Lassilan pelityylistä enkä viittaa tähän viikatemiesheilumiseen.

Lassilalla on hyvin flegmaattinen pelityyli joka tuo mieleen futisveskarien kesken luovuttamiset.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin ja Ego-Teemun brändit ei kovin hyvin sovi yhteen.
Mistä tämä egojuttu nyt on tullut? Minun tietooni ei ole tullut mitään egoiluun viittaavaa Lassilasta. Toki en varmasti kaikkea tiedä, mutta luulisi olevan yleisemmässä tiedossa, jos jotain tällaista on liikkeellä.

Itse en pidä Lassilan pelityylistä enkä viittaa tähän viikatemiesheilumiseen.

Lassilalla on hyvin flegmaattinen pelityyli joka tuo mieleen futisveskarien kesken luovuttamiset.
Oli tyyli mikä hyvänsä, niin onhan Lassila hyvä maalivahti. Sama se millä tyylillä vetää, jos kiekot tarttuvat.

Noh, mutta eipä Lassila tänne taida olla tulossa, joten onnittelut niille, jotka eivät miestä olisi halunneetkaan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lassila meni jo Tapparaan.

Toivottavasti tuosta Tuokkolasta ei tarvitse enää jauhaa. Todella huikeat muistot miehestä JYPissä. Nykypäivänä kiitos ei.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Lassila meni jo Tapparaan.

Ja hyvä niin. Ei todellakaan sellainen veskari mitä JYP tuohon kolmikon täydennykseen tarvitsee. Syitä nyt olikin jo tässä ylempänä mainittu.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mistä päätelmä Teemun egosta?

@Nelfor

Ei kai kukaan muu sellaista tarinaa kerro kuin minä. Olen tehnyt johtopäätöksiä (fanin oikeudella) Lassilan ratkaisuista, joilla hän nostaa toisinaan oman intressinsä joukkueen edun edelle. Nämä kilpi- ja mailalyönnit SEKÄ pari kertaa TPS:n paidassa nähty "pelaamisen lopettaminen" kesken pelin.

Oma intuitioni sanoo, että ei lainkaan JYPin näköinen jätkä. Nimitys Ego-Teemu on täysin minun käsialaa, syntynyt tänä aamuna ja perusteet tässä viestissä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
MInusta on hienoa että Lassila meni tapparaan. Tämä tarkottaa sitä että on yksi mestarisuosikki vähemmän, ellei Hrachovina intoudu superkauteen. Lassilaan en vain enää usko. Onneks ei tullut meille. Mielummin vaikka Tarkki.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ensi kautta koskeva huhu on viemässä vähemmän yllättäen Mikko Salmiota Porin Ässiin.

Eipä siirtona yllättäisi ja muutenkaan en Salmiolle enää jatkoa tekisi.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Salmio oikeassa ketjussa ja oikeassa roolissa ihan käypänen pelaaja. Viime vuonna se löytyi Jypissä, tänä vuonna ei, harmi.

On, mutta ei korvaamaton. Ja johonkin JYPin on vaihtuvuus ensi kaudella tehtävä kun sopimuksettomia hyökkääjiä ei kovin montaa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös